abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 09:19:35 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39466561
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef dutchie het volgende:
Hé daar ben je weer.
quote:
Ik neem ook maar even ordinair wat felicitaties in ontvangst. Ben ook bevallen.
Volgens mij heb ik je al eerder gefeliciteerd hoor Dutch!
Toen het op mijn werk wat minder druk was heb ik nog gelezen dat je bevallen bent van Cas.
Maar groot gelijk, je kunt niet vaak genoeg met zo'n mooi wondertje gefeliciteerd worden!

Cattie, Sjak en Belana (oh, en ook andere dames die het nu erg zwaar hebben met de warmte), keep it coooool.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:20:51 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39466580
En Minoes, wat fijn dat je naar dit topic bent overgestapt! Gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:44:28 #203
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39466876
Moonah, fijn dat je er weer bent!
Denk dat er meer zwangeren rond de pc blijven cirkelen nu het buiten zo heet is.

Hier volgt een PM-klaagzang:
Pfff, dit wordt een rotdag, voel het nu al. Slecht geslapen, last van spieren. Daarom heb ik me vanmorgen maar afgemeld voor het werk zodat ik vandaag plat kan wanneer ik wil.
Het weekend redelijk rustig aan gedaan, veel gezeten en uit eten geweest. Toch is dit op een of andere manier te veel, liggen is nog beter.
Veel harde buiken ook (zo'n 3 per uur gok ik? wat is eigenlijk 'normaal' met 28 weken?) maar die heb ik ook als ik de hele dag rust.

Ik heb ook veel plasaandrang(en dan vervolgens 3 druppels die eruit komen). Twijfel weer aan blaasontsteking(nog steeds niet gehad, alleen al 5 keer getest deze zwangerschap), maar het kan ook gewoon door de druk van de baarmoeder komen.

Droomde vannacht dat ons kindje geboren was, te vroeg. Ook dat ik dat hier kwam posten! Ik kon me echter niets herinneren van de bevalling en het kindje. Het was weer een jongen, zoals in al mijn dromen...!

Cattie, waar ben je meid?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 3 juli 2006 @ 09:50:01 #204
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39466962
PM, je weet niet wat het wordt?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 3 juli 2006 @ 09:50:39 #205
108648 cattie
lieve moeder
pi_39466975
Ik kom me weer melden. Nog niets aan de hand. Ik ben vandaag 41 weken zwanger!

PM-girl, wat vervelend dat je je niet goed voelt. 3 harde buiken per uur lijkt mij wel erg veel, maar ik weet ook niet wat normaal is. Tja, en die plasdrang, dat kan idd beide zijn. Anders voor de zekerheid toch ff urine laten checken?
  maandag 3 juli 2006 @ 09:50:48 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_39466976
PM, 3 per uur is wel normaal hoor met 28 weken, ze kunnen zelfs wel om de 10 minuten komen geloof ik, geen zorgen. Misschien is je beebje ook een beetje aan het indalen geslagen, kan ook de druk op je blaas verklaren. rotgevoel he? Ik heb dat voornamelijk als ik lig, dus 's nachts en dan dus ieder uur eruit voor die 6 druppels Maarja

Cattie slaapt altijd lekker uit, dus we wachten nog ff

edit: daar was ze al cattie och meid, ik wou voor jou dat het maar begon!
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 09:54:28 #207
94046 PM-girl
pi_39467027
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
PM, je weet niet wat het wordt?
Nee, maar op 1 na heeft iedereen een jongen voorspeld, ik denk het zelf ook.
en ik droom ook telkens dat het een jongen wordt.
*
pi_39467072
Hoe meer ik lees hier hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik eigenlijk stiekem een blaasontsteking had bij de eerste. Ook gezeik ( ) met die blaas: elke halve minuut aandrang, pijn en irritatie, beetje verhoging en zonder verklaarbare reden harde buiken die uiteindelijk in een licht permature bevalling (36 wk) zijn uitgemond.
Gelukkig ben ik inmiddels mondiger, destijds één keertje gebeld om te vragen of dit normaal was en binnen de minuut weggewuifd...

Maja: alle plofbuikjes veel sterkte, waterijsjes en voetenbaden toegewenst met dit weer...pfff!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 3 juli 2006 @ 09:57:55 #209
108648 cattie
lieve moeder
pi_39467086
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
(..)
edit: daar was ze al cattie och meid, ik wou voor jou dat het maar begon!
Ik ook!
Het ziekenhuis heeft arco....

Iedereen trouwens sterkte met de warmte! Ik ga lekker met mijn opgezwollen voetjes in een badje met koud water zitten.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:59:09 #210
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39467116
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Grappig. Ik zei in het begin continu 'meisje!' omdat ik dacht dat een meisje goed bij ons zou passen maar de laatste weken qua gevoel had ik het steeds meer over een knul. Vorige week heb ik de 20w termijnecho gehad en 's ochtends zat ik op de bank en wist ik opeens zeker dat ik volgend jaar hier zou zitten met een jongen. En dat gevoel was juist

Je wilt het ook niet weten?
Iedere golf van de zee,
  maandag 3 juli 2006 @ 09:59:55 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_39467132
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoe meer ik lees hier hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik eigenlijk stiekem een blaasontsteking had bij de eerste. Ook gezeik ( ) met die blaas: elke halve minuut aandrang, pijn en irritatie, beetje verhoging en zonder verklaarbare reden harde buiken die uiteindelijk in een licht permature bevalling (36 wk) zijn uitgemond.
Gelukkig ben ik inmiddels mondiger, destijds één keertje gebeld om te vragen of dit normaal was en binnen de minuut weggewuifd...

Maja: alle plofbuikjes veel sterkte, waterijsjes en voetenbaden toegewenst met dit weer...pfff!
Dat klinkt idd als blaasontsteking. Wat asociaal dat ze je niet serieus namen, het is toch maar een klein werkje om te checken of je blaasontsteking hebt.
pi_39467139
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik de eerste twee keer ook!
En warempel: paar maanden geleden gedroomd dat het deze keer een meisje werd. Ondanks het feit dat we net een echo achter de rug hadden waarop The Amazing Bewegende Aardbei te zien was, droomde ik van een pretecho met een complete, heerlijk mollige meisjesbaby
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39467162
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:

[..]

Grappig. Ik zei in het begin continu 'meisje!' omdat ik dacht dat een meisje goed bij ons zou passen maar de laatste weken qua gevoel had ik het steeds meer over een knul. Vorige week heb ik de 20w termijnecho gehad en 's ochtends zat ik op de bank en wist ik opeens zeker dat ik volgend jaar hier zou zitten met een jongen. En dat gevoel was juist

Je wilt het ook niet weten?
Ooh doe jij dat ook? Dat je ineens midden in een zwijmelkarwei als het boenen van de plee bedenkt: "Over één jaartje he, dan kruipt er alweer iets van mij rond!"
  maandag 3 juli 2006 @ 10:02:00 #214
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39467163
Hmmm nu ik erover nadenk, ik heb geen dromen gehad over meisjes eigenlijk...

MMMMMmmm aardbei met slagroom
Iedere golf van de zee,
  maandag 3 juli 2006 @ 10:03:12 #215
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39467181
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ooh doe jij dat ook? Dat je ineens midden in een zwijmelkarwei als het boenen van de plee bedenkt: "Over één jaartje he, dan kruipt er alweer iets van mij rond!"
Hehe ik kreeg mijn schoenen niet aan met die voetbal in mijn buik, vandaar dat ik wat zat te dromen
Iedere golf van de zee,
  maandag 3 juli 2006 @ 10:07:16 #216
94046 PM-girl
pi_39467248
Nee ik wil het niet weten (ja ik wil het wel weten, maar wacht liever tot de bevalling!)
Al moet ik me soms wel inhouden, de mensen van de punctie weten allemaal wel wat het is, de verleiding was toen ook heel groot om het toch even te vragen.
Toen zeiden ze : we hebben HET gezien, ik vatte dat op als HET ding, oftewel een piemeltje, maar ja, dat is eigen interpretatie!
*
  maandag 3 juli 2006 @ 10:07:58 #217
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39467259
Belaan, ik heb vannacht gedroomd dat Liam een broertje kreeg !

Laatste Loodjes Meiden.. Zettum op !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_39467268
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hehe ik kreeg mijn schoenen niet aan met die voetbal in mijn buik, vandaar dat ik wat zat te dromen
Ah, dat stadium heb ik nog niet bereikt: begin net een bultje te zien (als ik eens uit mijn slappe slungelige houding kom dan heb ik ineens wél een viermaandenbuik ) dus dat komt straks wel
  maandag 3 juli 2006 @ 10:09:29 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_39467287
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Belaan, ik heb vannacht gedroomd dat Liam een broertje kreeg !

Laatste Loodjes Meiden.. Zettum op !!
Ik zou het niet erg vinden hoor heb je ook gedroomd wanneer?
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 10:13:29 #220
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39467353
Ow neuh, dat niet..

12 juli is trouwens een geweldige dag.. !
  maandag 3 juli 2006 @ 10:14:27 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_39467369
komende nacht dus? mmm... ok!!
stormy waters...
sailin'
pi_39467370
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb ook veel plasaandrang(en dan vervolgens 3 druppels die eruit komen). Twijfel weer aan blaasontsteking(nog steeds niet gehad, alleen al 5 keer getest deze zwangerschap), maar het kan ook gewoon door de druk van de baarmoeder komen.
Ik ook, ik ook Wordt dr helemaal gek van: voor het slapen gaan naar de wc, na het tandenpoetsen weer naar de wc, en dan lig ik in bed, en guess what!
Vannacht ook weer. De harde buiken kunnen dus heel goed komen van de geprikkelde blaas, dat zei mijn vk tenminste. En sinds ik braver naar de wc ga bij aandrang, zijn mijn harde buiken wel minder. Maar ja, er zijn grenzen!

Oh, en ik ga een luchtbuks kopen om de geluidsinstallatie van de $%^^& die tot 2 uur 's nachts schlagers draait, kapot te knallen
Eva
  maandag 3 juli 2006 @ 10:15:33 #223
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39467393
Heb even iet door kunnen lezen, aangezien mijn dochter aan peuteren is en ik doodmoe ben.

Gisteren was gezellig, maar wel erg vermoeiedend.

Vanochtend controle gehad. Alles is goed. Hartje klopt sterk. Ik zit precies op schema. 18 weken en 2 dagen. En mijn bloeddruk ias 110/60. Ik heb GEEEEEEEN blaasontsteking meer. Maar schrok vanochtend van de weegschaal. 1,5 kilo in 4 dagen is een beetje overdreven. Maar ik heb nog hoop dat het vocht is. Donderdag wegen we weer. Eens zien of het dan minder wil zijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:17:23 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_39467430
soms heb je ook van die groeispurtjes hoor chacama en idd, vocht zal er ook wel bijkomen
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 10:30:56 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39467689
Goedemorgen. Ik heb beter geslapen dan gisteren maar als ik in de spiegel kijk zie ik een paar wallen die me het uiterlijk geven van iemand die al zeker 3 maanden geen oog dicht heeft gedaan De laatste dagen word ik wakker met zere gewrichten, mijn vingers en ellebogen vooral, zou dat ook vocht kunnen zijn?

Vandaag een rustig dagje gepland, vanavond krijgen we voorlichting over thuisbevallen dus vanaf dan zijn we er echt klaar voor. Ik denk dat de baby daar ook even op gewacht heeft en vannacht zich dus zal melden

Moonah, fijn dat jke er weer bent en dat alles goed is.
Cattie, ik heb echt ook met je te doen, nog 1 weekje, dan is ie er
Belana, we houden vol he! Pfff, maar we doen het wel
Chacama, wat moet je snel weer terug naar de verloskundige, is die gewichtstoename daar de reden voor?
Lekker douchen!
  maandag 3 juli 2006 @ 10:46:14 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39468006
Moonah, wat stom van me. Maar idd het is altijd leuk om nogmaals gefeliciteerd te worden.

Cattie, sjongejonge ik weet hoe je je voelt. Elke dag word je wakker en denk je; alweer een gewone dag? Denk maar zo, langer dan 1 1/2 week zal het wel niet meer duren. Wanneer heb je weer controle? Mag je niet gestript worden anders? (mits de baarmoedermond rijp is natuurlijk)

En de overige zwangeren; staat het koude voetenbadje al klaar?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39468229
Wij hebben hier gewoon een zwembadje op het balkon staan Kan ik lekker in liggen. Moet wel zeggen dat ik niet meer last van de warmte heb dan normaal. Alleen 's nachts wel maar ja heb de hele dag de tijd om te slapen dus daar maak ik me ook niet druk om.

Denk dat hier de harde buiken ook eindelijk eens zijn begonnen (mag ook wel met bijna 36 weken), maar heb er verder geen last van gelukkig. Wat dat betrefd mag ik echt niet klagen. Alles gaat zo goed en ik ben zo trots op mijn llichaam dat ie dit toch allemaal aan kan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_39468590
sjak, die zere en stijve vingers heb ik ook gehad en dat begon bij mij rond hetzelfde tijdstip dat ik vocht begon vast te houden, dus dat zal daar wel aan liggen. Na de bevalling was het trouwens ook meteen weer over.
pi_39469252
Sjak, ook hier pijnlijke gewrichtjes en inderdaad precies samvallend met vocht vasthouden.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:39:43 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_39469400
owlet, vanaf morgen heb je ook meldplicht
stormy waters...
sailin'
pi_39469811
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Belana het volgende:
owlet, vanaf morgen heb je ook meldplicht
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:07:14 #232
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39470221
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de fertiliteitskliniek en ik ben officieel ontslagen! Vanaf nu mag ik me melden bij een verloskundige en zal ik worden behandeld als een "normale" zwangere. Vandaag hebben we een echo gekregen en ik ben er nu pas echt van overtuigd zwanger te zijn. Ons bompie was aan het buitelen en je kon de armpjes en beentjes al zien en zelfs teentjes tellen. Het was zo ongelovelijk mooi om te zien en ik heb nu eindelijk het idee dat ik toch echt zwanger ben. Op de terugweg naar huis moest ik gewoon een traantje wegpinken van de opluchting! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:11:22 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39470330
Slaapmeisje! Wat fijn dat je er nu eindelijk in gaat geloven!
Dan wordt het ook de hoogste tijd voor dat grote genieten hè!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:12:30 #234
94046 PM-girl
pi_39470357
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de fertiliteitskliniek en ik ben officieel ontslagen! Vanaf nu mag ik me melden bij een verloskundige en zal ik worden behandeld als een "normale" zwangere. Vandaag hebben we een echo gekregen en ik ben er nu pas echt van overtuigd zwanger te zijn. Ons bompie was aan het buitelen en je kon de armpjes en beentjes al zien en zelfs teentjes tellen. Het was zo ongelovelijk mooi om te zien en ik heb nu eindelijk het idee dat ik toch echt zwanger ben. Op de terugweg naar huis moest ik gewoon een traantje wegpinken van de opluchting! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
O Slaapmeisje wat heerlijk! Kan me voorstellen dat de spanning zich nu helemaal ontlaadt. Geweldig!!!

Net telefoontje gehad, oudcollega heeft vanmorgen een jongetje gekregen, na 2 meiden!
*
pi_39470358
Slaapmeisje geweldig he
En nu lekker sjoppen
  maandag 3 juli 2006 @ 12:15:40 #236
108648 cattie
lieve moeder
pi_39470435
Slaapmeisje, wat fijn dat alles oke is!
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef dutchie het volgende:
(..)
Cattie, sjongejonge ik weet hoe je je voelt. Elke dag word je wakker en denk je; alweer een gewone dag? Denk maar zo, langer dan 1 1/2 week zal het wel niet meer duren. Wanneer heb je weer controle? Mag je niet gestript worden anders? (mits de baarmoedermond rijp is natuurlijk)

En de overige zwangeren; staat het koude voetenbadje al klaar?
Idd, iedere dag word ik wakker en denk ik: alweer niets.. Ik moet woensdag weer naar de gyn en dan hoor ik wel wat de plannen zijn. Toen ik met 36 weken dacht dat het al begon, bleek bij inwendig onderzoek dat de baarmoedermond al zacht is, dus strippen zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik hoop dat beepje nog snel uit zichzelf komt, want woensdagmiddag gaat mijn broertje voor 2 maanden naar Canada en ik zou het toch niet zo leuk vinden als hij zijn neefje of nichtje pas na 2 maanden in levende lijve ziet.
Geestelijk gaat het met mij op dit moment redelijk, gistermiddag heb ik een knop om kunnen zetten waardoor ik nu wat relaxter ben. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, maar voor nu is het wel fijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:00 #237
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39470697
quote:
Ow Slaapmeisje wat een goed en fijn nieuws zeg.... en nu.... GENIETEN!!!!!!! Dikke knuffel van mij
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef cattie het volgende:
Slaapmeisje, wat fijn dat alles oke is!
[..]

Idd, iedere dag word ik wakker en denk ik: alweer niets.. Ik moet woensdag weer naar de gyn en dan hoor ik wel wat de plannen zijn. Toen ik met 36 weken dacht dat het al begon, bleek bij inwendig onderzoek dat de baarmoedermond al zacht is, dus strippen zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik hoop dat beepje nog snel uit zichzelf komt, want woensdagmiddag gaat mijn broertje voor 2 maanden naar Canada en ik zou het toch niet zo leuk vinden als hij zijn neefje of nichtje pas na 2 maanden in levende lijve ziet.
Geestelijk gaat het met mij op dit moment redelijk, gistermiddag heb ik een knop om kunnen zetten waardoor ik nu wat relaxter ben. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, maar voor nu is het wel fijn.
Ow dit is zo herkenbaar... dat had ik ook met Twan. Uiteindelijk was ik twee weken overtijd en werd op de 42e dag ingeleid.. ik hoop niet dat het jou gaat gebeuren. Al was het inleiden op zich bij mij niet erg. Ow ja op die 42e dag begon ik met nog geen cm ontsluiting... maar om half 5 's middags was Twan wel geboren. Ik wens je in ieder geval veel sterkte...
Make love, not war ☮
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:31 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_39470712
slaapmeisje wat heerlijk! En nu genieten meid!!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 12:29:49 #239
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39470798
Slaapmeisje, waar je dat apparaat kan halen geen idee misschien een zorgwinkel of marktplaats ofzo.

Ga iig lekker genieten van de zwangerschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39471088
Fijn dat je door die engste periode heen bent Slaapmeisje En misschien kan je het echoapparaat van Tom Cruise lenen? Die heeft 'm nu vast niet meer nodig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tamea op 03-07-2006 12:47:04 ]
pi_39471249
quote:
! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
kost een paar centen maar dan heb je ook wat
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:50:26 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39471327
Jaaaaa ik ga nu zeker genieten. Het is zo'n enorme opluchting en vanaf nu gaat het gewoon helemaal goedkomen Als traktatie mag ik nu een perenwaterijsje nemen

Cattie nu ben jij wel een keer aan de beurt hoor met bevallen! Even wat pufjes jouw kant op sturen Kijk eens, zo moet het
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:52:24 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39471368
owlet, ik vind het eigenlijk nog meevallen hoe duur zo'n echoding is. Ik had begrepen dat Tom Cruise een apparaat had gekocht voor iets van 200.000 dollar en hem na de zwangerschap zou schenken aan een instelling.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:53:06 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39471381
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen. Ik heb beter geslapen dan gisteren maar als ik in de spiegel kijk zie ik een paar wallen die me het uiterlijk geven van iemand die al zeker 3 maanden geen oog dicht heeft gedaan De laatste dagen word ik wakker met zere gewrichten, mijn vingers en ellebogen vooral, zou dat ook vocht kunnen zijn?
ik had dat ook
maar eigenlijk nooit bedacht dat het door de zwangerschap zou kunnen komen, mijn ma zat me al bang te maken met 'de reuma van mijn oma'!

Het is bij mij nog niet helemaal over maar wel een stuk minder geworden.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 3 juli 2006 @ 13:06:01 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39471731
Slaapmeisje wat goed!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39473982
Slaapmeisje misschien is een Belly talk een idee ipv. een echo apparaat. Als je dan onzeker bent kun je iig. even luisteren naar je kindje.
pi_39474015
Slaapmeisje wat heerlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:27:34 #248
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39474179
Slaapmeisje! Genietse!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:32:11 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39474293
Wat goed slaapmeisje, heb je ook een foto??? Leuk he, dat buitelen. Ik moest daar toen zo om lachen en kon het niet vatten omdat je nog helemaal niets voelt maar wel al zoveel beweging ziet. Wat een wonder toch!

Fijn om te horen dat die pijnlijke gewrichten herkenbaar zijn. Weer een zorg minder Ik ga maar eens wat boodschappen doen. Tot later allemaal.
Lekker douchen!
pi_39475268
Pfff... wat een hitte!
Alles is goedgekeurd bij de VK, leuk mens trouwens, ik zag haar voor het eerst maar hoop nu al dat zij degene is die de bevalling komt doen. Heel nuchter, erg aardig.
Baby is goed ingedaald, bloeddruk normaal, alles klaar voor de start
Nu maar hopen dat die start niet zo lang op zich laat wachten, al blijf ik geloven in de pendeldatum: 3 augustus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')