Een spuitje met een neus operatie vergelijken?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef R00sje het volgende:
Ja, haha, dat viel mij ook al op. Ze zegt dat ze bang is om naar de plastisch chirurg te gaan, maar haar bovenlip heeft ze idd op laten spuiten.
Daniella Westbrook heeft dat laten doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Nies het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om middels plastisch chirurgie er weer iets vergelijkbaars aan een tussenschot er tussen te zetten? En komt het er dan ook weer normaal uit te zien?
Ja dat kan maar dat wil ze niet want dat doet pijnquote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Nies het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om middels plastisch chirurgie er weer iets vergelijkbaars aan een tussenschot er tussen te zetten? En komt het er dan ook weer normaal uit te zien?
Dat is er nog aardig mooi weer ingeplakt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Daniella Westbrook heeft dat laten doen.
5 gram per dag? Dat je dan je tussenschot kwijtraakt kan ik begrijpen...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Daniella Westbrook heeft dat laten doen.
Wist je dat niet? Een vroegere vriend van mij had ook nauwelijks nog een tussenschotje...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Coke hoef je toch niet perse te snuiven... maar gaan de chemische middelen je neus dan aanvreten ofzo?
Raar, op de linker lijkt ze blauw ogen te hebben, op de rechter bruine.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:36 schreef Suko het volgende:
Uit dezelfde link van Schatje:
[afbeelding]
Ach, ff een nosejob en ze kan er weer tegenaan, pfffft. Voor mij een volstrekt vreemde wereld, kan mij er niks bij voorstellen. Eén keer een pretsig gerookt, doodziek geweest.My body is my temple.
![]()
mwoah, ik zie gewoon op beide bruine ogen, hoor, alleen links wat minder egaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Raar, op de linker lijkt ze blauw ogen te hebben, op de rechter bruine.
Sterker nog, het lijken 2 compleet verschillende mensen !
bronquote:Tara PT to go ahead with nose surgery
Tara Palmer-Tomkinson has finally decided to go ahead with surgery to rebuild her nose.
Recent reports suggested that the It girl and reality TV presenter had been considering an operation to repair the damage caused by years of drug abuse. After consulting with a Harley Street surgeon, Tara will now go under the knife next week.
"She's been to a couple of events recently where people have made comments, and pictures of her afterwards have really shocked her," a friend told The Mirror. "She's been driven to tears and feels she has no other option than to get it fixed - even though she's petrified about the whole thing.
"She's lived with it for years without anyone commenting, but the non-stop gossip has become unbearable. So many horrid things have been said that some days she doesn't want to step outside her front door."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |