Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is dat overwinningsnummers "STAND UP FOR THE CHAMPIONS" superslecht zeg. Gewoon een depressief kutnummer is dat .
is gewoon stil aan de overkant
Ja man, die was echt fucking lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
iemand cap van dat lekkere wijf?
Slecht geheugen ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
briljante quotes van de commentator over ronaldomn hele familie lag dubbel
weet iemand nog wat ie precies allemaal zei?
ja inderdaad, daar heb ik ook meer interesse inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij een sprint neemtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
o.a. dit:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
HAHAHAquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
o.a. dit:
'en daar gaat Ronaldo om, en je moet hard duwen om die om te krijgen tegenwoordig'
'ronaldo staat vast, als een huis'
'Ronaldo in beweging, echt waar!'
idd.. Zidane heerste over Ronaldinhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:02 schreef Clourhide het volgende:
Zidane, de oude rot, heeft de grote superster Ronaldinho flink gepwned!![]()
[sub] nooit gedacht dat ik een uitdrukking als "gepwned" ooit in mijn mond zou nemen![]()
Die Braziliaanse!!, die wil ik best even troostenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaar ook dat hij die ene bal in de laatse minuten expres naast schoot om geen verleningen te spelen en zo nog voor sluitingstijd zijn Happy Meals te halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongen
Want Brazilië had je het wel gegund?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef KNAK het volgende:
Het WK zou eigenlijk om de 10 jaar georganiseerd moeten worden
Dan heb je die over-hyped shit niet, sta je tenminste nog voor verassingen ; nieuwe gezichten, nieuw talent, das alleen maar meer leuker als je de landelijke competities niet volt
Verder moet er net zoals met Basketbal een stopklok worden ingezet
Meer officials net als F1 racing, voor nauwkeurige beslissingen
Er staat zoveel op het spel en dan laten ze het nog over aan 1 scheidsmannetje die zelf ook zn longen uit zn lijf aan het lopen is
Frankrijk,Mofrica,Portugal of Italie......ik gun het ze alle 4 niet
Wablief?quote:p.s.
Het leek wel Brazillie - Zuid Afrika
als de hdtv versie ter download komt zal ik het eindstukje wel ff downloaden dan zal ik m postenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Negersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brazilië gepwned door een stel Afrikanen.
*bookmarkt dit topic*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
als de hdtv versie ter download komt zal ik het eindstukje wel ff downloaden dan zal ik m posten
1814quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Ik gok in ieder geval op een finale Duitsland-Frankrijk.
Lekker beladen duel, gezien de politieke geschiedenis.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Verdunquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1814
1870-71
1914-18
1939-45
ja, schiet lekker op idd
met die pruillip?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick op 't eind jongen, zó knap.
WO1quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere, ja
Feb-dec 1916 was dat
Dat heeft duitsland met ieder landquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Weet je dat er nog steeds Veteranen van WO1 in leven zijn?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
En laat nou eens plaatjes van dat lekkere wijf zien!![]()
Nee, was niet hinderlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft niemand het over die goal van Frankrijk? Was toch buitenspel, of niet dan?
Henry stond niet buitenspel, met 2 andere Fransen wel en die stonden in de baan van het schot. Volgens mij moet je daarvoor vlaggen.
De regel was toch altijd dat je niet in de baan van het schot mag staan als je buitenspel loopt.quote:
Gezien de eerste twee wedstrijden van Frankrijk helemaal niet nee. Deed me denken aan 4 jaar geleden. Maar ze hebben zich herpaktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef Stuart het volgende:
Bijzonder wel dat Frankrijk door is naar de halve finales. Had ik totaal niet verwacht![]()
Na het gelijkspel tegen Zwitserland dacht ik dat ze de groepsronde niet eens zouden doorkomenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de eerste twee wedstrijden van Frankrijk helemaal niet nee. Deed me denken aan 4 jaar geleden. Maar ze hebben zich herpakt
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Brazilig dit.
Als Frankrijk klote is,dan zijn de Brazilianen zwáár klotequote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Als Frankrijk klote is,dan zijn de Brazilianen zwáár klote![]()
Dit was zo'n zeldzame wedstrijd waarbij ik aan het begin voor de ene was.... en gaande de wedstrijd overschakelde. Brazilie heeft het gewoon verkloot en Frankrijk speelde redelijk tot goed. Dus terecht gewonnen. Nou alleen nog maar hopen dat ze sterk genoeg zijn om die duitsers van de titel af te houden. Van de 4 overgebleven landen gun ik het niemand, maar dan is Frankrijk nog het minst erg.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na het gelijkspel tegen Zwitserland dacht ik dat ze de groepsronde niet eens zouden doorkomen
Heb je wel gekeken vanavond?Was héél knap om met zulke spelers zó slecht te spelen.Wereldprestatie!quote:
Barca en na het pensioen van Zidane, de rest van de wereldquote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een geweldig ZIzou vanavond. Ik had hem al afgeschreven dit toernooi maar ik zat behoorlijk fout, wat een wedstrijd speelde hij!Who needs Ronaldinho
.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Who needs Ronaldinho Bugs Bunny.
Nee heb niet gekeken vanavond... te warm, te veel vlees!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken vanavond?Was héél knap om met zulke spelers zó slecht te spelen.Wereldprestatie!![]()
Duidelijk zgn. gegroeid in het WK. Tegen Spanje waren ze ook al erg sterkquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit was zo'n zeldzame wedstrijd waarbij ik aan het begin voor de ene was.... en gaande de wedstrijd overschakelde. Brazilie heeft het gewoon verkloot en Frankrijk speelde redelijk tot goed. Dus terecht gewonnen. Nou alleen nog maar hopen dat ze sterk genoeg zijn om die duitsers van de titel af te houden. Van de 4 overgebleven landen gun ik het niemand, maar dan is Frankrijk nog het minst erg.
Sowieso de coach. En dit was denk ik het einde van Ronaldo.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef Mordaz het volgende:
Ben erg benieuwd of er koppen gaan rollen in Brazilie na dit voor hen matig verlopen WK. Wie gaan er afscheid nemen? (vrijwillig of niet)
Duidelijk nog ver onder Zidane in ieder geval. Ronaldinho hebben we dit WK niet gezien, in de CL finale viel hij toch ook tegen. Zizou schoot Frankrijk in zijn 1tje naar de WK-titel in '98, scoorde via een schitterende volley de winnende goal voor Real in een CL-finale en speelt op z'n 34e nog half Brazilië uit en zorgt dat Frankrijk in de halve finale staat. Daar kan Ronaldinho alleen nog maar van dromenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Barca en na het pensioen van Zidane, de rest van de wereld
Nah, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duidelijk nog ver onder Zidane in ieder geval. Ronaldinho hebben we dit WK niet gezien, in de CL finale viel hij toch ook tegen. Zizou schoot Frankrijk in zijn 1tje naar de WK-titel in '98, scoorde via een schitterende volley de winnende goal voor Real in een CL-finale en speelt op z'n 34e nog half Brazilië uit en zorgt dat Frankrijk in de halve finale staat. Daar kan Ronaldinho alleen nog maar van dromen.
Ronaldinho is te veel geprezen, maar hij komt er wel.
Heb je wat over gelaten voor de rest?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee heb niet gekeken vanavond... te warm, te veel vlees!
Ik mag toch hopen ook Cafu en Carlos...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso de coach. En dit was denk ik het einde van Ronaldo.
Ja, die vanwege hun leeftijd. Of is Ronaldo ook al te oud?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen ook Cafu en Carlos...
Maar goed, zoveel eet ik niet hoor, dat andere mensen niets meer krijgenquote:
Misschien te dikquote:Op zondag 2 juli 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die vanwege hun leeftijd. Of is Ronaldo ook al te oud?
ronaldo is 30.. en er lopen er wel meer rond van die leeftijd, ben benieuwd of zij pas op de plaats maken voor de jongere gardequote:Op zondag 2 juli 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die vanwege hun leeftijd. Of is Ronaldo ook al te oud?
Daar kun je wat aan doen. Leeftijd is minder makkelijk te verhelpen.quote:
Tja, en ze zeggen wel eens: never change a winning team. Maar voor Brazilië geldt dit absoluut niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:20 schreef Mordaz het volgende:
[..]
ronaldo is 30.. en er lopen er wel meer rond van die leeftijd, ben benieuwd of zij pas op de plaats maken voor de jongere garde
Dit was moeiteloos Zidanes beste WK-wedstrijd ooit. In 1998 was hij heel matig, speelde ver onder het niveau dat hij toen al wel bij Juventus haalde.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duidelijk nog ver onder Zidane in ieder geval. Ronaldinho hebben we dit WK niet gezien, in de CL finale viel hij toch ook tegen. Zizou schoot Frankrijk in zijn 1tje naar de WK-titel in '98, scoorde via een schitterende volley de winnende goal voor Real in een CL-finale en speelt op z'n 34e nog half Brazilië uit en zorgt dat Frankrijk in de halve finale staat. Daar kan Ronaldinho alleen nog maar van dromen.
Ronaldinho is te veel geprezen, maar hij komt er wel.
Ergens heb je gelijk. Aan de andere kant kan Ronaldinho over 4 jaar nog wel beter zijn, de echte leider van het team. Zoals je zelf zegt was Zidane toen hij 26 was ook niet top.. verschil is wel dat hij met Frankrijk dus wel wereldkampioen werd.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dit was moeiteloos Zidanes beste WK-wedstrijd ooit. In 1998 was hij heel matig, speelde ver onder het niveau dat hij toen al wel bij Juventus haalde.
En Ronaldinho, die had er nu moeten staan!!!! Hij is nu 26 en op zijn top. Over 4 jaar is hij misschien net zo dik als Ronaldo nu.
Ja, het NL van lang geleden misschien. Het NL van dit jaar zou volkomen kansloos zijn geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:34 schreef egilio het volgende:
Krijg steeds meer een kater na die wedstrijd van NL tegen Portugal...Frankrijk, Duitsland, Italie, tegen allemaal zou Nederland een goeie kans hebben...
Waar blijft die cap van die chick?
Op de herhaling kon je zien dat er 4 Brazilianen aan de rand vd 16 stonden en aan 't genieten waren van Zidane's vrije trapquote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens, wie was die Braziliaan die bij de goal op de rand van het strafschopgebied bleef hangen en niet doorliep met Henry?
Daardoor kon Henry vrij inschieten.
Hmm dit is m.i. te pessimistisch.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, het NL van lang geleden misschien. Het NL van dit jaar zou volkomen kansloos zijn geweest.
Ja maar er was er eentje die echt in de buurt van Henry stond toen de vrije trap genomen werd. En toen de hele meute richting de bal ging, ging die Braziliaan zijn kousen opstropen ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 00:42 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Op de herhaling kon je zien dat er 4 Brazilianen aan de rand vd 16 stonden en aan 't genieten waren van Zidane's vrije trap![]()
Moeten ze zich eerst nog voor zien te kwalificeren.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef Soul79 het volgende:
Ronaldinho is natuurlijk al wereldkampioen geworden, maar 2002 was nog niet echt zijn WK. Dat had hier moeten gebeuren. Maar goed, Brazilië zal wel lering trekken uit dit WK en wie weet hoe het er in 2010 voor staat.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:34 schreef egilio het volgende:
Krijg steeds meer een kater na die wedstrijd van NL tegen Portugal...Frankrijk, Duitsland, Italie, tegen allemaal zou Nederland een goeie kans hebben...
net zoiets als dat tegen de paal leunen van Davids destijds....quote:Op zondag 2 juli 2006 00:49 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja maar er was er eentje die echt in de buurt van Henry stond toen de vrije trap genomen werd. En toen de hele meute richting de bal ging, ging die Braziliaan zijn kousen opstropen ofzoHij ging in elk geval niet mee met Henry die daardoor echt helemaal vrij stond.
Wanneer? Staat me even niet bijquote:Op zondag 2 juli 2006 00:56 schreef manny het volgende:
[..]
net zoiets als dat tegen de paal leunen van Davids destijds....
we kregen een tegengoal uit een corner / vrije trap, volgens mij op het EK in Portugal en ook nog tegen Portugal. Davids staat tegen de paal te leunen alsof ie op de bus staat te wachtenquote:
Zeg, klets niet zo. Davids was een van de beste middenvelders van de afgelopen 10 jaar. Technisch geweldig en onvermoeibaar. Vraag maar aan Zidane en Nedved, met wie hij geweldige koppels vormde.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:10 schreef SpiceP het volgende:
Davids![]()
Die vond het dragen van dure sportieve blitze brilletjes belangrijker dan voetballen...
Oja die. Tja. Wel vergelijkbaar met deze Braziliaan dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:08 schreef manny het volgende:
[..]
we kregen een tegengoal uit een corner / vrije trap, volgens mij op het EK in Portugal en ook nog tegen Portugal. Davids staat tegen de paal te leunen alsof ie op de bus staat te wachten
Oke toegegeven dat het een goede speler was. Ik roem hem vooral om de Juventus periode.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, klets niet zo. Davids was een van de beste middenvelders van de afgelopen 10 jaar. Technisch geweldig en onvermoeibaar. Vraag maar aan Zidane en Nedved, met wie hij geweldige koppels vormde.
Maar dat is offtopic![]()
Op de BBC hebben ze die slapzwans geïdentificeerd: het was Roberto Carlos!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Soul79 het volgende:
Trouwens, wie was die Braziliaan die bij de goal op de rand van het strafschopgebied bleef hangen en niet doorliep met Henry? Daardoor kon Henry vrij inschieten.
Nog vreemder: het leek alsof-ie in eerste instantie wél rood ging geven.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:30 schreef placebeau het volgende:
Wat me opviel. De scheidsrechter die Yuan geen rood gaf was dezelfde die Materazzi wel rood gaf. Vreemd, verdacht vreemd zelfs.
Tot hij in zijn oortje iets hoorde van de fifa-official waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:38 schreef Noorman het volgende:
[..]
Nog vreemder: het leek alsof-ie in eerste instantie wél rood ging geven.![]()
Dat was ook onze theorie. En het erge is, zo vergezocht is het niet eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tot hij in zijn oortje iets hoorde van de fifa-official waarschijnlijk.
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....quote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef magnifor het volgende:
Sterker nog, ik heb ronaldinho nooit bijzonder gevonden....
Wat heeft hij laten zien dit WK?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....
Gelukkig baseer ik mijn mening niet op een mislukt WK als dezequote:Op zondag 2 juli 2006 11:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij laten zien dit WK?
In de halve en hele finale van de Champions league was hij ook nooit zo bijzonder. Buiten een keer één goede pass of één goede actie op 90 minuten.
Nee, Kaka is de man van Brazilië. Maar zelfs de trainer had dat blijkbaar niet door.
Kuttrainer trouwens, een werkende spits als Adriano op de bank laten en de verdediging wat rust gunnen door Ronaldo op te stellen.
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig alleen maar jouw bescheiden mening....
Bij Brazilië zijn de andere spelers ook wel goed hoor, veel beter zelfs!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...
En wie vind jij dan zo goed? Welke speler heeft geen goede medespelers nodig?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bij barcelona is hij alleen succesvol omdat die ander spelers daar goed zijn. Echt, ik heb echt geen flauw idee wat de hele wereld in ziet in ronaldinho...
imo niet. Alleen Kaka is de man. Rest is poep. Allemaal overschat.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij Brazilië zijn de andere spelers ook wel goed hoor, veel beter zelfs!
Dida is wel niet de echte naam van de keeper, Brazilianen spelen met een bijnaam, hè. Eigenlijk is het Nelson de Jesus Silvaquote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Als fan van Big Brother moest ik gisteren even aan iets denken....
Wat als BB deelneemster Dido trouwt met de keeper van Brazilie.
Dan wordt haar naam Dido Dida ... tja...... Slaat nergens op, maar het schoot me even te binnen.
Waarom is dat zo eigenlijk? Vind het maar dom, gewoon met je achternaam op je shirt, zoals het hoortquote:Op zondag 2 juli 2006 11:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dida is wel niet de echte naam van de keeper, Brazilianen spelen met een bijnaam, hè. Eigenlijk is het Nelson de Jesus Silva
Omdat de meesten teveel achternamen hebben om uit te kiezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waarom is dat zo eigenlijk? Vind het maar dom, gewoon met je achternaam op je shirt, zoals het hoort.
Hmm... wist ik niet. Dan slaat het dus al helemaal nergens opquote:Op zondag 2 juli 2006 11:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dida is wel niet de echte naam van de keeper, Brazilianen spelen met een bijnaam, hè. Eigenlijk is het Nelson de Jesus Silva
Jesus Silva achterop is beter dan Dida. Maar goed, ze moeten natuurlijk wel opvallenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat de meesten teveel achternamen hebben om uit te kiezen.
Wat zeur je nou, dit is al zo sinds jaar en dag.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jesus Silva achterop is beter dan Dida. Maar goed, ze moeten natuurlijk wel opvallen.
Je hebt het echt moeilijk, hé.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, dit is al zo sinds jaar en dag.
Maar nu is het in eens een probleem omdat Brazilië nu makkelijk slachtoffers is omdat ze er uit zijn geknikkerd?
Nee, daar heb ik altijd al een hekel aangehad.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, dit is al zo sinds jaar en dag.
Maar nu is het in eens een probleem omdat Brazilië nu makkelijk slachtoffers is omdat ze er uit zijn geknikkerd?
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik altijd al een hekel aangehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |