Welke ..AZT en andere Aids remmers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alleen maar van medicijnen?
En van welke medicijnen dan?
Dus mensen krijgen pillen tegen een ziekte die ze niet hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Lambiekje het volgende:
Welke ..AZT en andere Aids remmers.
Die weten wat er aan de hand is en delen in de miljardenwinsten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef calvobbes het volgende:
Denk je echt dat bedrijven die macht hebben en dat geen enkele gezondheidsorganisatie dat doorziet?
Het was afgekeurd voor de westerse markt, juist omdat het onbetrouwbaar cq. een hoog risico op besmetting met zich meebracht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:01 schreef mvt het volgende:
Was dat niet al heeeeeeel lang bekend? Ik kan me zo'n verhaal wel herinneren. Probleem is gewoon dat je met bloed werkt. Als je een onbekend virus aftapt en overgiet in andere mensen, dan besmet je dus onbewust mensen.
Ik zei ook dat als het om een onbewust virus gaat je onbewust mensen besmet. Net zoals je USB stick "virusvrij" kan zijn omdat je virusscanner niet het bewuste virus wat er op staat kan detecteren..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het was afgekeurd voor de westerse markt, juist omdat het onbetrouwbaar cq. een hoog risico op besmetting met zich meebracht.
Dan is het geen onbewuste actie, maar zeer bewust weten dat er mensen besmet gaan worden maar geld belangrijker vinden.
Je weet toch wel dat afgekeurde, verlopen medicijnen hier, in Afrika gedumpt worden. Dat vind ik een zeer kwalijk zaak. Dat is willens en wetens levens op het spel zetten. Als de eisen hier hoger zijn dan daar is dat PURE racisme. Als je dat niet wilt zien...quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat mensen ook echt besmet worden met het AIDS virus.
Als Westere landen niet veilig genoeg achten, wil dat nog niet zeggen dat het echt niet veilig is. De eisen hier liggen nu eenmaal hoger dan in arme landen. Als je daar dan weer een complot in ziet, toont het wel aan hoe graag je complotten wilt zien.
sec gesproken ja!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus mensen krijgen pillen tegen een ziekte die ze niet hebben
Wat is het doel van AIDS verspreiden en er dan vervolgens miljaren tegenaan gooien om het juist te voorkomen?
Denk je echt dat bedrijven die macht hebben en dat geen enkele gezondheidsorganisatie dat doorziet?
Racismequote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
Je weet toch wel dat afgekeurde, verlopen medicijnen hier, in Afrika gedumpt worden. Dat vind ik een zeer kwalijk zaak. Dat is willens en wetens levens op het spel zetten. Als de eisen hier hoger zijn dan daar is dat PURE racisme. Als je dat niet wilt zien...
Jouw "kennende" zal die vraag wel tevergeefs zijn, maar voor de vorm probeer ik het toch maar eens: Heb je ook maar enig wetenschappelijk bewijs dat dat zo is?quote:HIV is nooit in en menselijk lichaam gezien en hiv is nooit geisoleerd.
Het rare is ..er zijn heel wat kankermedicijnen afgekeurd. Het ligt een paar jaar op de plank. En dan is het opeens wel goed voor aids. Het klopt gewoon niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:55 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik zei ook dat als het om een onbewust virus gaat je onbewust mensen besmet. Net zoals je USB stick "virusvrij" kan zijn omdat je virusscanner niet het bewuste virus wat er op staat kan detecteren..
Daarnaast kan je natuurlijk afvragen waarom een medicijn wordt afgekeurt voor een markt. Vooral omdat volgens het filmpje de medicijnen in Frankrijk gedumpt zijn. Die zijn denk ik ook redelijk streng op medicijnen. Andere markten hebben andere eisen. Als een Amerikaanse markt gewoon enorm streng is in dat soort dingen, dan kan het zijn dat een medicijn daar verboden is en in een ander land niet.
Wat trouwens raar blijft is dat die andere landen ook niet meteen het oude middel verboden hadden.
Maar je hebt gelijk voor wat betreft geld >>>>mensenlevens.
Dat kan je niet bewijzen HET is er niet PUNT.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Racisme
Je roept nu echt zomaar wat. Landen stellen zelf hun eigen eisen aan wat wel en niet verkocht kan worden. Dat is geen racisme, dat zijn gewoon landelijke wetten en regels. Net zoiets als hier abortus wel toestaan en in Amerika niet. Dat is ook geen racisme.
[..]
Jouw "kennende" zal die vraag wel tevergeefs zijn, maar voor de vorm probeer ik het toch maar eens: Heb je ook maar enig wetenschappelijk bewijs dat dat zo is?
Welk bewijs heb je dat zoveel verschillende wetenschappers in zoveel verschillende ziekenhuizen in verschillende landen zich laten beetnemen?
Het verschil met abortus en medicijnen is. Dat abortus geen levensbedrijging is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Racisme
Je roept nu echt zomaar wat. Landen stellen zelf hun eigen eisen aan wat wel en niet verkocht kan worden. Dat is geen racisme, dat zijn gewoon landelijke wetten en regels. Net zoiets als hier abortus wel toestaan en in Amerika niet. Dat is ook geen racisme.
[..]
Jouw "kennende" zal die vraag wel tevergeefs zijn, maar voor de vorm probeer ik het toch maar eens: Heb je ook maar enig wetenschappelijk bewijs dat dat zo is?
Welk bewijs heb je dat zoveel verschillende wetenschappers in zoveel verschillende ziekenhuizen in verschillende landen zich laten beetnemen?
Ik ben bang dat er geen weg meer terug is voor wetenschap, bigfarma en gezondheis instellingen .. zonder gezichtsverlies. Tenzij ze vaccin op de markt brengen ... aangezien het het virus toch niet bestaat. Een placebo en de mensen zijn weer gesust.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus mensen krijgen pillen tegen een ziekte die ze niet hebben
Wat is het doel van AIDS verspreiden en er dan vervolgens miljaren tegenaan gooien om het juist te voorkomen?
Ik niet ... de orthoxie.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
Dat kan je niet bewijzen HET is er niet PUNT.
Laat die wiskundige modellen dan eens zien...quote:Daarnaast is er met wiskundige modellen aangetoond dat het virus besmetting > AIDS > dood totale waanzin is.
Als iemand besluit om een medicijn wel te nemen en iemand anders niet, dan is dat geen racisme. Dan is dat iemand zijn eigen keuze...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is maakt wel degelijk uit of je WEET Dat een medicijn raar bewerkingen heeft .Dat is in mijn ogen racisme.
Kappen met dit soort gezuig. Laatste waarschuwing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk complot gillen is het weer....
Je hebt geen echte keus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als iemand besluit om een medicijn wel te nemen en iemand anders niet, dan is dat geen racisme. Dan is dat iemand zijn eigen keuze...
Lekker makkelijk complot gillen is het weer....
Jawel. Je kunt net zoals de westerse landen besluiten om het medicijn niet te nemen. Als je ervoor kiest om het medicijn wel te nemen is dat echt geen racisme...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
Je hebt geen echte keus.
Ah je gaat er nu ineens weer een compleet andere zaak bijhalen...quote:In amerika is het zo dat als je als hiv positieve moeder een kind hebt wat negatief is waarbij rest van de familie ook negatief is. MOET en dan geforceerd moet de baby AZT innemen. Zo niet dat wordt je kind afgepakt.
Als je weet wat de bijwerkingen zijn dan ga je je echt afvragen waarom waarom waarom.
Tenminste ik neem aan dat de docu The Other Side of Aids, geen totale onzin verkondigd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt net zoals de westerse landen besluiten om het medicijn niet te nemen. Als je ervoor kiest om het medicijn wel te nemen is dat echt geen racisme...
[..]
Ah je gaat er nu ineens weer een compleet andere zaak bijhalen...
Heb je wel bewijs voor deze beweringen of roep je weer zomaar wat?
Alles wat ze in een film zeggen is waar he...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef Lambiekje het volgende:
Tenminste ik neem aan dat de docu The Other Side of Aids, geen totale onzin verkondigd.
zo kan je het wel stellen ja...en wel hierom ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:01 schreef Rasing het volgende:
Als HIV nooit geïsoleerd is, wat zijn dit dan:
[afbeelding]
En waarom is het genoom dan zo uitgebreid bekend? Dat is gewoon maar allemaal verzonnen?
er is zo inmens veel leesmateriaal. .... maar niet meteen zeggen oh het komt van die site dus het is niets....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alles wat ze in een film zeggen is waar he...
Ik heb niet zo'n zin om anderhalf uur een dergelijke film te gaan kijken. Nergens een onderzoek op "papier" wat jouw beweringen ondersteund?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
zo kan je het wel stellen ja...en wel hierom ...
En waar zijn die bewijzen daarvoor?quote:De HIV-genoom is virtuele, nooit gecontroleerde genoom waarvan Dr. Gallo heeft gezegd dat het van HIV is. Dr. Gallo is een twijfelachtige wetenschapper met een reputatie van fraude, diefstal, oplichting en wetenschappelijke onzorgvuldigheid en die man gelooft nu iedereen op zijn woord. Vrijwel de complete medische wereld gelooft een bewezen oplichter op ab-so-luut niets meer dan zijn woord.
quote:Today it is generally agreed that Montagnier's group first identified HIV, although Gallo's group is credited with having contributed, not only to the science which made the discovery possible, but also significantly to demonstrating that it causes AIDS.
Die mensen van Science en al hun lezers zijn natuurlijk ook prutsers....quote:In 1995, Gallo published his discovery that chemokines, a class of naturally occurring compounds, can block HIV and halt the progression of AIDS. This was heralded as by Science magazine as one of the top scientific breakthroughs within the same year of his publication, but has yet to result in therapeutic benefits.
Gut gaan we weer...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zo kan je het wel stellen ja...en wel hierom ...
Ja prima, maar dat mag Lambiekje ergens anders doen dan. De discussie over de oorzaak van HIV en Aids hoort niet in dit topic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef David Letterman het volgende:
Ik wacht eik op het antwoord van Lambiekje op de vraag van ATuin-hek...
Lambiekje geeft aan dat de oorzaken van HIV en Aids totaal anders zijn dan wat de medische wetenschap nu als uitgangspunt gebruikt mbt het bestaan van HIV en Aids...vragen omtrent bewijzen mbt de zienswijze en bewijsvoering van betreffende user, die net als TS de oorzaken van HIV en Aids in een ander perspectief (o.a. medicijngebruik etc) willen brengen, vallen terdege binnen dit topic...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja prima, maar dat mag Lambiekje ergens anders doen dan. De discussie over de oorzaak van HIV en Aids hoort niet in dit topic.
Nee dat valt het niet. Wat Bayer heeft uitgevroten is een heel andere vraag of hiv en aids uberhaupt bestaan. Die discussie zijn overigens al eerder gevoerd. [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Lambiekje geeft aan dat de oorzaken van HIV en Aids totaal anders zijn dan wat de medische wetenschap nu als uitgangspunt gebruikt mbt het bestaan van HIV en Aids...vragen omtrent bewijzen mbt de zienswijze en bewijsvoering van betreffende user, die net als TS de oorzaken van HIV en Aids in een ander perspectief (o.a. medicijngebruik etc) willen brengen, vallen terdege binnen dit topic...
Met alle respect...maar dan zou je ook bijna alle posts van Lambiekje en reacties moeten weghalen aangezien deze dan ook niet binnen bovenstaande grenzen vallen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee dat valt het niet. Wat Bayer heeft uitgevroten is een heel andere vraag of hiv en aids uberhaupt bestaan. Die discussie zijn overigens al eerder gevoerd. [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
Als Lambiekje of jullie daar over verder willen gaan dan graag in een apart topic.
zie [BNW FB] Pancake theories met stroopquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Met alle respect...maar dan zou je ook bijna alle posts van Lambiekje en reacties moeten weghalen aangezien deze dan ook niet binnen bovenstaande grenzen vallen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |