Maar alleen niet door jouquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
kampers en turken die een auto van 80.000 euro kopen geloof je het zelfen dan niet 1 van 30 jaar oud maar gewoon 1 uit 2002 toendertijd nieuw gekocht
![]()
meisje, ga jij nu maar met barbies spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zie-mij-stoer-zijn-want-mijn-broer-heeft-een-auto-die-duur-is-post.
Ik wacht op het topic Zie-mij-zielig-zijn-want-ik-heb-de-dure-maar-toch-pauper-auto-van-mijn-broer-in-de-prak-gereden-
maar-de-verzekering-wil-het-niet-vergoeden-en-o-ja-er-is-ook-een-medeweggebruiker-een-beetje-
overleden-maar-ja-dan-had-hij-maar-niet-zachter-moeten-rijden-toen-ik-hem-buperkleefde-dus-dat-
is-zijn-eigen-dikke-schuld-topic.
ik zeg toch dat ie van mn broer isquote:
Ergo: je bent nog nat achter de oren... Waarom denken mensen na 3 maanden al dat ze een ervaren chauffeur zijn...?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb wel een rijbewijs hoor al een jaar en 3 maands
Ga meestal gewoon vol in de ankers. Veel leukerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Dat doe ik ook!
Opflikkeren, als je gaat kleven duurt het gewoon langer. Eigen schuld dus.
Doe het ook eens als er een politie-auto achter jou rijdt, dan zul je weten of dat al dan niet mag.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
rechts helemaal vrij tot aan een vrachtwagen die 1 km verderop rijdt, links tuffen ze met 90 a 100 voorbij die vrachtwagen. En als ik dan rechts er voorbij ga (wat gewoon mag bij filevorming)
Dan gaan ze moeilijk doen als je er tussen wil
Alarmlichten zijn ook leuk, mits je een auto hebt met rode knipperlichten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef Icefire1971 het volgende:
Ik tik met mijn linkervoet dan ook nog de rem ff aan, dat helpt geweldig (mistlichten ff aan wil ook wel helpen).
Wegwezen dus van mijn bumper.
Dan zeg je dat er lampen knipperde van de autoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Helaasch, dat is dus niet het geval. Als hard te maken is dat jij zonder goede reden hard geremd hebt dan wordt je zelf aansprakelijk gesteld. En een denkbeeldige overstekend kat is geen goede reden. Een niet-denkbeeldige trouwens ook niet.
Genoeg, dit is te veel! Hou op!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb wel een rijbewijs hoor al een jaar en 3 maands
ik kan er ook zo 1 kopen hoor alleen ik krijg mn broer zn m3 als hij die nieuwe m3 heeft...quote:
lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ergo: je bent nog nat achter de oren... Waarom denken mensen na 3 maanden al dat ze een ervaren chauffeur zijn...?
ik zeg toch niet dat ik ervaren ben ik zeg alleen dat ik goed kan rijdenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ergo: je bent nog nat achter de oren... Waarom denken mensen na 3 maanden al dat ze een ervaren chauffeur zijn...?
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag ... zeker niet onder de 25.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik kan er ook zo 1 kopen hoor alleen ik krijg mn broer zn m3 als hij die nieuwe m3 heeft...
Yeay right in 3 maandenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lezen is ook een vak.![]()
en misschien heeft hij wel 100.000 km gereden voor zijn werk ofzo.![]()
19quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:54 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag ... zeker niet onder de 25.
Hij rijdt 1 jaar en 3 maanden, of lees ik nou zo verkeerd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yeay right in 3 maanden
Ik geloof niks van de TS maar goed
1 JAAR EN 3 MAANDEN BLINDEquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yeay right in 3 maanden
Ik geloof niks van de TS maar goed
Je heb gelijk, maar dan nogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij rijdt 1 jaar en 3 maanden, of lees ik nou zo verkeerd?
Lolz Schumacher kan dat zeggen van zichzelf. Jij niet. Dat je nog nooit iemand dood gereden hebt met je kut gekleef wil nog niet zeggen dat je goed kan rijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik ervaren ben ik zeg alleen dat ik goed kan rijden
wel als je een lada rijdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ALS JE TOCH ZEVENTIG GAAT RIJDEN WAAR JE TACHTIG MAG TERWIJL JE EEN KLEVER ACHTER JE HEBT RIJ je TOCH NIET DE MAX SNELHEID?
Veilig rijden kan hij iig niet. En goed kunnen rijden heeft alles maar dan ook alles te maken met veilig rijden. Sommige mensen begrijpen dat blijkbaar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |