Kun je ook over de talloze BMW topics hier zeggen, nu is het onze beurt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Legendarische Alfa Romeo's
Dus dit topic is voor de niet zo heel legandarische Alfa's?
Alleen de 145, 146 en 33 dus?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Alfa Romeo SZ
Eigenaar: Rinsma
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24 juni 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Wowquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Alfa Romeo
Eigenaar: onbekend
Datum: 17-06-2006
Meer dan jij je voor kunt stellenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wow![]()
Hoeveel gig aan autofoto's heb je wel niet Alex?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meer dan jij je voor kunt stellen
Meteen maar een linkje naar al mn Alfa foto's bij elkaar
Het helpt btw wel dat ik vooral vrachtwagens fotografeer, en de plaatselijke Scania dealer óók Alfa dealer is
quote:
Nu is die verlaagd:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Alfa Romeo 155
Eigenaar: PeuRac
Datum: 12-05-2006
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stiekum straatracen hèquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:09 schreef BoJo het volgende:
Hey een Centraal Alfa topic![]()
Zilveren is van Alfristi een Q4 en de donker rode is mijn V6![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:56 schreef Hyperdude het volgende:
Er is ook nog een logo"ALFA-ROMEO PARIS" maar dat kan ik ff niet vinden.![]()
![]()
thxquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:23 schreef Zhukov het volgende:
* Zhukov meldt zich ook in het Alfisti-topic![]()
[..]
[afbeelding]![]()
Die 1750 lijkt dat iig niet te zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Zhukov het volgende:
Ja met die van mij gaat het prima!! Lekker zo hoor, zonnetje, raampje open, lekker rijden!!
Trouwens, op Marktplaats staan wel een aantal Bertones die niet zo duur zijn, aan de andere kant moet je dan natuurlijk afwachten hoe hard ze zijn...![]()
En dan moet je snel handelen. Ik kwam ooit een donkerblauwe GTJ 1600 Lusso tegen op het internet. Niet goedkoop maar binnen een week verkochtquote:Maar je moet vooral afwachten, dan komt er op een gegeven moment eentje die voor je gemaakt lijkt te zijn!!![]()
Als je dan die plaatjes ziet voor die prijsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Zhukov het volgende:
Ja met die van mij gaat het prima!! Lekker zo hoor, zonnetje, raampje open, lekker rijden!!
Trouwens, op Marktplaats staan wel een aantal Bertones die niet zo duur zijn, aan de andere kant moet je dan natuurlijk afwachten hoe hard ze zijn...![]()
1750 GTV
GT1600 met 1750-grille
Maar je moet vooral afwachten, dan komt er op een gegeven moment eentje die voor je gemaakt lijkt te zijn!!![]()
Zelf geïmporteerd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:45 schreef Hyperdude het volgende:
Plaatje van mijn eerst otoo![]()
[afbeelding]
Toen woonde ik in Italë. En waren de Bertone's nog goedkoopquote:
Je gaat redelijk vlot door die bocht daar, of niet Peu?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu is die verlaagd:
[afbeelding] (sorry, blijf dit een van de gaafste foto's vinden)
[afbeelding]
Ik ging er wel voor ja, op t circuit krijg ik altijd zo'n stoot adrenaline, dan kan het me niet hard genoeg gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je gaat redelijk vlot door die bocht daar, of niet Peu?
Heb de 155 altijd al een puike voiture gevonden
(eigenlijk (bijna) alle Alfa's)
wat voor een heb je staan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:41 schreef Wimo. het volgende:
Ik heb er ook nog ergens 1 staan .. rij er alleen steeds minder in omdat een opel omega nou eenmaal fijner rijdt![]()
quote:
Wat een auto blijft het toch he, de mooiste alfa van na 1980quote:Op zondag 16 juli 2006 15:59 schreef MRPhone het volgende:
Het is dat mijn verzekeringsmaatschappij gigantisch zat te fucken anders had ik een 164 TS uit 96 gehad ipv de Saab die ik nu heb gekocht.
Ik vind dit namelijk nog steeds een hele gave auto en ook veel waar voor je geld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bezit zelf een 164 3.0, en net als met een 75 3.0 America begrijp je maar niet hoe die brul toch telkens maar weer mooier kan worden. Alle Alfa's van voor 1990 hebben zo'n soort uitstraling ook, als je kijkt naar een GTV6 en de 75, ze zijn gewoon mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef MRPhone het volgende:
De mooiste ECHTE alfa inderdaad, de nieuwe modellen uit het fiat tijdperk van na 98 zoals de GTV en de Brera vind ik ook zeer mooi, maar de 164 is een van de mooiste echte alfa's alhoewel echt tis nog geen RWD, dan nam ik een 75 TS of een Spider van voor 1995.
Oh 2 weken terug bij mijn 164 ook gebeurt, 890 euro lakschade.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef Zhukov het volgende:
Dan staat potdorie je auto een weekje buiten op de parkeerplaats, is op 3 (drie!) plaatsen de lak beschadigd omdat één of andere lamlul z'n deur tegen de mijne aan heeft gegooid!! Daar word ik nou toch niet goed van he, doe daar nou toch eens een beetje voorzichtig mee, stelletje!!!
![]()
![]()
Waarom kunnen ze dan geen papiertje achterlaten, stel paupers!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:49 schreef Zhukov het volgende:
Dan staat potdorie je auto een weekje buiten op de parkeerplaats, is op 3 (drie!) plaatsen de lak beschadigd omdat één of andere lamlul z'n deur tegen de mijne aan heeft gegooid!! Daar word ik nou toch niet goed van he, doe daar nou toch eens een beetje voorzichtig mee, stelletje!!!
![]()
![]()
Deze 164 heb ik een paar week geleden gekocht, het is inderdaad lekker veel luxe voor je geld en het rijdt toch echt als een alfa... Mijn verzekeringsmaatschapij deed niet moeilijk terwijl het toch een vrij grote overstap was voor een golfje 2 naar dit.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:59 schreef MRPhone het volgende:
Het is dat mijn verzekeringsmaatschappij gigantisch zat te fucken anders had ik een 164 TS uit 96 gehad ipv de Saab die ik nu heb gekocht.
Ik vind dit namelijk nog steeds een hele gave auto en ook veel waar voor je geld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heej, dat nummerbord!!quote:
Het "Fiat" tijdperk begint al vanaf '86 hoor. De 164 behoord tot het tipo-quattro, samen met de Lancia Thema, Fiat Croma en Saab 9000. De 155 en 145/6 zijn gebaseerd op de Fiat Tipo. Er zijn ook hele volksstammen die de Sud en 33 al niet meer tot "echte" Alfa's rekenen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:20 schreef MRPhone het volgende:
De mooiste ECHTE alfa inderdaad, de nieuwe modellen uit het fiat tijdperk van na 98 zoals de GTV en de Brera vind ik ook zeer mooi, maar de 164 is een van de mooiste echte alfa's alhoewel echt tis nog geen RWD, dan nam ik een 75 TS of een Spider van voor 1995.
Bekend kleurtje. Ligt er ook een V6 in?quote:
Wauwquote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef ConQuestador het volgende:
mia bella:
[afbeelding]
(eigenlijk gewoon een TVPtje)
Lag is een betere vraag, de RWD kent de auto niet meer namelijkquote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Bekend kleurtje. Ligt er ook een V6 in?
leuk detail, op de achtergrond van de foto zie je een 156quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Heej, dat nummerbord!!
M'n ouders hebben een Alfa 155 2.0 T-spark 16V gehad met als kenteken NX-RG-38!!![]()
Ik zal effe kijken of ik ergens nog een plaatje op de computer heb staan!!
Idd, twee maanden nadat we 'm hadden verkocht was hij ineens uitgeschreven bij de RDW, ik wil niet weten wat ermee gebeurd isquote:Op maandag 18 september 2006 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lag is een betere vraag, de RWD kent de auto niet meer namelijk
Ja klopt, die was van m'n oomquote:edit:
[..]
leuk detail, op de achtergrond van de foto zie je een 156
Iets meer info ajb, bijvoorbeeld de leeftijd van de auto, welk type, enz.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef Jim.Beam het volgende:
Hoor vandaag dat ik absoluut geen lood in mijn auto moet gooien, het betreft een katloze v6 3.0 terwijl ik eerst van de garage hoorde van wel, nu zeggen best wel veel mensen dat de kleppen al hard genoeg zijn dus dat ik er geen lood bij moet gooien en gewoon 98 moet tanken.
Klop dit?![]()
Prachtige alfa is dat, maar ik zit altijd met een vraagje over dit model.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als ik het goed heb is de hyena op basis van de laatste gen delta integrale evo's en de SZ op basis van de 75....quote:Op donderdag 21 september 2006 09:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Prachtige alfa is dat, maar ik zit altijd met een vraagje over dit model.
Is het nou dezelfde auto als de Zeta?
En de Lancia Hyena is dat ook dezelfde auto?
[afbeelding]
Nu je dat zo zegt staat me daar inderdaad ook iets van bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef flyguy het volgende:
[..]
als ik het goed heb is de hyena op basis van de laatste gen delta integrale evo's en de SZ op basis van de 75....
Dat klopt iigquote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef flyguy het volgende:
en de SZ op basis van de 75....
Daar ben ik ook bang voor....quote:Op donderdag 21 september 2006 09:14 schreef ConQuestador het volgende:
gloek, als ik die schade zo zie dan zou ik nieteens verbaasd zijn als ie total loss is
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
Opgefriste 147:
[afbeelding]
Hej! een Seat Ibiza!
Prachtig!!quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef ConQuestador het volgende:
mia bella:
[afbeelding]
(eigenlijk gewoon een TVPtje)
Hij moet die 2 motorkappen even rood spuitenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:38 schreef Tha_Flash het volgende:
155 van m'n kleine broertje :
[afbeelding]
Hij moet z'n hele auto (alfa)rood spuiten !!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:16 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Hij moet die 2 motorkappen even rood spuiten
Dat klopt, wél is het zo dat ze beiden van de zelfde ontwerper af komen (Zagato), alleen zijn er van de Hyena maar 25 gebouwd.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt staat me daar inderdaad ook iets van bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |