ja dat was bijzonderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je Cafu een waterdrager noemen.... Snoeks wat ben je vandaag een DRAMA zeg..
Dat was idd een dieptepuntquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je Cafu een waterdrager noemen.... Snoeks wat ben je vandaag een DRAMA zeg..
Zoals de TT al verteltquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef Doezelhaar het volgende:
Worden trouwens kansloze halve finales. Duitsland is nog echt de enige die leuk voetbalt. Doet me pijn om te zeggen maar Portugal, Italië en Frankrijk spelen echt belabberd rotvoetbal!
Zap danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Snoeks, ik erger me steeds meer aan je vanavond.
Kijk dan ergens andersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
door die snoeks ben ik stinkchagrijnig geworden vanavond..
BBC zendt dit niet uit en naar de Duiters ga ik al helemaal niet luisteren.quote:
Tijd voor een motie van wantrouwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
door die snoeks ben ik stinkchagrijnig geworden vanavond..
Nou is Brazilie dit toernooi verre van briljant maar ik zit net als jij ook met stijgende verbazing te kijken...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan niet waar zijn dat die luie dikzakken die gelijkspelen tegen zwitserlanden Korea
het briljante Brazilië eruit tikken
Hou dan op met klagen, nu weten we het welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
BBC zendt dit niet uit en naar de Duiters ga ik al helemaal niet luisteren.
ja, via oranje, rood, homoRAAZE en magentaquote:
Maar hoe wil je dat maken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Noca het volgende:
Hier heeft Snoeks dan wel weer gelijk. Onderscheid tussen gele kaarten.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, via oranje, rood, homoRAAZE en magenta
is wel een eindje fietsen hoor
Dat wil ik niet makenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat maken?
Tussen licht geel en donker geel zit een groot gat hoor. Anders ga je te snel naar rood of ga je veel minder geel geven.
Een Advocaatjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Huh, haalt ie ribery eruit..![]()
Ik vind het prima hoor![]()
wat een domme wissel
Ja tuurlijk. Maar ja, een stevige tackle is net zo irritant en vervelend als een shirtje trekken. Ik snap zijn punt wel, maar het is een beetje oeverloos gelul.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wil ik niet maken
Ik bedoel dat als je gaat kijken naar de hardheid van overtredingen waar je geel voor krijgt dat dit erg breed is.
Rare tactiek van de Brazilianen om met 10 man te willen spelenquote:
Ik ben bang dat het No-No-No gaat wordenquote:
Daar is ie goed in vandaagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
maar het is een beetje oeverloos gelul.
en dat bedoel ik niet rasistischquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Houniet het volgende:
zal je zien dat die kleine snotaap gaat scoren
Ik vrees er ook voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het No-No-No gaat worden
Ik vind ze altijd wel heel symphatiek... en als de Fransen doorgaan heb ik echt geen enkel land meer wat ik wil supporterenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Maar zo leuk is het nou ook weer niet om naar Brasil te kijken
Ik ken alleen Bo'-Bo' en Co'-Co' en in hoge uitzondering Do'-Do'quote:
Brazilië vind ik juist het arrogantste landquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel heel symphatiek... en als de Fransen doorgaan heb ik echt geen enkel land meer wat ik wil supporteren
Ik vind ze leuk arrogant... in tegenstelling tot Duitsers, Italianen, Portugezen en Fransenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Brazilië vind ik juist het arrogantste land
Dat heb ik nou ook. Voor Frankrijk kan ik nog wel enige sympathie opbrengen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Brazilië vind ik juist het arrogantste land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |