Zou niet meteen na het zoenen KOE buurman gaan roepenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
geweldig, dan maakt het op het laatst ook niet meer uit wat je zegt. De nieuwe trainer van Top Oss tot de koe van de buurman. Het maakt nix meer uit![]()
Wutquote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'serieus doen'? Je bent graag samen of niet, de rest is bijzaak tot er iets anders gaat spelen dat gevolgen kan hebben vóór.
Lijkt mij.
Yup, ik ook, de kogel is door de kerk, ik ben op weg naar verliefdheid!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef korenwolfje het volgende:Hier hoor ik ook bij
En hoe meer ik haar leer kennen, hoe heviger het wordt
Zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Boost het volgende:
Meldt zich!!
Megaverliefd op mijn schatje...al twee jaar![]()
En in tegenstelling van wat velen beweren...het neemt echt niet af dit gevoel...het wordt alleen maar sterker!!![]()
wel een nieuwe pedopas aanvragen he? viespeukquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt.
Sinds kort heb ik een meisje dat bij mij op school zit in m'n MSN-lijst. Leuke dame, kan er aardig mee praten en gaat dit jaar over naar VWO5. Het probleem is nu dat ze 15 jaar is terwijl ik inmiddels alweer 19 jaar oud ben.
Maar goed, ik zie wel wat ervan komt. Ga me er niet te druk om maken, eigenlijk.
Met je kledingadvies!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
wel een nieuwe pedopas aanvragen he? viespeuk![]()
met je hoofd! kale!quote:
Ach, ik heb nu ook (bijna) een vriendin van 16, en ik ben 22. Maar ik ken haar wel uit real life en niet via msn. Het gaat gewoon hartstikke goed en waarom zou ik (misschien wel de liefde van me leven, weetje veel) verknallen om een leeftijdsverschil ? Zolang je er allebei serieus onder bent, van elkaar houd en er geen problemen mee hebt, wat is het probleem dan? Reacties van anderen moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt.
Sinds kort heb ik een meisje dat bij mij op school zit in m'n MSN-lijst. Leuke dame, kan er aardig mee praten en gaat dit jaar over naar VWO5. Het probleem is nu dat ze 15 jaar is terwijl ik inmiddels alweer 19 jaar oud ben.
Maar goed, ik zie wel wat ervan komt. Ga me er niet te druk om maken, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |