Een dergelijk ding getuigt toch niet van professionaliteit, niet op de werkvloer in ieder geval. Als een hippie met zoiets dergelijks aan komt zetten wens ik daardoor niet geholpen te worden...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
surface piercings, de een vindt het mooi, de ander vindt het niks, kwestie van smaak
Net of alle mensen op de werkvloer meteen te maken hebben met klanten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Een dergelijk ding getuigt toch niet van professionaliteit, niet op de werkvloer in ieder geval. Als een hippie met zoiets dergelijks aan komt zetten wens ik daardoor niet geholpen te worden...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:
Lijstje voor mijn toekomstige kinderen, mochten zij later met dit thuiskomen dan schop ik ze zo hard mijn huis uit:
- Tatoeage;
- Piercing;
- Gothic.
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te ladenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding].
Helaas lopen er meer meisjes rond met een litteken op die plek dan een piercing..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te laden![]()
emo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:26 schreef stukovich het volgende:
Lijstje voor mijn toekomstige kinderen, mochten zij later met dit thuiskomen dan schop ik ze zo hard mijn huis uit:
- Tatoeage;
- Piercing;
- Gothic.
Met een vader als ik never, mijn kinderen gaan als zij 4 zijn direct op kickboksen, opgetyft met voetbal, ballet of turnenquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Je kunt alleen niet goed zien wat nu de plus en min zijn, om die stoephoer weer op te laden![]()
Was jij niet op vakantie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend, als zij daar geil van worden
Check het topic in ONZquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |