Een dergelijk ding getuigt toch niet van professionaliteit, niet op de werkvloer in ieder geval. Als een hippie met zoiets dergelijks aan komt zetten wens ik daardoor niet geholpen te worden...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
surface piercings, de een vindt het mooi, de ander vindt het niks, kwestie van smaak
Net of alle mensen op de werkvloer meteen te maken hebben met klanten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Een dergelijk ding getuigt toch niet van professionaliteit, niet op de werkvloer in ieder geval. Als een hippie met zoiets dergelijks aan komt zetten wens ik daardoor niet geholpen te worden...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:
Lijstje voor mijn toekomstige kinderen, mochten zij later met dit thuiskomen dan schop ik ze zo hard mijn huis uit:
- Tatoeage;
- Piercing;
- Gothic.
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te ladenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding].
Helaas lopen er meer meisjes rond met een litteken op die plek dan een piercing..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te laden![]()
emo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:
Lijstje voor mijn toekomstige kinderen, mochten zij later met dit thuiskomen dan schop ik ze zo hard mijn huis uit:
- Tatoeage;
- Piercing;
- Gothic.
Met een vader als ik never, mijn kinderen gaan als zij 4 zijn direct op kickboksen, opgetyft met voetbal, ballet of turnenquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te laden![]()
Was jij niet op vakantie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend, als zij daar geil van worden
Check het topic in ONZquote:
Hopen dat ze een aantal infecties krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
als je dat al shockerend vind, check dit dan uit...
[afbeelding]
naar mijn idee heeft het geen effect op je kwaliteiten hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Een dergelijk ding getuigt toch niet van professionaliteit, niet op de werkvloer in ieder geval. Als een hippie met zoiets dergelijks aan komt zetten wens ik daardoor niet geholpen te worden...
Maar dat vind ik ook gelden voor pliesieagenten met oorbellen...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
Vreselijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
*Rilling over zijn rug*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
Je zult maar ergens achter blijven haken...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
*Rilling over zijn rug*
Gadverdamme, ik moet niet denken dat mijn vriendin of in de toekomst mijn dochter hiermee aan komt zetten, ik trek ze er één voor één uit....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want 'een eigen wil' of 'zelf kunnen beslissen wat ze willen doen', is zó overratedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met een vader als ik never, mijn kinderen gaan als zij 4 zijn direct op kickboksen, opgetyft met voetbal, ballet of turnen
Dit soort labiele wijven kun je nu dus nog makkelijker aan het lijntje houden...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
Surface piercings? Wou je soms zeggen dat er ook "diepe piercings" bestaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
surface piercings, de een vindt het mooi, de ander vindt het niks, kwestie van smaak
zeg, ik kan er ook niks aan doen dat ze zo hetenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:16 schreef m021 het volgende:
[..]
Surface piercings? Wou je soms zeggen dat er ook "diepe piercings" bestaan?
Darmpiercings (beter dan Activia!)
Hersenpiercings (voor dyslectici die eens een andere oplossing willen proberen)
Baarmoederpiercings (voor als je een partner hebt met een heeeeel lange....)
Uit welk jaar kom jij? 1920 oid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook gelden voor pliesieagenten met oorbellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |