quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Unimog het volgende:
Ik kan niet inzien wat er nou goed is aan twee jaar in een kuil op de Veluwe op de moffen te gaan liggen wachten.
Al zouden ze jou wel in een goed diepe kuil op de Veluwe mogen leggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
Pff oorlog gek, zoeen onzin.
Hopelijk voeren ze het niet meer in.
Dan leer je tenminste nog een man te zijn, en je doet wat aan je gezondheid en je ontwikkeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef Unimog het volgende:
Ik kan niet inzien wat er nou goed is aan twee jaar in een kuil op de Veluwe op de moffen te gaan liggen wachten.
Hee ik mag dan wel LBO hebben ik ben niet achterlijk drolquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan leer je tenminste nog een man te zijn, en je doet wat aan je gezondheid en je ontwikkeling.
Eigenlijk zouden ze alle jongens die stoppen met school voor hun achtiende in het leger moeten.
Wat maakt het uit, om die mensen het leger in te laten gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:18 schreef Unimog het volgende:
[..]
Hee ik mag dan wel LBO hebben ik ben niet achterlijk drolIk heb verdomme drie jaar zakken met bonen gesleept op het poolse platte land om aan mn centen te komen, begin me niet te vertellen wat een man zijn is.
S5?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:23 schreef Unimog het volgende:
Ik ben afgekeurd destijds op psychise gronden ofzoiets.
Sterven in een bak met zand voor het economisch belang van het vaderland, zulks een heldendood.quote:
Ik weet het niet meer, ik dronk en blowde nogal veel en ik had een hanekam enzo. Ik denk dat ze me gewoon ni moestenquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n brief heb gehad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik had inderdaad ook zo'n mooie brief thuis dat ik "dienstplichtig ben" maar alleen in tijd van nood zou het mogelijk kunnen zijn dat ik eventueel misschien opgeroepen zou kunnen worden voor een keuring/selectie.
Ofzo.
Niet in onze provinciequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:15 schreef Unimog het volgende:
[..]
Al zouden ze jou wel in een goed diepe kuil op de Veluwe mogen leggen.
Aangeschaft? In het oostblok oid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef murp het volgende:
de dienstplicht moet weer worden aangeschaft
Ben jij dat Meki?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef murp het volgende:
de dienstplicht moet weer worden aangeschaft
Wat voor type ben ik dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef murp het volgende:
[..]
![]()
al die types zoals jou moet maar eens een half jaar in dienst gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |