Gogol Bordello is goedquote:
(maar de punten moeten wel dubbel)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:22 schreef MadMaster het volgende:
(vragen moeten vandaag niet te moeilijk zijn met dit warme weer):
Excuses, het is gecorrigeerd.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Dan wil ik ook 2 punten!!!![]()
Ken de foto, maar kom niet op de naam...
Idd, zo makkelijk... schaap001+2quote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef schaap001 het volgende:
Dan zal het AJ Croce wel zijn... ?
Jim Croce is een vroeg overleden 60's/70's singer-songwriter en AJ is zijn zoon...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef ranja het volgende:
is het erg als ik bij de 2 voorgaande supermakkelijke vragen geen idee heb waar het over gaat/wie die mensen zijn?
Jim Croce was toch wel een top 40 artiest, ranja.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef ranja het volgende:
is het erg als ik bij de 2 voorgaande supermakkelijke vragen geen idee heb waar het over gaat/wie die mensen zijn?
Je zal Jim Croce misschien wel kennen als zanger van "Time in a Bottle", onder anderen gebruikt in de Grolsch-reclame ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Beugel (toen Grolsch reclames nog elk jaar wedijverden met Centraal Beheer voor de titel 'Beste Reclame')quote:Op maandag 3 juli 2006 11:41 schreef ranja het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:50 schreef cafca het volgende:
Zijn het niet gewoon de Beastie Boys?
die laatste wel jaquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef cafca het volgende:
Jim Croce was toch wel een top 40 artiest, ranja.
I got a name of Bad bad Leroy Brown zeggen jou niks?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Infectious Grooves?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |