Ik heb geen zin om op MSN te komen. Zullen we met z'n tweeen deze editie volbaggeren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Litso het volgende:
Hihi.
quote:
Is er iets dat ik moet weten?quote:
IK ZIE DIE KOTSSMILEY WEL, HUFTER!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het altijd leuk om topics te openen, waarvan ik zeker weet dat puike users als Ch., c_c, mcD en Litso erin posten. Dat geeft me altijd een gevoel van... ja, van saamhorigheid.(
)
Hij komt net binnen, als het goed is!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ten derde: Waar is rpp?
Oh ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ging over het woordje 'saamhorigheid', schat.
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.quote:
Dat duidt erop dat je niet geinteresseerd bent. Nee, ja, ok, nee, dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Litso het volgende:
Oh, sorry. Ik kijk ook een filmpje namelijk.
Wij zíjn ook gewoon haske leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.
Hij moet wel, anders word ik boos omdat hij homo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat duidt erop dat je niet geinteresseerd bent. Nee, ja, ok, nee, dan weet ik dat.
Ja? Zou hij me 'op die manier' leuk vinden, denk je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet wel, anders word ik boos omdat hij homo blijkt te zijn.
Je noemt trouwens éérst Litso en daarna mij! Hallooooo! Ik heb tieten en hij niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik vind Litso ook heel leuk. En jou ook. Och, je moest eens weten hoe vol met liefde ik zit.
Gezien mijn historie met mannen zou het me niet eens verbazen als jullie stiekem al een diepgaande relatie hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Zou hij me 'op die manier' leuk vinden, denk je?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien mijn historie met mannen zou het me niet eens verbazen als jullie stiekem al een diepgaande relatie hebben.
Check.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
Nou dát is pas een baggerpost.
Insgelijks, lievelingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Nou ja, ik heb natuurlijk al wel uitgebreid zijn kont bekeken en ik moet zeggen:
![]()
Ietsje aan de kleine kant maar het mag er wezen hm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Stofje het volgende:
[..]. Nou ja, ik heb natuurlijk al wel uitgebreid zijn kont bekeken en ik moet zeggen:
![]()
Nee, maar dat zegt niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat? Je wou zeggen dat je een reet van Mer-formaat hebt?
Het is inderdaag een mug met een olifant vergelijken, of hoe ging dat gezegde?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niks
Je hoeft de mijne nog niet 'aan de kleine kant' te noemen omdat ie niet zo vet is als de jouwe
Het is gewoon een klein schattig gevalletje en ik compenseer dus er is niets aan de handquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niks
Je hoeft de mijne nog niet 'aan de kleine kant' te noemen omdat ie niet zo vet is als de jouwe
Stel je voor dat iemand dat zegt over je plasserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is gewoon een klein schattig gevalletje
Hallo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het altijd leuk om topics te openen, waarvan ik zeker weet dat puike users als Ch., c_c, mcD en Litso erin posten. Dat geeft me altijd een gevoel van... ja, van saamhorigheid.(
)
Dat zou erger zijn jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat zegt over je plasser.
Dat zou best traumatisch zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
*litso trekt broek omlaag
"wa...waar? Oh! Aaaaawwwww! Wat scháttig! Wat cúte! Groeit-ie als ik hem aai?"
Kan best.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
Dit topic wordt blauwer en blauwer, maar je kunt niet zeggen dat dit een kweekvijver van nieuw mod-talent is.
Weet ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het spijt me Lits ik maak geen grapjes meer niet boos worden je bent lief.
Enquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
Dit topic wordt blauwer en blauwer, maar je kunt niet zeggen dat dit een kweekvijver van nieuw mod-talent is.
Ja, jammer dat je nooit buiten BeF komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enbedankt
. Toevallig
zou
ik
haske
goed
zijn
als
mod
.
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het spijt me Lits ik maak geen grapjes meer niet boos worden je bent lief.
Ik ben een meisje, ik heb geen mening, ik doe alles om aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!
Een BeF mod, zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je nooit buiten BeF komt
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou altijd! Je zit die jongen altijd af te zeiken en krabbelt direct weer terug. Maak eens een statement. Vorm eens een mening. Blijf nou eens bij je standpunt. Probeer eens iets te vinden en het niet direct terug te draaien. Mens!
Nee hoor. Goedmaakseksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik moet niet hebben dat ik straks een boze Litso heb hè. Dan kan ik helemaal als kluizenaar verder
.
Pfrt, als iemand graag haar mening verkondigt ben ik het wel, en standvastig als de pest ook al, alsof je dat nog niet weet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.
Eigenlijk zijn het vreemde wezens. Maar wel liefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Stofje begint te leren hoe vrouwen in elkaar zitten. Deel 1.
Eerst alle agressie kwijtraken om vervolgens knuffelend in elkaars armen in slaap te vallenquote:
De wave gaat door het BeF-stadion.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
YEAH IIIII OOHOOOOO I'M STILL ALIIIIIIIIIVE
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
YEAH IIIII OOHOOOOO I'M STILL ALIIIIIIIIIVE
Van zulke posts krijg ik het helemaal warmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst alle agressie kwijtraken om vervolgens knuffelend in elkaars armen in slaap te vallen.
Mooi, dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Van zulke posts krijg ik het helemaal warm
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
Niesbui van 5 minuten. Nu ben ik moe.
Dan nu een gaap-bui van een paar uur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:41 schreef Misstique het volgende:
Niesbui van 5 minuten. Nu ben ik moe.
Neuken?quote:
Neen, probeer het ergens anders.quote:
Slet.quote:
Lief.quote:
Als in: nu.quote:
Sla-pen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
Moehoe.
Mijne in nummer 2.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:44 schreef freiss het volgende:
HoiMijn eerste post in deze reeks was in nummer 14
Lange tijd geleden, JDudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |