abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 11:19:49 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2554387
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?

Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2554414
Ik heb zelf eik. het idee dat de Leefbaar-clubjes zich moeten richten op locale politiek. Lijkt me veel doeltreffender.
pi_2554439
Dan zou ik op de partij van Pim stemmen.
pi_2554445
Wat doet dit in ANenM?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 11:27:38 #5
3928 Ulx
pi_2554475
quote:
Op donderdag 20 december 2001 11:25 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Wat doet dit in ANenM?
Verkeerd staan, net als de andere topics over Pim.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2554526
Ik denk dat Henk Westbroek meer stemmen zou trekken...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_2554544
quote:
Op donderdag 20 december 2001 11:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Henk Westbroek meer stemmen zou trekken...
Denk, uh, je, uh, uh, dat nou, uuh, uh, werkelijk, uuh.
  donderdag 20 december 2001 @ 11:48:20 #8
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_2554683
Zolang ze de standpunten van Pim hebben wel.
Als Pim naar een andere partij zou gaan met zijn standpunten zou ik op de andere partij stemmen.
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_2554768
Pim heeft zijn eigen standpunten die ik meer ondersteun dan die van LN.
Nee dus, ik zou graag zien dat Pim dan een eigen partij ging oprichten.
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 11:56:14 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
  donderdag 20 december 2001 @ 11:58:49 #11
19878 Fuser
Hardest.nl is moving!
pi_2554847
ik vind dat ze dennis als minister president moeten verkiezen
Fuser brings you Hc on air and web!
  donderdag 20 december 2001 @ 12:02:54 #12
19969 octopus13
play on, play on
pi_2554904
die man heeft gewone de juiste ideeen.
Hij sprak mooie woorden bij Barend&van Dorp.
"Waarom moeten ze uit Joegoslavie helemaal naar Nederland vluchten, als Oostenrijk veel dichterbij is?"

"En die mensen die toch binnenkomen, moeten gelijk weer weg als het in eigen land weer rustig is!"

Beetje jammer alleen dat Pimmetje de herenliefde hoog int vaandel draagt

[Dit bericht is gewijzigd door octopus13 op 20-12-2001 12:06]

Hmzzz...
pi_2554931
Ik denk dat de mensen die op LN stemmen in 3 groepen zijn te verdelen:

A: Mensen die op Pim stemmen
B: Mensen die op het beste van het slechte stemmen
C: Mensen die volledig achter LN's doelstellingen staan

* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he )

Liever een beschaafde verslaafde dan een verslaafde beschaving
pi_2555074
quote:
Op donderdag 20 december 2001 12:04 schreef zion het volgende:
* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he )
Jij was toch de sick and twisted bastard?
pi_2555308
Zal eens zeggen dat ik nooit op leefbaar nederland zou stemmen ware het niet voor Pim Fortuyn. Die man heeft wel wat. Toch ben ik er nog niet uit. Leefbaar Nederland is redelijk bagger. Ik zou wel op ze willen stemmen om Pim een impuls te geven. Maar ik moet ook aan mijn eigen belangen denken. En dan wil ik liever VVD
-J-
pi_2555319
Nee, ik vind Pim een verrijking voor LN.

Niet dat ik nu op LN ga stemmen overigens.

O+. Ripley. O+.
pi_2555339
Ik stem op een partij en niet op een persoon, dus JA!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2555348
Oke ik zie het al weer. Pim is gelovig. Laat dan maar hangen. Heb niks met christenen. Dat vindt ik maar enge shit. weg dr mee dus. (heb net zo goed niks met andere geloven hoor)
-J-
pi_2555354
quote:
Op donderdag 20 december 2001 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stem op een partij en niet op een persoon, dus JA!
Neem dan het LN logo als usericon. .
O+. Ripley. O+.
pi_2555360
Ik las de topictitel en dacht direct:

yep, een NL zonder Pim is meteen een stuk leefbaarder....
Daar zou ik wel op stemmen...

werd toch niet bedoeld zo...

pi_2555563
quote:
Op donderdag 20 december 2001 11:19 schreef Ulx het volgende:
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?

Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.

Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 20 december 2001 @ 12:46:30 #22
10710 gday
propria cures
pi_2555581
Ik denk dat veel mensen LN wel interessant vinden, maar dat ze tegelijkertijd die Pim Fortuyn maar een blaaskaak vinden.

Kaliber brulkikker.

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_2555584
Als je geleefd wil worden of afhankelijk bent van een verzorgingstaat moet je zeker nooit op de huidige pluchebezetters stemmen, en of je nou door links of rechts gebeten wordt maakt verder niet veel uit.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 12:47:43 #24
3928 Ulx
pi_2555598
quote:
Op donderdag 20 december 2001 12:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.

Het kwam op mij over alsof het LN niet meer uitmaakte met wat voor standpunten ze kwamen, zolang ze maar in de kamer zouden komen. En da's zonde.
Dan hou je uitverkoop.
  donderdag 20 december 2001 @ 12:54:40 #25
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_2555682
Zou eerder voor LN gaan ZONDER Pim
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  donderdag 20 december 2001 @ 13:29:28 #26
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2556100
Ten tijde van het begin van LN om mee te doen aan de nationale politiek had ik er nog wel redelijke verwachtingen van. Het min of meer pragmatische sprak me wel aan, maar naarmate de partij zich duidelijker ging profileren en hun programma steeds duidelijker werd ging ik er steeds minder in zien. Ik kan er maar weinig realiteitszin in ontdekken.

Het verkiezen van dhr. Fortuyn heeft bij mij het laatste beetje kans die ze hadden op een stem van mij weggenomen. Pim voert zijn eigen campagne en LN maakt daar dankbaar gebruik van.

donderdag 20 december 2001 @ 13:38:10 #27
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556232
LN zonder P.Fortuyn zou stukken beter zijn, zeker wanneer zijn ideeen ook uit het programma geschrapt zouden worden!! Is niet elke partij beter af zonder rascist/fascist???
Het is jammer dat een partij zijn idealen verkoopt voor kiezers.....

Nu met Pim als de grote Roerganger van LN wordt deze partij steeds enger! Ook wanneer wij het logo eens goed bekijken! Dit logo is hetzelfde als het Logo voor NL op auto's, maar dan omgekeerd! Zo wordt LN steeds een engere nationalistische partij!!!

Even off-topic: Ik merk dat FOK ook behoorlijk vol zit met mensen met foute ideeen!

donderdag 20 december 2001 @ 13:41:46 #28
10710 gday
propria cures
pi_2556282
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:38 schreef Lantald het volgende:
Even off-topic: Ik merk dat FOK ook behoorlijk vol zit met mensen met foute ideeen!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_2556459
quote:
Ligt er maar net aan wie dan de scepter zou zwaaien binnen L.N. Als een zekere postzegelverkopende Sjohn Lammerts lijsttrekker was geworden zou ik het wel 10 keer laten L.N te stemmen omdat het dan mijn inziens een veel te linkse partij werd die niks toevoegde aan de bestaande partijen maar een schijnvertoning zou zijn geworden met zo,n knuppel.

Ik vind dus dat je i.d.d kan stellen dat Pim een behoorlijke bijdrage levert aan zowel het image als het programma van de partij.Hetzelfde valt trouwens te zeggen van vele andere partijen.Simpel voorbeeldje:Wat zou de S.P zijn als Jan Marijnissen morgen opstapt? Juist! En tevens kennen we allemaal de rellen Rondom Ad Melkert die een heleboel P.V.D.A -leden niet zien zitten als waardig opvolger van Kok.

Ik durf met een gerust hart te stellen dat de lijsttrekker een van de belangrijkste Fundamenten uit een partij is.

pi_2556468
quote:
LN zonder P.Fortuyn zou stukken beter zijn, zeker wanneer zijn ideeen ook uit het programma geschrapt zouden worden!! Is niet elke partij beter af zonder rascist/fascist???
Het is jammer dat een partij zijn idealen verkoopt voor kiezers.....
Hoe kom je erbij dat Pim Fortuyn een rascist is
quote:
Nu met Pim als de grote Roerganger van LN wordt deze partij steeds enger! Ook wanneer wij het logo eens goed bekijken! Dit logo is hetzelfde als het Logo voor NL op auto's, maar dan omgekeerd! Zo wordt LN steeds een engere nationalistische partij!!!
Elke andere partij komt toch als het goed is op voor de nederlandse bevolking ? En ja, ze hebben het beste voor met nederland, maar dat maakt ze gelijk nationalistisch ? Ik vind jou bekrompen visie enger eerlijk gezegt.
quote:
Idd, mensen die niet dezelfde gedachte hebben als jou zijn fout. Wie is hier de facist ?
  donderdag 20 december 2001 @ 14:04:29 #31
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2556528
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:57 schreef Hummer_ het volgende:
Ik durf met een gerust hart te stellen dat de lijsttrekker een van de belangrijkste Fundamenten uit een partij is.
Juist niet. De Ideologie en de standpunten zijn belangrijk. Een lijsttrekker wordt om de zoveel tijd vervangen, de ideologie en standpunten blijven goeddeels hetzelfde. Dát vormt het fundament van de partij. De lijsttrekker is niemand anders dan de verkoper daarvan.
pi_2556650
quote:
Het is jammer dat een partij zijn idealen verkoopt voor kiezers.....`
Dat zijn ideeen afwijken van die van jou maakt hem nog geen rascist/fascist.
Jij behoort op die manier nog eerder tot die groep mensen.
quote:
Oooooh .. wat erg.
Schrik jij nou ook van al die turkse jongeren die de turkse vlag op hun jas/auto hebben staan ?
ALS het al zo is dat LN op het NL logo wil lijken om de nationale trots ben jij nu toch echt degene die een verschil wil maken tussen culturen.
quote:
Nogmaals, dat jouw ideeen afwijken van die van andere mensen wil het nog niet zeggen dat die mensen en/of ideeen fout zijn ?!

Je bent een goeie voor een extreme partij jij, vooroordelen over mensen hebben met een andere mening is behoorlijk rascistisch/fascistisch.

Dus ...
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 14:19:06 #33
3928 Ulx
pi_2556688
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:15 schreef Serum het volgende:
vooroordelen over mensen hebben met een andere mening is behoorlijk rascistisch/fascistisch.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 09:38 schreef Serum het volgende:
Ze verdienen geen proces. Punt.
pi_2556692
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Lithion het volgende:

[..]

Juist niet. De Ideologie en de standpunten zijn belangrijk. Een lijsttrekker wordt om de zoveel tijd vervangen, de ideologie en standpunten blijven goeddeels hetzelfde. Dát vormt het fundament van de partij. De lijsttrekker is niemand anders dan de verkoper daarvan.

Theoretisch gezien mischien wel.Praktisch gezien loopt het toch ietwat anders, zeker bij een nieuwe partij!.

Ik noemde al eerder het voorbeeld van Jan marijnissen die toch echt grotendeels verantwoordelijk is voor de ideeen van de S.P en vaak door het volk als de S.P gezien word. Zeg je S.P dan zeg je marijnissen.Als je die NU zou vervangen zou het in de huidige situatie het failiet van de S.P betekenen.

Zo is het ook met Fortuyn:Hij is nu bezig een deel van de ideologie van L.N te bepalen.Officieel staat daar natuurlijk een programmacomissie voor, maar reken maar dat Pim invloed heeft. De eerste lijsttrekker van een nieuwe partij kun je dus absoluut niet vergelijken met het wisselen van lijsttrekker binnen een traditionele partij zoals het C.D.A , simpelweg omdat daar de standpunten en ideologie al tientallen jaren vastliggen en in dit geval Balkenende dat beleid gewoon kan blijven volgen.

Zie het dus als een gezin: De oudste en eerste stelt vaak de norm en vanuit die ervaringen voeden de ouders vaak de nakomertjes op.

[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 20-12-2001 14:22]

donderdag 20 december 2001 @ 14:21:42 #35
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556716
" Nederland=vol "
" nederland voor de nederlanders "

Het bovenstaande zijn uitspraken waar Pim Fortuyn zich in kan vinden en ze zelf gezegd heeft! Deze beide uitspraken getuigen van rascisme/fascisme!!!!
In de tijd dat uitspraken als bovenstaande nog voorbehouden waren als enge partijen als de CD en CP '86 was dit tenminste nog wel zo! Nu niet meer???

pi_2556724
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

[..]

Ja en toen ?
Heb je ook een verklaring voor deze vergelijking tussen 2 totaal andere onderwerpen of probeer je wat stof op de waaien zoals gewoonlijk ?
Zeg maar eerlijk .. je zat eigenlijk te zoeken naar een spelfout he ?
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:25:00 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_2556762
Nee, beter nog, als Fortuyn een eigen partij had opgericht had ik misschien wel op hem gestemd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2556763
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:21 schreef Lantald het volgende:
" Nederland=vol "
" nederland voor de nederlanders "

Het bovenstaande zijn uitspraken waar Pim Fortuyn zich in kan vinden en ze zelf gezegd heeft! Deze beide uitspraken getuigen van rascisme/fascisme!!!!

Gelul, dat heeft hij nooit op deze primitieve manier gezegd.
Hij is een realist en inderdaad, Nederland wordt te vol maar daar behoort dan ook de nodige beargumentatie bij.
quote:
In de tijd dat uitspraken als bovenstaande nog voorbehouden waren als enge partijen als de CD en CP '86 was dit tenminste nog wel zo! Nu niet meer???
Wat een vergelijking zeg.
CD en CP'86 zijn toch niet te vergelijken met LN.

Zeg dan gewoon niks.

Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:26:07 #39
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556770
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Idd, mensen die niet dezelfde gedachte hebben als jou zijn fout. Wie is hier de facist ?

Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!! Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!
  donderdag 20 december 2001 @ 14:27:26 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_2556785
quote:
Op donderdag 20 december 2001 schreef het hele topic het volgende:
rascist
Ach hij is tenminste geletterd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2556791
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:26 schreef Lantald het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!! Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!

Klopt, maar wat heeft dit dan met Pim te maken ?
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:28:44 #42
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_2556796
Pim Fortuyn staat mij dus absoluut niet aan. De partij zelf weet ik zo net nog niet.
Het is alleen zo dat ze nog geen verkiezingsprogramma hebben. En voor degenen die dat ontkennen kijk op hun site. De standpunten komen pas na de verkiezingen.
Al met al denk ik een storm in een glas water, met of zonder Pim.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 14:29:51 #43
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556805
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:25 schreef Serum het volgende:

[..]

Gelul, dat heeft hij nooit op deze primitieve manier gezegd.
Hij is een realist en inderdaad, Nederland wordt te vol maar daar behoort dan ook de nodige beargumentatie bij.
[..]

Het blijft neerkomen op hetzelfde! Hoezo is nederland vol? En als dat is moeten alle Nederlanders, zowel autochtoon als allochtoon, gecastreerd en gesterriliseerd worden!

Bovendien, moeten mensen in nood nu maar sterven van ellende?? Wij hebben toch meer dan genoeg, dit kunnen wij toch delen?

pi_2556837
quote:
Op donderdag 20 december 2001 12:32 schreef Goochem het volgende:
Oke ik zie het al weer. Pim is gelovig. Laat dan maar hangen. Heb niks met christenen. Dat vindt ik maar enge shit. weg dr mee dus. (heb net zo goed niks met andere geloven hoor)
Ten eerste zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat Firtuyn gelovig is, en ten tweede beken ik dat ik tegen iemand die een dergelijk Nederlands schrijft, niet opgewassen ben....geheel en al vernietigend voor alle gelovigen in Nederland!

(En ik ben me er van bewust dat ik zelf het woord ' terugherkennen' eens in een titel gebruikt heb... ik ga dan ook op het moment met gebogen hoofd over straat).

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 20 december 2001 @ 14:33:35 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_2556847
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef Lantald het volgende:
Het blijft neerkomen op hetzelfde! Hoezo is nederland vol? En als dat is moeten alle Nederlanders, zowel autochtoon als allochtoon, gecastreerd en gesterriliseerd worden!
Jij moet duidelijk niet elke dag naar Amsterdam. En de autochtone bevolking krimpt of stabiliseert met het huidige geboortecijfer. Het is weinig idealistisch om onderscheid te maken, maar zoals eerder geopperd wel realistisch.
quote:
Bovendien, moeten mensen in nood nu maar sterven van ellende?? Wij hebben toch meer dan genoeg, dit kunnen wij toch delen?
Sterven van ellende hoeft niet per sé geld gerelateerd te zijn
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 14:33:48 #46
3928 Ulx
pi_2556851
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:22 schreef Serum het volgende:

[..]

Ja en toen ?
Heb je ook een verklaring voor deze vergelijking tussen 2 totaal andere onderwerpen of probeer je wat stof op de waaien zoals gewoonlijk ?

Je keurt het goed dat mensen worden vastgehouden op basis van vermoedens/meningen van mensen. Ergo: Om de meningen van die mensen. Met andere woorden: Je vind het ok als mensen zonder proces worden opgesloten wegens een afwijkende mening.
  donderdag 20 december 2001 @ 14:35:02 #47
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_2556864
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:19 schreef Hummer_ het volgende:
Theoretisch gezien mischien wel.Praktisch gezien loopt het toch ietwat anders, zeker bij een nieuwe partij!.

Ik noemde al eerder het voorbeeld van Jan marijnissen die toch echt grotendeels verantwoordelijk is voor de ideeen van de S.P en vaak door het volk als de S.P gezien word.

Hij wordt misschien wel als de S.P. gezien, maar dat betekent nog niet dat Marijnissen het fundament van de partij vormt. Hij is een belangrijk gezicht wat veel kiezers trekt, maar hij is evengoed gebonden aan de ideologie zoals die is vastgelegd bij de oprichting van de partij en de standpunten zoals die bepaald worden door de partijleden. Hij is de persoon die het moet verkopen, het gezicht wat de punten naar buiten brengt.
Natuurlijk is hij belangrijk voor de S.P., maar hij vormt niet het fundament van de partij. Hooguit een goede verkoper.
quote:
Zeg je S.P dan zeg je marijnissen.Als je die NU zou vervangen zou het in de huidige situatie het failiet van de S.P betekenen.
Voor veel mensen wel, maar dat zijn voornamelijk de zwevende kiezers en anderen die zich niet zo verdiepen in partijprogramma's, maar puur afgaan op 'het gezicht' van de partij. Een vertrek van Marijnissen zou, net als het vertrek van Fortuyn, veel kiezers kosten, maar de partij blijft dan evenwel nog bestaan. Juist vanwege het fundament wat ze behouden, vanwege hun ideologie. De échte kiezers zullen de partij trouw blijven, vanwege dat fundament.
quote:
Zo is het ook met Fortuyn:Hij is nu bezig een deel van de ideologie van L.N te bepalen.Officieel staat daar natuurlijk een programmacomissie voor, maar reken maar dat Pim invloed heeft.
Dat zou nogal ondemocratisch zijn.
De partijleden bepalen het programma en Pim heeft het maar uit te dragen. Juist als de lijsttrekker er een andere agenda op na houdt vind ik het al een dubieuze partij. Je wordt, als het goed is, lid van een partij omdat je je kunt vinden in de ideologie, niet omdat het jezelf de grootste kans geeft om je eigen punten waar te maken.
quote:
De eerste lijsttrekker van een nieuwe partij kun je dus absoluut niet vergelijken met het wisselen van lijsttrekker binnen een traditionele partij zoals het C.D.A , simpelweg omdat daar de standpunten en ideologie al tientallen jaren vastliggen en in dit geval Balkenende dat beleid gewoon kan blijven volgen.
De ideologie van Leefbaar Nederland staat ook allang vast hoor. Dat is voortgevloeid uit de ideologie van Leefbaar Utrecht.
quote:
Zie het dus als een gezin: De oudste en eerste stelt vaak de norm en vanuit die ervaringen voeden de ouders vaak de nakomertjes op.
Uhm, nee. In de Nederlandse partijen hebben alle gezinsleden (als het goed is) evenveel te zeggen. Een programma-comissie stelt het verkiezingsprogramma op en de leden beslissen of een programmapunt aangenomen wordt of niet. De lijsttrekker draagt dit vervolgens uit. Pim Fortuyn is bij LN gekomen toen deze al globaal hun standpunten hadden bepaalt en de ideologie als vaststond, niet andersom.
pi_2556867
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:26 schreef Lantald het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!!

Pim heeft juist gezegt het geld dat over blijft van de asielzoekers die we minder zouden opvangen te willen investeren in duurzame oplossingen in het land van de asielzoeker zelf.
Bovendien zitten buiten jou en nog een paar onverlaten niet veel Nederlanders te wachten op Economische vluchtelingen die nu een groot percentage van de asielzoekers uitmaken en zodoende de weg blokkeren voor politiek vluchtelingen.
quote:
Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!
Hier ga ik niet eens op in
  donderdag 20 december 2001 @ 14:38:19 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_2556903
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ten eerste zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat Firtuyn gelovig is
Dat heeft hij zelf toegegeven. Overigens is dat ook mijn grootste struikelblok voor Fortuyn, vind zijn Homo en Christen zijn nogal hypocriet.
pi_2556909
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef Lantald het volgende:

[..]

WHUHAHAHAHAHAHAHA. Maar het komt op hetzelfde neer ?
Dus jij bent er zo een ?
quote:
Klopt, dat gaf Pim ook al aan.
Al het geld wat wij hier uitgeven om al die asielzoekers te voeden en onderhouden kunnen we beter besteden door dit te geven aan de landen die er om zitten te springen.
Die asielzoeker stroom gaat ons in de toekomst de kop kosten als het zo doorgaat, we zijn als land niet groot genoeg !
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:39:13 #51
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556916
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij moet duidelijk niet elke dag naar Amsterdam. En de autochtone bevolking krimpt of stabiliseert met het huidige geboortecijfer. Het is weinig idealistisch om onderscheid te maken, maar zoals eerder geopperd wel realistisch.

Wat heeft amsterdam er nu mee te maken? Kom ik trouwens erg vaak
quote:
[..]

Sterven van ellende hoeft niet per sé geld gerelateerd te zijn

Ik heb het ook niet over geld, maar over algemene welvaart! Deze kan in principe gedeeld worden!
pi_2556929
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je keurt het goed dat mensen worden vastgehouden op basis van vermoedens/meningen van mensen. Ergo: Om de meningen van die mensen. Met andere woorden: Je vind het ok als mensen zonder proces worden opgesloten wegens een afwijkende mening.

Dat zeg ik, 2 verschillende discussies dus.
Die 2 hebben in dit geval totaal niets met elkaar te maken.

En het stof was al weer neer gestreken dus hou maar weer op.

Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:41:10 #53
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556934
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Pim heeft juist gezegt het geld dat over blijft van de asielzoekers die we minder zouden opvangen te willen investeren in duurzame oplossingen in het land van de asielzoeker zelf.
Bovendien zitten buiten jou en nog een paar onverlaten niet veel Nederlanders te wachten op Economische vluchtelingen die nu een groot percentage van de asielzoekers uitmaken en zodoende de weg blokkeren voor politiek vluchtelingen.
[..]

Economische vluchtelingen worden al minstens 10 jaar niet meer toegelaten!!!!!!!!
  donderdag 20 december 2001 @ 14:41:34 #54
16625 robh
pi_2556942
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Hummer_ het volgende:

Dat heet ontwikkelingshulp. En Pim is niet de eerste die dat wil geven. Behalve dat is het gewoon een nette manier om te zeggen "rot op, blijf in je eigen land".
quote:
Het merendeel van de economische vluchtelingen worden eruit gefilterd en op het vliegtuig terug gezet. Degenen die er wel door komen hebben geluk, want waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 14:43:07 #55
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556962
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:38 schreef Serum het volgende:

[..]

WHUHAHAHAHAHAHAHA. Maar het komt op hetzelfde neer ?
Dus jij bent er zo een ?
[..]

Wat voor een????
pi_2556975
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:43 schreef Lantald het volgende:

[..]

Wat voor een????

Een schreeuwertje die eigenlijk niet weet wat ie schreeuwt.
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:46:14 #57
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2556987
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:45 schreef Serum het volgende:

[..]

Een schreeuwertje die eigenlijk niet weet wat ie schreeuwt.

TSSSSSSSSSS
pi_2557001
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:41 schreef robh het volgende:

[..]

Dat heet ontwikkelingshulp. En Pim is niet de eerste die dat wil geven. Behalve dat is het gewoon een nette manier om te zeggen "rot op, blijf in je eigen land".

En wat is daar dan fout aan ?
quote:
[..]

Het merendeel van de economische vluchtelingen worden eruit gefilterd en op het vliegtuig terug gezet. Degenen die er wel door komen hebben geluk, want waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Fouten horen daar niet in gemaakt te worden.
Dus ...
pi_2557006
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:46 schreef Lantald het volgende:

[..]

TSSSSSSSSSS

Loop je leeg of was dat je laatste argument ?

[Dit bericht is gewijzigd door Serum op 20-12-2001 14:49]

Dus ...
pi_2557011
Het was voor mij inderdaad een overweging, totdat die ontzettende opzich-zelfgeilende-@#@# lijsttrekker werd.
  donderdag 20 december 2001 @ 14:50:08 #61
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2557017
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Serum het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof dat jij het erg jammer vind dat partijen als CP'86 niet meer bestaan!
pi_2557022
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:49 schreef Nyrem het volgende:
Het was voor mij inderdaad een overweging, totdat die ontzettende opzich-zelfgeilende-@#@# lijsttrekker werd.
Daar heb je ali ook weer.
En wat als ie nu moslim was ?
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:51:19 #63
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2557030
quote:

[..]

Loop je leeg of was dat je laatste argument ?

Eigenlijk had ik je voor moeten stellen eens in de spiegel te kijken.....
  donderdag 20 december 2001 @ 14:52:05 #64
16625 robh
pi_2557038
quote:

Alles. Alleen al dat je het vraagt getuigd van gebrek aan inzicht en opvoeding.
En dan vinden sommigen het raar dat LN vooral door extreem-rechts als DE partij wordt gezien.
quote:
Dan ga jij maar bij de grens staan.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 14:52:31 #65
3928 Ulx
pi_2557041
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Serum het volgende:
Dan zou hij de koude oorlog aan zichzelf verklaren. En mensen die zo gek zijn krijgen mijn stem ook niet.
pi_2557043
quote:

OK, alleen in de zin van, 'de gevestigde partijen vind ik helemaal niks meer'. Maar om nou te zeggen dat ik veel wist van die leefbaar clubjes, nee dus. Met PF aan het hoofd ga ik er zeker niet meer op stemmen.
pi_2557046
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Lantald het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij het erg jammer vind dat partijen als CP'86 niet meer bestaan!

En jij wordt zeer binnenkort vast en zeker moslim om je mede-burgers wat beter te begrijpen ?
Dus ...
  donderdag 20 december 2001 @ 14:54:05 #68
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2557056
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:52 schreef Serum het volgende:

[..]

En jij wordt zeer binnenkort vast en zeker moslim om je mede-burgers wat beter te begrijpen ?

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
pi_2557067
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:54 schreef Lantald het volgende:

[..]

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!

Je argumenten worden nog slapper, zullen we nu maar ophouden ?
Ik wil je niet kwesten.
Dus ...
pi_2557070
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Serum het volgende:

[..]

Daar heb je ali ook weer.

ALs hij moslim was...dan had ik een beeldje voor hem gemaakt en een moskee voor hem gebouwd!
gut o gut... je brein wil maar niet gaan werken he!
  donderdag 20 december 2001 @ 14:55:17 #71
16076 Lantald
Ik hou mijn adem in!!!!
pi_2557074
Serum, zegt 88 jou iets?
pi_2557127
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:55 schreef Nyrem het volgende:

[..]

ALs hij moslim was...dan had ik een beeldje voor hem gemaakt en een moskee voor hem gebouwd!
gut o gut... je brein wil maar niet gaan werken he!

Ik pas me aan aan jouw niveau.
---

´aan·pas·sen

I {ov.ww.}
1 aantrekken om te passen
2 in overeenstemming brengen, passend maken => adapteren, assimileren
II {wk.ww.}
1 zich regelen naar, zich schikken => in stijl blijven

--- [Bron: http://www.vandale.nl ]

Dus ...
pi_2557143
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:55 schreef Lantald het volgende:
Serum, zegt 88 jou iets?
Jazeker ... jouw IQ ?
Dus ...
pi_2557184
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hij wordt misschien wel als de S.P. gezien, maar dat betekent nog niet dat Marijnissen het fundament van de partij vormt. Hij is een belangrijk gezicht wat veel kiezers trekt, maar hij is evengoed gebonden aan de ideologie zoals die is vastgelegd bij de oprichting van de partij en de standpunten zoals die bepaald worden door de partijleden.

Gedeeltelijk waar. Uiteraard hebben de kiezers en partijleden een belangrijke invloed ware het niet dat Marijnissen grotendeels zelf verantwoordelijk is voor de ideologie van zijn partij. Zijn eigen ideologie vormt grotendeels het hoofdfundament van de S.P en daar kun je als kiezer in meegaan of niet
quote:
Voor veel mensen wel, maar dat zijn voornamelijk de zwevende kiezers en anderen die zich niet zo verdiepen in partijprogramma's, maar puur afgaan op 'het gezicht' van de partij. Een vertrek van Marijnissen zou, net als het vertrek van Fortuyn, veel kiezers kosten, maar de partij blijft dan evenwel nog bestaan. Juist vanwege het fundament wat ze behouden, vanwege hun ideologie. De échte kiezers zullen de partij trouw blijven, vanwege dat fundament.
Met failiet bedoelde ik dat er een partijtje nog kleiner als de cristenen-Unie over zou blijven,niet het definitieve failiet natuurlijk.
quote:
Dat zou nogal ondemocratisch zijn.
De partijleden bepalen het programma en Pim heeft het maar uit te dragen. Juist als de lijsttrekker er een andere agenda op na houdt vind ik het al een dubieuze partij. Je wordt, als het goed is, lid van een partij omdat je je kunt vinden in de ideologie, niet omdat het jezelf de grootste kans geeft om je eigen punten waar te maken.
De partijvoorzitter doet ook voorstellen waar over gestemd kan worden binnen de partij,als er vertrouwen bestaat in de lijsttrekker zullen de meeste van zijn plannen aangenomen worden omdat ze vaak overeen komen met de ideologie van de partij. Zo werkt het gewoon.
quote:
De ideologie van Leefbaar Nederland staat ook allang vast hoor. Dat is voortgevloeid uit de ideologie van Leefbaar Utrecht.
De hoofdpunten stonden vast,niet de vorm waarin L.N nu ten tonele verschijnt. De grote onenigheid alvorens de partij nationaal ging bewijst dit maar weer . Wat Leefbaar Utrecht overigens niet aan te rekenen valt! daar het en klein lokaal partijtje betreft die V.N.M.L Lokale i.p.v Nationale belangen beahartigde en das toch ietwat andere koek.
quote:
Uhm, nee. In de Nederlandse partijen hebben alle gezinsleden (als het goed is) evenveel te zeggen. Een programma-comissie stelt het verkiezingsprogramma op en de leden beslissen of een programmapunt aangenomen wordt of niet. De lijsttrekker draagt dit vervolgens uit. Pim Fortuyn is bij LN gekomen toen deze al globaal hun standpunten hadden bepaalt en de ideologie als vaststond, niet andersom.
Niet helemaal waar.
Het voorstel voor o.a de regulering van ambtenaren stond absoluut nog niet in het programma voor de komst van Pim en is (uiteraard met instemming van het Congres) daarna aangenomen.Het betrof hier een dee van Pim. En zo zijn er nog meerdere onderdelen uit het programma van L.N te noemen die er gekomen zijn door de komst van Pim.
pi_2557253
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:59 schreef Serum het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan jouw niveau.
---

´aan·pas·sen

I {ov.ww.}
1 aantrekken om te passen
2 in overeenstemming brengen, passend maken => adapteren, assimileren
II {wk.ww.}
1 zich regelen naar, zich schikken => in stijl blijven

--- [Bron: http://www.vandale.nl ]

Hahaha dit is wat je noemt een voorspelbare cliche post.
In het echt ben je waarschijnlijk een lulletje en eigenlijk ben je dat hier ook
pi_2557290
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:07 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hahaha dit is wat je noemt een voorspelbare cliche post.
In het echt ben je waarschijnlijk een lulletje en eigenlijk ben je dat hier ook

Jij mag dat zeggen van me.
Liever jij dan iemand met verstand.
Dus ...
pi_2557330
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:52 schreef robh het volgende:

[..]

Alles. Alleen al dat je het vraagt getuigd van gebrek aan inzicht en opvoeding.
En dan vinden sommigen het raar dat LN vooral door extreem-rechts als DE partij wordt gezien.

Ach lul toch niet zo slap man! .

Partijen als de S.P worden ook door veel communisten als DE partij gezien. Maakt dat de S.P een communistische partij ?
Bij L.N werden tijdens de oprichting de naties netjes uit de zaal geflikkert. Zo heeft iedere partij met wat afwijkende standpunten wel een extreme groep aanhangers die overigens absoluut ongewenst zijn.

quote:
Dan ga jij maar bij de grens staan.
Wil je eens stoppen met op de man spelen?
Ik begin je een behoorlijk irritant ventje te vinden op deze manier.
  donderdag 20 december 2001 @ 15:18:01 #78
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2557428
Ulx, ben blij dat je weer terug bent man. Super topic. Kan er weer eens nagedacht worden
  donderdag 20 december 2001 @ 15:18:28 #79
16625 robh
pi_2557436
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:12 schreef Hummer_ het volgende:

Wil je eens stoppen met op de man spelen?
Ik begin je een behoorlijk irritant ventje te vinden op deze manier.

Ik vind het wel netjes van je dat je opkomt voor de zwakbegaafde fok!kers.
Maar ik heb geen respect voor extremisten die alle buitenlanders het land uit willen zetten en niet weten waarom en al helemaal niet hoe.
En dan speel ik op de man? Da's in mijn ogen nog altijd beter dan op een bevolkingsgroep.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_2557492
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:18 schreef robh het volgende:

[..]

Ik vind het wel netjes van je dat je opkomt voor de zwakbegaafde fok!kers.
Maar ik heb geen respect voor extremisten die alle buitenlanders het land uit willen zetten en niet weten waarom en al helemaal niet hoe.
En dan speel ik op de man? Da's in mijn ogen nog altijd beter dan op een bevolkingsgroep.

Als je alle postings hier gelezen hebt en dan nog zulke dingen durft te zeggen gooi ik het maar op je zwakbegaaftheid inderdaad.
Jammer, ik had je zo graag serieus willen nemen.
Dus ...
pi_2557557
Jammer dat sommigen blijven volharden in het bestaan van een relatie LN - Extreem Rechts.

LN is een rechts gekleurd alternatief (en dat is zeldzaam in nederland aangezien de overige partijen ofwel uitgesproken links ofwel links van het midden opereren; uitzondering vvd).

pi_2557583
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:25 schreef Sniper het volgende:
Jammer dat sommigen blijven volharden in het bestaan van een relatie LN - Extreem Rechts.

LN is een rechts gekleurd alternatief (en dat is zeldzaam in nederland aangezien de overige partijen ofwel uitgesproken links ofwel links van het midden opereren; uitzondering vvd).

True ...
Dus ...
pi_2557620
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:41 schreef Lantald het volgende:

[..]

Economische vluchtelingen worden al minstens 10 jaar niet meer toegelaten!!!!!!!!

Haahaha!
En dat geloof jij zelf ?
  donderdag 20 december 2001 @ 15:29:55 #84
16625 robh
pi_2557625
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:25 schreef Sniper het volgende:

LN (met Pim) is en blijft het beste alternatief voor extreem-rechts. Ik wil niet zeggen dat er een relatie is, maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_2557731
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:29 schreef robh het volgende:

[..]

LN (met Pim) is en blijft het beste alternatief voor extreem-rechts. Ik wil niet zeggen dat er een relatie is, maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.

Errug zwakke beredenering.
Dus ...
pi_2557768
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:29 schreef robh het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat er een relatie is,

Kwam dat: "L.N is een natie-partij" eerder niet uit jouw mond "?
quote:
maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.
Jouw onzin ,jouw feestje.
I.i.g alles beter als zo,n Frankensteijn van een Melkert als premier. brrrrrrr
  donderdag 20 december 2001 @ 15:46:46 #87
16625 robh
pi_2557898
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:38 schreef Hummer_ het volgende:

Kwam dat: "L.N is een natie-partij" eerder niet uit jouw mond "?

Nee. Het is trouwens "nazi-partij".
quote:
Jouw onzin ,jouw feestje.
I.i.g alles beter als zo,n Frankensteijn van een Melkert als premier. brrrrrrr
Daar kan ik dan wel inkomen. Een lekker ding is het zeker niet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_2558103
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:46 schreef robh het volgende:

[..]

Nee. Het is trouwens "nazi-partij".

Tikfout=Geen argument.
quote:
Daar kan ik dan wel inkomen. Een lekker ding is het zeker niet.
Het gaat om de uitstraling en politieke ideeen van dat ventje:Die zijn ronduit eng te noemen.
pi_2558113
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:01 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Tikfout=Geen argument.
[..]

Het gaat om de uitstraling en politieke ideeen van dat ventje:Die zijn ronduit eng te noemen.

Vraag maar aan van Gijzel.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:07:44 #90
16625 robh
pi_2558188
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:01 schreef Hummer_ het volgende:

Tikfout=Geen argument.

Nee, maar "nee" blijft "nee" en is niets anders dan "nee" op je eerdere vraag.
quote:
Dat vind ik ook van Pim.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 16:15:24 #91
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2558300
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:07 schreef robh het volgende:
Dat vind ik ook van Pim.
En wij nou van jouw.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 16:16:24 #92
3928 Ulx
pi_2558313
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:15 schreef X-Ray het volgende:

[..]

En wij nou van jouw.

Wie zijn wij? De elkaar de bal toespelende rechtse kliek?
pi_2558343
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wie zijn wij?

De normaal denkenden onder ons.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:20:38 #94
16625 robh
pi_2558366
quote:

Pim is de heilige graal van modern weldenkend Nederland.
Daar iets over zeggen is heiligschennis.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 16:24:26 #95
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2558424
quote:

[..]

De overkant van de elkaar de bal toespelende linkse kliek misschien? De linkse kliek die lekker door de media geindoctrineerd wordt?
Column: de rabiaat links gekleurde media
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 december 2001 @ 16:25:32 #96
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2558441
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:20 schreef robh het volgende:
Over wat? Allochtonen? Het knuffelbeleid?

Ja, da's idd flink heiligschennis in Nederland, al sinds rovershoofdman den Uyl zijn doctrine doordrukte.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 20 december 2001 @ 16:28:05 #97
16625 robh
pi_2558463
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:25 schreef X-Ray het volgende:

Over wat? Allochtonen? Het knuffelbeleid?

Nee, niks van dit alles. Gewoon Pim. Hence: jouw reactie.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 16:28:10 #98
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_2558464
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:20 schreef robh het volgende:

[..]

Pim is de heilige graal van modern weldenkend Nederland.

Nou beste "De Dichter van Groningen"
Mijn mening verkondigd die rakker toch niet, het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo en dan ....hilariteit alom
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 20 december 2001 @ 16:29:24 #99
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2558480
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, niks van dit alles. Gewoon Pim. Hence: jouw reactie.

Oh ja.
Okay.

In jouw wereldje ongetwijfeld, jongen, ongetwijfeld.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 16:32:38 #100
3928 Ulx
pi_2558524
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]
het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo

En wat is daar mis mee? Als de nederlandse cultuur daaruit bestaat, dan is het up to Pim om die te beschermen, zodat we weer veilig met de arm om het bord geslagen de stamppotten met kuilen vol jus om 6 uur 's avonds naar binnen kunnen lepelen.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:33:41 #101
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2558536
quote:

[..]

Nou beste "De Dichter van Groningen"
Mijn mening verkondigd die rakker toch niet, het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo en dan ....hilariteit alom

Ik vind het eerder hilarisch hoe Links Nederland straks op haar bek glijdt na de verkiezingen. De ophef om zijn stap richting kamer is niet voor niets zo groot:Politiek correct N.L staat te trillen op haar benen.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:36:36 #102
16625 robh
pi_2558588
quote:

Mijn mening ook niet, maar veel mensen die hem wel aanhangen gaan er prat op dat in het 3e-wereldland genaamd Nederland alle problemen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen indien er een president komt genaamd Pim. Hij is namelijk de alleskunner, de politieke Mesias, de verlosser.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 16:38:10 #103
16625 robh
pi_2558610
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:33 schreef Hummer_ het volgende:

Ik vind het eerder hilarisch hoe Links Nederland straks op haar bek glijdt na de verkiezingen. De ophef om zijn stap richting kamer is niet voor niets zo groot:Politiek correct N.L staat te trillen op haar benen.

Ik hoop ook echt dat de geronomeerde partijen wakker worden en beginnen aan een tegenoffensief. Het is nu nog allemaal 1 richting op
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 16:38:41 #104
3928 Ulx
pi_2558620
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:33 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Nah, voorlopig jat hij meer stemmen weg bij het rechtse gedeelte. LN zonder PF had meer gesnoept bij de linkerkant, maar met PF halen ze meer stemmen weg bij de rechterkant.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:40:02 #105
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2558643
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:38 schreef robh het volgende:

[..]

Ik hoop ook echt dat de geronomeerde partijen wakker worden en beginnen aan een tegenoffensief. Het is nu nog allemaal 1 richting op

L.N is o.a in het leven geroepen om de gerenomeerde partijen wakker te schudden. Dus 1 doel hebben ze i.i.g al bereikt.
  donderdag 20 december 2001 @ 16:44:56 #106
16625 robh
pi_2558687
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:40 schreef Hummer_ het volgende:

L.N is o.a in het leven geroepen om de gerenomeerde partijen wakker te schudden. Dus 1 doel hebben ze i.i.g al bereikt.

Jep. En straks komen de gerenomeerde partijen met realistische ideeen en een plan van aanpak (wat ik mis bij LN, netzoals duidelijke standpunten, zie www.leefbaar.nl).
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 december 2001 @ 16:46:21 #107
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2558703
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nah, voorlopig jat hij meer stemmen weg bij het rechtse gedeelte. LN zonder PF had meer gesnoept bij de linkerkant, maar met PF halen ze meer stemmen weg bij de rechterkant.

Links zakt aardig in in de peilingen. Met dank aan Melkert zelf natuurlijk (o.a. van Gijzel).
  donderdag 20 december 2001 @ 16:47:11 #108
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2558713
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:44 schreef robh het volgende:

[..]

Jep. En straks komen de gerenomeerde partijen met realistische ideeen

Wanneer dan ?
Of worden die tegelijk met de invoering van de islamitische feestdag gepresenteerd ?
  donderdag 20 december 2001 @ 17:01:17 #109
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2558832
Ik zou noch op LN, noch op Pim stemmen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2559236
Ik had Pim liever met z'n eigen lijst gezien. LN stelt natuurlijk geen moer voor zonder Pim. Die paar ontiegelijk domme linkse wannabe-politici zitten Pim alleen maar in de weg.

Antwoord dus: Nee.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  donderdag 20 december 2001 @ 19:28:04 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2560234
Andere stelling: ik had heel misschien nog op ze gestemd als Henk Westbroek lijsttrekker was geworden, maar Pim Fortuyn vind ik echt een 1e klas druif! Enge man, genre Hans Janmaat
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 december 2001 @ 19:42:52 #112
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2560384
quote:
Op donderdag 20 december 2001 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Andere stelling: ik had heel misschien nog op ze gestemd als Henk Westbroek lijsttrekker was geworden, maar Pim Fortuyn vind ik echt een 1e klas druif! Enge man, genre Hans Janmaat
En tot welk genre mogen we jou rekenen dan ?

Wellicht dat http://www.pornosterretje.nl ons een duidelijker beeld geeft ?

donderdag 20 december 2001 @ 20:01:00 #113
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2560588
Poeh poeh, sommige Fortuyn-fans hier klinken als vijftienjarige meisjes die geen verkeerd woord over hun favoriete Backstreet Boy willen horen. Het mag wel wat minder, al is de man een nazi of racist noemen ook weer zwaar overdreven.

On-topic: ik zou zonder Pim ook niet op LN stemmen, het hele kliekje komt nogal amateuristisch over. Over Fortuyn kun je zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een duidelijke visie. Waar ik het overigens grotendeels niet eens ben, maar op zich mogen ze het van mij best eens vier jaar proberen in de kamer.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2001 @ 20:30:57 #114
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2560958
quote:
Op donderdag 20 december 2001 20:01 schreef Zanderrr het volgende:

On-topic: ik zou zonder Pim ook niet op LN stemmen, het hele kliekje komt nogal amateuristisch over.

Daar heb ik nix aan toe te voegen.
  donderdag 20 december 2001 @ 20:33:48 #115
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2560996
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:09 schreef Serum het volgende:

[..]

Jij mag dat zeggen van me.
Liever jij dan iemand met verstand.

Dat is goed zoeken op Fok.

ps: Het leuke is dat ik van jou alles mag zeggen wat ik wil ( er is helaas zo weinig over jou te zeggen, niets noemenswaardig in ieder geval. Arme Pascal)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 20-12-2001 20:49]

vrijdag 21 december 2001 @ 16:39:31 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2569637
Ok dit topic hoort niet in AN&M thuis, maar in het forum dat er is voor politiek:

SC&H.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2569780
Nee, ik ga niet op Leefbaar Nederland stemmen met of zonder Pim Fortuyn.
  vrijdag 21 december 2001 @ 17:36:21 #118
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2570299
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 16:53 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik ga niet op Leefbaar Nederland stemmen met of zonder Pim Fortuyn.
Gelukkig maar!
Aan 1 Sjohn Lammerts hebben we meer als genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 21-12-2001 17:56]

vrijdag 21 december 2001 @ 17:36:50 #119
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2570305
quote:
Op donderdag 20 december 2001 19:42 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

En tot welk genre mogen we jou rekenen dan ?

Wellicht dat http://www.pornosterretje.nl ons een duidelijker beeld geeft ?

Voel je je aangevallen of zo, kneus?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 21 december 2001 @ 17:45:15 #120
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2570392
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 17:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voel je je aangevallen of zo, kneus?

Ik weet niet wie zich hier nou aangevallen voelt.
pi_2570505
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 17:36 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Gelukkig maar!
Aan 1 Sjohn Lammerts hebben we meer als genoeg.

En weer een briljante opmerking van een deel van Duo Pimotti.
pi_2572747
quote:
Op donderdag 20 december 2001 20:01 schreef Zanderrr het volgende:
Poeh poeh, sommige Fortuyn-fans hier klinken als vijftienjarige meisjes die geen verkeerd woord over hun favoriete Backstreet Boy willen horen
Ja, en dan ook zijn foto als user icon gebruiken. Het is wat, de Pimofilie op Fok!..
It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 26 december 2001 @ 22:41:38 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2613638
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 17:45 schreef Hummer_ het volgende:

[..]

Ik weet niet wie zich hier nou aangevallen voelt.

Jij voelt je geloof ik aangevallen door iedereen die Pim Fortuyn geen warm ( ) hart toedraagt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')