Groot gelijk, Nee is nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat vind ik dus ook., nee = nee.
Om nou gelijk een topic te openen over kerels omdat je een slechte ervaring hebt gehad, had het topic dan "Hufter" genoemd, een toepasselijke naam voor die ene kerel.quote:En voor die anderen, om me gelijk slet te noemen omdat ik een keer seks, doe normaal. Slaat werkelijk nergens op.
Je hebt gelijk, maar ik opende dit topic gelijk nadat ik hem de deur wees, en was dus nogal boos. Vandaar dat ik OP later ook al aangepast hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Groot gelijk, Nee is nee.
[..]
Om nou gelijk een topic te openen over kerels omdat je een slechte ervaring hebt gehad, had het topic dan "Hufter" genoemd, een toepasselijke naam voor die ene kerel.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:15 schreef runfokkerrun het volgende:
![]()
echt hoor we zijn niet allemaal zo hoor![]()
Als je wilt kan ik de TT voor je aanpassen hoor, geef maar een gil.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik opende dit topic gelijk nadat ik hem de deur wees, en was dus nogal boos. Vandaar dat ik OP later ook al aangepast hebMaar de topic naam kan ik niet veranderen of wel?
ik mis helaas het kusjes poppetje maar bij deze een niet sexsistisch bedoeld kusje op je voorhoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet hetWas atm alleen behoorlijk pissig
Mijn excuses hehe
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja, zoiets kan je verwachten als je de snol voor 1 avond uithangt.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik had al een half jaar geen seks, en een hoop geblaat verder.
Jij bent zeker nog maagd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja, zoiets kan je verwachten als je de snol voor 1 avond uithangt.
quote:(gefrustreerde mannetjes die overgeslagen worden in de kroeg door one night stand-zoekende meiskes?)
Ja en?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:58 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Zal zo meteen wel mn best doen voor een OP. Ben nu nog boos en aangeschoten
Hoe ga ik met mn minnaar om? Ik zeg gewoon dat het pijn doet, en zei het nog een keer, en meneer drukt m dr gewoon in met de woorden " t is zo lekker dus"
En dat is wat ik bedoel met kordaat zijn en zeker van jezelfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:25 schreef Nies het volgende:
[..]
Ja en?
De volgende reactie had moeten zijn dat je um an z'n bek ragt.
Wedden dat ie ut dan wel had begrepen?
Sim-pel
De eerste die zijn leuter op die wijze er bij mij inhangt kan een aantal seconden later met een blauw oog mijn huis uit.
Laat haar maar.quote:
Oh nu ben ik al een slet en wanhopig?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:33 schreef Bob-B het volgende:
18 jaar, net je diploma en nu al helemaal wanhopig als je een half jaar droog staat...Dat gaat wat worden in Groningen...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik opende dit topic gelijk nadat ik hem de deur wees, en was dus nogal boos. Vandaar dat ik OP later ook al aangepast hebMaar de topic naam kan ik niet veranderen of wel?
Nee, voortaan als je wilt neuken gewoon een advertentie op Fok! zetten. Mocht het neuken dan niet naar wens verlopen kun je de persoon in kwestie altijd een naamtopic geven in KLB.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh nu ben ik al een slet en wanhopig?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nee, voortaan als je wilt neuken gewoon een advertentie op Fok! zetten. Mocht het neuken dan niet naar wens verlopen kun je de persoon in kwestie altijd een naamtopic geven in KLB.
Zo komt je verhaal wel over ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh nu ben ik al een slet en wanhopig?
sterkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef XiChico het volgende:
[..]
Nee, voortaan als je wilt neuken gewoon een advertentie op Fok! zetten. Mocht het neuken dan niet naar wens verlopen kun je de persoon in kwestie altijd een naamtopic geven in KLB.
Bij hem dus wel. Dus?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:19 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb je na de tweede keer al pijn dan?Hij had er een keer goed in moeten spugen
![]()
Daar dacht ik meer aan?:xquote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De waarheid liever
Ik vind het echt achterlijk gedoe, trieste kerels
Kom op, je spreekt zelf niet eens de waarheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De waarheid liever
Ik vind het echt achterlijk gedoe, trieste kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |