Als het water redelijk koud is geweest kan ik het nog wel indenken hoor. Thermische shocks zijn meestal niet echt aangenaam.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:15 schreef Sebasser het volgende:
laatst gewijzigd: 02-07-2006 16:59
Jongen (11) overleden in zwembad
Een 11-jarige jongen uit Alkmaar is om het leven gekomen in zwembad De Watertoren in Egmond aan Zee.
Onduidelijk
Wat er precies is gebeurd, is volgens de politie nog onduidelijk. Het slachtoffer had een zwemdiploma en hij was met vriendjes naar het zwembad gegaan.
Bodem
Toen de jongens hem enige tijd niet meer hadden gezien, begon een zoektocht. Het slachtoffer werd aangetroffen op de bodem van het zwembad en reanimatie mocht niet meer baten.
© RTLNieuws.nl
Ik denk meteen aan een hartstilstand of zo,
Maar dat zou toch raar zijn bij een 11 jarig jongentje ?
In het zwembadquote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Als het water redelijk koud is geweest kan ik het nog wel indenken hoor. Thermische shocks zijn meestal niet echt aangenaam.
het kunnen zoveel dingen zijn geweestquote:Wat er precies is gebeurd, is volgens de politie nog onduidelijk.
Als jij behoorlijk actief bent geweest en dan in het water duikt dan kan dat wel hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
In het zwembadNeem aan dat er bepaalde regels zijn wat betreft de temperatuur van het water daar.
zeker op zo'n manierquote:Op zondag 2 juli 2006 17:30 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik benijd het zwembadpersoneel belast met toezicht niet.
Als zijn vriendjes hem als 'enige tijd' misten heeft het personeel in ieder geval 'enige tijd' niet naar de bodem van het zwembad gekeken.
Verder is het natuurlijk altijd erg droevig als een kind om het leven komt.
Ja hoor, het is de schuld van het personeel.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:32 schreef thedude0 het volgende:
Dat personeel dat daar "werkt" moeten ze ontslaan
je want de badmeester dudes of hoe ze ook genoemd worden deden hun werk blijkbaar niet goedquote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor, het is de schuld van het personeel.
Probeer jij eens in je eentje een vol bad met 50 kinderen in de gaten te houdenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:44 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je want de badmeester dudes of hoe ze ook genoemd worden deden hun werk blijkbaar niet goed
Als er maar eentje is voor een groot zwembad dan hebben ze het daar sowieso niet helemaal op ordequote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Probeer jij eens in je eentje een vol bad met 50 kinderen in de gaten te houden
Uiteraard is het personeel verantwoordelijkquote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor, het is de schuld van het personeel.
denk juist nietquote:Op zondag 2 juli 2006 17:29 schreef Sebasser het volgende:
Maar dan ben ik wel benieuwd waarom mede zwemmer's (of die vriendjes) hem niet hebben gezien ?
Was het zo rustig of zo ?
of 100 of 500 geen idee hoeveel kinderen daar zittenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Probeer jij eens in je eentje een vol bad met 50 kinderen in de gaten te houden
Probeer jij (vanaf de kant) maar eens onderwater te kijken ....vooral als er veel kinderen zijn waar ze op moeten lettenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:59 schreef Robocock het volgende:
[..]
Uiteraard is het personeel verantwoordelijkAls iemand al 15 minuten onder water ligt is het daar gewoon foute boel.
Lekker makkelijk geblaat weer. * Slarioux negeert.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:32 schreef thedude0 het volgende:
Dat personeel dat daar "werkt" moeten ze ontslaan
En toch heb ik dit jaar alweer een paar x gelezen dat de rechter het zwembad of personeel verantwoordelijk stelde voor de verdrinking van een kind.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Probeer jij (vanaf de kant) maar eens onderwater te kijken ....vooral als er veel kinderen zijn waar ze op moeten letten
Btw een paar minuten is al genoeg hoor ...of kun jij je adem 10 minuten inhouden (zonder te stillen natuurlijk he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |