Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep met Deluxe kaartjes (wat dat ook mogen gaan inhouden) en net zoals DG ook helemaal in het zwart.
Toch wel een lekker nr..quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze draaien nu gewoon Sean Paul @ White.....
warmquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Overal???
Serieusquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekocht
Oja waar ben je geweest?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het beatrix en in de auto was er airco
Moest toevallig tpch nieuwe hebben dus het kwam goed uitquote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet nog ff zien welke schoenen in aan doe
Heb er wel veel zin in en hoop dat Darkraver weer old school gaat draaien
Als in Nike Air Max?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een paar weken terug zwarte Maxjes voor gekocht
Ik ben in de Heer geweest vanavondquote:
Ach op Black gaan ze (hard)rock, hip hop en hardcore met elkaar mixen dus ben benieuwdquote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch wel een lekker nr..
Persoonlijk hou ik trouwens ook meer van black
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moest toevallig tpch nieuwe hebben dus het kwam goed uit
Heb Darkraver op Defqon gemist omdat Promo volgens mij tegelijkertijd bezig was.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als in Nike Air Max?
Maken ze die nog?
?? Serieus.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach op Black gaan ze (hard)rock, hip hop en hardcore met elkaar mixen dus ben benieuwd
[..]
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?
Rob Gee, Kurtis Blow (ofzo) en de DJ van Slipsknot (ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? Serieus.
En hele tijd terug deed neophyte ook iets met hardrock door hun nummers heen, ik vond dat echt voor geen meter klinken.
Ik heb in de periode '95-'97 veel feesten meegemaakt maar Defqon is wsl het allerbeste feest wat ik ooit heb meegemaaktquote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Defqon overgeslagen hiero, zat ook die nacht in het vliegtuig maar hoe was het en hoe was Promo?
Ik heb 10 minuten gezien van de Maffiaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Ha!
Heb je de maffia ook nog gezien? Was net te laatMaffia
Nou ik ben benieuwd.. Rob Gee is toch best wel dikke hardcore geweest.. (volgens kwam hij ergens op thunderdome 7 voorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rob Gee, Kurtis Blow (ofzo) en de DJ van Slipsknot (ofzo) gaan dat doen
En Neophyte deed het wel meer wat ik begreep
sorry, hoe gaat het met jou ?? ook in de Heer gewest?quote:
Kan je wel zeggen ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Yoji Biomechanica (ofzo) die is idd wel vet, beetje vreemd dat wel
Beetje trieste reactie Golfer, hoe vaak heeft MM het hier niet over cd's maar zodra we het hier over dance hebben krijg je van "Het is hier geen MUZ of UVT"....quote:
Vorig jaar had ie een remix van Amsterdam waar lech dat dan op Sensation, wist hij veel dat het een anti A-dam nummer wasquote:Op zondag 2 juli 2006 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja.
Zijn kapselvoor de helft kaal en de andere helft haar tot op zijn reet
ff denken volgens mij was het '96 Digital overdose (Hellraiser) sporthalen zuid! Damm dat was toen echt een goed feest!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb in de periode '95-'97 veel feesten meegemaakt maar Defqon is wsl het allerbeste feest wat ik ooit heb meegemaakt
Promo was lekker,een beetje ouderwets maar o zo lekker.
Verder was die Jap wel lekker,ben steeds zijn naam kwijt,Joji of Jojo,weet ik het.
Ach,boeie,in een "kroeg" wordt over van alles gelult,dus ook over muziekquote:Op zondag 2 juli 2006 00:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie Golfer, hoe vaak heeft MM het hier niet over cd's maar zodra we het hier over dance hebben krijg je van "Het is hier geen MUZ of UVT"....
Ik ook, wel jammer. Was een goed verhaal en was de basis voor een van de betere maffia films.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten gezien van de Maffia...
Seriously? The Sopranos. Goodfellas. Donnie Brasco. Carlito's Way. The Godfather. Scarface.quote:Ik heb een hekel aan maffia films, maar docu's
Was er een paar jaar geleden geweest. Opweg naar Bath langsgekomen en gestopt. Engeland is een mooi land.quote:Verder ben ik alleen maar in Cambridge geweest toen ik in Engeland was...
Had zoiets gehoord ja,mafkees.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie een remix van Amsterdam waar lech dat dan op Sensation, wist hij veel dat het een anti A-dam nummer was
Godfather heb ik nog steeds niet gezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seriously? The Sopranos. Goodfellas. Donnie Brasco. Carlito's Way. The Godfather. Scarface.
.
Nope, heb het vandaag bij voetbal gehouden.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef appelsientje het volgende:
sorry, hoe gaat het met jou ?? ook in de Heer gewest?
Tss je staat ook nergens voor openquote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, heb het vandaag bij voetbal gehouden.
Niets voor mij, musicals en al helemaal niet dat Gristengedoe.
Ik hoorde het later pas, want was aan het einde van z'n set weg maar op de beelden hij helemaal blij doen terwijl je achterop wat gelfuit hoort van Amsterdammersquote:Op zondag 2 juli 2006 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had zoiets gehoord ja,mafkees.
Vind hem wel lekker,hij heeft een lekker ritme.
Wanneer? Ik wil nog op vakantiequote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Suijk het volgende:
Er is een grote komeet die bijna op de aarde stort.
dan heb je die wilde telefilm op ned 3 ook niet gezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, heb het vandaag bij voetbal gehouden.
Niets voor mij, musicals en al helemaal niet dat Gristengedoe.
Als ie de randstad maar pakt en Brabant met rust laat vind ik het bestquote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Suijk het volgende:
Maandag. Waar ga je heen?quote:
alweer? een tijd geleden was dat toch ook het geval?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Suijk het volgende:
Portugal - Duitsland als WK finale en dan het stadionquote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie de randstad maar pakt en Brabant met rust laat vind ik het best
das mijn eerste werkdagquote:
ik kan ook nog wel een paar landen bedenken...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie de randstad maar pakt en Brabant met rust laat vind ik het best
de 12e met de Thalys naar Parijs en daar dan rondtrekken van camping naar camping ofzoquote:
Portugal ?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik kan ook nog wel een paar landen bedenken...
Wie zijn we?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
de 12e met de Thalys naar Parijs en daar dan rondtrekken van camping naar camping ofzo. Gewoon heel Frankrijk door, we hebben een interrail gekocht dus we kunnen heel de benelux en frankrijk door met de trein
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Portugal - Duitsland als WK finale en dan het stadion
Hij viel precies op Frankrijk geloof ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
de 12e met de Thalys naar Parijs en daar dan rondtrekken van camping naar camping ofzo. Gewoon heel Frankrijk door, we hebben een interrail gekocht dus we kunnen heel de benelux en frankrijk door met de trein
Ik en 2 vriendenquote:
Zul je altijd zien...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij viel precies op Frankrijk geloof ik.
Mag ik dan je computer hebben ?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik en 2 vrienden
[..]
Zul je altijd zien...
Ik begrijp hieruit dat jij niet gaatquote:
Hey, en vertel eens. Ga je meisjes kijken in Frankrijk?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef VoreG het volgende:
Vakantie is voor de mensen die het verdienen
Jij houdt niet zo van vakantie?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
Vakantie ? Dat je geen TV hebt ? Geen PC ? Geen krant ? Geen VI ? Moet poepen op een vieze doos ? De trein mist en als je hem hebt met een Bulgaarse hashroker zit ? Kiespijn krijgt en de Roemeense arts denkt dat je last van je knie hebt ? Blioj bent dat je eindelijk op je eigen plee kunt schijten en kan douchen zonder een muntje ?![]()
Jawel hoor daar moeten meer mensen aan doen. Lekker rustig hier dan.quote:
Oh, kutstudentje. In Parijs moet je naar het Louvre gaan. Wat cultuur zou je goed doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef VoreG het volgende:
Vakantie is voor de mensen die het verdienen
Kijken?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hey, en vertel eens. Ga je meisjes kijken in Frankrijk?
Pffff cultuur. Cultuur is voor mensen zonder vakantiequote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, kutstudentje. In Parijs moet je naar het Louvre gaan. Wat cultuur zou je goed doen. [afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
Vakantie ? Dat je geen TV hebt ? Geen PC ? Geen krant ? Geen VI ? Moet poepen op een vieze doos ? De trein mist en als je hem hebt met een Bulgaarse hashroker zit ? Kiespijn krijgt en de Roemeense arts denkt dat je last van je knie hebt ? Blioj bent dat je eindelijk op je eigen plee kunt schijten en kan douchen zonder een muntje ?![]()
Surequote:
It's worth it.quote:[..]
Pffff cultuur. Cultuur is voor mensen zonder vakantie.
Moet even kijken of we in Parijs kunnen overnachten etc.
das een goedequote:Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef Superheld het volgende:
Ohja, binnenkort Donnie Brasco ook nog op dvd halen.
goede avond trouwens
Tsja,Gamerenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Tien augustus ben ik er niet, dat jullie niet denken waar is Tong.
Exhibition DJ's Goldrusch te Gameren.
Niet retour?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
Wij gaan ook in augustus nog even 3 dagen met de Thalys naar Parijs via die jubileum-aktie ( 10 euro voor een enkeltje). Best wel zin in.
Geef jij wel es antwoord op msnquote:Op zondag 2 juli 2006 01:37 schreef SCH het volgende:
De dvd-speler had alles opgenomen behalve de pingels van Portugal Engeland
Die versnelde afspeelfunctie is
Hoezo?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:50 schreef Superheld het volgende:
Ohja, retourtje Parijs moest ik nog ff gaan verpatsen
Als je tweewekelijks naar Engeland gaat af en toe afgewisseld met Belgie en Duitsland heb je idd geen vakantie meer nodig.quote:
Irritante schijtdagen genomen, vriendin is dan toch op vakantie met 3 vriendinnen.quote:
Tot pissends.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
En let een beetje op de zaak en Bluezz. Die gaat los als er nog maar één klant is.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Van de 4 halve finalisten heb ik nu het meest symphatie voor Frankrijk.
moet jij zeggenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |