Boeie, als er maar pics komenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:15 schreef Doderok het volgende:
Een typisch Fuifduif/Lionsguy18 topic! Maar de eerste zullen we lange tijd moeten missen "vrees" ik![]()
Dank je, een van mn meer succesvollere van de afgelopen zes jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
toffe kloon
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef Hunk het volgende:
Ik word daar geil van ja. Maar als je even loert, dan zeggen ze meteen: kun je t zien viezerik. Nee ik ben vies, jaja, jij zelf met je korte rok en je bezwete string
www.yahoo.com - images - upskirt en/of downblousequote:Op zondag 2 juli 2006 17:23 schreef Doderok het volgende:
Damn, mokkels.nl heeft grote schoonmaak gehouden, geen enkel "korte rokjes" topic meer te vinden...
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerfquote:Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Herald het volgende:
[..]
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerf
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepaktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wie?
* TheThirdMark is te lui om te googlen.
ow, is hij gepakt.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Chou het volgende:
[..]
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepakt
Ach ja, bij gebrek aan iets betersquote:Op zondag 2 juli 2006 20:24 schreef Frappelsien het volgende:
Sjah.. sommige mensen zijn snel tevreden![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:00 schreef Agorias het volgende:
Bij sommige foto's denk ik meteen aan de reclame van goodbye cellulite
in navolgingquote:
Jezelf Hunk noemenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef Hunk het volgende:
Ik word daar geil van ja. Maar als je even loert, dan zeggen ze meteen: kun je t zien viezerik. Nee ik ben vies, jaja, jij zelf met je korte rok en je bezwete string
voor niets gaat de zon op. daarom doen ze zoquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef Herald het volgende:
ook zo flauw is als ze zoeen korte rokje aanhebben op de fiets jeweets, en ze je tegemoet fietsen ze je vies aankijken en spastisch hun rokje naar beneden duwen want oh jee je zou haar onderbroekje eens kunnen zien zeg, en als ze voorbij zijn vliegensvlug dat handje naar achteren om het truitje naar beneden te trekken en het rokje omhoog te hijsen, omdat men anders een glimp zou kunnen opvangen van die string met dunne bandjes die in haar naad bij elkaar worden gehouden door hartvormige strass
gelukkig heeft de basisschool vakantie zodat die sletjes niet meer voorbij fietsen de komende tijd!
Dat is het verschil tussen mensen met VWO en br33z3r VMBO'erts.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsja dat ligt toch echt aan die meiden zelf, ik doe lekker niet mee met die onzin en houd gewoon mn broek aan.
rokjes
Hou jij idd je broek maar aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsja dat ligt toch echt aan die meiden zelf, ik doe lekker niet mee met die onzin en houd gewoon mn broek aan.
rokjes
mwah ik zie jou hier nog wel tussen staan hoor met een rokjequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
rokjes
Paintquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Paint de situatie van TS even wil je.![]()
eensch!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Pakspul het volgende:
gvd fijn z'n topic als je op werk zit!!
tvp
Mits foto's...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef Originele_Naam het volgende:
dit topic is het volgen waard
editjequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef karr-1 het volgende:
Opgewonden raken van mannen![]()
vrouwen die eigenlijk te dik zijn en zich toch in een kort rokje en strak truitje wurmen![]()
Ik weet niet waar jij komt, maar mannen in rokjes ben ik nog nooit tegengekomen. En ik wordt ook niet opgewonden van elke man die op straat voorbij loopt, in tegenstelling tot sommige mensen die bij elk kort rokje of strak truitje gaan stijgeren.quote:
Kellyquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt, maar mannen in rokjes ben ik nog nooit tegengekomen. En ik wordt ook niet opgewonden van elke man die op straat voorbij loopt, in tegenstelling tot sommige mensen die bij elk kort rokje of strak truitje gaan stijgeren.
Kelly is in elke vorm eng, of het nou een man of een vrouw is. Maar die zie ik alleen maar op tv en dan kan ik het uitzetten, in het echt ben ik het mens nog nooit tegengekomen. Thank God.quote:
Homo!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef karr-1 het volgende:
Vrouwen in rokjes![]()
vrouwen in te korte rokjes![]()
vrouwen die er uit zien als hoeren![]()
Opgewonden raken van vrouwen![]()
vrouwen in het algemeen![]()
vrouwen die eigenlijk te dik zijn en zich toch in een kort rokje en strak truitje wurmen![]()
En je hebt nog gelijk ookquote:
Heb je de gemiddelde vrouw van tegenwoordig wel eens gezien? Rokjes tot net onder de navel, laarzen tot aan je kruis en truitjes waar je tieten bijna uitvallen. Dan vraag je er toch om?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:04 schreef Burakius het volgende:
Dave chapelle heb er een geniaal stukje over:
Over dat je ook niet in een politie uniform gaat, terwijl je geen politie bent. Ga dan niet in hoerenkleding als je geen hoer bent
volgens mij wordt ie daar eerder lekker genomenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een jongen die het er lekker van neemt in Brazilië![]()
quote:Johan Frederik Stellingwerf (27 februari 1981 te Leiden) is een Nederlands verdachte van zware zedenmisdrijven.
Hij kwam in april 2006 in het nieuws toen zijn naam en foto op de televisie werden getoond vergezeld met een oproep van politie en Openbaar Ministerie. Het komt zelden voor dat zoiets wordt gedaan omdat normaal gesproken bij het tonen van verdachten eerst toestemming aan het College van procureurs-generaal moet worden gevraagd.
Stellingwerf heeft een werkkring in Amsterdam en Groningen en werkte enige tijd op de school CSB Amsterdam. Daar werd hij al snel ontslagen na een conflict. Al eerder werkte hij op middelbare scholen, maar vertrok daarna al vrij snel.
Stellingwerf wordt verdacht van 15 verkrachtingen die gepleegd zijn in het uitgaansleven. De slachtoffers zouden zijn gedrogeerd met rohypnol of GHB. Dit zou ondere andere hebben plaatsgevonden in Amsterdam en Leiden.
Zijn auto, een Opel Kadett van het bouwjaar 1990 is teruggevonden in Duitsland. Op 27 juni 2006 werd bekend dat Stellingwerf in de Braziliaanse stad Curitiba is aangehouden.
Op 28 september 2006 wordt bekend gemaakt, dat Brazilië Stellingwerf zal uitleveren aan Nederland. De uitlevering naar Nederland ging echter niet erg voorspoedig. Stellingwerf had daarom een kort geding aangespannen tegen de Nederlandse Staat.
Op 9 november 2006 is Stellingwerf door de Braziliaanse autoriteiten uitgeleverd aan Nederland. Hij is op 13 november 2006 voorgeleid aan de rechter-commissaris. Later werd bekend dat Stellingwerf in de Braziliaanse gevangenis zelf is verkracht, mishandeld en dat zijn drinkwater was vermengd met rattenurine.
veel te geil! het zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef Cascade het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12579/1a1303fd/index.html![]()
Nehehehequote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef Cascade het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12579/1a1303fd/index.html![]()
quote:
Niet iedereen heeft een vriendin die eruit ziet als Carmen Electra zoals jouquote:Op donderdag 12 april 2007 08:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lekker die blubberbenen op de vroege morgen !!!
Ik heb geen vriendin, dat scheelt nog veel meer. Geen vrouw in mijn bed of aan mijn lijf, niets anders als ellende.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een vriendin die eruit ziet als Carmen Electra zoals jou![]()
@ de twee onderste anders neem je ff een jaren 80 kapsel en anorexiaquote:Op zondag 2 juli 2006 17:26 schreef Doderok het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij sommige mensen is dat maar beter ook dat ze hun broek aanhouden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
rokjes
maar dan moet je het ook wel echt hebben en niet doen alsofquote:Op donderdag 12 april 2007 17:51 schreef MadUnique het volgende:
whoo anorexia schijnt in te zijn ;P
Beetje kunnen voorstellen hoe dat eruit zou gaan zien?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
mijn vriendin had laatst een rokje aan. Komt haar (veel te dikke vatsige hoerigedie j natuurlijk het liefst uit het raam zou willen gooien maar dat kan niet tsunami gevaar jeweetz
) nicht binnen. Nicht tegen mijn vriendin: goh, wat heb je een leuk rokje aan. Vriendin: ah dank je, maar die heb ik al een tijdje. Nicht
: ik wou dat ik die ook aan zou kunnen. Vriendin
: ah, dat zou je toch goed staan.
![]()
hahaaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Maxzter het volgende:
[..]
maar dan moet je het ook wel echt hebben en niet doen alsof![]()
1 woord: D'OH!!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
mijn vriendin had laatst een rokje aan. Komt haar (veel te dikke vatsige hoerigedie j natuurlijk het liefst uit het raam zou willen gooien maar dat kan niet tsunami gevaar jeweetz
) nicht binnen. Nicht tegen mijn vriendin: goh, wat heb je een leuk rokje aan. Vriendin: ah dank je, maar die heb ik al een tijdje. Nicht
![]()
helaasquote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje kunnen voorstellen hoe dat eruit zou gaan zien?![]()
![]()
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |