Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is dat overwinningsnummers "STAND UP FOR THE CHAMPIONS" superslecht zeg. Gewoon een depressief kutnummer is dat .
is gewoon stil aan de overkant
Ja man, die was echt fucking lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
iemand cap van dat lekkere wijf?
Slecht geheugen ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
briljante quotes van de commentator over ronaldomn hele familie lag dubbel
weet iemand nog wat ie precies allemaal zei?
ja inderdaad, daar heb ik ook meer interesse inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij een sprint neemtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
o.a. dit:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
HAHAHAquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
o.a. dit:
'en daar gaat Ronaldo om, en je moet hard duwen om die om te krijgen tegenwoordig'
'ronaldo staat vast, als een huis'
'Ronaldo in beweging, echt waar!'
idd.. Zidane heerste over Ronaldinhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:02 schreef Clourhide het volgende:
Zidane, de oude rot, heeft de grote superster Ronaldinho flink gepwned!![]()
[sub] nooit gedacht dat ik een uitdrukking als "gepwned" ooit in mijn mond zou nemen![]()
Die Braziliaanse!!, die wil ik best even troostenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaar ook dat hij die ene bal in de laatse minuten expres naast schoot om geen verleningen te spelen en zo nog voor sluitingstijd zijn Happy Meals te halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongen
Want Brazilië had je het wel gegund?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef KNAK het volgende:
Het WK zou eigenlijk om de 10 jaar georganiseerd moeten worden
Dan heb je die over-hyped shit niet, sta je tenminste nog voor verassingen ; nieuwe gezichten, nieuw talent, das alleen maar meer leuker als je de landelijke competities niet volt
Verder moet er net zoals met Basketbal een stopklok worden ingezet
Meer officials net als F1 racing, voor nauwkeurige beslissingen
Er staat zoveel op het spel en dan laten ze het nog over aan 1 scheidsmannetje die zelf ook zn longen uit zn lijf aan het lopen is
Frankrijk,Mofrica,Portugal of Italie......ik gun het ze alle 4 niet
Wablief?quote:p.s.
Het leek wel Brazillie - Zuid Afrika
als de hdtv versie ter download komt zal ik het eindstukje wel ff downloaden dan zal ik m postenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |