Nee. Daar bij die spellen is het meestal: vindt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, toen was de vraag: "Wat vind je op je slaapkamer?"![]()
![]()
Heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik kon steeds maar niet slapen afgelopen week, dus ik de tv aan, Wytske kijken, voor ik het wist had ik 1,5 uur naar een belspel liggen kijken
![]()
.
Dude, je maakt een grapje hequote:
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vraag het wel aan jou.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:37 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Who cares, vraag ook niet aan jou wie of wat jij bent, of wel?
Deze keer nietquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee. Daar bij die spellen is het meestal: vindt.[/url]
Neuh.quote:
Da's fijn dan, of je een antwoord krijgt is een 2equote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ik vraag het wel aan jou.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Kerel, jij mag blij zijn als je later zo'n mooie vrouw krijgt van haar leeftijd!
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!quote:
quote:
Dat je Kristin Davis mooi vindt kan ik begrijpen, maar het wordt nu wel erg moeilijk om je serieus te nemenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Kerel, jij mag blij zijn als je later zo'n mooie vrouw krijgt van haar leeftijd!
Je hebt dezelfde stijl als Odysseuzzz, zo met die kleine lettertjes op het eindquote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Da's fijn dan, of je een antwoord krijgt is een 2e(kijk gewoon in mijn profiel, luie varken)
nou zelfs voor haar leeftijd vind ik haar eigenlijk niet zo mooi...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!
Mijn mamaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij maar een mooiere vrouw van 52!
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zelfs voor haar leeftijd vind ik haar eigenlijk niet zo mooi...
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde stijl als Odysseuzzz, zo met die kleine lettertjes op het eind![]()
Oud en verlept wijf.quote:
Weet ik, maar ik geef er een draai aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: haal die link maar snel weg, want op dat filmpje hebben ze het góéd gedaan:
[afbeelding]
Ik ben dan ook helemaal niet serieus, hihi.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Kristin Davis mooi vindt kan ik begrijpen, maar het wordt nu wel erg moeilijk om je serieus te nemen![]()
.
Met zo'n strakke tijgerprint-legging?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oud en verlept wijf.
Gister heb ik er overigens genoeg gezien in de Arena. Van die zonnebank bruine vrouwen van in de 40, die denken dat ze nog "jong" zijn.
Nou, hilarisch, hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik geef er een draai aan.![]()
Iets wat ik jou nog nooit heb zien doen.!!
dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
Je mag blij zijn als jij er later zó uitziet!
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik dan ook nooit beweerd![]()
toch vind ik haar niet mooi
Klopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.
Was dat degene met die gangbang van 30 mannen?quote:
Spice is eerder aangemeld. Dus volgens die redenatie zou ik een kloon van Spice zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Odysseuzzz wel "echt" is. En jij bent zijn kloon.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mij dus écht niet tussen dat gepeupel begeven met hun inhoudsloze VMBO geleuter. [afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat degene met die gangbang van 30 mannen?
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!quote:
Nou weet ik niet meer wat je meentquote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet serieus, hihi.
Natuurlijk vind ik die oude graftak niet lekker!
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!![]()
![]()
!
Een beetje afgeven op MissBliss en liefie_, terwijl je zelf geen foto's durft te plaatsen onder het mom van: "Waaaah, dat hoeft toch ook niet? Ik vraag het toch ook niet van jou?"
Nee, maar zelf wel met je computertje klaarzitten om mooie vrouwen die je nooit van je leven zal krijgen vast te leggen middels caps en die op FOK! en Mokkels.nl ten toon te spreiden.
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou weet ik niet meer wat je meent.
Watquote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga nu nóg meer denken dat jij een afzichtelijke nerd bent!![]()
![]()
!
Een beetje afgeven op MissBliss en liefie_, terwijl je zelf geen foto's durft te plaatsen onder het mom van: "Waaaah, dat hoeft toch ook niet? Ik vraag het toch ook niet van jou?"
Nee, maar zelf wel met je computertje klaarzitten om mooie vrouwen die je nooit van je leven zal krijgen vast te leggen middels caps en die op FOK! en Mokkels.nl ten toon te spreiden.
Ga dan doodquote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
KloptIk ben ook een zielige nerd met een afgrijselijke kop, hele dag lurken op caps, caps maken en ik ruk me er op af
![]()
Opzich heb ik wel medelijden met mezelf, dat je zo met jezelf kan leven. Erg laf, beneden alle peil, ontendieus, kwetsend en geenstijl gewoon.![]()
Ik wil niemand een trauma bezorgen namelijk.
quote:
quote:
"Laat ik mezelf quasi-sarcastisch een slachtofferrol aanmeten, aangezien ik eigenlijk niet met normale argumenten kan aankomen waarom ik het volste recht heb om MissBliss en liefie_ af te zeiken!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
KloptIk ben ook een zielige nerd met een afgrijselijke kop, hele dag lurken op caps, caps maken en ik ruk me er op af
![]()
Opzich heb ik wel medelijden met mezelf, dat je zo met jezelf kan leven. Erg laf, beneden alle peil, ontendieus, kwetsend en geenstijl gewoon.![]()
Ik wil niemand een trauma bezorgen namelijk.
geduldquote:
Ik heb jou nog nooit gezien en je praat al over mij. Doe het dan een beetje slim.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:45 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja joh, wie weet ben ik wel een kloon van Ody, Ody is weer een kloon van Ody , en die ody is weer een kloon van ovidius. Balletje is rond, jij bent goeeeeeeed!
Jij. Met het afzeiken van users op hun uiterlijk.quote:
Dat was geen doodsverwensingquote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
geduldIk ga wel een keertje dood, net als iedereen. overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Toch niet in ShowChat, man!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |