wat bedoel je met emoties?? hoe kan dat hoe werkt het enz...ik heb er namelijk nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan dus weer bezoek krijgen en weer op bezoek gaan.Ow wat fijn.
Ik ben alles kwijt maar ben zo blij
Ok ik mis een paar dingetjes het meest zoals bv m'n Zalty shirt, m'n rooie haar met 2 staartjes en m'n emoties.
Wou zo graag klappen bij Cadfael om te laten zien hoe blij ik ben maar tja dat wil nog niet
Vanavond kom ik wel ff weer hier koekeloeren maar heb nu erge honger gekregen van dit alles
Zijn dat die gouden bloemen die je kan maken dmv de gouden gieter?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef Zwaalie het volgende:
Tijntje staat vol ongeduld te wachten op Droops, Suuz en andere bezoekers.... Maar... niemand komt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb je toegevoegd, heb jij mij ook in je lijstje?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb de settings verwijderd en weer opnieuw ingevoerd maar krijg geen nieuwe friendcode...die blijft gewoon hetzelfde!
ik zet nu ff mijn poorten open dus wil iemand ff proberen?
Ik denk dat ik wel wat meer ga spelen weerquote:Op maandag 3 juli 2006 17:27 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Oooh! Alles weg...![]()
Tijntje heeft natuurlijk nog een Zalty ontwerp bij zijn Able Sis hangen...
Maar gaat Droops nu weer wat vaker spelen of kom je alleen soms op bezoek??
Graag gedaan hoor. Ik had het zo al willen geven maar ik vond het op deze manier leukerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Ahh lief Cadfaelik zie net je briefje met kadootje
kan ik toch naar de kapper!!
Heb je net toegevoegd, eens even kijken of het nu wel wil.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Pizzil het volgende:
dat klopt, en mensen moeten jou ook toegevoegd hebben
Yep!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Zijn dat die gouden bloemen die je kan maken dmv de gouden gieter?
Vreemd, je staat online in de friend roster maar ik kan je stad niet vinden als ik aan de poort sta en naar jouw stad wil. De lijst is daar leegquote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef Pizzil het volgende:
edit: ik heb je toegevoegd even de poort openzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |