Boeie, als er maar pics komenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:15 schreef Doderok het volgende:
Een typisch Fuifduif/Lionsguy18 topic! Maar de eerste zullen we lange tijd moeten missen "vrees" ik![]()
Dank je, een van mn meer succesvollere van de afgelopen zes jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
toffe kloon
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef Hunk het volgende:
Ik word daar geil van ja. Maar als je even loert, dan zeggen ze meteen: kun je t zien viezerik. Nee ik ben vies, jaja, jij zelf met je korte rok en je bezwete string
www.yahoo.com - images - upskirt en/of downblousequote:Op zondag 2 juli 2006 17:23 schreef Doderok het volgende:
Damn, mokkels.nl heeft grote schoonmaak gehouden, geen enkel "korte rokjes" topic meer te vinden...
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerfquote:Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Herald het volgende:
[..]
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerf
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepaktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wie?
* TheThirdMark is te lui om te googlen.
ow, is hij gepakt.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Chou het volgende:
[..]
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepakt
Ach ja, bij gebrek aan iets betersquote:Op zondag 2 juli 2006 20:24 schreef Frappelsien het volgende:
Sjah.. sommige mensen zijn snel tevreden![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:00 schreef Agorias het volgende:
Bij sommige foto's denk ik meteen aan de reclame van goodbye cellulite
in navolgingquote:
Jezelf Hunk noemenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef Hunk het volgende:
Ik word daar geil van ja. Maar als je even loert, dan zeggen ze meteen: kun je t zien viezerik. Nee ik ben vies, jaja, jij zelf met je korte rok en je bezwete string
voor niets gaat de zon op. daarom doen ze zoquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:03 schreef Herald het volgende:
ook zo flauw is als ze zoeen korte rokje aanhebben op de fiets jeweets, en ze je tegemoet fietsen ze je vies aankijken en spastisch hun rokje naar beneden duwen want oh jee je zou haar onderbroekje eens kunnen zien zeg, en als ze voorbij zijn vliegensvlug dat handje naar achteren om het truitje naar beneden te trekken en het rokje omhoog te hijsen, omdat men anders een glimp zou kunnen opvangen van die string met dunne bandjes die in haar naad bij elkaar worden gehouden door hartvormige strass
gelukkig heeft de basisschool vakantie zodat die sletjes niet meer voorbij fietsen de komende tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |