Blehhhhh
Ik netjes de afwas gaan doen (na een hele bups andere huishoudelijke taken die ik vandaag gedaan had) zodat ik daarna eindelijk de wasbak eens schoon zou kunen maken en dan was m'n eerste babystapje gedaan en ging ik slapen.
Er lag een plasje water bij het aanrecht, ik dacht dat ik een beetje teveel gespetterd had en legde er een handdoek over. Nu was ik het laatste beetje aan het afdrogen blijkt dat m'n hele onderkasten onder water staan
![]()
Cadeautje van m'n schoonmoeder die afgelopen weekend m'n huis was binnengevallen terwijl we op vakantie waren. Ze had inderdaad verteld dat er iets met de gootsteen was toen ik vroeg waarom het laminaat in de keuken helemaal opgezwollen was alsof er veel water overheen geweest was (
![]()
) maar dat was gemaakt verzekerde ze me. Niet dus. En ik had al zo de pest in dat ze mij opbelt en de les gaat lezen over rommel die er ligt omdat zij haar zoon altijd zo godsgruwelijk verwend heeft dat die nooit iets achter z'n kont opruimt, geen boodschappen kan doen en niet eens weet hoe je moet afwassen of schoonmaken. Ik doe daar meestal niet moeilijk over, maar dan moet zij het niet tegen mij gaan doen, en zeker niet als ze zulke dingen veroorzaakt. Ze had ook al gedweild met Dettol, wat 1; giftig is voor katten en 2; wat mij betreft een prima manier is om superbacterien te kweken door overdreven te ontsmetten. We eten niet van de vloer en ik voer er ook geen operaties op uit ofzo, dus steriel hoeft 'ie niet te zijn. Zo, nu ben ik weer genoeg afgekoeld om m'n kastjes uit te gaan ruimen