Met de fransen als winnaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
Duitsland -Frankrijk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Boksmedan het volgende:
Italië - Frankrijk met Italië als winnaar.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De 2 mooiste volksliederen ter wereld ook.
Ja. Maar de Duitsers maar liederen zingen over Nederland en achter ons rug uitlachen. Dat doen die Italianen niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef fanneke het volgende:
Duitsland-Frankrijk
Wat Portugal en Italie laten zien heeft niets met voetbal te maken.
Als we hun buurland waren geweest wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Maar de Duitsers maar liederen zingen over Nederland en achter ons rug uitlachen. Dat doen die Italianen niet.![]()
winnaar Italiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Italië - Portugal
En Italië?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef HassieBassie het volgende:
Duitsland -Frankrijk, met Frankrijk als winnaar. De reden waarom ik Duitsland in de finale wil zien, is dat dan verliezen het allerpijnlijkst is
Frankrijk vind ik ook een kutploeg trouwens, maar Portugal mag sowieso geen kampioen worden.
Italianen vind ik erg cool, maar wat een negatief kutvoetbal spelen die gasten. Ik weet wel dat catenaccio ook een kunst is, maar in godsnaam, sterf.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zeg doe mij maar een Italie - Frankrijk de ek finale van 2000
Zodat niemand meer weet wie ze hopen zal winnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Duitsland - Portugal.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Duitsland - Frankrijk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Duitsland - Frankrijk
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je Portugalquote:Op zondag 2 juli 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Portugal-Italië
En dat Portugal mag winnen
Força![]()
Sorry Morwenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je PortugalFigo
![]()
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 juli 2006 02:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. En Frankrijk dan maar als winnaar.
Sasandra gaat het leuk hebben in Scheveningen-aan-zee.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:24 schreef Sasandra het volgende:
Italie - Portugal
Moge Italie winnen, want dan is Sasandra 200 Euro's rijker en gaat ze met haar vriendje een weekendje weg.![]()
Liever Portugal dan Engeland toch, met die vieze ballentrapper Rooneyquote:Op zondag 2 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je es heel diep schamen met je PortugalFigo
![]()
Ik ben nog steeds pissig om Ned - Portugal, daar doelde ik op. Maar dat lag ook zeker aan de scheids.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Liever Portugal dan Engeland toch, met die vieze ballentrapper Rooney
Vooral aan de scheids jaquote:Op zondag 2 juli 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds pissig om Ned - Portugal, daar doelde ik op. Maar dat lag ook zeker aan de scheids.
Amenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
italië - Frankrijk
Die Duiters er aub uit dat thusvoordeel moet maar eens afgelopen zijn.
En Frankrijk omdat ik als Nederlander die KutPortugezen eruit wil zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |