Die Amerikanen werken ook altijd obsessief gedrag in de hand.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef Sanne het volgende:
Ik stond vannacht om half twee mijn sink nog te shinen. Kon gewoon anders niet naar bed.
Briefje boven je aanrecht met "shine sink" ofzo? Briefje aan de badkamerspiegel met whatever je in de badkamer moet doen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zit dat nou met die briefjes ? Word je geacht om een briefje op je sink te plakken met "Shine me !" erop ?
Ik heb nog maar 1 beauty case met make-up over...dat was ongeveer één vierde van wat ik hadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:48 schreef Maerycke het volgende:
En ik ben momenteel m'n makeup spul aan het declutteren..
Ik vind iedere keer weer nieuwe rommel.. en het meeste is nog nieuw (i.e. van dit jaar) ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 beauty case met make-up over...dat was ongeveer één vierde van wat ik had
Ik kan mijn post-its ook niet vinden, en heb een vreselijk rotgevoel dat ik mijn missie van gisteren niet af heb kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef fee-tje het volgende:
Ik ben nu bij dag 5 van Baby Steps. En ik moet die blaadjes ophangen. Nu heb ik een maand geleden van mn werk een blokje Post-It's meegenomen voor de hendigheid thuis. En natuurlijk is dat blokje nu zo kwijt als kwijt maar zijn kan.
Echt, ik ben niet geboren om een huisvrouw te zijn.
Swishing en swiping: http://www.flylady.org/pages/FLYFaq.asp#swishquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:14 schreef MissFrodo het volgende:
Iemand die weet wat er bedoeld wordt met swishing and swiping the bathroom???
Mijn engels ruikt ver maar hier heb ik echt nooit van gehoord.
Dank je dat maakt het duidelijk. Dit vind vriendlief wel een goed idee, ik ben altijd de laatste die onder de douche gaat en dan kan ik dat mooi doen terwijl hij normaal gesproken 1 keer per week de hele douche uitkamt. Maar het is te proberen denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Swishing en swiping: http://www.flylady.org/pages/FLYFaq.asp#swish
RTFM.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:15 schreef Sanne het volgende:
Buiten borstelen is inderdaad het beste. Vooral als er winds staat naar de buren die je niet mag.
Ik heb 6 van die wandelende hotspots...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef Sanne het volgende:
Daar noem je wat! Mijn kat! Dat is een soort van wandelende hotspot.
Hoeveel haren die in een dag verliest is niet leuk meer.
Maar ja, die kan ik niet opruimen. Die kat dan. Die haren wel.
zes katten? OMG wat erg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ik heb 6 van die wandelende hotspots...![]()
Ah nee! Als ik groter zou wonen zou ik er nog veel meer willen. Katten roelen big time!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
zes katten? OMG wat erg.
dit is de laatste keer dat ik een kat neem. als deze dood is, duurt nog wel een jaar of tien hoop ik, dan vind ik het mooi geweest met de wandelende haarballen.
Jaja, ik heb toch geen zak te doen vandaag dus ik ga straks wel even aan de slag. Eerst even ontbijten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Pleun het volgende:
Nou kom op Roelio! In de benen, ook in je boxer kun je de afwas wegwerken en je sink laten shinen! Je zult trots op jezelf wezen als je het gedaan hebt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |