Neee....quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zie je nog steeds niet![]()
Je hebt geen nieuwe code toch?
Je zou de tijd van je DS terug kunnen zetten. ( zorg er alleen wel voor dat je dat niet doet voorbij een eerder ge-savede game )quote:Op zondag 2 juli 2006 23:43 schreef Maaark het volgende:
Kan ik de tijd van de turnipverkoop veranderen? Als ik zaterdag uitga slaap ik zondag meestal MINSTENS tot 13.00
Misschien is dit een teken dat ik ook een ds lite moet kopen van Nintendo...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:34 schreef Ardenlyn het volgende:
ik wou ook boinken maar ik kwam er niet in bij Tijn omdat nintendo volgens mij stom deed.
Hoi, ik voeg je wel ff toe om te testen!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Is er iemand mss online waar ik ff kan proberen om op bezoek te gaan?
Vind het zo vreemd dat het niet werkt.
okidokiequote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hoi, ik voeg je wel ff toe om te testen!
Monumentje... ff opstarten...
oooh die had ik nog niet geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Let er wel op dat ik bijna nooit online bengaat er nu vooral om dat ik graag wil weten of ik op bezoek kan enz.
Maar ik zal ook jou toevoegen.
FC in de OP klopt niet meer van mij. De nieuwe is een paar post hierboven neergezet.
FC: 2620-6597-8935 Droopy in Cat Town
Blue ik zie nu wel een groen rondje voor je naam maar ik kan je ook niet in m'n lijst zien van Distant Towns
oh... das wel heel raar dan!quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb nu m'n poort open staan dus je kan proberen langs te komen
Je kan bij mij wel je peren verkopen. De poort staat nu open. Ga gerust een aantal keer heen en weer als dat nodig is.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:48 schreef Blue007 het volgende:
gebakken-koekje, wat voor soort fruit heb je van 'jezelf'?
Heb een lading eigen peren die ik ergens zou willen verkopen!
of bij jou...Ardenlyn!
volgens mij las ik in vorige in #18 dat ieamand ook problemen had, maar met het poppetje van zn zusje wel bij iedereen naar binnen kon....quote:Op maandag 3 juli 2006 13:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat raar dit!!
ik kijk nu weer of ik iemand online zie maar ik zie niemand.
Ik zou haast overnieuw beginnen. Maar dan ben ik dus alles kwijt. of mss gaan verhuizen maar dan ben ik volgens mij ook alles kwijt.
Stom hoor, want ik zie je wel, maar kan niet bij je langs...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:06 schreef Ardenlyn het volgende:
ik kijk nu weer of ik iemand online zie maar ik zie niemand.
precies! dat bedoelde ik hierboven!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben nu dus deel 18 aan het doorsptitten en ik lees hetzelfde probleem als ik. Ik begin dus ook maar niet overnieuw want mss lost het zich vanzelf op
Ik zal ff verder lezen.
Nja... bij Chesje is het ook heel erg leuk hoor!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef Pizzil het volgende:
alleen chessa online bij mij... nja gaan we daar maar zitten
Ik heb je wel ff bij me lijst gezetquote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Cadfael het volgende:
ik kan mn poort wel openzetten, mn fc is 5025-8468-1554
naam Cadfael, dorpje heet Laedoria
ff opstarten en je toevoegen...
heb je toegevoegd, poort gaat nu open
je bent nu niet online of wel??quote:Op maandag 3 juli 2006 16:03 schreef Cadfael het volgende:
Tsja, ligt eraan waar je ergens zit hetoevallig ook in utrecht?
mag ik jou dan ook toevoegen??quote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef Ardenlyn het volgende:nee
Nou Droops gaat de grote sprong wagen!!
Ik begin opnieuw maar ik zorg er wel voor dat m'n gezicht weer hetzelfde wordt. Ik hoop dat het werkt.
m
M'n haar kan ik altijd nog doen bij bv Tijn als ik eindelijk mss weer op bezoek kan
of kom hier langsquote:Op maandag 3 juli 2006 16:05 schreef Cadfael het volgende:
ik ben even met Ardenlyn bezig geweest om te zien of ik er bij haar inkon, dus had mn poort niet open. Ik kan em wel even open zetten voor je zodat je kan proberen. (maar weinig te doen momenteel omdat Tom Nook in verbouwing zit.
Nope, draadloos internetquote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef Cadfael het volgende:
hmm ook een foutmelding... grrrr...
gebruik je ook de usb stick?
mja i wanne go out..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:11 schreef Cadfael het volgende:
ik heb ook draadloos. vaag dat het nu niet wil werken.
Ik gooi mn poort wel open, moment.
poort is open nu
ik ga het ff proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:19 schreef Cadfael het volgende:
ah, dat is handig.
maarja jammer dat het niet lukt nu...
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=41133#M41133quote:
deed ik wel bij jou..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef Cadfael het volgende:
okik voeg je ook toe
Zet je je poort open?
Oh en is het trouwens echt belangrijk dat je hoofdletters exact gebruikt bij naam en dorpsnaam?
heb je toegevoegdquote:Op maandag 3 juli 2006 16:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal poortje opendoen
friendcode? en die dingen?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:45 schreef Pizzil het volgende:
mensen.. probeer eens bij mij langs te komen dan....
dan is er niemand online.. of je hebt niemand toegevoegdquote:Op maandag 3 juli 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie geen 1 dorp..
onderinstaat een poppetje met 0 en daarlangs flikkere 4 vierkantjes :/
je hebt een driehoekje voor je naam en droopy ookquote:
niemand in dinstant towns...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Pizzil het volgende:
bij mij sta je ook op groen... probeer maar langs te komen.
Probeer het nog 1xquote:Op maandag 3 juli 2006 17:02 schreef Pizzil het volgende:
de poort staat geloof ik tog egt open geloof ik..
nog ff controlere
EDIT: yup hij staat open
Oooh! Alles weg...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan dus weer bezoek krijgen en weer op bezoek gaan.Ow wat fijn.
Ik ben alles kwijt maar ben zo blij
Ok ik mis een paar dingetjes het meest zoals bv m'n Zalty shirt, m'n rooie haar met 2 staartjes en m'n emoties.
Wou zo graag klappen bij Cadfael om te laten zien hoe blij ik ben maar tja dat wil nog niet
Vanavond kom ik wel ff weer hier koekeloeren maar heb nu erge honger gekregen van dit alles
wat bedoel je met emoties?? hoe kan dat hoe werkt het enz...ik heb er namelijk nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik kan dus weer bezoek krijgen en weer op bezoek gaan.Ow wat fijn.
Ik ben alles kwijt maar ben zo blij
Ok ik mis een paar dingetjes het meest zoals bv m'n Zalty shirt, m'n rooie haar met 2 staartjes en m'n emoties.
Wou zo graag klappen bij Cadfael om te laten zien hoe blij ik ben maar tja dat wil nog niet
Vanavond kom ik wel ff weer hier koekeloeren maar heb nu erge honger gekregen van dit alles
Zijn dat die gouden bloemen die je kan maken dmv de gouden gieter?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef Zwaalie het volgende:
Tijntje staat vol ongeduld te wachten op Droops, Suuz en andere bezoekers.... Maar... niemand komt...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb je toegevoegd, heb jij mij ook in je lijstje?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb de settings verwijderd en weer opnieuw ingevoerd maar krijg geen nieuwe friendcode...die blijft gewoon hetzelfde!
ik zet nu ff mijn poorten open dus wil iemand ff proberen?
Ik denk dat ik wel wat meer ga spelen weerquote:Op maandag 3 juli 2006 17:27 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Oooh! Alles weg...![]()
Tijntje heeft natuurlijk nog een Zalty ontwerp bij zijn Able Sis hangen...
Maar gaat Droops nu weer wat vaker spelen of kom je alleen soms op bezoek??
Graag gedaan hoor. Ik had het zo al willen geven maar ik vond het op deze manier leukerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Ahh lief Cadfaelik zie net je briefje met kadootje
kan ik toch naar de kapper!!
Heb je net toegevoegd, eens even kijken of het nu wel wil.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Pizzil het volgende:
dat klopt, en mensen moeten jou ook toegevoegd hebben
Yep!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Zijn dat die gouden bloemen die je kan maken dmv de gouden gieter?
Vreemd, je staat online in de friend roster maar ik kan je stad niet vinden als ik aan de poort sta en naar jouw stad wil. De lijst is daar leegquote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef Pizzil het volgende:
edit: ik heb je toegevoegd even de poort openzetten
Ja en hoe weet ik welk ip me DS heeft..quote:Op maandag 3 juli 2006 18:18 schreef Timminater het volgende:
van nintendowifi.com
Allowing TCP and UDP Traffic:
The Nintendo DS requires unrestricted access to several sites across various ports and protocols to function correctly. These addresses and ports vary according to game, and may change in the future without notice. Many software firewalls restrict outbound access. Only if your firewall blocks outbound traffic do you need to enable this traffic:
TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443
UDP:
Allow all traffic to all destinations. (Necessary for peer-to-peer connections and game play). The Network Test tool can be used from a computer behind your firewall to test if outbound UDP is allowed.
Please note that by allowing the traffic to the destinations listed above, you are essentially removing a significant amount of firewall protection for your network. While Nintendo provides this information for our consumers' use, it is up to each consumer to determine what security needs they have for their own networks, and to decide how best to configure their network settings to meet those needs.
waar zie je dat mac adresquote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Pizzil het volgende:
je hebt geloof ik geen ip. nodig maar het mac adres..
Poorten zijn weer dicht... Zwaalie is een beetje poei!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:07 schreef Cadfael het volgende:
Is B'ville nog open??? kan ik je toevoegen Zwaalie?
is goed hoor, tis ook veel te warm vandaag om veel te doen, morgen weer hetzelfde weer, zo niet heter. we gaan het maar rustig aan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Poorten zijn weer dicht... Zwaalie is een beetje poei!
Maar ik zal je morgen toevoegen Cadfael!![]()
![]()
Fijn dat je er weer bent Droop!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok, dat zal vast wel helpen dan. *kruist zn vingers*quote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ok ga proberen !
EDIT
WEER NIKS!
heb me mac adres aan router toegevoegd.
maar weer staat er niks bij distant towns..
en weer staat bij dat poppetje links onderin 0
ga nu ff naar vriendin, begin straks wel overnieuw, maybe werkt dan wel
Welterustenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
maakt toch niet uit dat het hard gaat? daar is een forum voor en het gaat gewoon over AC dus geen probleem lijkt mij![]()
welterusten iedereen![]()
![]()
Die hoef je geen water te geven. Het is alleen beter om er niet overheen te rennen en zelfs te lopen, dat wordt tenminste gezegd... Soms slaan ze wel aan, soms ook niet. Mocht je meer fruit nodig hebben om te planten, dan kan je dat altijd in B'ville komen halen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Maraca het volgende:
Mijn hele town krijgt een make-overVond het zo'n zooitje ...
Hoe vaak moeten die planten eigenlijk water krijgen (fruitplantjes).. heb er nu 24 in een mooie rij staan en ik zou het zonde vinden als ze morgen allemaal dood zijn![]()
Altijd!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:36 schreef Ardenlyn het volgende:
@Tijntje: Kan ik vanavond wat fruit bij je ophalen?
Poort van B'ville staat open!! Miss geef ik alleen geen antwoord, omdat ik andere dingen aan het doen ben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:42 schreef Maraca het volgende:
Bedankt.. mis inderdaad alleen nog wat perzikken ..
En zou ik bij iemand een axe mogen kopen? Heb er vandaag al twee kapot gemaakt![]()
Na een hele ruilhandel (waar je met wat pech een paar maanden over doet) een scallop aan Pascal geven...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik moet ook nog een bijltjeik wil graag weer die gouden maar ik moet eerst weer opzoeken hoe dat ook alweer ging.
Helaas verkoopt mijn Nookie nog niet veel maar ik zal vanzelf een bijltje tegen komen
wel als ik klaar ben met die tom nook shitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Chesje gaat even met Bingo lopen, dan droopsel dr nieuwe code toevoegen en dan kijken of dr iemand online is![]()
![]()
editje niemand om gezellig bji op visite te gaan![]()
Droopy ik heb je ff aan friend list toegevoegdquote:
En jou ook Pizzilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:52 schreef Pizzil het volgende:
ik ben er ook weer bijkan vandaag niet veel uitvoeren want winkel gaat weer verbouwen
ow die heeft me niet toegevoegd, niemand nog niet zie ikquote:
we nemen een zakje geld naar de winkel (150 bells....) en betalen worden dan erg gelukkig met de nieuwe aankoop van de NDSLitequote:
En vergeet niet nog eens 35 bells voor ACWWquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
we nemen een zakje geld naar de winkel (150 bells....) en betalen worden dan erg gelukkig met de nieuwe aankoop van de NDSLite![]()
IRL werkt geld toch wat minder... (ik ben net dat ik 1000 euro plus per maand aanvaste lasten heb... ) zucht IRL is alles DUUR. gelukkig is er AC:WW omdat soort meuk lekker te vergeten en lekker te spelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:00 schreef Cadfael het volgende:
zou wel erg leuk zijn als dat zou kunnen.
ben ook in wat andere spelletjes vrij vermogend. helaas trek je dat niet zo even uit je pc of console![]()
Daar staat tegenover dat het wel leuk is om vrijgevig te kunnen zijn in een spel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:00 schreef Cadfael het volgende:
ben ook in wat andere spelletjes vrij vermogend. helaas trek je dat niet zo even uit je pc of console![]()
Als ik er één ga kopen word het geen lite ben ik bangquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
we nemen een zakje geld naar de winkel (150 bells....) en betalen worden dan erg gelukkig met de nieuwe aankoop van de NDSLite![]()
Ik wil de mijne wel verkopen, aangezien ik graag een ds lite wil kopen. Miss kan je me ff een mailtje sturen (staat in mn profiel).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als ik er één ga kopen word het geen lite ben ik bang
2ehands een normale voor 80 euro misschien
Oh, Cutie - ik ga net weg...quote:
vrijgevig zijn doe ik graagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat het wel leuk is om vrijgevig te kunnen zijn in een spel.Dat vind ik een van de leuke aspecten aan acww, dat je elkaar blij kan maken met verschillende cadeautjes (en dat hoeft niet eens in bells te zijn - een leuke brief, bloem of mooi ontwerp)!!
![]()
De poort van B'ville staat nu nog ff open. Vanaaf is Zwaalie weg...![]()
Dat is wel te doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Maraca het volgende:
Media Markt ¤ 35
Ah ok! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:59 schreef Maraca het volgende:
Wacht nog even met Brain Age.. van wat ik heb begrepen komt er binnenkort een andere versie uit (voor dezelfde prijs) en zullen de meeste Brain Age verkopen waardoor je hem goedkoper kan scoren..
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Cadfael het volgende:
[..]
vrijgevig zijn doe ik graag
en probeer altijd iets mee te nemen als ik op visite ga, of zowiezo iemand met iets te helpen als dat kan.
En, mocht je een nieuwe town tune willen hebben, ik verzin er graag een voor je.
(ben benieuwd wat Droopy ervan vond omdat het meer een verrassing was aangezien ze de standaard nog had.Niets van gehoord nog.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |