Belana,goedemorgen
![]()
We wonen idd.vlak bij elkaar,ik kom uit medemblik
Ik moet de 12e voor een echo,om 8:10.Als jij dan de hoofdingang instuift met een briefje op je voorhoofd geplakt,klaar om te bevallen,dan kunnen we ff zwaaien
Maar ik hoop dat je al eerder mag,met dit weer is er geen lol aan lijkt me
![]()
Lekker met je pootjes in een bak water en veel ijsjes eten
Over kruiken gesproken.....pffff,wat een onderwerp met deze hitte......de oudste is in december geboren en de jongste in september.Ze hadden allebei kruiken om t wiegje op te warmen en de kleertjes,maar verder heeft alleen de jongste er een paar nachtjes mee gelegen.Die was dan ook kleiner dan haar zus,2990 gram en 47 cm.......mmmmm.......ik hoop,dat dit frummeltje ook zo lekker klein word.
Voorlopig is het niet groter dan een rijstekorrel ,las ik in de zwangerschapsagenda.
Dat ding stamt trouwens nog uit de guldentijd,moet je nagaan hoe lang ik m al heb
Daar stond ook iets in over de kosten van luiers en de was,belachelijk overdreven kosten.
Je zou voor katoenen luiers 480 gulden kwijt zijn en voor de was 1080 gulden
Ja,als je luiers koopt met gouden randjes.Die dingen kosten geen drol bij de hema en volgens mij ben je onder de 75 euro tegenwoordig wel klaar.En dan de was,dat kost toch ook niet zoveel?
Maar goed,later komen er natuurlijk wel kosten bij voor wegwerpdingen,want je laat ze ook niet tot 4 jaar in de katoen rondhopsen,past echt niet meer,of je moet er 3 aan mekaar knopen
Affijn,hier hoef ik me nog ff niet mee bezig te houden,maar dit frummeltje gaat ook weer in de katoen hoor
Groetjes,Minoes
ps.Vanmiddag mijn laatste progestanbolletje,dan moet mijn lijf het zelf gaan doen.