mag ik jou dan ook toevoegen??quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef Ardenlyn het volgende:nee
Nou Droops gaat de grote sprong wagen!!
Ik begin opnieuw maar ik zorg er wel voor dat m'n gezicht weer hetzelfde wordt. Ik hoop dat het werkt.
m
M'n haar kan ik altijd nog doen bij bv Tijn als ik eindelijk mss weer op bezoek kan
of kom hier langsquote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef Cadfael het volgende:
ik ben even met Ardenlyn bezig geweest om te zien of ik er bij haar inkon, dus had mn poort niet open. Ik kan em wel even open zetten voor je zodat je kan proberen. (maar weinig te doen momenteel omdat Tom Nook in verbouwing zit.
Nope, draadloos internetquote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef Cadfael het volgende:
hmm ook een foutmelding... grrrr...
gebruik je ook de usb stick?
mja i wanne go out..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:11 schreef Cadfael het volgende:
ik heb ook draadloos. vaag dat het nu niet wil werken.
Ik gooi mn poort wel open, moment.
poort is open nu
ik ga het ff proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:19 schreef Cadfael het volgende:
ah, dat is handig.
maarja jammer dat het niet lukt nu...
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=41133#M41133quote:
deed ik wel bij jou..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef Cadfael het volgende:
okik voeg je ook toe
Zet je je poort open?
Oh en is het trouwens echt belangrijk dat je hoofdletters exact gebruikt bij naam en dorpsnaam?
heb je toegevoegdquote:Op maandag 3 juli 2006 16:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal poortje opendoen
friendcode? en die dingen?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:45 schreef Pizzil het volgende:
mensen.. probeer eens bij mij langs te komen dan....
dan is er niemand online.. of je hebt niemand toegevoegdquote:Op maandag 3 juli 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie geen 1 dorp..
onderinstaat een poppetje met 0 en daarlangs flikkere 4 vierkantjes :/
je hebt een driehoekje voor je naam en droopy ookquote:
niemand in dinstant towns...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Pizzil het volgende:
bij mij sta je ook op groen... probeer maar langs te komen.
Probeer het nog 1xquote:Op maandag 3 juli 2006 17:02 schreef Pizzil het volgende:
de poort staat geloof ik tog egt open geloof ik..
nog ff controlere
EDIT: yup hij staat open
Oooh! Alles weg...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan dus weer bezoek krijgen en weer op bezoek gaan.Ow wat fijn.
Ik ben alles kwijt maar ben zo blij
Ok ik mis een paar dingetjes het meest zoals bv m'n Zalty shirt, m'n rooie haar met 2 staartjes en m'n emoties.
Wou zo graag klappen bij Cadfael om te laten zien hoe blij ik ben maar tja dat wil nog niet
Vanavond kom ik wel ff weer hier koekeloeren maar heb nu erge honger gekregen van dit alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |