ja, klopt, maar ik red het niet meer om daarheen te lopen dus nu komt ze binnenkort een avond langsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef sjak het volgende:
Belana, kon jij vandaag niet je foto's gaan ophalen?
Pfff, en krijg je er niet een aantal voor een vaste prijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:11 schreef Belana het volgende:
ja, is best duur hoor20/30 afdruk kost 18 euro ofzo
Maar aan de andere kant is het wel uniek, dus ik ga er ook niet op bezuinigen hoor
Hele goede aanwijzingen! Ik zal eens foto's maken van de kinderkamer, zoals het geworden is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:12 schreef snoopy het volgende:
en goeie aanwijzingen gegeven natuurlijk Sjak?
Volgens mijn verloskundige zo'n 65-70 cm. Nu met klossen is het 80 cm. Het is echt vreemd (maar wel makkelijk eronder schoonmaken). MIjn man riep net: Kijk we hebben een stapelbed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:27 schreef Neuk het volgende:
Hoe hoog moet je bed eigenlijk minimaal staan?
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef E.T. het volgende:
sjak, in het begin weet je ook niet dat het je babietje is dat je voelt. (bij de meesten tenminste). Je vermoedt het wel, maar het zouden net zo goed rommelende darmen kunnen zijn.
bij mij voelde het alsof er luchtbelletjes aan de binnenkant van m'n buik borrelden. (ken je dat gevoel nog van vroeger: windjes in het zwembad laten met een badpak aan? zoiets, maar dan aan de binnenkant van je buik)
Ik heb ook een keer gelezen dat t leek op een vlinder die tegen je buikwand fladdert.
En waar je 't zou moeten voelen is voor iedereen verschillend (en ook per keer verschillend), het is maar net waar de baby tegen de baarmoederwand 'botst'.
Fijn om te horen, dank je voor het doorgeven!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef PM-girl het volgende:
Net een mailtje van Moonah gehad, alles ok en ze meldt zich snel weer!
ik ga binnenkort nog maar eens een kruik extra kopen...quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Belana het volgende:
linda, klopt, de eerste 2 dagen ofzo hebben ze toch nog echt die kruiken nodig omwarm te blijven, kunnen ze zelf nog niet. winterkindjes hebben dat langer nodig
Het hoofdje van een baby is in verhouding zó groot dat er een hoop lichaamswarmte verloren gaat via het hoofdje. Dat kost veel energie en die energie kunnen ze beter besteden aan groeien.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef linda856763 het volgende:
Lief!
ik kan me toch niet voorstellen dat ze met dit weer een mutsje op moeten, maar mijn schoonzus zei ook al dat ze voor haar kind in juli twee (!) kruiken nodig had....
Heerlijk he, dikke kindjesquote:Op zondag 2 juli 2006 16:32 schreef pinquit het volgende:
max heeft helemaal geen kruiken gehoeven (in februari!!) alleen de eerste nacht 1tje.
maar hij was ook vet
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:29 schreef cattie het volgende:
Moonah, goed je weer terug te zien!
Ja, ik zag dat je over tijd bent.... Maar fijn dat het jullie goed gaat!quote:Wat jammer dat je het zo rustig aan moet doen. Maar om een geruststellend verhaal te vertellen over zwangerschapsweeen (Ik neem aan dat je pijnlijke harde buiken bedoeld?), ik heb er ook flink last van gehad, was bang (veel) te vroeg te bevallen en ben nu al bijna 1 week over tijd en de baby doet het prima! Het was alleen vervelend voor mij.
Meer van dit soort ervaringen graag!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Moonah ook hier positief , mijn zus had ook die wee-en en zelfs iets ontsluiting en ook zij is netjes met 40 weken bevallen
Hé daar ben je weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:27 schreef Moonah het volgende:
Zo, ik heb weer een internetverbinding!
Als ik het goed heb, zijn Vamperotica, LadyS en Nana inmiddels bevallen?
Lieve dames, van harte!
En geniet met volle teugen van jullie kindjes!
Wat een nutteloze opmerking eigenlijk....![]()
![]()
Nou ga tepelsdraaien, sexen, tonic drinken en ananashart etenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
ok, ik had nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar ik WIL nu bevallenmèn wat heb ik er zat van
Mijn schoonmoeder roept aldoor maar: 'wonderolie' ! Werkte voor haar, maar ik vind het toch maar niet zo'n goed plan. Voor nu in ieder geval niet natuurlijk..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
ok, ik had nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar ik WIL nu bevallenmèn wat heb ik er zat van
Pfff, OK.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 08:59 schreef minoes_ het volgende:
ps.Vanmiddag mijn laatste progestanbolletje,dan moet mijn lijf het zelf gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |