Het stijgt wel snelquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef highway101 het volgende:
30,4 al in Zwolle. Dat belooft nog wat.
dat was hier ook zo, nu redelijk te doen, 26,3 graden maar nog geen spatje regen gezien helaas...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef Silmarwen het volgende:
In Woerden is het afschuwelijk. De hele ochtend al erg bewolkt en erg heet, maar niets geen regen of onweer. Het is hier nu echt niet uit te houden.
Oh cool, misschien drijven die wel naar ons toe. Hoe staat de wind? West?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Allemaal wolken in ArnhemGaan die nog weg??
Zal even kijen wat de wind doetquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh cool, misschien drijven die wel naar ons toe. Hoe staat de wind? West?
Het is hier (Xanten) trouwens onbewolkt en niet uit te houden zo heet.
wind draait in de loop van de dag naar zuidwestelijke richting.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh cool, misschien drijven die wel naar ons toe. Hoe staat de wind? West?
Het is hier (Xanten) trouwens onbewolkt en niet uit te houden zo heet.
Raketje van NKquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik hoorde zonet hier in het Gooi wel zo'n verschrikkelijk harde knal! Ik schrok me dood, ik heb zelden in Nederland zo'n ongelofelijk harde knal gehoord (ik ga er vanuit dat het wel onweer was).
er staat precies 1 ontlading rond die tijd boven het Gooi, dus dat zal welquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik hoorde zonet hier in het Gooi wel zo'n verschrikkelijk harde knal! Ik schrok me dood, ik heb zelden in Nederland zo'n ongelofelijk harde knal gehoord (ik ga er vanuit dat het wel onweer was).
jep, hier ook!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:54 schreef flugeltje het volgende:
Shit, is de temperatuur in huis eindelijk een halve graad gezakt begint de zon weer te schijnen. Gaan we weer.
Inderdaad, was niet zo heel erg nodig imho..quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Rotterdam is de zon inmiddels ook weer doorgebroken. Had niet gehoeven voor mij
.
WAAROM NOU WEER HET ZUIDOOSTEN!quote:Vanuit Belgie trekken een paar buien (met lokaal fors onweer) via Brabant noordwaarts. Later vanmiddag en vanavond kunnen vooral in het (zuid) oosten een paar stevige onweersbuien gevormd worden, met kans op onweer en zware windstoten. Het wordt 27 graden aan zee en 28 tot 33 graden landinwaarts.
Vannacht lijken zware buien vooral het zuidoosten aan te doen. Met minimaal 17 graden is het zwoel. Morgen is het met 22 tot 26 graden minder heet.
Inderdaad, ik moet het nog meemaken dat het hier afkoelt na noodweer (wat nooit komt)quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Omdat ze altijd het zuidoosten zeggen en vervolgens komt het er toch niet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |