Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep met Deluxe kaartjes (wat dat ook mogen gaan inhouden) en net zoals DG ook helemaal in het zwart.
Toch wel een lekker nr..quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze draaien nu gewoon Sean Paul @ White.....
warmquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Overal???
Serieusquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekocht
Oja waar ben je geweest?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het beatrix en in de auto was er airco
Moest toevallig tpch nieuwe hebben dus het kwam goed uitquote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet nog ff zien welke schoenen in aan doe
Heb er wel veel zin in en hoop dat Darkraver weer old school gaat draaien
Als in Nike Air Max?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekocht
Ik ben in de Heer geweest vanavondquote:
Ach op Black gaan ze (hard)rock, hip hop en hardcore met elkaar mixen dus ben benieuwdquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch wel een lekker nr..
Persoonlijk hou ik trouwens ook meer van black
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moest toevallig tpch nieuwe hebben dus het kwam goed uit
Heb Darkraver op Defqon gemist omdat Promo volgens mij tegelijkertijd bezig was.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als in Nike Air Max?
Maken ze die nog?
?? Serieus.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach op Black gaan ze (hard)rock, hip hop en hardcore met elkaar mixen dus ben benieuwd
[..]
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?
Rob Gee, Kurtis Blow (ofzo) en de DJ van Slipsknot (ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? Serieus.
En hele tijd terug deed neophyte ook iets met hardrock door hun nummers heen, ik vond dat echt voor geen meter klinken.
Ik heb in de periode '95-'97 veel feesten meegemaakt maar Defqon is wsl het allerbeste feest wat ik ooit heb meegemaaktquote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?
Ik heb 10 minuten gezien van de Maffiaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Ha!
Heb je de maffia ook nog gezien? Was net te laatMaffia
Nou ik ben benieuwd.. Rob Gee is toch best wel dikke hardcore geweest.. (volgens kwam hij ergens op thunderdome 7 voorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rob Gee, Kurtis Blow (ofzo) en de DJ van Slipsknot (ofzo) gaan dat doen
En Neophyte deed het wel meer wat ik begreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |