Klopt. Ik zit op 28,3 nuquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef frankium het volgende:
Zwolle nog steeds dikke zon en heel erg warm
Veel onweer? Dan gaat mijn moeder echt gelukkig zijn als ik thuis komquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:38 schreef Marjan1985 het volgende:
Monster is het al heel de ochtend bewolkt, al wat regen gehad en onweer, nu is het 25 graden maar opzich nog wel uit te houden.
Monster ligt btw tussen Den Haag en Hoek van Holland
Nee was beetje gerommel en heb 1 flits gezien maar is nu al een klein half uur stil., beginnen nu ook wat gaten in het wolkdek te komen dus zonnetje zal zometeen ook weer beetje gaan schijnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Veel onweer? Dan gaat mijn moeder echt gelukkig zijn als ik thuis kom![]()
Hmmja, droog alweer, onstabieele lucht, vreselijk vochtigee lucht die naar binnen komt waaien. Lijkt niet echt heel warm te zijn, maar schijnt bedriegt denk ik.
Oh, niets onweer dusquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Nee was beetje gerommel en heb 1 flits gezien maar is nu al een klein half uur stil., beginnen nu ook wat gaten in het wolkdek te komen dus zonnetje zal zometeen ook weer beetje gaan schijnen.
Het stijgt wel snelquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef highway101 het volgende:
30,4 al in Zwolle. Dat belooft nog wat.
dat was hier ook zo, nu redelijk te doen, 26,3 graden maar nog geen spatje regen gezien helaas...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef Silmarwen het volgende:
In Woerden is het afschuwelijk. De hele ochtend al erg bewolkt en erg heet, maar niets geen regen of onweer. Het is hier nu echt niet uit te houden.
Oh cool, misschien drijven die wel naar ons toe. Hoe staat de wind? West?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Allemaal wolken in ArnhemGaan die nog weg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |