Toch wel een nederlands foldertje, hé?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:00 schreef Karzeuler het volgende:
Ik zal bij die overburen een arabisch foldertje over anger managment therapie door de brievenbus douwen, denk ik![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef Karzeuler het volgende:
wat is een 14 gif?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dacht bij mezelf, laat ik maar een politiek correcte TT doen, voor ik de fanclub van Femke halsema op m'n dak krijgquote:
Amai, da's een grote duimquote:
ja, een arabische vertaling van een NL folder uiteraardquote:
Die krijg je zodadelijk toch wel over je heenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:06 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja, dacht bij mezelf, laat ik maar een politiek correcte TT doen, voor ik de fanclub van Femke halsema op m'n dak krijg
als het lekkere wijven mooie vrouwen van rond de 20 zijn doe ik er zelfs netjes mijn broek voor uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef seto het volgende:
[..]
Die krijg je zodadelijk toch wel over je heen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef stukovich het volgende:
Dus ff een samenvatting: TS is te gierig of verdient te weinig voor een fatsoenlijke woning, gaat in een AZC wonen en gaat dan vervolgens klagen....
Pijpt Femke je voor het maken van dit soort opmerkingen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef stukovich het volgende:
Dus ff een samenvatting: TS is te gierig of verdient te weinig voor een fatsoenlijke woning, gaat in een AZC wonen en gaat dan vervolgens klagen....
Veldmuisquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Pijpt Femke je voor het maken van dit soort opmerkingen?
Maar niet op spellingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef Camplo het volgende:
Zeg gewoon Marokkanen mèn. Helpt je de mensen op de je hand te krijgen![]()
Wie weet zijn het tunesiérs.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef Camplo het volgende:
Zeg gewoon Marokkanen mèn. Helpt je de mensen op je hand te krijgen![]()
Nee het lijkt mij wel een geschikt idee om alle mensen uit die regio onder een noemer te scharen zodat we ze makkelijker kunnen classificeren.quote:
Zoiets heet toch buitenlanders?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:03 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee het lijkt mij wel een geschikt idee om alle mensen uit die regio onder een noemer te scharen zodat we ze makkelijker kunnen classificeren.![]()
Ben je een levensgenieter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je voor twaalf uur 's middags al aan de alcohol zit![]()
oh nee, die is nu al gestegen. hij's al in het ene jaar dat ik 'm heb al 3x in waarde gestegen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik zou de gemeente aanklagen, wedden dat de waarde van je huis is gedaalt?
kweetnie, de marokanen die ik ken communiceren redelijk beschaaft. Dit klonk echt als 'n arabische neanderthaler.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef Camplo het volgende:
Zeg gewoon Marokkanen mèn. Helpt je de mensen op je hand te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik las alleen de TT en ik vond dit al een '14.gif' waard!
missing link of zo iets?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:03 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee het lijkt mij wel een geschikt idee om alle mensen uit die regio onder een noemer te scharen zodat we ze makkelijker kunnen classificeren.![]()
ja, heb eindelijk eens een vriuje dag en na 3 uur zit er geen zon meer op mijn balkon, vandaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je voor twaalf uur 's middags al aan de alcohol zit![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:23 schreef helldeskr het volgende:
Rose...Mendelssohn..
Verkapt " kijk mij eens parelketting zijn " topic
kweetnie, hadde ze wat gesegt dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
Wat zei Haagse Sjonnie ook alweer over Turken ?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
kweetnie, hadde ze wat gesegt dan?
Haags zei je? Dan zal 't wel "kankah turke" zijn
ja vertel me wat. Die slapen overdag en leven snachtsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:19 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Zowiezo is dat volk erg temperamentvol en schreeuwen ze eerder tegen elkaar, maar dit is niet tof nee. Mijn buitenlandse buren kunnen er soms ook wat van, en die komen uit de Antillen. Gezellig hard praten in papiemento!Als ik wil gaan slapen!
Valt mee hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:Een zatlap.
ze laten elkaar niet eens in hun waarde, de mannen tegenover hun vrouwen althansquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Laat die mensen gewoon in hun waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |