daarom ook comic sansquote:Op zondag 2 juli 2006 10:33 schreef vruitig het volgende:
Altijd leuk dat mensen er bij moeten zetten dat het om een VWO-diploma gaat. Zo bijzonder is dit niet meer vriend.
Ik kom uit Polen ik ben direct begonnen met werken veel beter. Wat is IVMBO-F doet je vader dit zodat hij nog een klein beetje wil gaan verdienen als hij de opleiding heeft afgerondquote:Op zondag 2 juli 2006 10:34 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
daarom ook comic sansoh en trouwens. we vergeven het je dat je zelf IVMBO-F gedaan hebt hoor
voor sommigen wel ja. anderen hebben hogere doelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:38 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik kom uit Polen ik ben direct begonnen met werken veel beter.
nee hij gaat al met pensoen zelfsquote:Wat is IVMBO-F doet je vader dit zodat hij nog een klein beetje wil gaan verdienen als hij de opleiding heeft afgerond![]()
straks krijg je er nog word art opquote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef knowall het volgende:
Whehe. Dat krijg je nou als je een deeltijd werkende moeder die net een cursus MS Word voor beginners gevolgd heeft - die ze helemaal 'enig' vond - de diploma's laat vormgeven.
U hebt gezocht op pensoen:quote:
Gelukkig moderniseerde Nederland na WO2...quote:Op zondag 2 juli 2006 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijne is gecalligrafeerd. Maar ja, toen mijn diploma gemaakt werd, waren er nog nauwelijks computers in gebruik. Mijn cijferlijst is nog getypt
Absolute perfectie gozertje...quote:
Niet bepaald, elke gek doet VWO. Dus jouw opmerking hier boeit niet echt meer. Het staat alleen wat korter dan "middelbare school diploma", scheelt weer typwerk. En anders had het natuurlijk ook nog een zwemdiploma kunnen zijn hè?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:33 schreef vruitig het volgende:
Altijd leuk dat mensen er bij moeten zetten dat het om een VWO-diploma gaat. Zo bijzonder is dit niet meer vriend.
Na mijn Middelbare schooltijdquote:Op zondag 2 juli 2006 10:53 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gelukkig moderniseerde Nederland na WO2...![]()
Nederland op z'n smalst; het lijkt mij hier wel degelijk relevant om het te benoemen. Indien je echter per se wil verbergen dat het om VWO gaat was de enige andere optie "middelbare school diploma" geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:33 schreef vruitig het volgende:
Dit dus jaquote:Op zondag 2 juli 2006 10:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Niet bepaald, elke gek doet VWO. Dus jouw opmerking hier boeit niet echt meer. Het staat alleen wat korter dan "middelbare school diploma", scheelt weer typwerk. En anders had het natuurlijk ook nog een zwemdiploma kunnen zijn hè?En in dat geval had ik ze de Comic Sans gekte nog kunnen vergeven. Maar op een VWO- (ja, of HAVO, MAVO of wat dan ook) diploma, ouch...
Ik had VWO- er ook wel voor gezet, en dan gewoon om aan te geven dat het een officieel diploma is, niet een of ander vodje.
Misschien was mijn schatting toch te ruim, ik zal hem even aanpassen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Na mijn Middelbare schooltijdOverigens is mijn bul helemaal gecalligrafeerd (en in het Latijn
), hoor. En die is van ruim in het PC tijdperk
Ja, zoiets.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Misschien was mijn schatting toch te ruim, ik zal hem even aanpassen.
Nederland moderniseerde na Lubbers...![]()
Het bedrijf waar ik werk heeft Comic Sans in het logoquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:21 schreef Q. het volgende:
"Geslaagd" is met een "t".
geslaagd -- slagen, stam is slaag -- g staat niet in 't Fok!schip, dus geslaagD is met een Dquote:Op zondag 2 juli 2006 11:21 schreef Q. het volgende:
"Geslaagd" is met een "t".
op het vmbo hebben ze de regel "als je het niet weet doe je gewoon beiden"quote:Op zondag 2 juli 2006 11:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
geslaagd -- slagen, stam is slaag -- g staat niet in 't Fok!schip, dus geslaagD is met een D
NIETUS!!11111!!!!! WANT IK ZEG HET!!!!111quote:Op zondag 2 juli 2006 11:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
geslaagd -- slagen, stam is slaag -- g staat niet in 't Fok!schip, dus geslaagD is met een D
En nog maar wat extra letters er bij, dan staan de goede letters er tenminste tussen. Tenmiste, dat is mijn regel.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:26 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
op het vmbo hebben ze de regel "als je het niet weet doe je gewoon beiden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |