Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
had ik gewoon ingevuld voor de grap ik doe helemaal geen studie
iets te hoog gegrepen iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik probeerde op jouw niveau te communiceren. Ik faalde jammerlijk
Wat lenny zegt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nee daar heeft TS niet gelijk in... er is daar een snelheidscontrole op dat traject... als iemand 75 gaat rijden, ga ik daar ook inhalen met max. 80. Dat TS er dan met 85 of 90 langs wil op dat moment is zijn probleem... moet ie niet gaan bumperkleven.
Overigens, beetje gas loslaten ok... remmen NOOIT doen... dat is levens gevaarlijk met bumperklevers... echt de kasn dat ze dan op je inrijden is heel groot, en je hebt een boel ellende...
Wees wijs laat die klojo's als TS erlangs zodra je weer naar rechts kan... laat ze zichzelf doodrijden en betrek jezelf niet erbij...![]()
Zo werk het helaas niet, 80 is de max toegestane snelheid, je mag gerust langzamer rijden, zeg 70 maar je mag weer niet zo langzaam rijden dat andere aan je ergeren en daar valt 70 Km/U niet onder dus de Topicstarter is een opgefokt mannetje zonder geduld en zit als enige fout door te bumperkleven bij iemand die 70 reedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hinderen van het overige verkeer. Allebei.
Als je bewust auto's achter je gaat opfokken veroorzaak je willens en wetens gevaarlijke situaties. Jezelf verschuilen achter "hij doet het echt zelf" en "ik mag langzamer rijden dan toegestaan" is schijnheilig want je laat dat gas wel degelijk los om hem te pesten.
Wat Ringo zegt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je weet dat je mede-weggebruikers hebt die je in dat risico betrekt?
Kijk, hoe eerder jij jezelf doodrijdt hoe beter natuurlijk, ik sta alleen niet graag in de schoenen van je ouders. En zorg dan dat gebeurt op een verlaten landweggetje, zonder andere slachtoffers of getuigen.
Niet zeiken, die zijn "maar" 50 euro de stuk...quote:
Gelukkig is een M3 (van je broer) echt een hele toffe wagen... voor kampers en turken die geen smaak hebben en niks normaals kunnen kopen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
een bodykit op een m3ga toch weg zulke autos moet je zo houden een bodykit plak je maar op die gare japanse bakken
Je hebt zeker ook helemaal geen rijbewijs en daarom loop je hier stoere praat te verkopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
had ik gewoon ingevuld voor de grap ik doe helemaal geen studie
kampers en turken die een auto van 80.000 euro kopen geloof je het zelfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Gelukkig is een M3 (van je broer) echt een hele toffe wagen... voor kampers en turken die geen smaak hebben en niks normaals kunnen kopen!
Toffe jongen, als ik je achter me heb, rem ik effe, dan weet je dat ik het ben!![]()
ik heb wel een rijbewijs hoor al een jaar en 3 maandsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook helemaal geen rijbewijs en daarom loop je hier stoere praat te verkopen
Wie heeft dan die M3 uit 2002 gekocht?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb wel een rijbewijs hoor al een jaar en 3 maands
Die rijden daar juist wel in.. of ze er legaal aangekomen zijn is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
kampers en turken die een auto van 80.000 euro kopen geloof je het zelfen dan niet 1 van 30 jaar oud maar gewoon 1 uit 2002 toendertijd nieuw gekocht
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb wel een rijbewijs hoor al een jaar en 3 maands
Zie-mij-stoer-zijn-want-mijn-broer-heeft-een-auto-die-duur-is-post.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
kampers en turken die een auto van 80.000 euro kopen geloof je het zelfen dan niet 1 van 30 jaar oud maar gewoon 1 uit 2002 toendertijd nieuw gekocht
![]()
Ik wilde het net vragen ... want die kan hij sowieso NOOIT op zijn naam hebben staan.quote:
die 230 euri voor met 101 gecorrigeerd door rood rijden was wel wat duurder jahquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet zeiken, die zijn "maar" 50 euro de stuk...
Helaasch, dat is dus niet het geval. Als hard te maken is dat jij zonder goede reden hard geremd hebt dan wordt je zelf aansprakelijk gesteld. En een denkbeeldige overstekend kat is geen goede reden. Een niet-denkbeeldige trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Chou het volgende:
Okay maar wanneer je op de rem trapt met een klever achter je dan is de wagen die erop klapt natuurlijk fout maar de schade is echt zwaar dan.
m3 is zeker wel stijlvol, mits je er geen onnodige bumpers en spoilers op gooit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Gelukkig is een M3 (van je broer) echt een hele toffe wagen... voor kampers en turken die geen smaak hebben en niks normaals kunnen kopen!
Toffe jongen, als ik je achter me heb, rem ik effe, dan weet je dat ik het ben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |