4 jaar begreep ik, vanmiddag nog een persconferentie, schijnt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Puur het volgende:
Nou ja, hij heeft getekend. We zullen zien.
We hebben altijd Koopmans nog achter de hand, draait in de voorbereiding ook mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog wel een keeper bij denk ik ?
Jij bent als feyenoorder 5 keepers gewend, maar dat is bij andere clubs niet nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog wel een keeper bij denk ik ?
Van de vertrokken spelers speelt iedereen momenteel op een (veel) lager niveau.quote:4 juli, 16:13 uur
Drie dagen voordat er voor het eerst getraind wordt in het nieuwe seizoen, heeft FC Groningen de eerste selectie rond. De drie vacatures die er nog waren, werden in de afgelopen dagen ingevuld door Arvid Smit, Chris de Witte en Ray Fränkel.
De selectie van FC Groningen bestaat nu uit 23 spelers:
Roy Beukenkamp, Jeroen Lambers; Kurt Elshot, Ray Fränkel, Anton Jongsma, Regillio Vrede, Melchior Schoenmakers, Arnold Kruiswijk, Antoine van der Linden, Mathias Florén; Paul Matthijs, Johannes Hardarson, Sander van Gessel, Hugo Alves Velame, Mile Krstev, Ignacio Tuhuteru, Raymond Bronkhorst, Arvid Smit; Chris de Witte, Rolf Landerl, Brian Pinas, Glen Salmon, Martin Drent.
Van dit gezelschap mogen Anton Jongsma en Joey Hardarson op zoek naar een andere club.
en terecht!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef savelkoul het volgende:
Sterke selectie inderdaad, zeker als je vergelijkt met drie seizoenen geleden
[..]
Van de vertrokken spelers speelt iedereen momenteel op een (veel) lager niveau.
Je kunt t m zelf vragenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
en terecht!
Is die Danny Holla wat, talentje?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Je kunt t m zelf vragen
http://dholla.hyves.nl/
he robbin kieft zit er ook bij....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Je kunt t m zelf vragen
http://dholla.hyves.nl/
Het officiële bericht er maar bij danquote:14 juli, 16:55 uur
Met het aantrekken van Ondrej Svejdik heeft FC Groningen de selectie voor het seizoen 2006/2007 rond. De 23-jarige Tsjech tekende in Euroborg een vierjarige overeenkomst.
De verdediger wordt overgenomen van Mlada Boleslav, de nummer twee van het afgelopen seizoen in de competitie van Tsjechië.
De Trots van het Noorden heeft met de komst van Svejdik de gewenste opvolger voor de naar AZ vertrokken Gijs Luirink binnen. Voordat Svejdik overstapte naar Mlada Boleslav speelde hij in zijn vaderland voor SFC Opava en Bohemians Praag. De verdediger kwam in totaal 69 competitiewedstrijden in actie, waarin hij één keer scoorde.
FC Groningen richtte zich al enkele weken op het vastleggen van een centrale verdediger. Onlangs reisden hoofdtrainer Ron Jans en diens assistent Raymond Libregts onlangs naar Praag om daar Svejdik aan het werk te zien in een oefenwedstrijd. De bevindingen van het technische duo gekoppeld aan de overige informatie die de clubleiding had ontvangen, zorgden ervoor dat FC Groningen werk ging maken van de komst van de Tsjechische verdediger. Die onderhandelingen werden de afgelopen dagen afgerond.
Algemeen directeur Hans Nijland is opgelucht dat de eerste selectie nu op de gewenste sterkte is gebracht. “Nadat het middenveld en de voorhoede al waren versterkt, hadden we – zeker met het oog op het vertrek van Gijs Luirink – duidelijk nog behoefte aan een extra verdediger. Met Svejdik in de gelederen denken we nu ook achterin de zaken voor elkaar te hebben. Zoals we allemaal weten is Tsjechië een sterk voetballand, dus Svejdik heeft wat zijn voetbalopleiding betreft een goede basis en achtergrond. Wij hebben er vertrouwen in dat ook Svejdik een toegevoegde waarde zal hebben voor onze selectie.”
FC Groningen wist zich eerder al te versterken met doelman Brian van Loo (Heracles Almelo), de spitsen Njazi Kuqi (Birmingham City) en Luis Suárez (Nacional) en de middenvelders Rasmus Lindgren van Ajax en Goran Lovre (RSC Anderlecht). Daarnaast stroomde Danny Holla vanuit de eigen opleiding door naar de eerste selectie.
Bron: FC Groningen
En deze dan:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef Gollemrulez het volgende:
gezellig hoor robbert schilder en timisela erbij
Tot 31 augustus is alles nog mogelijk, dus gewoon de eerste paar weken als een natte krant spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
Ben toch blij dat de leegloop is uitgebleven, daar was ik behoorlijk bang voor.
als ze de groepsrondes halen, kan je al ontzettend blij zijn... laat staan overwinteren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:37 schreef bofneger het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in voor het komend seizoen. Ik schat dat we een 6e of 7e plek kunnen halen. Aan de andere kant neem ik ook genoegen met een plekje 11 á 12 als er Europees overwinterd wordt.
Wanneer is trouwens de UEFA-loting?
quote:ZUIDLAREN - FC Groningen heeft de eerste serieuze oefenwedstrijd gewonnen.
Het in de hoogste Schotse league uitkomende Falkirk werd in Zuidlaren met 1-0 verslagen.
Yuri Cornelisse maakte een kwartier voor tijd het winnende doelpunt.
Keeper Brian van Loo maakte zijn debuut voor FC Groningen. Hij verving Bas Roorda die rust kreeg.
teleurstellend..quote:
Dat wordt dus pas weer komende zeterdag tegen Porto kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Waren eerst van plan te gaan vanmiddag maar er kwamen wat dingen tussen. Winst, prima dacht ik zo.
Ja voor ons ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dat wordt dus pas weer komende zeterdag tegen Porto kijkenHeb er nu al zin in. Tevens omdat het dan voor mij vakantie is
![]()
Oh, hoe weet je dat dan? En wie is het?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja voor ons ookEn we schijnen een nieuwe voorbuurman te hebben
quote:Op zondag 16 juli 2006 08:40 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Oh, hoe weet je dat dan? En wie is het?![]()
quote:Sankoh moet blijven
FC Groningen richt zich nu op de spelers die al onder contract staan
Na monsterscores tegen FC Ter Apel ’96, v.v. Alteveer en Scheemda, heeft FC Groningen ook de eerste serieuze oefenwedstrijd gewonnen. In Zuidlaren werd het tegen Falkirk, afgelopen seizoen op de tiende plaats geëindigd in de hoogste Schotse divisie, 1-0 door een doelpunt van Yuri Cornelisse.
Nu FC Groningen is uitgewinkeld na de komst van de Uruguayaan Luis Suárez en de Tsjech Ondrej Svejdik, richt de clubleiding zich op het langer aan zich binden van een aantal spelers dat het al langer in huis heeft. Zo is Gibril Sankoh een aanbod gedaan zijn contract open te breken en met twee seizoenen te verlengen.
De centrale verdediger, die zich in de tweede helft van het afgelopen seizoen zo nadrukkelijk manifesteerde, heeft het voorstel in beraad genomen. Sankoh’s huidige verbintenis loopt af op 1 juli 2008.
Ook Bas Roorda is te kennen gegeven dat hij kan bijtekenen. Met de doelman, die ook al een uitstekend seizoen achter de rug heeft, wil FC Groningen graag verder tot tenminste medio 2008. ”We zitten in de eindfase van de onderhandelingen”, zegt Roorda, wiens contract na dit seizoen afloopt.
”Eén jaar extra erbij vind ik wel een aardige termijn. ” Glen Salmon kan zijn contract, dat medio volgend jaar expireert, met twee jaar verlengen en Mark- Jan Fledderus kan voor twee dan wel drie jaar bijtekenen. De middenvelder staat al geruime tijd op het verlanglijstje van de Spaanse Primera Division promovendus Club Gimnastic de Tarragona.
Fledderus voelt nog steeds voor een overstap, maar wil zoetjesaan weten waar hij aan toe is. ”De voorzitter van de club wil dat er eerst spelers worden verkocht, voordat ze mij aantrekken. Ik heb er nu een minder goed gevoel bij en wil snel duidelijkheid.” (bron: DvhN)
quote:Geen Open Dag, wel spelerspresentatie
17 juli, 15:03 uur
De supporters van FC Groningen zijn gewend dat de traditionele Open Dag een jaarlijks terugkerend spektakel is, maar dit jaar wijkt de club af van die opzet. Dit komt door de algehele opening van Euroborg, in september van dit jaar.
Alle gebruikers zullen zich dan presenteren en het hele complex zal worden opengesteld voor publiek. Hoe een en ander eruit zal gaan zien, wordt later bekend gemaakt bij de gezamenlijke presentatie van het programma. Omdat spelers en staf zich al eerder willen presenteren aan het publiek heeft FC Groningen er voor gekozen de openingswedstrijd tegen FC Porto, op zaterdag 22 juli, te gebruiken voor de traditionele spelerspresentatie, met daaromheen nog een bescheiden randprogramma.
Bron: FC Groningen
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zich geestelijk gaat voorbereiden
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:49 schreef Joagertje het volgende:
[..]
by the way ter controle;
Vak H
Rij 13
stoel 27
Heb liever dat ie in Grunn blijft eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef Prosac het volgende:
Dan wens ik rond de 7 miljoen voor Nevland
De grote baas van de FC:quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
nog wat gehoord van jullie geldschieter ?
quote:Er moet me nog wel iets van het hart betreffende een voorpagina-artikel van het Dagblad van het Noorden van afgelopen week. Daar werd gemeld dat een groep Israëlische investeerders bij ons heeft geďnformeerd naar wat er nodig is om ons kampioen te maken. Het nieuws kwam naar buiten als een hot-item, maar ik kan zeggen dat e gesprekken dateren van ruim een jaar terug. Ik heb die mensen aangegeven dat er structureel zeventig tot honderd miljoen nodig is om ons kampioen te maken. Ze zouden vervolgens opnieuw contact met me opnemen, maar dat is tot op de dag van vandaag niet gebeurd."
Lijkt me niet. SCC wordt in die gevallen vast wel uitgeleend aan een kennis of familielid.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:41 schreef clauwheee het volgende:
Uitverkocht mede door de seizoenskaarten. Hoop wel dat het redelijk vol zit, want ik denk toch dat er veel lege plekken zullen zijn door vakanties.
idd, maar zijn speelminuten krijgt hij vast wel. Al zullen de nieuwe aankopen daar geen al te best effect op hebben....quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef clauwheee het volgende:
Gaat moeilijk worden denk ik, een basisplaats voor Koen. Al werkt hij wel atijd heel hard, het rendement is er soms niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |