Duitsers in het verkeer zijn idd stuk fijner dan Nederlanders. Groot verschil is dat een harder rijdende Duitser inziet als je met een inhaal actie bezig bent en niet per direct ruimte kan maken. In dat soort situaties gaat deze harder rijdende Duitser NIET bumperkleven/seinen. Mensen die ik op een dergelijke manier netjes zie wachten op een mogelijkheid om ervoorbij te kunnen laat ik overigens altijd zo snel mogelijk er langs. Bumperklevers kunnen rekenen op een teruglopende snelheidsmeter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt helemaal, het is gewoonweg heerlijk rijden op de autobahn in Duitsland.
Je kunt zeggen wat je wil over de Duitsers, maar ik ben (qua verkeer) zéér
over ze te spreken, daar kan men in Nederland nog een voorbeeld aan nemen.
En ze denken ook allemaal zoooo goed te kunnen rijden...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En vol in de ankers bij het meest flauwe bochtje.
Wawa, erg moeilijk als je een file strook aan het inhalen bent?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je creert door te remmen een nóg gevaarlijkere situatie dan dat het al was.
Het beste IMHO is gewoon even aan de kant gaan. Tenminste, dat doe ik zelf
altijd als iemand achter me zit die erlangs wil. Is niet meer dan een kleine moeite.
Idd, de meeste Duitsers (ook diegenen die in NL rijden) zijn toch vaak wel een heer in het verkeer.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:10 schreef TallMan het volgende:
[..]
Duitsers in het verkeer zijn idd stuk fijner dan Nederlanders. Groot verschil is dat een harder rijdende Duitser inziet als je met een inhaal actie bezig bent en niet per direct ruimte kan maken. In dat soort situaties gaat deze harder rijdende Duitser NIET bumperkleven/seinen. Mensen die ik op een dergelijke manier netjes zie wachten op een mogelijkheid om ervoorbij te kunnen laat ik overigens altijd zo snel mogelijk er langs. Bumperklevers kunnen rekenen op een teruglopende snelheidsmeter.
Als mensen mij bumperkleven laat ik ook het gas los, je wacht maar gewoon netjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:58 schreef 2609 het volgende:
Ik moest vanmorgen effe naar de praxis toe wat halen en ik koos de praxis in almere-buiten en mijn route koos ik de hoge ring, waar je 80 km per uur mag (echt zacht trouwens ik heb er weleens 160 gehaald) en ik reed vanmorgen ook wel iets harder dan 80 en toen reden er autos voor me en eentje ging de ander inhalen met 80
dus ik denk ik bumperkleef hem gewoon dan rijd ie wel een beetje door en toen liet ie dus zn gas los ging ie 70 rijden
zo kinderachtig is dat he het gebeurd wel vaker dat ze dan express zachter gaan rijdenals je niet harder dan 80 durft koop dan gewoon een brommer ofzo
terugweg ben ik mooi over de a6 gegaan![]()
Vaak zijn die files er ook als de rechter baan gewoon helemaal vrij is, vaak zie je dan in de verte nog een vrachtwagen rijden en toch blijft iedereen stug links rijden.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wawa, erg moeilijk als je een file strook aan het inhalen bent?
Dan wil ik wel eens zien hoe jij aan de kant gaat! Je drukt jezelf gewoon onder de 40 tons combinatie die naastje rijdt? Je vouwt jezelf om de 40 jaar oude eik? Stuur je eens een filmpje?
Tsja, onnodig links rijden is ook te stom voor woorden, maar is geen excuus om bumperkleven goed te keuren.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vaak zijn die files er ook als de rechter baan gewoon helemaal vrij is, vaak zie je dan in de verte nog een vrachtwagen rijden en toch blijft iedereen stug links rijden.
Hier ga ik gewoon fijn rechts voorbij, aangezien er in die "file" op de linker baan ook nog van die rukkers zitten die gaten van 100 meter laten vallen![]()
waarschijnlijk na een ban van 2 mnd ofzo.quote:
Dat is dan ook wel heel goed te merkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
had ik gewoon ingevuld voor de grap ik doe helemaal geen studie
Tailgatingquote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef GSi het volgende:
Ff stom vraagje tussendoor. Wat is nou de correcte term voor bumperkleven in het Engels?
TS woont dus in Almere Stad?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:58 schreef 2609 het volgende:
Ik moest vanmorgen effe naar de praxis toe wat halen en ik koos de praxis in almere-buiten en mijn route koos ik de hoge ring, waar je 80 km per uur mag (echt zacht trouwens ik heb er weleens 160 gehaald) en ik reed vanmorgen ook wel iets harder dan 80 en toen reden er autos voor me en eentje ging de ander inhalen met 80
dus ik denk ik bumperkleef hem gewoon dan rijd ie wel een beetje door en toen liet ie dus zn gas los ging ie 70 rijden
zo kinderachtig is dat he het gebeurd wel vaker dat ze dan express zachter gaan rijdenals je niet harder dan 80 durft koop dan gewoon een brommer ofzo
Wie zou daar nu een topic over openen?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:30 schreef RainofDeath het volgende:
Wedje leggen wanneer het topic "RIP 2609" komt? En er staat natuurlijk in dat ie zijn auto met 160KM/u tegen een boom heeft aangeprakt..
ik wed nooit..quote:Op zondag 2 juli 2006 16:30 schreef RainofDeath het volgende:
Wedje leggen wanneer het topic "RIP 2609" komt? En er staat natuurlijk in dat ie zijn auto met 160KM/u tegen een boom heeft aangeprakt..
Maar wij allen hopen spoedigquote:
Wat een mongool dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:03 schreef Doderok het volgende:
Reed eens mee met een vriend toen iemand achter hem begon te bumperkleven en met z'n lichten te knipperen. Hij laat die voorgaan en haalt hem daarna bij een wegversmalling terug in, met z'n linkerwielen half op de vluchtheuvel en op enkele centimeters van de andere auto. Die is daaarna braafjes achter ons blijven rijden.
Ik ookquote:Op zondag 2 juli 2006 17:38 schreef Nuna het volgende:
Ik ga ook zachter rijden als iemand aan het bumperkleven is. Bah, zo'n hekel aan![]()
Alleen als ie echt lang of heel erg gaat zitten duwenquote:
Kort lontje... Heeft al eens een anti-agressie (of zelfbeheersings-) kursus moeten volgen van de rechter.quote:
geneukt?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Over die bumperklevende fietsers trouwens...
Net fietste er dus een vrouw een halve cm achter me. Echt super irritant.
Rijd dan gewoon normaal, asociaalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:58 schreef 2609 het volgende:
Een goede felle mistlamp werkt ook prima.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef GSi het volgende:
Een vriend van mijn vader heeft zoeen schakelaartje ingebouwd. Zodat ie het witte lampje van zijn achteruitrijlicht aan kan doen.
Als ik dat zo hoor, schijnt het goed te werken![]()
![]()
Die heb ik niet. Was een optiequote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Een goede felle mistlamp werkt ook prima.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Dat doe ik ook!
Opflikkeren, als je gaat kleven duurt het gewoon langer. Eigen schuld dus.
Ik had zelf een bordje met 'Sterf een langzame pijnlijke dood, latente homo!' in gedachte.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:21 schreef garnage-patrick het volgende:
keer zo'n bord als politie heeft, en dan de tekst "afstand maken / afstand houden" oid![]()
wedde dat ze weggaan![]()
Kan ook, maar dan wordt dat bord zo groot he en marquee tekst is niet echt handig.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had zelf een bordje met 'Sterf een langzame pijnlijke dood, latente homo!' in gedachte.
Dat zou dus vaker moeten gebeuren. Dat bange gedoe ook altijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Da's kut idd, maar soms heb je ook van die mensen die bang worden ofzo en ineens heel hard gaan rijden daardoor.
Haha als jij het hebben van een snelle auto en "wel durf hard te rijden" wil laten zien dmv bumperkleven en seinen en vluchtstrookj en wat al niet, dan ben jij zo'n auto niet waard, jongetje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef 2609 het volgende:
[..]
mensen die jaloers zijn dat ik wel een snelle auto heb en wel hard durf te rijden
Nee nitwit. In zo'n situatie geef je gewoon een beetje gas bij zodat je erlangs kan enquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wawa, erg moeilijk als je een file strook aan het inhalen bent?
Dan wil ik wel eens zien hoe jij aan de kant gaat! Je drukt jezelf gewoon onder de 40 tons combinatie die naastje rijdt? Je vouwt jezelf om de 40 jaar oude eik? Stuur je eens een filmpje?
Komt zeker omdat je een IQ hebt onder het vriespunt? Net zoals je UserIcon...quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:29 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je een IQ hebt onder het vriespunt? Net zoals je UserIcon...Je bent gewoon te dom om goed ergens op in te zetten...
Wat hij zegt....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Dat doe ik ook!
Opflikkeren, als je gaat kleven duurt het gewoon langer. Eigen schuld dus.
soms heb je ook van die onzekere kutpetjes die hun piklengte trachten te compenseren met een brakke kutauto, die ze pimpen met plastic halfords spinner wieldoppen, een taartschep achterop (en voorwiel-aangedreven auto hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:58 schreef 2609 het volgende:
Ja bij Rialto ja, de verzekeringsmaatschappij voor mensen die overal geweigerd worden, alcoholisten enzo.. Je betaalt je helemaal scheel. Maar ja, als geld geen issue is, dan maakt het inderdaad weinig uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
als je genoeg betaald is alles te verzekeren, mn broer kon hem toch ook verzekeren toen hij hem kocht in 2002 toen was ie 20...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |