daarom ook comic sansquote:Op zondag 2 juli 2006 10:33 schreef vruitig het volgende:
Altijd leuk dat mensen er bij moeten zetten dat het om een VWO-diploma gaat. Zo bijzonder is dit niet meer vriend.
Ik kom uit Polen ik ben direct begonnen met werken veel beter. Wat is IVMBO-F doet je vader dit zodat hij nog een klein beetje wil gaan verdienen als hij de opleiding heeft afgerondquote:Op zondag 2 juli 2006 10:34 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
daarom ook comic sansoh en trouwens. we vergeven het je dat je zelf IVMBO-F gedaan hebt hoor
voor sommigen wel ja. anderen hebben hogere doelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:38 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik kom uit Polen ik ben direct begonnen met werken veel beter.
nee hij gaat al met pensoen zelfsquote:Wat is IVMBO-F doet je vader dit zodat hij nog een klein beetje wil gaan verdienen als hij de opleiding heeft afgerond![]()
straks krijg je er nog word art opquote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef knowall het volgende:
Whehe. Dat krijg je nou als je een deeltijd werkende moeder die net een cursus MS Word voor beginners gevolgd heeft - die ze helemaal 'enig' vond - de diploma's laat vormgeven.
U hebt gezocht op pensoen:quote:
Gelukkig moderniseerde Nederland na WO2...quote:Op zondag 2 juli 2006 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijne is gecalligrafeerd. Maar ja, toen mijn diploma gemaakt werd, waren er nog nauwelijks computers in gebruik. Mijn cijferlijst is nog getypt
Absolute perfectie gozertje...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |