Ik heb geen zin om op MSN te komen. Zullen we met z'n tweeen deze editie volbaggeren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Litso het volgende:
Hihi.
quote:
Is er iets dat ik moet weten?quote:
IK ZIE DIE KOTSSMILEY WEL, HUFTER!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het altijd leuk om topics te openen, waarvan ik zeker weet dat puike users als Ch., c_c, mcD en Litso erin posten. Dat geeft me altijd een gevoel van... ja, van saamhorigheid.(
)
Hij komt net binnen, als het goed is!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ten derde: Waar is rpp?
Oh ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ging over het woordje 'saamhorigheid', schat.
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.quote:
Dat duidt erop dat je niet geinteresseerd bent. Nee, ja, ok, nee, dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Litso het volgende:
Oh, sorry. Ik kijk ook een filmpje namelijk.
Wij zíjn ook gewoon haske leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.
Hij moet wel, anders word ik boos omdat hij homo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat duidt erop dat je niet geinteresseerd bent. Nee, ja, ok, nee, dan weet ik dat.
Ja? Zou hij me 'op die manier' leuk vinden, denk je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet wel, anders word ik boos omdat hij homo blijkt te zijn.
Je noemt trouwens éérst Litso en daarna mij! Hallooooo! Ik heb tieten en hij niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.
Gezien mijn historie met mannen zou het me niet eens verbazen als jullie stiekem al een diepgaande relatie hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Zou hij me 'op die manier' leuk vinden, denk je?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien mijn historie met mannen zou het me niet eens verbazen als jullie stiekem al een diepgaande relatie hebben.
Check.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
Nou dát is pas een baggerpost.
Insgelijks, lievelingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Nou ja, ik heb natuurlijk al wel uitgebreid zijn kont bekeken en ik moet zeggen:
![]()
Ietsje aan de kleine kant maar het mag er wezen hm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]. Nou ja, ik heb natuurlijk al wel uitgebreid zijn kont bekeken en ik moet zeggen:
![]()
Nee, maar dat zegt niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat? Je wou zeggen dat je een reet van Mer-formaat hebt?
Het is inderdaag een mug met een olifant vergelijken, of hoe ging dat gezegde?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niks
Je hoeft de mijne nog niet 'aan de kleine kant' te noemen omdat ie niet zo vet is als de jouwe
Het is gewoon een klein schattig gevalletje en ik compenseer dus er is niets aan de handquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niks
Je hoeft de mijne nog niet 'aan de kleine kant' te noemen omdat ie niet zo vet is als de jouwe
Stel je voor dat iemand dat zegt over je plasserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is gewoon een klein schattig gevalletje
Hallo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het altijd leuk om topics te openen, waarvan ik zeker weet dat puike users als Ch., c_c, mcD en Litso erin posten. Dat geeft me altijd een gevoel van... ja, van saamhorigheid.(
)
Dat zou erger zijn jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat zegt over je plasser.
Dat zou best traumatisch zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
*litso trekt broek omlaag
"wa...waar? Oh! Aaaaawwwww! Wat scháttig! Wat cúte! Groeit-ie als ik hem aai?"
Kan best.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
Dit topic wordt blauwer en blauwer, maar je kunt niet zeggen dat dit een kweekvijver van nieuw mod-talent is.
Weet ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het spijt me Lits ik maak geen grapjes meer niet boos worden je bent lief.
Enquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
Dit topic wordt blauwer en blauwer, maar je kunt niet zeggen dat dit een kweekvijver van nieuw mod-talent is.
Ja, jammer dat je nooit buiten BeF komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enbedankt
. Toevallig
zou
ik
haske
goed
zijn
als
mod
.
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het spijt me Lits ik maak geen grapjes meer niet boos worden je bent lief.
Ik ben een meisje, ik heb geen mening, ik doe alles om aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!
Een BeF mod, zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je nooit buiten BeF komt
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!
Nee hoor. Goedmaakseksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik moet niet hebben dat ik straks een boze Litso heb hè. Dan kan ik helemaal als kluizenaar verder
.
Pfrt, als iemand graag haar mening verkondigt ben ik het wel, en standvastig als de pest ook al, alsof je dat nog niet weet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.
Eigenlijk zijn het vreemde wezens. Maar wel liefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.
Eerst alle agressie kwijtraken om vervolgens knuffelend in elkaars armen in slaap te vallenquote:
De wave gaat door het BeF-stadion.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
YEAH IIIII OOHOOOOO I'M STILL ALIIIIIIIIIVE
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
YEAH IIIII OOHOOOOO I'M STILL ALIIIIIIIIIVE
Van zulke posts krijg ik het helemaal warmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst alle agressie kwijtraken om vervolgens knuffelend in elkaars armen in slaap te vallen.
Mooi, dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Van zulke posts krijg ik het helemaal warm
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
Niesbui van 5 minuten. Nu ben ik moe.
Dan nu een gaap-bui van een paar uur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
Niesbui van 5 minuten. Nu ben ik moe.
Neuken?quote:
Neen, probeer het ergens anders.quote:
Slet.quote:
Lief.quote:
Als in: nu.quote:
Sla-pen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
Moehoe.
Mijne in nummer 2.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:44 schreef freiss het volgende:
HoiMijn eerste post in deze reeks was in nummer 14
Lange tijd geleden, JDudequote:
Mijne ook..quote:
Oh please don't remind me..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Lange tijd geleden, JDude. Toen was je nog mod
. Het was nog de tijd met DD, Zebbie, AMD64 en Litso
.
Ik ben er nog, Litso is er nog, en DD is er nog, maar onder een andere naam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:12 schreef freiss het volgende:
Lange tijd geleden, JDude. Toen was je nog mod
. Het was nog de tijd met DD, Zebbie, AMD64 en Litso
.
* Chowi stelt een groteske meet voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:59 schreef rompompom het volgende:
Zeg, zijn we trouwens niet vergeten om het éénjarig bestaan van BeF op grootse wijze te vieren?
Hallo Chowi, doe je verhaal maar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:07 schreef Chowi het volgende:
Ik ben Chowi.
Nou kijk, het is niet zo dat ik het niet zag zitten met je. Maar ik vond dat je teveel aandacht aan me schonk. Ik bedoel, kom zeg, het is toch niet meer normaal te noemen als je me zelfs volgt bij het toiletteren?quote:
Ik heb je al gezegd dat dat niet meer zal gebeuren. Geef me alsjeblieft nog een kans om mezelf te bewijzen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou kijk, het is niet zo dat ik het niet zag zitten met je. Maar ik vond dat je teveel aandacht aan me schonk. Ik bedoel, kom zeg, het is toch niet meer normaal te noemen als je me zelfs volgt bij het toiletteren?
Okay, vergevingsgezind als ik ben zal ik je nog één kans geven. Let wel, dit is je aller- aller- allerlaatste kans! Ik hoop dat je er gebruik van maakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat dat niet meer zal gebeuren. Geef me alsjeblieft nog een kans om mezelf te bewijzen.
Je bent te goed voor me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, vergevingsgezind als ik ben zal ik je nog één kans geven. Let wel, dit is je aller- aller- allerlaatste kans! Ik hoop dat je er gebruik van maakt..
I know. En nou, hoppa, de ramen lappen.quote:
Yes mistress.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
I know. En nou, hoppa, de ramen lappen.
Zovan, first of July?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
Fipo!
O.quote:
Jullie gaan het daar gezamenlijk doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh nee, da's lullig voor Rpp. Nog even wachten.
Jep, da's toch veel gezelliger dan in je eentje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jullie gaan het daar gezamenlijk doen?
Goed, dan rook ik even een joint.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jep, da's toch veel gezelliger dan in je eentje?
maar ik ga ff douchen.
Ja.quote:
Timing!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
Goedemiddag.
Maak er misbruik van, zou ik zeggen. De kamer zigzagt.quote:
Doe je broek maar uit.quote:
Graag of helemaal niet, Pluisje!quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak er misbruik van, zou ik zeggen. De kamer zigzagt.
Au!quote:
Die van jou kan maar weinig hebben, hm?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Liever helemaal niet, momenteel. Hij moet nu even rusten, hij heeft veel werk verzet.
Oh, jawel. Hij heeft echt al heel veel werk verzet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die van jou kan maar weinig hebben, hm?
Pics, bron, link? Iets met this thread is worthless without...?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, jawel. Hij heeft echt al heel veel werk verzet!
Ik heb het allemaal opgenomen met mijn fantastische, prachtige, geweldige en briljante Sony Ericsson w810i, jeweetsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pics, bron, link? Iets met this thread is worthless without...?
Cerror! Bitzj!quote:
Pimp er maar mee, met die Sony Ericsson w810i.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal opgenomen met mijn fantastische, prachtige, geweldige en briljante Sony Ericsson w810i, jeweets
Wat is omhoog negert?quote:
Hij is fantastisch, mijn prachtige, geweldige briljante nieuwe telefoon, genaamd Sony Ericsson w810i.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pimp er maar mee, met die Sony Ericsson w810i..
Ik ben blank, verdulle.quote:
Hoe ziet 'ie er nou uit, zo'n Sony Ericsson w810i?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij is fantastisch, mijn prachtige, geweldige briljante nieuwe telefoon, genaamd Sony Ericsson w810i.
Doei!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:54 schreef Q. het volgende:
Hoi. Doei. Shoppen.
Dat maak ik wel uit.quote:
Okay, okay, als jij dat uitmaakt! Mag ik dan een Française zijn?quote:
Voor welk topic?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:54 schreef Q. het volgende:
Hoi. Doei. Fotoshoppen.
C! Doe een chinees!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, okay, als jij dat uitmaakt! Mag ik dan een Française zijn?.
Asian girls, daar kick jij op, hè?quote:
Mais oui.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, okay, als jij dat uitmaakt! Mag ik dan een Française zijn?.
Zo:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe ziet 'ie er nou uit, zo'n Sony Ericsson w810i?
Ook niet als ik het besprenkel met rosé en de kleuren van de Franse vlag verf?quote:
Hihi, die telefoon had mijn vakantie-neuk-turk ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo:
[afbeelding]
Mijn telefoon. Ik ben één met hem. En hij is één met mij. Mijn Sony Ericsson w810i. Onthoudt die naam.
Nee, Chinese meisjes zijn best seksie altijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee,
Maar toevallig wist ik dat jij het niet tof zou vinden een chinees te zijn.
Nimmer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook niet als ik het besprenkel met rosé en de kleuren van de Franse vlag verf?
Waarom vond je het dan niet tof toen ik je een chinees noemde, eerst?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Chinese meisjes zijn best seksie altijd.
Dan denk ik dat ik daar maar mee akkoord moet gaan.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, die telefoon had mijn vakantie-neuk-turk ook.
Ik denk dat jij ook een vakantie-neuk-turk bent.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Vakantie-neuk-turken proberen altijd te pimpen met hun telefoon. Ik niet, ik loop er niet zo mee te koop, dat ik een prachtige, geweldige, mooie Sony Ericsson w810i heb.
Daar weet ik niks meer van.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom vond je het dan niet tof toen ik je een chinees noemde, eerst? [afbeelding]
Je moest eens weten, hoe geil een Turk met een Brabantse tongval klinkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een vakantie-neuk-turk bent..
Ik krijg rillingen bij het idee alleen al.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moest eens weten, hoe geil een Turk met een Brabantse tongval klinkt.
"Hee, swa, check mijn scooter. Zekerz vet. Ja, houdoe eej!"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg rillingen bij het idee alleen al.
Ok!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:20 schreef Neenetje het volgende:
Komt iemand me even helpen op m'n werk?
Hans Wiegel!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok!
zijn we wel klaar vóór Hans' verjaardag?
Hans is pas over zo'n 350 dagen jarig.. dus ja..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok!
zijn we wel klaar vóór Hans' verjaardag?
Het feestje, bedoel ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hans is pas over zo'n 350 dagen jarig.. dus ja..
Nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry!
Maar, ben ik dan optijd weer terug in nederland enzo?
Gaan jullie ook koekhappen enzo? En doe de groetjes aan c_c van me!quote:
He, jammerquote:
Dat is nog een verrassing, maar we moeten wel onze zwemspullen mee!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaan jullie ook koekhappen enzo? En doe de groetjes aan c_c van me!
Waarom niet, verdulle.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is nog een verrassing, maar we moeten wel onze zwemspullen mee!
en nee!
Huh? Ze zou toch komen?quote:
quote:I Wanna Feel You Now
Like A Thousand Lies Bleeding
Out Of Your Heart
Burning In The Night
Don't Wanna See You Crying
Fallen Out Of Light
I Wanna Feel You Now
Like An August Rain
Kissing Summer Goodbyes
I Wanna See Your Pain
I Don't Wanna See Your Crying
Fallen Out Of Light
Little Angel On My Shoulder
I Wanna See You Flying
Back To Heaven Where You Belong
I Wanna Feel You Now
Like A Thousand Knives
Digging Out Of My Heart
Burning In The Night
Fallen Out Of Light
I Wanna See You Flying
Don´t Want, Don't Wanna See Your Crying
I Tell Alright Gonna Get You Crying
Come Hell Or High Water
Since You've Been Gone
Don't Wanna See Your Crying
I Tell Alright Gonna Get You Crying
Come Hell Or High Water
Since You've Been Gone
Since You've Been Gone
Since You've Been Gone
De bitch vindt haar nichtje belangrijker dan ons!quote:
[i] EINDHOOFUUUH EINDHOOFUUUUH EINDHOOOFUUUH!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef Stofje het volgende:
Een tikkie naar 't Zuiden
en een tikkie naar benee.
Daar wonen al m'n vrienden
[knip]
oh, je komt even onder je steen vandaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Stofje het volgende:
Oh, het gaat om iets anders. Wie is er jarig en waarom heb ik geen uitnodiging?
Krijgen we anders een slotje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:03 schreef Stofje het volgende:
On topic, alsjeblieft. Het ging over ongemeend enthousiasme.![]()
Ik ben hardstikke ongemeend enthausiast over dat eventuele slotje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
Dus daarom de vraag: Ben jij wel eens ongemeend enthousiast, mcD?
Ik wel..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
Dus daarom de vraag: Ben jij wel eens ongemeend enthousiast, mcD?
Pis de hele plee onder en laat hem het schoonmaken!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef Neenetje het volgende:
Oeh, ik ga me toch een rotklusjes voor hem bedenken...
Simpele uiteraard, anders snapt hij ze niet.
"Huh? I have to use bleach?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pis de hele plee onder en laat hem het schoonmaken!
"No, those are called 'janetjes'. Now go clean the toilet!"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
"Huh? I have to use bleach?
Arn't bleaches those little blood sucking animals?"
Very true.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"No, those are called 'janetjes'. Now go clean the toilet!"
Het viel tussen de zinnen door wel te lezen ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Very true.
Had ik al gezegd dat ik hem niet zo mag?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwhehe, hyperactieve nichtjes van 2 zijn leuk.
vrij-wil-lig-er!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef Neenetje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waaorm mijn supervisor niet doorheeft dat 'ie een chromosoompje te veel heeft?
Het is dat ik geen vrijwilliger meer ben, anders had ik me nog aangesproken gevoeld ook..quote:
ja, nouja... anyway, als ze niet hoeven te betalen zijn ze meestal niet zo kieskeurig hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vrijwilliger meer ben, anders had ik me nog aangesproken gevoeld ook..
Hier.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:06 schreef mcDavid het volgende:
Hùùù waar is iedereen!!
Tof! Balkon, zon, draadloos internet van de buren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
Q.
Niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[mededeling]
Het is redelijk tot zeer warm buiten.
[einde mededeling]
Jouw buren zijn lief.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Balkon, zon, draadloos internet van de buren.![]()
Oh. En cola.
Ja, bedankt Ruud en Suus.quote:
Iets blauwigs ofzo?quote:
Is dat nou een opengesneden kattenkop?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
Met oog op de vorige TT:
[afbeelding].
En nu BBQ.
In overvloed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Oh tof. En hebben ze er bier?
Als er iemand met die ventilator die hier naast me staat, en een parasol, achter me aan zou lopen, zou ik het wel puick vinden, dat "buiten".quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
Het is toch niets hè, dat "buiten".
Neuh, ik word dat soort dingen altijd gauw zat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
Het is toch niets hè, dat "buiten".
Wat nou dan weer!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef rompompom het volgende:
Flauwerds!
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, ik word dat soort dingen altijd gauw zat.
Hihi, we lijken veel op elkaar.quote:
Ik ben "rest".quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Ik ben naar het station.
RPP, Bizz, mcD, KS, wie vergeet ik nog? Tot straks.
Rest, tot later.
Je mist me hè!quote:
Ben jij ook een jongetje?quote:
De soep pruttelt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Ik ben naar het station.
RPP, Bizz, mcD, KS, wie vergeet ik nog? Tot straks.
Rest, tot later.
Ja, ik baalde dat het niet raak wasquote:
Ik doe in het echt ook aan PI's!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben jij ook een jongetje?
En ben jij in het echt ook net zoals je op FOK! bent, alleen dan zonder PI's?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Ik ben naar het station.
RPP, Bizz, mc JD, KS, wie vergeet ik nog? Tot straks.
Rest, tot later.
sex. tet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:33 schreef mcDavid het volgende:
godver, gewoon een sextet, man!
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg een pilsje.
Hey! Dat is niet mijn PI!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Tof.
Ik drink er eentje. Het bevalt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg een pilsje.
Over welke Fokkers hebben we het?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:33 schreef Q. het volgende:
Even mijn bier opzuipen en dan ga ik in downtown Utrecht bier zuipen. Met Fokkers.
Okéquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
Dat is een Groot Geheim. Net als het Coca-Cola-recept. Of mijn IQ.
Dan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
Het is warm, ik ben in een erg goede bui en ik zie geen reden om datgene te doen, wat jij nou voorstelt, Q..
Correct.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef ehqo het volgende:
Tof is kut.
Dat is beter dan een schotrop.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:21 schreef Chowi het volgende:
Rotschop.
Ha-ha.quote:
Je raakt maar niet uitgesproken over je nichtje. Plaats eens een foto, is ze net zo lekker als jijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een snertdag. Afgezien van het feit dat mijnnichtje
een geweldig kind is dan.
Mijn voet doet teveel pijn om te kunnen lachen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn opmerking toverde niet eens een lichte glimlach op jouw prachtige smoelwerk?
Wat is er gebeurd? (Het kost me moeite om niet "watsgeburt" te zeggen. Als iemand me dood wil schieten, mag dat bij deze.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn voet doet teveel pijn om te kunnen lachen.
Ik heb de sokkenla voor de tweede keer in korte tijd op mijn teen laten vallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? (Het kost me moeite om niet "watsgeburt" te zeggen. Als iemand me dood wil schieten, mag dat bij deze. [afbeelding])
Over 16 jaar is ze véél lekkerder dan ik nu ben, want ze lijkt op mij maar heeft blonde krullenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je raakt maar niet uitgesproken over je nichtje. Plaats eens een foto, is ze net zo lekker als jij.
Zou jij mod van ONZ willen worden? Ik sta mijn functie graag ter beschikking aan je, hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb de sokkenla voor de tweede keer in korte tijd op mijn teen laten vallen.
Verder wil ik helemaal niet dat je doodgaat, tenzij ik je als mod mag vervangen. Hihi, kusjes.
Theo Maassen zei ooit: "Over 16 jaar moeten er ook lekkere wijven zijn". Dit gaat er wel één worden, denk ik. Ik hou 'r in de gatenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over 16 jaar is ze véél lekkerder dan ik nu ben, want ze lijkt op mij maar heeft blonde krullen.
[afbeelding]
Ze is helemaal lyrisch omdat ze zichzelf op het beeldscherm ziet momenteel
Ja hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zou jij mod van ONZ willen worden? Ik sta mijn functie graag ter beschikking aan je, hoor
Hoe heet ze, en hoe oud is ze nu ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over 16 jaar is ze véél lekkerder dan ik nu ben, want ze lijkt op mij maar heeft blonde krullen.
[afbeelding]
Mwoah, ik zou het er niet op kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze is al uitgehuwd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Theo Maassen zei ooit: "Over 16 jaar moeten er ook lekkere wijven zijn". Dit gaat er wel één worden, denk ik. Ik hou 'r in de gaten.
Nu moet je ermee in een bus gaan zitten en met je hoofd knikken op de 'beat'.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef Stofje het volgende:
Mijn geweldige, fantastische, briljante Sony Ericsson w810i is nu Pink Floyd - Wish You Were Here aan het spelen.
Dat is zó fucking ergelijk. Het geluid via de speakers van deze telefoon is, in vergelijking met echte boxen, ronduit kut. Van die mensen die met zo'n erbarmelijke kwaliteit muziek gaan luisteren in een bus. Ik heb al zó vaak de neiging gehad, om er wat van te zeggen, maar ik ben een mietje en ben bang dat ik in elkaar geslagen wordt en daarom doe ik het niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nu moet je ermee in een bus gaan zitten en met je hoofd knikken op de 'beat'.
Aan een vriend van me, van 23. Wij moslims zijn een groot fan van leeftijdsverschil.quote:
Ze stuurt een kusje terug.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:57 schreef ehqo het volgende:
Hoi nichtje van c_c.
Ik word. D.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is zó fucking ergelijk. Het geluid via de speakers van deze telefoon is, in vergelijking met echte boxen, ronduit kut. Van die mensen die met zo'n erbarmelijke kwaliteit muziek gaan luisteren in een bus. Ik heb al zó vaak de neiging gehad, om er wat van te zeggen, maar ik ben een mietje en ben bang dat ik in elkaar geslagen wordt en daarom doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |