ja dat was bijzonderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je Cafu een waterdrager noemen.... Snoeks wat ben je vandaag een DRAMA zeg..
Dat was idd een dieptepuntquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je Cafu een waterdrager noemen.... Snoeks wat ben je vandaag een DRAMA zeg..
Zoals de TT al verteltquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef Doezelhaar het volgende:
Worden trouwens kansloze halve finales. Duitsland is nog echt de enige die leuk voetbalt. Doet me pijn om te zeggen maar Portugal, Italië en Frankrijk spelen echt belabberd rotvoetbal!
Zap danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Snoeks, ik erger me steeds meer aan je vanavond.
Kijk dan ergens andersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
door die snoeks ben ik stinkchagrijnig geworden vanavond..
BBC zendt dit niet uit en naar de Duiters ga ik al helemaal niet luisteren.quote:
Tijd voor een motie van wantrouwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
door die snoeks ben ik stinkchagrijnig geworden vanavond..
Nou is Brazilie dit toernooi verre van briljant maar ik zit net als jij ook met stijgende verbazing te kijken...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan niet waar zijn dat die luie dikzakken die gelijkspelen tegen zwitserlanden Korea
het briljante Brazilië eruit tikken
Hou dan op met klagen, nu weten we het welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
BBC zendt dit niet uit en naar de Duiters ga ik al helemaal niet luisteren.
ja, via oranje, rood, homoRAAZE en magentaquote:
Maar hoe wil je dat maken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Noca het volgende:
Hier heeft Snoeks dan wel weer gelijk. Onderscheid tussen gele kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |