What is new ?quote:
Hij is in ieder geval wel de geilste Duitser van dit toernooi. Op zijn ouwe dag nog effe gauw een 39 jarig chickie strikken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:07 schreef DeTolk het volgende:
Der Franz zelf.
als ik het goed zag idd een redelijke MILFquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel de geilste Duitser van dit toernooi. Op zijn ouwe dag nog effe gauw een 39 jarig chickie strikken.![]()
Nee, Schweinsteiger heeft een lekker bekkie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Reinaldo04 het volgende:
mertesacker die is ongelofelijk lelijk en kan tottaal niet voetballen. hij is daarom mijn favoriete duitse voetballer
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef Plastic_Power het volgende:
Lahm.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Torsten Frings met afstand. Bezig aan een weergaloos toernooi.
Biermanquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:25 schreef Mark het volgende:
Ehm, Podolski? Oh nee, da's een Pool
Klose? Oh nee, da's een Pool
Neuville? Oh nee, da's een Zwitser
Asamoah? Oh nee, da's een Ghanees
Ik houd het maar op Markus Merk
1- Bernd Schusterquote:
Zou 'ie met het licht aan slapen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Odonkor!
haha....ik was net bezig een lijstje met de buitenlanders in het Oranje shirt maken. Lijst was zo lang dat het niet in 1 bericht paste.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:25 schreef Mark het volgende:
Ehm, Podolski? Oh nee, da's een Pool
Klose? Oh nee, da's een Pool
Neuville? Oh nee, da's een Zwitser
Asamoah? Oh nee, da's een Ghanees
Ik houd het maar op Markus Merk
Welke Oranje speler is genaturaliseerd dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
haha....ik was net bezig een lijstje met de buitenlanders in het Oranje shirt maken. Lijst was zo lang dat het niet in 1 bericht paste.
Eerst kijken of je zelf niet zelf schuldig bent voordat je anderen de schuld geeft. En in dit geval kan met name een Nederlander beter zijn mond dicht houden!
nope....als duitser mag je maar 1 nationaliteit hebben. Hebben dan ook geen poolse pas meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
De Duitsers van buitenlandse origine hebben ook een dubbel paspoort, net als Yildirim en Boulahrouz.
van mij mag dat Zwijnladder zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef Beschouw het volgende:
Mijn favoeriete Duitsers is degene die vanvond de beslissende fout maakt waardoor Italië wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |