Misschien omdat het zo'n 20 jaar geleden is ?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef jojoja het volgende:
een van s'werelds grootste medicijn fabriekant heeft het aids virus in een van zijn medicijnen gestopt.
vreemd dat hier nog niks van in onze media en op het fok is geweest.
hierbij wil ik het toch even onder de aandacht brengen.
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:34 schreef snellejelle het volgende:
Bayer verspreidt ook cursussen Nederlands
heb je ooit van de FDA en de IGZ gehoort? Dan weet je dat niet kan en dat een bedrijf het niet zijn hoofd jhaalt om het te doen. Het wordt nl zijn ondergang.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef jojoja het volgende:
een van s'werelds grootste medicijn fabriekant heeft het aids virus in een van zijn medicijnen gestopt.
vreemd dat hier nog niks van in onze media en op het fok is geweest.
hierbij wil ik het toch even onder de aandacht brengen.
http://www.youtube.com/watch?v=XS3mhjt7TrY
ik wil hierbij ook zeggen dat dit niet iets is wat per ongeluk toevallig is...
dit soort dingen gebeuren vaak.natuurlijk niet met het aids virus maar dat er medicatie op de markt word gebracht dat gewoon slecht is.
let er goed op alsjebliefd en kijk en lees op het intenet met wat voor een medicatie jij te maken hebt voordat je iets slikt.
we kunnen dit topic gebruiken om elkaar op de hoogte te houden van de bevindingen en ervaringen of vermoedens die we hebben omtrend reguliere medicatie.
ik schrijf dit in tru omdat het vaak dingen zijn die niet in de mainstream media gevonden word en daardoor als conspiratie gezien word.
nee dat heb je niet oed begrepen of maakte je een grapje.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:29 schreef Roönaän het volgende:
Maar jij slikt dus uit conspiracy overtuiging gewoon dan maar geen medicijnen meer?
foot and drug administration en dat is geen gecorumpeerde organisatie???quote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
heb je ooit van de FDA en de IGZ gehoort? Dan weet je dat niet kan en dat een bedrijf het niet zijn hoofd jhaalt om het te doen. Het wordt nl zijn ondergang.
Wat wel kan gebeuren is dat namaak wat niet van acht te onderscheiden is op de markt komt. En dan heeft een bedrijf als Bayer zijn goede naam ook besmeurt. Dus doe alsjeblieft voorzichtig met dit soort berichtgeving ze blijken gewoon niet waar te zijn.
En natuurlijken worden er fouten gemaakt maar bewust een fout middel op de makrkt zetten nee daar geloof ik niet in.
ok wie wil of kan de fouten eruithalenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Je probeert het geeneens he?
ver·sprei·den1 (ov.ww.)
1 in allerlei richtingen, over een oppervlakte, door de ruimte verplaatsen => spreiden; <=> verzamelen
in het feedback topic kun je dat vragen aan de mods. Ik heb het filmpje niet gezien, maar waarom denk je dat Bayer het aidsvirus in z'n produkten verstopt?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:06 schreef jojoja het volgende:
[..]
ok wie wil of kan de fouten eruithalen
ik weet niet hoe dat moet![]()
probeer me die in normaal nederlands eens uit te leggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:53 schreef jojoja het volgende:
een kennis van mij heeft gewerkt als humanitair in een ziekenhuis in africa en hij vertelde mij dat zij in dat ziekenhuis de medicijnen uit europa importeren om het fijt dat de ZELFDE medicatie in africa gewoonweg minder werkzaam is.
Het gaat hier over injectiespuiten voor hemofilie patienten. Medicijnen zitten niet altijd in een tablet.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:02 schreef 7th_wave het volgende:
en zelfs de familie van de mensen die die medicijnen gebruikt gaat doodaids is immers overdraagbaar via de lucht dankzij dit medicijn
Mate: Dit is een forum en we bespreken de actualiteiten hier. We zijn niet het fucking ANPquote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
... Dus doe alsjeblieft voorzichtig met dit soort berichtgeving ze blijken gewoon niet waar te zijn.
...
Hij zegt dat Bayer voor de Afrikaanse markt inferieure versies van standaardproducten op de markt brengt. Lijkt me overigens vanuit kostentechnische overwegingen onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:16 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
probeer me die in normaal nederlands eens uit te leggen.
Misschien een beetje slecht verwoord, maar de ts bedoeld dat het aidsvirus in die medicijnen (spuiten) zat terwijl ze dit wel wisten.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
in het feedback topic kun je dat vragen aan de mods. Ik heb het filmpje niet gezien, maar waarom denk je dat Bayer het aidsvirus in z'n produkten verstopt?
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:30 schreef Oceanonix het volgende:
Wat hij beweert mag helemaal niet. Ziekenhuizen mogen hun medicijnen die "over" zijn niet naar Afrika verschepen. Krom maar waar.
quote:dat zij in dat ziekenhuis de medicijnen uit europa importeren om het fijt dat de ZELFDE medicatie in africa gewoonweg minder werkzaam is.
Als de inferieure versies van de medicijnen productiefouten zijn is het kostentechnisch veel waarschijnlijker dat ze het dumpen in een land/gebied waar er weinig of geen regelgeving is dan dat ze het product vernietiggenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij zegt dat Bayer voor de Afrikaanse markt inferieure versies van standaardproducten op de markt brengt. Lijkt me overigens vanuit kostentechnische overwegingen onwaarschijnlijk.
Daarom vragen we het jou ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef Omkron het volgende:
Heel America is corrupt als je het mij vraagt.
enquote:Op zondag 2 juli 2006 10:05 schreef jojoja het volgende:
maar het gaat niet zozeer over dit geval maar over het algemeen.
bijvoorbeeld pijn stilling zoals vioxx dat al na twee weken hard problemen kan veroorzaken.
zonder dit goed te testen toch op de markt brengen en ondertussen slachtoffers maken.
Ja, het gaat in de medicijnindustrie om vet veel geld.quote:een voorbeeld hiervan is het gebruik van aspartaam
het is aangetoond in veel onderzoeken dat dit niet goed is en toch blijft het gewoon niet verboden.
opzettelijk ziek maken .....?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
en
[..]
Ja, het gaat in de medicijnindustrie om vet veel geld.
Maar opzettelijk mensen ziek maken, of iets op de markt brengen terwijl ze weten dat het problemen veroorzaakt... zo stom zijn ze niet. Dat kost ze namelijk miljarden.
En geen enkel bedrijf gaat miljarden opofferen om miljoenen te verdienen.
Zoiets komt namelijk uit. Kijk maar naar jouw Vioxx voorbeeld: Dat hebben ze met grote verliezen van de markt moeten halen.
Dat kwam niet zozeer door te weinig testen, maar doordat het een klein effect is dat lang niet bij iedereen optreedt.
Als het echt zo simpel was: Vioxx -> automatisch na 2 weken hartaanval , ja dan was het niet op de markt gebracht.
Die hartproblemen zijn dus geen automatisme, in tegenstelling tot wat jij suggereert.
En waarom lees je het aspartaam verhaal niet even volledig door, in plaats van alleen klakkeloos te herhalen wat 20 jaar geleden werd beweerd en inmiddels tegengesproken is?
het gaat hem vooral om de doofpot afaires .quote:Op maandag 3 juli 2006 17:23 schreef mgerben het volgende:
Jojoja: Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen.
Als een medicijnfabrikant mensen opzettelijk ziek maakt door een virus of ziekmakende stof in zijn producten te verwerken, komt dat altijd 100% gegarandeerd uit.
Gezondheidsorganisaties merken een afwijking van de statistieken meteen op, en kijken dan wat die mensen die ziek worden gemeen hebben.
Goh, ze hebben allemaal paracetemol van merk XXX gebruikt. Onderzoeken dat spul. Hee, er zit kwik in. Raar, kan merk XXX even uitleggen hoe dat erin gekomen is?
Ik geloof niet dat je enig benul hebt van de miljardenschade die merk XXX oploopt als wereldwijd zijn naam in de hoofden van alle mensen wordt verankerd met 'slechte medicijnen'.
Die paar honderd euro die ze verdienen door Vioxx nog even snel te verkopen wegen niet op tegen de enorme schadeclaims en de reusachtige imagoschade. Hier hebben ze nog jaren last van, met hun volledige assortiment, en daar weegt het 6 maanden extra verkopen van een paar pilletjes echt NIET tegenop.
Nee, het is NIET in het belang van een bedrijf om een slecht product één minuut langer op de markt te laten dan noodzakelijk.
En over aspartaam:
Wat wil je erover lezen?
Wat ongecontroleerde websites ongecontroleerd overtypten van de hoax en de kettingbrieven? http://www.snopes.com/medical/toxins/aspartame.asp
Ik doelde meer op objectieve informatie, niet op websites van angstzaaiers.
waar staat dat. In dat hele rijtje wat er staat staan nou de twee die jij noemt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef jojoja het volgende:
ik zou iedereen er ook nog even op willen wijzen op die injecties zoals dktp en bmr
er kan een goedje in zitten thimerosal genaamd
deze word gebuikt voor het conseveren. maar dit spul bestaad uit 50%
Dat gebeurd idd. En niet alleen in Afrika maar ook in India. Vrijwel alle grote medicijn producenten dumpen hun afgekeurde produkten in de 3e wereld. Maar dat Bayer een medicijn heeft wat AIDS verspreid is onzin natuurlijk. Daarnaast kan het AIDS virus slecht leven buiten het lichaam van een drager.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij zegt dat Bayer voor de Afrikaanse markt inferieure versies van standaardproducten op de markt brengt. Lijkt me overigens vanuit kostentechnische overwegingen onwaarschijnlijk.
voor het maken van bepaalde medicijnen wordt donorbloed gebruiktquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat gebeurd idd. En niet alleen in Afrika maar ook in India. Vrijwel alle grote medicijn producenten dumpen hun afgekeurde produkten in de 3e wereld. Maar dat Bayer een medicijn heeft wat AIDS verspreid is onzin natuurlijk. Daarnaast kan het AIDS virus slecht leven buiten het lichaam van een drager.
Het zou me niet verbazen. Maar de bron van de TS is nou niet echt betrouwbaar te noemen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
voor het maken van bepaalde medicijnen wordt donorbloed gebruikt
in de jaren 80 werdt er niet altijd even goed gecontroleerd op aids in donor bloed waardoor er mensen besmet zijn geraakt
nu is de vraag heeft Bayer bewust medicijnen op de markt gumpt waarvan ze wisten dat deze mogelijk besmet waren
msnbc en New York times lijken me redelijk betrouwbaar ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Maar de bron van de TS is nou niet echt betrouwbaar te noemen.
Nou inderdaadquote:Op zondag 2 juli 2006 09:34 schreef snellejelle het volgende:
Bayer verspreidt ook cursussen Nederlands
ik ken zeer intelligente mensen met weinig of geen taalgevoel. ik ken zelfs bijzonder intelligente mensen die lichtelijk autistisch zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
bestaad
richtleinen
Hoe wil je ooit serieus worden genomen als je dat soort dingen uit je toetsenbord weet te krijgen. Serieus?!.
Als je geen taalgevoel hebt, moet je gewoon de regels van het kofschip toepassen. Iemand die "het bestaad" of "ik heb gezecht" schrijft, is gewoon te lui om even een spellingscheck uit te voeren.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken zeer intelligente mensen met weinig of geen taalgevoel. ik ken zelfs bijzonder intelligente mensen die lichtelijk autistisch zijn.
wat jij wil. en wat jij denkt.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je geen taalgevoel hebt, moet je gewoon de regels van het kofschip toepassen. Iemand die "het bestaad" of "ik heb gezecht" schrijft, is gewoon te lui om even een spellingscheck uit te voeren.
OT: Ik geloof niet dat Bayer zoiets heeft gedaan, hoe gestoord de farmaceutische industrie soms ook mag zijn.
Wat is je punt? Autisten zijn vaak bovengemiddeld intelligent op een bepaald vlak, maar het is een combinatie van factoren om tot succes te komen. En taal is daar eentje van.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken zeer intelligente mensen met weinig of geen taalgevoel. ik ken zelfs bijzonder intelligente mensen die lichtelijk autistisch zijn.
ik schreef mij stukje naar aanleiding van jegorex ga er vanuit dat deze het zelf heeft meegemaakt en hij vertelde wel dat het in de doofpot terecht is gekomenquote:Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef Oceanonix het volgende:
Bayer heeft sindsdein ook geen diervaccins meer want die is failliet gegaan. Het incident want dat was het trouwens wereldberoemd. Er was geen sprake van een doofpot affaire het duurde gewoon erg lang voordat ze erachter waren wat nou precies de oorzaak was.
Een failure investigation kan even duren. Bovendien krijg je alle officiele instanties op bezoek en mag in die tijd geen uitspraken doen.
Kortom weet waarover je praat!
Wanneer ging er voor het laatst een generatie kinderen naar de knoppen?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef jojoja het volgende:
lieve mensen (of minder lief) dit is belangrijk pas goed op ons allen om te voorkomen dat er bijvoorbeeld weer een generatie kinderen naar de knoppe gaat of onze ouderen sterven aan hardkwalen.
En de huidige generatie natuurlijk, met al die rommel op MTV tegenwoordig,quote:Op maandag 10 juli 2006 11:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wanneer ging er voor het laatst een generatie kinderen naar de knoppen?
Ik kan me er maar eentje herinneren, zo'n tweeduizend jaar geleden.
Wij hebben nooit een officiele bevestiging gekregen dat de koeien dood gingen door de entingen van Bayer en we hebben ook nooit een schadevergoeding gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef Oceanonix het volgende:
Bayer heeft sindsdein ook geen diervaccins meer want die is failliet gegaan. Het incident want dat was het trouwens wereldberoemd. Er was geen sprake van een doofpot affaire het duurde gewoon erg lang voordat ze erachter waren wat nou precies de oorzaak was.
Een failure investigation kan even duren. Bovendien krijg je alle officiele instanties op bezoek en mag in die tijd geen uitspraken doen.
Kortom weet waarover je praat!
Jij gelooft ook alles wat op tv komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:33 schreef jojoja het volgende:
http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
http://www.rtl.nl/(/actue(...)oftenon_is_terug.xml
http://www.ismp.org/Newsletters/acutecare/articles/20000628.asp
http://www.hallofshame.lovecanadageese.com/vivisection.html
http://curezone.com/blogs/m.asp?f=23&i=25
http://64.233.183.104/search?q=cache:rsyicYo9OGcJ:www.thalidomideuk.com/thalidomidescience.htm+Oxychinol+death&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
misschien niet netjes dat knippen en plakken maar als je maar even zoekt op het net dan vind je de ene naar het andere schandaal.
ik probeer bronnen te zoeken die uit de mainstream media komen om discussie te voorkomen met mensen die alleen daar in geloven. ik heb echt geen zin in die discussies van '' ja die bronnen geloof ik nie''quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles wat op tv komt?
IBM ook.. ben nu een boek aan het lezen daarover..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Bayer en Hitler die hadden een connectie!
erg he? Het idee alleen al!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:40 schreef Omkron het volgende:
[..]
IBM ook.. ben nu een boek aan het lezen daarover..
Kan niet tukken..![]()
Precies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
voor het maken van bepaalde medicijnen wordt donorbloed gebruikt
in de jaren 80 werdt er niet altijd even goed gecontroleerd op aids in donor bloed waardoor er mensen besmet zijn geraakt
nu is de vraag heeft Bayer bewust medicijnen op de markt gumpt waarvan ze wisten dat deze mogelijk besmet waren
geld verdienen over de rug van vele doden...ongelooflijk maar dit gebeurdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:47 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dit boek..
http://www.ibmandtheholocaust.com/
[afbeelding]
En dan koekepan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
er gebeuren zoveel dingen!
als we dit allemaal wisten? Zou je de ter plekke uitroeien!
inentingen idem! Men kan er alles doorheen gooien nml!
proefkonijn zoveel!
Bloed gevers krijgen nu hun bloed terug! Het bloed wordt gedeelt in een machine...ja wat krijg je terug?
Ziek bloed? Mensen die kerngezond zijn sterven binnen de paar maand...duh?
oke zijn hersenspinsels maybe maar ja maybe en dan?
Het was afgekeurd voor de Amerikaanse markt omdat het risico op besmetting te groot was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:49 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Precies.
En in de jaren tachtig wisten ze nog niet hoe groot de "epidemie" zou worden. Het is een beetje in de achteruitkijkspiegel kijken: wat heb je eraan? Toen was AIDS in ieder geval nog geen issue zoals het dat nu is...
Late reactie op die spelfouten: ja, die kunnen we er uithalen, geen probleem. Kun je zelf ook als je het net geplaats hebt, via het 'edit' knopje, rechts boven in de balk boven je post.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:06 schreef jojoja het volgende:
ok wie wil of kan de fouten eruithalen
ik weet niet hoe dat moet![]()
Ik doe maar even wat er in je ondertitel staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
er gebeuren zoveel dingen!
als we dit allemaal wisten? Zou je de ter plekke uitroeien!
inentingen idem! Men kan er alles doorheen gooien nml!
proefkonijn zoveel!
Bloed gevers krijgen nu hun bloed terug! Het bloed wordt gedeelt in een machine...ja wat krijg je terug?
Ziek bloed? Mensen die kerngezond zijn sterven binnen de paar maand...duh?
oke zijn hersenspinsels maybe maar ja maybe en dan?
Over het HIV-virus (met dank aan Zapruder Inc.): Why I quit HIVquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef Jeweet het volgende:
AIDS is niet eens een virus, maar een reeks ziektebeelden ten gevolge van een besmetting met het HIV-virus...
Oei!! Idee: laat je infecteren met HIV en jezelf opsluiten in een totaal hygienische ruimte! Geen mogelijkheid dat je dan aids krijgt... toch ?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
las laatst ergens dat in Afrika AIDS een verzamelnaam is van de veel voorkomende ziekten vanwege slechte hygiëne en het ontbreken van fatsoenlijke riolering. Dyfterie, diarree en nog wat andere ziekten zijn in de jaren '80 schijnbaar samengevoegd tot het toverwoord 'AIDS'
Bizar idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
geld verdienen over de rug van vele doden...ongelooflijk maar dit gebeurd
hoop dat ze er*gelukkig* mee zijn
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
Oei!! Idee: laat je infecteren met HIV en jezelf opsluiten in een totaal hygienische ruimte! Geen mogelijkheid dat je dan aids krijgt... toch ?
Alleen maar van medicijnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
AIds kan je alleen maar krijgen van medicijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |