quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Ronaldo nog bij Man Utd speelt volgend seizoen
op 1 plaatsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:38 schreef wolferl het volgende:
ik loof 500 euro uit voor diegene dienu zijn poot breekt op 1 plaatsen.
Eriksson heeft zelf toegegeven toen ie 'm selecteerde Walcott alleen te hebben gezien bij een partijtje 7 tegen 7 bij een training van Arsenal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij hem wel zien spelen, bij Southampton.
Maar niemand heeft hem in Engeland of bij Arsenal zien spelen, dus wordt het daar eens tijd voor.
Huntelaar heeft ook nog niemand in Oranje zien spelen, zullen we hem dan ook maar nooit meenemen?
inderdaad, ze flikkeren zo graag..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:39 schreef DikkeDiarree het volgende:
Dat die Portugezen geen roze tenues hebben, zal ze veel beter staan.
en daarmee bedoel ik Figoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:38 schreef wolferl het volgende:
ik loof 500 euro uit voor diegene die nu zijn poot breekt op 12 plaatsen.
Ja idd, scoor je niet, doet het allicht pijn, ergensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
lennon had moeten poeieieieieren
Toch is Walcott gewoon een talent, dat weet iedereen in Engeland ook wel, zelfs de mensen die hem nog nooit hebben zien spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eriksson heeft zelf toegegeven toen ie 'm selecteerde Walcott alleen te hebben gezien bij een partijtje 7 tegen 7 bij een training van Arsenal.
En die vergelijking met Huntelaar slaat als een tang op een varken, die heeft zich al bij meerdere clubs bewezen
welkom in onze wereldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Hahhah ik kreeg kriebels in mn buik bij die 2e kans
't Is verdomme voetbal
Omg, ik moet snel stoppen met alles wat met voetbal te maken heeft denk, voor t te laat isquote:
er mogen nog wel 2 portugezen disabled worden hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel of Engeland een man meer heeft. Wat een laffe schijtzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |