Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is dat overwinningsnummers "STAND UP FOR THE CHAMPIONS" superslecht zeg. Gewoon een depressief kutnummer is dat .
is gewoon stil aan de overkant
Ja man, die was echt fucking lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
iemand cap van dat lekkere wijf?
Slecht geheugen ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
briljante quotes van de commentator over ronaldomn hele familie lag dubbel
weet iemand nog wat ie precies allemaal zei?
ja inderdaad, daar heb ik ook meer interesse inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ronaldo is al in de kleedkamer, zo snel heeft ie deze wedstrijd niet gelopen.'
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij een sprint neemtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
o.a. dit:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Newien het volgende:
HAHAHAquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef SpiceP het volgende:
[..]
o.a. dit:
'en daar gaat Ronaldo om, en je moet hard duwen om die om te krijgen tegenwoordig'
'ronaldo staat vast, als een huis'
'Ronaldo in beweging, echt waar!'
idd.. Zidane heerste over Ronaldinhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:02 schreef Clourhide het volgende:
Zidane, de oude rot, heeft de grote superster Ronaldinho flink gepwned!![]()
[sub] nooit gedacht dat ik een uitdrukking als "gepwned" ooit in mijn mond zou nemen![]()
Die Braziliaanse!!, die wil ik best even troostenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaar ook dat hij die ene bal in de laatse minuten expres naast schoot om geen verleningen te spelen en zo nog voor sluitingstijd zijn Happy Meals te halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Burger King was nog open tot 11, je zal wel honger hebben jongen
Want Brazilië had je het wel gegund?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef KNAK het volgende:
Het WK zou eigenlijk om de 10 jaar georganiseerd moeten worden
Dan heb je die over-hyped shit niet, sta je tenminste nog voor verassingen ; nieuwe gezichten, nieuw talent, das alleen maar meer leuker als je de landelijke competities niet volt
Verder moet er net zoals met Basketbal een stopklok worden ingezet
Meer officials net als F1 racing, voor nauwkeurige beslissingen
Er staat zoveel op het spel en dan laten ze het nog over aan 1 scheidsmannetje die zelf ook zn longen uit zn lijf aan het lopen is
Frankrijk,Mofrica,Portugal of Italie......ik gun het ze alle 4 niet
Wablief?quote:p.s.
Het leek wel Brazillie - Zuid Afrika
als de hdtv versie ter download komt zal ik het eindstukje wel ff downloaden dan zal ik m postenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Negersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brazilië gepwned door een stel Afrikanen.
*bookmarkt dit topic*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
als de hdtv versie ter download komt zal ik het eindstukje wel ff downloaden dan zal ik m posten
1814quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Ik gok in ieder geval op een finale Duitsland-Frankrijk.
Lekker beladen duel, gezien de politieke geschiedenis.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Verdunquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1814
1870-71
1914-18
1939-45
ja, schiet lekker op idd
met die pruillip?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick op 't eind jongen, zó knap.
WO1quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere, ja
Feb-dec 1916 was dat
Dat heeft duitsland met ieder landquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef Clourhide het volgende:
Weet je dat er nog steeds Veteranen van WO1 in leven zijn?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
En laat nou eens plaatjes van dat lekkere wijf zien!![]()
Nee, was niet hinderlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft niemand het over die goal van Frankrijk? Was toch buitenspel, of niet dan?
Henry stond niet buitenspel, met 2 andere Fransen wel en die stonden in de baan van het schot. Volgens mij moet je daarvoor vlaggen.
De regel was toch altijd dat je niet in de baan van het schot mag staan als je buitenspel loopt.quote:
Gezien de eerste twee wedstrijden van Frankrijk helemaal niet nee. Deed me denken aan 4 jaar geleden. Maar ze hebben zich herpaktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef Stuart het volgende:
Bijzonder wel dat Frankrijk door is naar de halve finales. Had ik totaal niet verwacht![]()
Na het gelijkspel tegen Zwitserland dacht ik dat ze de groepsronde niet eens zouden doorkomenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de eerste twee wedstrijden van Frankrijk helemaal niet nee. Deed me denken aan 4 jaar geleden. Maar ze hebben zich herpakt
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Brazilig dit.
Als Frankrijk klote is,dan zijn de Brazilianen zwáár klotequote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Als Frankrijk klote is,dan zijn de Brazilianen zwáár klote![]()
Dit was zo'n zeldzame wedstrijd waarbij ik aan het begin voor de ene was.... en gaande de wedstrijd overschakelde. Brazilie heeft het gewoon verkloot en Frankrijk speelde redelijk tot goed. Dus terecht gewonnen. Nou alleen nog maar hopen dat ze sterk genoeg zijn om die duitsers van de titel af te houden. Van de 4 overgebleven landen gun ik het niemand, maar dan is Frankrijk nog het minst erg.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na het gelijkspel tegen Zwitserland dacht ik dat ze de groepsronde niet eens zouden doorkomen
Heb je wel gekeken vanavond?Was héél knap om met zulke spelers zó slecht te spelen.Wereldprestatie!quote:
Barca en na het pensioen van Zidane, de rest van de wereldquote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een geweldig ZIzou vanavond. Ik had hem al afgeschreven dit toernooi maar ik zat behoorlijk fout, wat een wedstrijd speelde hij!Who needs Ronaldinho
.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Who needs Ronaldinho Bugs Bunny.
Nee heb niet gekeken vanavond... te warm, te veel vlees!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken vanavond?Was héél knap om met zulke spelers zó slecht te spelen.Wereldprestatie!![]()
Duidelijk zgn. gegroeid in het WK. Tegen Spanje waren ze ook al erg sterkquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit was zo'n zeldzame wedstrijd waarbij ik aan het begin voor de ene was.... en gaande de wedstrijd overschakelde. Brazilie heeft het gewoon verkloot en Frankrijk speelde redelijk tot goed. Dus terecht gewonnen. Nou alleen nog maar hopen dat ze sterk genoeg zijn om die duitsers van de titel af te houden. Van de 4 overgebleven landen gun ik het niemand, maar dan is Frankrijk nog het minst erg.
Sowieso de coach. En dit was denk ik het einde van Ronaldo.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef Mordaz het volgende:
Ben erg benieuwd of er koppen gaan rollen in Brazilie na dit voor hen matig verlopen WK. Wie gaan er afscheid nemen? (vrijwillig of niet)
Duidelijk nog ver onder Zidane in ieder geval. Ronaldinho hebben we dit WK niet gezien, in de CL finale viel hij toch ook tegen. Zizou schoot Frankrijk in zijn 1tje naar de WK-titel in '98, scoorde via een schitterende volley de winnende goal voor Real in een CL-finale en speelt op z'n 34e nog half Brazilië uit en zorgt dat Frankrijk in de halve finale staat. Daar kan Ronaldinho alleen nog maar van dromenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Barca en na het pensioen van Zidane, de rest van de wereld
Nah, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duidelijk nog ver onder Zidane in ieder geval. Ronaldinho hebben we dit WK niet gezien, in de CL finale viel hij toch ook tegen. Zizou schoot Frankrijk in zijn 1tje naar de WK-titel in '98, scoorde via een schitterende volley de winnende goal voor Real in een CL-finale en speelt op z'n 34e nog half Brazilië uit en zorgt dat Frankrijk in de halve finale staat. Daar kan Ronaldinho alleen nog maar van dromen.
Ronaldinho is te veel geprezen, maar hij komt er wel.
Heb je wat over gelaten voor de rest?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee heb niet gekeken vanavond... te warm, te veel vlees!
Ik mag toch hopen ook Cafu en Carlos...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso de coach. En dit was denk ik het einde van Ronaldo.
Ja, die vanwege hun leeftijd. Of is Ronaldo ook al te oud?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen ook Cafu en Carlos...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |