Met de fransen als winnaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
Duitsland -Frankrijk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Boksmedan het volgende:
Italië - Frankrijk met Italië als winnaar.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De 2 mooiste volksliederen ter wereld ook.
Ja. Maar de Duitsers maar liederen zingen over Nederland en achter ons rug uitlachen. Dat doen die Italianen niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef fanneke het volgende:
Duitsland-Frankrijk
Wat Portugal en Italie laten zien heeft niets met voetbal te maken.
Als we hun buurland waren geweest wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Maar de Duitsers maar liederen zingen over Nederland en achter ons rug uitlachen. Dat doen die Italianen niet.![]()
winnaar Italiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Italië - Portugal
En Italië?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef HassieBassie het volgende:
Duitsland -Frankrijk, met Frankrijk als winnaar. De reden waarom ik Duitsland in de finale wil zien, is dat dan verliezen het allerpijnlijkst is
Frankrijk vind ik ook een kutploeg trouwens, maar Portugal mag sowieso geen kampioen worden.
Italianen vind ik erg cool, maar wat een negatief kutvoetbal spelen die gasten. Ik weet wel dat catenaccio ook een kunst is, maar in godsnaam, sterf.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zeg doe mij maar een Italie - Frankrijk de ek finale van 2000
Zodat niemand meer weet wie ze hopen zal winnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Duitsland - Portugal.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Duitsland - Frankrijk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Duitsland - Frankrijk
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je Portugalquote:Op zondag 2 juli 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Portugal-Italië
En dat Portugal mag winnen
Força![]()
Sorry Morwenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je PortugalFigo
![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 juli 2006 02:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. En Frankrijk dan maar als winnaar.
Sasandra gaat het leuk hebben in Scheveningen-aan-zee.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:24 schreef Sasandra het volgende:
Italie - Portugal
Moge Italie winnen, want dan is Sasandra 200 Euro's rijker en gaat ze met haar vriendje een weekendje weg.![]()
Liever Portugal dan Engeland toch, met die vieze ballentrapper Rooneyquote:Op zondag 2 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je PortugalFigo
![]()
Ik ben nog steeds pissig om Ned - Portugal, daar doelde ik op. Maar dat lag ook zeker aan de scheids.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Liever Portugal dan Engeland toch, met die vieze ballentrapper Rooney
Vooral aan de scheids jaquote:Op zondag 2 juli 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds pissig om Ned - Portugal, daar doelde ik op. Maar dat lag ook zeker aan de scheids.
Amenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
italië - Frankrijk
Die Duiters er aub uit dat thusvoordeel moet maar eens afgelopen zijn.
En Frankrijk omdat ik als Nederlander die KutPortugezen eruit wil zien gaan.
Helemaal mee eens. Het WK is al behoorlijk verkloot, maar als DL nog wint ook, dan hebben we het over een absoluut dieptepunt. Zelfs Italie gun ik het nog meer... en dat wil heel wat zeggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 08:46 schreef DikkeDiarree het volgende:
Italië - Frankrijk.
Maar dat gaat vast niet gebeuren.
Als de duitsers maar geen kampioen worden.
Voor de rest interesseert het me geen reet meer.
quote:Op zondag 2 juli 2006 02:37 schreef DrDentz het volgende:
Het ligt aan de Nederlandse vrouwen, die niet ff wat meer talent konden baren.. daarom moesten we met een half AZ elftal spelen
Graag ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef Devano het volgende:
Italië - Portugal
Alle 4 de halve finalisten zijn de ploegen die ik het minst moet... ultieme horrorquote:Op zondag 2 juli 2006 21:36 schreef Ixnay het volgende:
Er zijn 2 landen die ik niet moet.
- Frankrijk
- Duitsland
En laten die er allebei n ou nog eens bijzitten.
Potugal kan ik ook niet echt uitstaan, maar het is minder erg dan vroeger met Couto.
Dus: Italië wereldkampioen in de finale tegen Portugal
Maar liever had ik Nederland - Tsjechië gezien.
niks, opsodemoteren moeten ze die vuile schoppers en slechte acteursquote:Op zondag 2 juli 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Portugal-Italië
En dat Portugal mag winnen
Força![]()
leg uit waarom Italie het niet verdient?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef The_Verve het volgende:
Duitsland - Frankrijk.
Gewoon de twee teams die het als enige verdienen...
Dat zal dan in de Finale moetenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef The_Verve het volgende:
Vind ik geen ten eerste al geen leuke ploeg. Verder zijn ze door een onterecht gegeven strafschop door de achtste finale gekomen en hebben ze het tot nog toe niet heel zwaar gehad wat tegenstanders betreft. Maar goed, tegen Frankrijk vliegen ze er toch uit...
Exact!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef Dynia het volgende:
Frankrijk-Italie dan maar, alhoewel ik duitsland toch wel verassend goed vind voetballen,..maar ja...het is Duitsland he....:)
Dat zou weleens leuk zijn..Duitsland verliezen in eigen landquote:Op maandag 3 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Duitsland-Frankrijk, met als verliezer Duitsland in eigen huis.
Lijkt mij wel een leuk scenario.
Dat is de prijs die je moet betalen om standvastig te zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:11 schreef CANARIS het volgende:
Jullie zijn allemaal kortzichtige masochisten
Duitsland als wereldkampioen is de garant voor een stijgende economie en de laagste werkeloosheid sinds statistieken bestaan.
Dat ze daarnaast ook nog leuk voetbal spelen , zou toch voor iedereen motivatie genoeg moeten zijn.
Tyf oo man.... er kan nooit genoeg motivatie komen dat ik Duitsland graag als wereldkampioen ziequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:11 schreef CANARIS het volgende:
Jullie zijn allemaal kortzichtige masochisten
Duitsland als wereldkampioen is de garant voor een stijgende economie en de laagste werkeloosheid sinds statistieken bestaan.
Dat ze daarnaast ook nog leuk voetbal spelen , zou toch voor iedereen motivatie genoeg moeten zijn.
Amenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tyf oo man.... er kan nooit genoeg motivatie komen dat ik Duitsland graag als wereldkampioen zie
nog steeds!quote:Op zondag 2 juli 2006 02:26 schreef remlof het volgende:
Italië - Frankrijk, met Italië als winnaar...
Is alweer 24 jaar geleden voor de Azzurri
nix veranderdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef venomsnake het volgende:
Italie-Portugal
Dan heeft Italië vier keer die cup op de schoorsteenmantel ipv die Duitsersquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind ná Duitsland Italie het meest verschrikkelijke land op voetbal gebied.... maar omdat ze zo prachtig die Duitsers eruit hebben geflikkerd, zou ik het niet eens zo erg vinden als ze kampioen worden.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Boksmedan het volgende:
Italië - Frankrijk met Italië als winnaar.
Hier kom ik dus weer op terug.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:06 schreef Leatherface het volgende:
Nu die Italiaanse bond een naaistreek probeert uit te halen stel ik mijn opinie bij:
Ik hoop nu op Duitsland - Frankrijk.
Werkelijk? Ik heb maar aan 1 land een ongelofelijke hekel en dat is Frankrijk. Wat een arrogante figuren, met name zo'n speler als Viera. Brazilie verdiende niet beter dankzij die achterlijke coach (hoe kan het dat zo'n man zoveel ervaring heeft?), maar ik gun het portugal duidelijk meer. Van mij mag Italie nu Duitsland eruit is zeker winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef Zyggie het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die Portugal boven Frankrijk zouden verkiezen en ik ben er niet een van.
Frankrijk - Italië is een mooie.
Nu Italië - Frankrijk maarquote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef Urquhart het volgende:
Frankrijk - Duitsland
Een keertje? Dat wordt dan de tweede keer in 8 jaar tijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:21 schreef Sander170 het volgende:
Laat Frankrijk maar een keertje winnen, lijkt me wel mooi![]()
Frankrijk![]()
PO-ITquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef 7th_wave het volgende:
italy weltmeisterfinale moet FR-IT worden
Ja enquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een keertje? Dat wordt dan de tweede keer in 8 jaar tijd.
* Mark is tevredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |