abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2006 @ 20:19:44 #176
4282 Catootje
*stilte*
pi_39456392
Nana, wat een prachtige naam en gefeliciteerd

hier ben ik enorm dik: echt alsof ik vijf maanden zwanger ben soms. Het buikgebeuren fluctueert wel, maar ik lijk toch echt azooo zwanger. Erg vervelend, als je nog niet iedereen wil inlichten. Slaapmeisje, had jij niet hetzelfde probleem? En hoe zit dat met jou ET is het een hormoonaal extraatje als je via de mm binnen bent gekomen?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 2 juli 2006 @ 20:59:39 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39457473
Nana wat is ie mooi...
(het is maar goed dat ik zelf ook zo'n lekkertje in zijn bedje heb liggen, anders had ik die boodschappentas van Catootje geleend )
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:02:54 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39457580
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:27 schreef Moonah het volgende:
Zo, ik heb weer een internetverbinding!

Als ik het goed heb, zijn Vamperotica, LadyS en Nana inmiddels bevallen?
Lieve dames, van harte!
En geniet met volle teugen van jullie kindjes!
Wat een nutteloze opmerking eigenlijk....
Hé daar ben je weer. Ik neem ook maar even ordinair wat felicitaties in ontvangst. Ben ook bevallen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:15:18 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_39457951
ok, ik had nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar ik WIL nu bevallen mèn wat heb ik er zat van
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 2 juli 2006 @ 21:19:42 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39458083
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
ok, ik had nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar ik WIL nu bevallen mèn wat heb ik er zat van
Nou ga tepelsdraaien, sexen, tonic drinken en ananashart eten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 juli 2006 @ 21:22:07 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_39458152
zijn waterijsjes ook goed?
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 juli 2006 @ 21:32:04 #182
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39458475
Nanalune, wat een mooi ventje !!!

Belana, ik hoop dat het snel mag gebeuren voor je. Dit is geen weer om op het laatst te lopen...

Alle andere "op knappen" dames, ook heel veel sterkte, morgen weer zo'n warme dag geloof ik... Lekker voetjes in een teiltje koud water en niet teveel doen!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  zondag 2 juli 2006 @ 21:32:09 #183
4282 Catootje
*stilte*
pi_39458477
Belana, tis ook wel heeel erg heet om hoogzwanger
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39459838
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
Mijn schoonmoeder roept aldoor maar: 'wonderolie' ! Werkte voor haar, maar ik vind het toch maar niet zo'n goed plan. Voor nu in ieder geval niet natuurlijk..
Eva
  zondag 2 juli 2006 @ 22:17:19 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_39459889
uberhaupt niet krijg je voornamelijk diaree van en dat irriteert de baarmoeder dan, nee, we laten moeder natuur lekker haar gang gaan. Maar ik vind het wel weer grappig hoe het werkt... hoe bang je ook bent, je hebt er op een gegeven moment gewoon zoo zat van
stormy waters...
sailin'
pi_39460003
het wordt al weer bijna koeler volgens weeronline
  zondag 2 juli 2006 @ 22:35:40 #187
640 snoopy
peanuts
pi_39460386
Nanalune, wat een prachtjongetje

Moonah ook weer hier Sterkte met rustig aan doen.

En de LLM wens ik veel koelte toe

Het bizarre is dat ik helemaal geen LLM ben maar me wel zo voel op het moment
Maar goed, zal wel niet de enige zijn.
Morgenochtend naar de VK. Hartje weer eens luisteren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39460532
* owlet is een blije aanstaande moeder
Ik zou de totale katoenen luier-uitzet (luiers plus wolwikkels en inleggers) van mijn moeder krijgen. Zij heeft die gebruikt voor mijn (veel jongere) broertje en ze daarna uitgeleend aan een vriendin.
Helaas is die vriendin nu zelf ook zwanger met de nodige rugklachten waardoor ze niet de zolder op kon om de tassen te zoeken. Ze wilde dat pas gaan doen als ze zelf aan haar uitzet zou gaan werken (oftewel rond mijn uitgerekende datum )
Ik had me al neergelegd bij de eerste periode papieren luiers gebruiken maar vandaag hoorde ik dat ze de hele tas bij mijn moeder heeft gebracht en dat hij zelfs is aangevuld met wat andere luiers en overbroekjes omdat ze niet meer wist van wie ze die geleend had!
Mijn kindje gaat toch in katoen!
pi_39460674
KLinkt warm, die wolwikkels Gefeliciteerd, en veel succes met al 't werk ermee straks dat behandelen van die wollen luiers schrok mij te veel af
  zondag 2 juli 2006 @ 22:49:15 #190
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39460766
Ik vond het vandaag ook zwaar en in tegenstelling tot poemojn hoorde ik op het nieuws dat het nog even wat warmer gaat worden morgen en dinsdag wordt het ergst. Vanaf woensdag gaat het weer wat afkoelen.
Ik heb maar weinig gedaan vandaag. Overdag heb ik de hele tijd lamlendig op de bank gelegen en wat zitten spelen op de computer. Aan het einde van de middag bedachten we ons dat we even naar het strand gingen, dat was goed. Het was daar HEERLIJK! Het water was wel nog wat koud, maar het was fijn om wat pootje te baden. Daarna even lekker zitten kijken naar het water en de mensen, De wind was net genoeg, aanrader voor de zwangere dames die het warm hebben!!!

Nanalune, wat is Daniël een kanjer zeg, nogmaals gefeliciteerd hoor!

Spannend weer morgen Snoopy, veel succes.

Kom op Belana, we moeten nog even volhouden

[ Bericht 0% gewijzigd door sjak op 02-07-2006 22:56:04 ]
Lekker douchen!
pi_39460801
eigenlijk vond ik dat juist 'bijna' Sjak
  zondag 2 juli 2006 @ 22:55:35 #192
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39460972
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef poemojn het volgende:
eigenlijk vond ik dat juist 'bijna' Sjak
Pfff, OK. Ik kijk uit naar zaterdag of zondag, als het weer gewoon 25 graden is
Lekker douchen!
  zondag 2 juli 2006 @ 23:30:57 #193
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39461996
Meiden, ik vind het al om te stikken zo heet. Ik benijd jullie momenteel echt niet. Heel veel sterkte tijdens deze warme dagen

Nana, of hij nou Daniël of Dirk heet, ik vind het gewoon een Droppie

oh ja, hier een oktoberkindje zonder kruikjes maar met mutsje. We hebben de kruiken eigenlijk alleen gebruikt om hydrofiele luiers op te warmen als hij weer eens krampjes had. Zo'n warme luier op zijn buikje verzachte de krampjes dan een beetje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39462064
LLM

hier een augustuskindje die moeite had met zijn temp en hij heeft een week of 4, 2 kruiken bij hem gehad
  zondag 2 juli 2006 @ 23:40:15 #195
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39462254
Heee een nieuwe baby Nanalune gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, wat is ie goed gelukt
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 3 juli 2006 @ 08:07:33 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_39465963
goedemorgen

als je niet zwanger bent, maar wel ervaringen hebt met kindjes en kruikjes, dan hoeft dat toch niet in sub?

Hier redelijk geslapen, wel met paracetamol. schijnbaar is de boel nu zo verweekt dat mijn heupen het niet meer leuk vinden, sjees wat doen die megazeer zeg als ik te lang op 1 zij lig. Vanmorgen moest ik op een gegeven moment eruit en toen kon ik niet lopen trekt wel weer bij daarna hoor, maar prettig is anders zeg...
En mijn harde buiken gaan nu aan 1 stuk door geleuf ik Maar we houden de moed erin hoor, want idd sjak... we moeten nog ff, heb je helemaal gelijk in
stormy waters...
sailin'
pi_39466318
Belana,goedemorgen We wonen idd.vlak bij elkaar,ik kom uit medemblik
Ik moet de 12e voor een echo,om 8:10.Als jij dan de hoofdingang instuift met een briefje op je voorhoofd geplakt,klaar om te bevallen,dan kunnen we ff zwaaien
Maar ik hoop dat je al eerder mag,met dit weer is er geen lol aan lijkt me Lekker met je pootjes in een bak water en veel ijsjes eten

Over kruiken gesproken.....pffff,wat een onderwerp met deze hitte......de oudste is in december geboren en de jongste in september.Ze hadden allebei kruiken om t wiegje op te warmen en de kleertjes,maar verder heeft alleen de jongste er een paar nachtjes mee gelegen.Die was dan ook kleiner dan haar zus,2990 gram en 47 cm.......mmmmm.......ik hoop,dat dit frummeltje ook zo lekker klein word.
Voorlopig is het niet groter dan een rijstekorrel ,las ik in de zwangerschapsagenda.
Dat ding stamt trouwens nog uit de guldentijd,moet je nagaan hoe lang ik m al heb
Daar stond ook iets in over de kosten van luiers en de was,belachelijk overdreven kosten.
Je zou voor katoenen luiers 480 gulden kwijt zijn en voor de was 1080 gulden
Ja,als je luiers koopt met gouden randjes.Die dingen kosten geen drol bij de hema en volgens mij ben je onder de 75 euro tegenwoordig wel klaar.En dan de was,dat kost toch ook niet zoveel?
Maar goed,later komen er natuurlijk wel kosten bij voor wegwerpdingen,want je laat ze ook niet tot 4 jaar in de katoen rondhopsen,past echt niet meer,of je moet er 3 aan mekaar knopen
Affijn,hier hoef ik me nog ff niet mee bezig te houden,maar dit frummeltje gaat ook weer in de katoen hoor

Groetjes,Minoes

ps.Vanmiddag mijn laatste progestanbolletje,dan moet mijn lijf het zelf gaan doen.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:04:22 #198
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39466377
Nanulana en Jojoja van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniël.
Heel veel geluk met z'n 3-en.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 3 juli 2006 @ 09:08:18 #199
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39466424
quote:
Op maandag 3 juli 2006 08:59 schreef minoes_ het volgende:
ps.Vanmiddag mijn laatste progestanbolletje,dan moet mijn lijf het zelf gaan doen.
Gaat je lukken!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 3 juli 2006 @ 09:14:29 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_39466490
minoes, 12 juli he? das de dag na volle maan geloof ik, dus dat zou best kunnen alleen doe ik het liever thuis
Meid, het gaat jouw lijf vast lukken! Dat heeft het al 2 keer eerder gedaan!!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')