quote:Op zondag 2 juli 2006 01:56 schreef SpiceP het volgende:
Wel heel ironisch trouwens, op een ander forum kloonde Odyzeuzzz wat af en nu wordt ie hier uitgemaakt voor kloon
(sorry Ody, dit is best wel komisch)
Dat rijmt niet met elkaarquote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien en je praat al over mij. Doe het dan een beetje slim.![]()
Oke, ik zal straks netjes foto's van mezelf plaatsen in het fotoboek. Mijn masker afzetten, en uit mijn slachtofferrol kruipen, het GS woordenboek er nog eens op naslaan wat het nou werkelijk moet zijn (voordat ik wederom door de mand val), zodat je lekker je gang kan gaan, eindelijk mij kunt bewonderen en eindelijk je zin krijgt om volledig los te gaan om mijn domme achterlijke kop zodat je bewijst dat je geen haar beter bent dan mij, omdat je dan exact hetzelfde gaat doen als wat ik reeds heb gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Laat ik mezelf quasi-sarcastisch een slachtofferrol aanmeten, aangezien ik eigenlijk niet met normale argumenten kan aankomen waarom ik het volste recht heb om MissBliss en liefie_ af te zeiken!"
Dat is echt zó 1843.
En oh, als je dan toch zo grappig wilt zijn met je GS-taal, doe het dan goed. Het is 'tendentieus' en niet 'ontendieus'.
Ik heb je altijd al een arrogante lul gevonden.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die een doodsverwensing op FOK! serieus nemen mogen wat mij betreft dood vallen.
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebtquote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
nou nou de dramas om een foto
het was idd niet aardig (en dienog minder)
maar het is toch een verdomd mooie foto al zeg ik t zelf en jullie mogen blij zijn er naar te mogen staren![]()
normaal ben ik niet zo vol van mezelf hoor maar het leek me hier wel even gepast![]()
ow en wat ie over miss bliss gezegd heeft weet ik natuurlijk niet trouwens
Context.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef SpiceP het volgende:
overigens is een doodsverwensing toch iets als om een ban vragen? Wie verlaagt zijn niveau nou werkelijk?
Ja, ik had comentaar op een foto en toen gingen MB en Re het allemaal over andere foto's hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
nou nou de dramas om een foto
het was idd niet aardig (en dienog minder)
maar het is toch een verdomd mooie foto al zeg ik t zelf en jullie mogen blij zijn er naar te mogen staren![]()
Trouwens, stoere vent, waar zijn jouw foto's dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebt![]()
Achter in de rij aansluiten, gaarne.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een arrogante lul gevonden.
dankuquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hele leuke foto's in je fobo hebt en dat je een lief koppie hebt![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Oke, ik zal straks netjes foto's van mezelf plaatsen in het fotoboek. Mijn masker afzetten, en uit mijn slachtofferrol kruipen, het GS woordenboek er nog eens op naslaan wat het nou werkelijk moet zijn (voordat ik wederom door de mand val), zodat je lekker je gang kan gaan, eindelijk mij kunt bewonderen en eindelijk je zin krijgt om volledig los te gaan om mijn domme achterlijke kop zodat je bewijst dat je geen haar beter bent dan mij, omdat je dan exact hetzelfde gaat doen als wat ik reeds heb gedaan.![]()
![]()
maar daar was ik niet bij.... dus daar ga ik me ook niet mee bemoeienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik had comentaar op een foto en toen gingen MB en Re het allemaal over andere foto's hebben.![]()
![]()
Net zoals jij netjes je foto's neer hebt gezet maar wel een grote bek hebt hier, heldquote:Op zondag 2 juli 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Als jij foto's plaatst, zal ik je niet afzeiken om je kop, hoor. Mijn vermoedens worden hoogstens bevestigd.
Daar gaat je theorietje al.
Ooit in mijn foboquote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Trouwens, stoere vent, waar zijn jouw foto's dan?
Dankjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
ik wou iets liefs terug zeggen maar je hebt geen fotos
nou je hebt een mooi vraagteken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |