4 jaar begreep ik, vanmiddag nog een persconferentie, schijnt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Puur het volgende:
Nou ja, hij heeft getekend. We zullen zien.
We hebben altijd Koopmans nog achter de hand, draait in de voorbereiding ook mee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog wel een keeper bij denk ik ?
Jij bent als feyenoorder 5 keepers gewend, maar dat is bij andere clubs niet nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kan nog wel een keeper bij denk ik ?
Van de vertrokken spelers speelt iedereen momenteel op een (veel) lager niveau.quote:4 juli, 16:13 uur
Drie dagen voordat er voor het eerst getraind wordt in het nieuwe seizoen, heeft FC Groningen de eerste selectie rond. De drie vacatures die er nog waren, werden in de afgelopen dagen ingevuld door Arvid Smit, Chris de Witte en Ray Fränkel.
De selectie van FC Groningen bestaat nu uit 23 spelers:
Roy Beukenkamp, Jeroen Lambers; Kurt Elshot, Ray Fränkel, Anton Jongsma, Regillio Vrede, Melchior Schoenmakers, Arnold Kruiswijk, Antoine van der Linden, Mathias Florén; Paul Matthijs, Johannes Hardarson, Sander van Gessel, Hugo Alves Velame, Mile Krstev, Ignacio Tuhuteru, Raymond Bronkhorst, Arvid Smit; Chris de Witte, Rolf Landerl, Brian Pinas, Glen Salmon, Martin Drent.
Van dit gezelschap mogen Anton Jongsma en Joey Hardarson op zoek naar een andere club.
en terecht!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef savelkoul het volgende:
Sterke selectie inderdaad, zeker als je vergelijkt met drie seizoenen geleden
[..]
Van de vertrokken spelers speelt iedereen momenteel op een (veel) lager niveau.
Je kunt t m zelf vragenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
en terecht!
Is die Danny Holla wat, talentje?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Je kunt t m zelf vragen
http://dholla.hyves.nl/
he robbin kieft zit er ook bij....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Je kunt t m zelf vragen
http://dholla.hyves.nl/
Het officiële bericht er maar bij danquote:14 juli, 16:55 uur
Met het aantrekken van Ondrej Svejdik heeft FC Groningen de selectie voor het seizoen 2006/2007 rond. De 23-jarige Tsjech tekende in Euroborg een vierjarige overeenkomst.
De verdediger wordt overgenomen van Mlada Boleslav, de nummer twee van het afgelopen seizoen in de competitie van Tsjechië.
De Trots van het Noorden heeft met de komst van Svejdik de gewenste opvolger voor de naar AZ vertrokken Gijs Luirink binnen. Voordat Svejdik overstapte naar Mlada Boleslav speelde hij in zijn vaderland voor SFC Opava en Bohemians Praag. De verdediger kwam in totaal 69 competitiewedstrijden in actie, waarin hij één keer scoorde.
FC Groningen richtte zich al enkele weken op het vastleggen van een centrale verdediger. Onlangs reisden hoofdtrainer Ron Jans en diens assistent Raymond Libregts onlangs naar Praag om daar Svejdik aan het werk te zien in een oefenwedstrijd. De bevindingen van het technische duo gekoppeld aan de overige informatie die de clubleiding had ontvangen, zorgden ervoor dat FC Groningen werk ging maken van de komst van de Tsjechische verdediger. Die onderhandelingen werden de afgelopen dagen afgerond.
Algemeen directeur Hans Nijland is opgelucht dat de eerste selectie nu op de gewenste sterkte is gebracht. “Nadat het middenveld en de voorhoede al waren versterkt, hadden we – zeker met het oog op het vertrek van Gijs Luirink – duidelijk nog behoefte aan een extra verdediger. Met Svejdik in de gelederen denken we nu ook achterin de zaken voor elkaar te hebben. Zoals we allemaal weten is Tsjechië een sterk voetballand, dus Svejdik heeft wat zijn voetbalopleiding betreft een goede basis en achtergrond. Wij hebben er vertrouwen in dat ook Svejdik een toegevoegde waarde zal hebben voor onze selectie.”
FC Groningen wist zich eerder al te versterken met doelman Brian van Loo (Heracles Almelo), de spitsen Njazi Kuqi (Birmingham City) en Luis Suárez (Nacional) en de middenvelders Rasmus Lindgren van Ajax en Goran Lovre (RSC Anderlecht). Daarnaast stroomde Danny Holla vanuit de eigen opleiding door naar de eerste selectie.
Bron: FC Groningen
En deze dan:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef Gollemrulez het volgende:
gezellig hoor robbert schilder en timisela erbij
Tot 31 augustus is alles nog mogelijk, dus gewoon de eerste paar weken als een natte krant spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
Ben toch blij dat de leegloop is uitgebleven, daar was ik behoorlijk bang voor.
als ze de groepsrondes halen, kan je al ontzettend blij zijn... laat staan overwinteren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:37 schreef bofneger het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in voor het komend seizoen. Ik schat dat we een 6e of 7e plek kunnen halen. Aan de andere kant neem ik ook genoegen met een plekje 11 á 12 als er Europees overwinterd wordt.
Wanneer is trouwens de UEFA-loting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |