quote:
quote:Ik neem ook maar even ordinair wat felicitaties in ontvangst. Ben ook bevallen.![]()
Nee, maar op 1 na heeft iedereen een jongen voorspeld, ik denk het zelf ook.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef Belana het volgende:
(..)
edit: daar was ze al![]()
cattie och meid, ik wou voor jou dat het maar begon!
Grappig. Ik zei in het begin continu 'meisje!' omdat ik dacht dat een meisje goed bij ons zou passen maar de laatste weken qua gevoel had ik het steeds meer over een knul. Vorige week heb ik de 20w termijnecho gehad en 's ochtends zat ik op de bank en wist ik opeens zeker dat ik volgend jaar hier zou zitten met een jongen. En dat gevoel was juistquote:Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, maar op 1 na heeft iedereen een jongen voorspeld, ik denk het zelf ook.
en ik droom ook telkens dat het een jongen wordt.
Dat klinkt idd als blaasontsteking. Wat asociaal dat ze je niet serieus namen, het is toch maar een klein werkje om te checken of je blaasontsteking hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoe meer ik lees hier hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik eigenlijk stiekem een blaasontsteking had bij de eerste. Ook gezeik () met die blaas: elke halve minuut aandrang, pijn en irritatie, beetje verhoging en zonder verklaarbare reden harde buiken die uiteindelijk in een licht permature bevalling (36 wk) zijn uitgemond.
Gelukkig ben ik inmiddels mondiger, destijds één keertje gebeld om te vragen of dit normaal was en binnen de minuut weggewuifd...
Maja: alle plofbuikjes veel sterkte, waterijsjes en voetenbaden toegewenst met dit weer...pfff!
Ik de eerste twee keer ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, maar op 1 na heeft iedereen een jongen voorspeld, ik denk het zelf ook.
en ik droom ook telkens dat het een jongen wordt.
Ooh doe jij dat ook? Dat je ineens midden in een zwijmelkarwei als het boenen van de plee bedenkt: "Over één jaartje he, dan kruipt er alweer iets van mij rond!"quote:Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Grappig. Ik zei in het begin continu 'meisje!' omdat ik dacht dat een meisje goed bij ons zou passen maar de laatste weken qua gevoel had ik het steeds meer over een knul. Vorige week heb ik de 20w termijnecho gehad en 's ochtends zat ik op de bank en wist ik opeens zeker dat ik volgend jaar hier zou zitten met een jongen. En dat gevoel was juist
Je wilt het ook niet weten?
Hehe ik kreeg mijn schoenen niet aan met die voetbal in mijn buik, vandaar dat ik wat zat te dromenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ooh doe jij dat ook? Dat je ineens midden in een zwijmelkarwei als het boenen van de plee bedenkt: "Over één jaartje he, dan kruipt er alweer iets van mij rond!"![]()
Ah, dat stadium heb ik nog niet bereikt: begin net een bultje te zien (als ik eens uit mijn slappe slungelige houding kom dan heb ik ineens wél een viermaandenbuikquote:Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef Neuk het volgende:
[..]
Hehe ik kreeg mijn schoenen niet aan met die voetbal in mijn buik, vandaar dat ik wat zat te dromen
Ik zou het niet erg vinden hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 10:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Belaan, ik heb vannacht gedroomd dat Liam een broertje kreeg !![]()
Laatste Loodjes Meiden.. Zettum op !!![]()
![]()
Ik ook, ik ookquote:Op maandag 3 juli 2006 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb ook veel plasaandrang(en dan vervolgens 3 druppels die eruit komen). Twijfel weer aan blaasontsteking(nog steeds niet gehad, alleen al 5 keer getest deze zwangerschap), maar het kan ook gewoon door de druk van de baarmoeder komen.
O Slaapmeisje wat heerlijk! Kan me voorstellen dat de spanning zich nu helemaal ontlaadt. Geweldig!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de fertiliteitskliniek en ik ben officieel ontslagen! Vanaf nu mag ik me melden bij een verloskundige en zal ik worden behandeld als een "normale" zwangere. Vandaag hebben we een echo gekregen en ik ben er nu pas echt van overtuigd zwanger te zijn. Ons bompie was aan het buitelen en je kon de armpjes en beentjes al zien en zelfs teentjes tellen. Het was zo ongelovelijk mooi om te zien en ik heb nu eindelijk het idee dat ik toch echt zwanger ben. Op de terugweg naar huis moest ik gewoon een traantje wegpinken van de opluchting! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
Idd, iedere dag word ik wakker en denk ik: alweer niets..quote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef dutchie het volgende:
(..)
Cattie, sjongejonge ik weet hoe je je voelt. Elke dag word je wakker en denk je; alweer een gewone dag?Denk maar zo, langer dan 1 1/2 week zal het wel niet meer duren. Wanneer heb je weer controle? Mag je niet gestript worden anders? (mits de baarmoedermond rijp is natuurlijk)
En de overige zwangeren; staat het koude voetenbadje al klaar?
Ow Slaapmeisje wat een goed en fijn nieuws zeg.... en nu.... GENIETEN!!!!!!! Dikke knuffel van mijquote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de fertiliteitskliniek en ik ben officieel ontslagen! Vanaf nu mag ik me melden bij een verloskundige en zal ik worden behandeld als een "normale" zwangere. Vandaag hebben we een echo gekregen en ik ben er nu pas echt van overtuigd zwanger te zijn. Ons bompie was aan het buitelen en je kon de armpjes en beentjes al zien en zelfs teentjes tellen. Het was zo ongelovelijk mooi om te zien en ik heb nu eindelijk het idee dat ik toch echt zwanger ben. Op de terugweg naar huis moest ik gewoon een traantje wegpinken van de opluchting! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
Ow dit is zo herkenbaar... dat had ik ook met Twan. Uiteindelijk was ik twee weken overtijd en werd op de 42e dag ingeleid.. ik hoop niet dat het jou gaat gebeuren. Al was het inleiden op zich bij mij niet erg. Ow ja op die 42e dag begon ik met nog geen cm ontsluiting... maar om half 5 's middags was Twan wel geboren. Ik wens je in ieder geval veel sterkte...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef cattie het volgende:
Slaapmeisje, wat fijn dat alles oke is!
[..]
Idd, iedere dag word ik wakker en denk ik: alweer niets..Ik moet woensdag weer naar de gyn en dan hoor ik wel wat de plannen zijn. Toen ik met 36 weken dacht dat het al begon, bleek bij inwendig onderzoek dat de baarmoedermond al zacht is, dus strippen zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik hoop dat beepje nog snel uit zichzelf komt, want woensdagmiddag gaat mijn broertje voor 2 maanden naar Canada en ik zou het toch niet zo leuk vinden als hij zijn neefje of nichtje pas na 2 maanden in levende lijve ziet.
Geestelijk gaat het met mij op dit moment redelijk, gistermiddag heb ik een knop om kunnen zetten waardoor ik nu wat relaxter ben. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, maar voor nu is het wel fijn.
kost een paar centen maar dan heb je ook watquote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
! A.s. donderdag nog de nekplooimeting en dat zal dan voorlopig de laatste echo zijn. Waar kan ik zo'n echo apparaat kopen?
ik had dat ookquote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen. Ik heb beter geslapen dan gisteren maar als ik in de spiegel kijk zie ik een paar wallen die me het uiterlijk geven van iemand die al zeker 3 maanden geen oog dicht heeft gedaanDe laatste dagen word ik wakker met zere gewrichten, mijn vingers en ellebogen vooral, zou dat ook vocht kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |