Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.
quote:Verkeerd staan, net als de andere topics over Pim.
Op donderdag 20 december 2001 11:25 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Wat doet dit in ANenM?
quote:Denk, uh, je, uh, uh, dat nou, uuh, uh, werkelijk, uuh.
Op donderdag 20 december 2001 11:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Henk Westbroek meer stemmen zou trekken...
"En die mensen die toch binnenkomen, moeten gelijk weer weg als het in eigen land weer rustig is!"
Beetje jammer alleen dat Pimmetje de herenliefde hoog int vaandel draagt
[Dit bericht is gewijzigd door octopus13 op 20-12-2001 12:06]
A: Mensen die op Pim stemmen
B: Mensen die op het beste van het slechte stemmen
C: Mensen die volledig achter LN's doelstellingen staan
* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he )
quote:Jij was toch de sick and twisted bastard?
Op donderdag 20 december 2001 12:04 schreef zion het volgende:
* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he)
quote:Neem dan het LN logo als usericon.
Op donderdag 20 december 2001 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stem op een partij en niet op een persoon, dus JA!
yep, een NL zonder Pim is meteen een stuk leefbaarder....
Daar zou ik wel op stemmen...
werd toch niet bedoeld zo...
quote:Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.
Op donderdag 20 december 2001 11:19 schreef Ulx het volgende:
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.
Kaliber brulkikker.
quote:Het kwam op mij over alsof het LN niet meer uitmaakte met wat voor standpunten ze kwamen, zolang ze maar in de kamer zouden komen. En da's zonde.
Op donderdag 20 december 2001 12:45 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.
Het verkiezen van dhr. Fortuyn heeft bij mij het laatste beetje kans die ze hadden op een stem van mij weggenomen. Pim voert zijn eigen campagne en LN maakt daar dankbaar gebruik van.
Nu met Pim als de grote Roerganger van LN wordt deze partij steeds enger! Ook wanneer wij het logo eens goed bekijken! Dit logo is hetzelfde als het Logo voor NL op auto's, maar dan omgekeerd! Zo wordt LN steeds een engere nationalistische partij!!!
Even off-topic: Ik merk dat FOK ook behoorlijk vol zit met mensen met foute ideeen!
quote:
Op donderdag 20 december 2001 13:38 schreef Lantald het volgende:
Even off-topic: Ik merk dat FOK ook behoorlijk vol zit met mensen met foute ideeen!
quote:Ligt er maar net aan wie dan de scepter zou zwaaien binnen L.N. Als een zekere postzegelverkopende Sjohn Lammerts lijsttrekker was geworden zou ik het wel 10 keer laten L.N te stemmen omdat het dan mijn inziens een veel te linkse partij werd die niks toevoegde aan de bestaande partijen maar een schijnvertoning zou zijn geworden met zo,n knuppel.
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?
Ik vind dus dat je i.d.d kan stellen dat Pim een behoorlijke bijdrage levert aan zowel het image als het programma van de partij.Hetzelfde valt trouwens te zeggen van vele andere partijen.Simpel voorbeeldje:Wat zou de S.P zijn als Jan Marijnissen morgen opstapt? Juist! En tevens kennen we allemaal de rellen Rondom Ad Melkert die een heleboel P.V.D.A -leden niet zien zitten als waardig opvolger van Kok.
Ik durf met een gerust hart te stellen dat de lijsttrekker een van de belangrijkste Fundamenten uit een partij is.
quote:Hoe kom je erbij dat Pim Fortuyn een rascist is
LN zonder P.Fortuyn zou stukken beter zijn, zeker wanneer zijn ideeen ook uit het programma geschrapt zouden worden!! Is niet elke partij beter af zonder rascist/fascist???
Het is jammer dat een partij zijn idealen verkoopt voor kiezers.....
quote:Elke andere partij komt toch als het goed is op voor de nederlandse bevolking ? En ja, ze hebben het beste voor met nederland, maar dat maakt ze gelijk nationalistisch ? Ik vind jou bekrompen visie enger eerlijk gezegt.
Nu met Pim als de grote Roerganger van LN wordt deze partij steeds enger! Ook wanneer wij het logo eens goed bekijken! Dit logo is hetzelfde als het Logo voor NL op auto's, maar dan omgekeerd! Zo wordt LN steeds een engere nationalistische partij!!!
quote:Idd, mensen die niet dezelfde gedachte hebben als jou zijn fout. Wie is hier de facist ?
quote:Juist niet. De Ideologie en de standpunten zijn belangrijk. Een lijsttrekker wordt om de zoveel tijd vervangen, de ideologie en standpunten blijven goeddeels hetzelfde. Dát vormt het fundament van de partij. De lijsttrekker is niemand anders dan de verkoper daarvan.
Op donderdag 20 december 2001 13:57 schreef Hummer_ het volgende:
Ik durf met een gerust hart te stellen dat de lijsttrekker een van de belangrijkste Fundamenten uit een partij is.
quote:Dat zijn ideeen afwijken van die van jou maakt hem nog geen rascist/fascist.
LN zonder P.Fortuyn zou stukken beter zijn, zeker wanneer zijn ideeen ook uit het programma geschrapt zouden worden!! Is niet elke partij beter af zonder rascist/fascist???
Het is jammer dat een partij zijn idealen verkoopt voor kiezers.....`
quote:Oooooh .. wat erg.
quote:Nogmaals, dat jouw ideeen afwijken van die van andere mensen wil het nog niet zeggen dat die mensen en/of ideeen fout zijn ?!
Je bent een goeie voor een extreme partij jij, vooroordelen over mensen hebben met een andere mening is behoorlijk rascistisch/fascistisch.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:15 schreef Serum het volgende:
vooroordelen over mensen hebben met een andere mening is behoorlijk rascistisch/fascistisch.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 09:38 schreef Serum het volgende:
Ze verdienen geen proces. Punt.
quote:Theoretisch gezien mischien wel.Praktisch gezien loopt het toch ietwat anders, zeker bij een nieuwe partij!.
Op donderdag 20 december 2001 14:04 schreef Lithion het volgende:[..]
Juist niet. De Ideologie en de standpunten zijn belangrijk. Een lijsttrekker wordt om de zoveel tijd vervangen, de ideologie en standpunten blijven goeddeels hetzelfde. Dát vormt het fundament van de partij. De lijsttrekker is niemand anders dan de verkoper daarvan.
Ik noemde al eerder het voorbeeld van Jan marijnissen die toch echt grotendeels verantwoordelijk is voor de ideeen van de S.P en vaak door het volk als de S.P gezien word. Zeg je S.P dan zeg je marijnissen.Als je die NU zou vervangen zou het in de huidige situatie het failiet van de S.P betekenen.
Zo is het ook met Fortuyn:Hij is nu bezig een deel van de ideologie van L.N te bepalen.Officieel staat daar natuurlijk een programmacomissie voor, maar reken maar dat Pim invloed heeft. De eerste lijsttrekker van een nieuwe partij kun je dus absoluut niet vergelijken met het wisselen van lijsttrekker binnen een traditionele partij zoals het C.D.A , simpelweg omdat daar de standpunten en ideologie al tientallen jaren vastliggen en in dit geval Balkenende dat beleid gewoon kan blijven volgen.
Zie het dus als een gezin: De oudste en eerste stelt vaak de norm en vanuit die ervaringen voeden de ouders vaak de nakomertjes op.
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 20-12-2001 14:22]
Het bovenstaande zijn uitspraken waar Pim Fortuyn zich in kan vinden en ze zelf gezegd heeft! Deze beide uitspraken getuigen van rascisme/fascisme!!!!
In de tijd dat uitspraken als bovenstaande nog voorbehouden waren als enge partijen als de CD en CP '86 was dit tenminste nog wel zo! Nu niet meer???
quote:Ja en toen ?
Op donderdag 20 december 2001 14:19 schreef Ulx het volgende:[..]
[..]
quote:Gelul, dat heeft hij nooit op deze primitieve manier gezegd.
Op donderdag 20 december 2001 14:21 schreef Lantald het volgende:
" Nederland=vol "
" nederland voor de nederlanders "Het bovenstaande zijn uitspraken waar Pim Fortuyn zich in kan vinden en ze zelf gezegd heeft! Deze beide uitspraken getuigen van rascisme/fascisme!!!!
quote:Wat een vergelijking zeg.
In de tijd dat uitspraken als bovenstaande nog voorbehouden waren als enge partijen als de CD en CP '86 was dit tenminste nog wel zo! Nu niet meer???
Zeg dan gewoon niks.
quote:Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!! Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!
Op donderdag 20 december 2001 13:58 schreef gelly het volgende:[..]
Idd, mensen die niet dezelfde gedachte hebben als jou zijn fout. Wie is hier de facist ?
quote:Ach hij is tenminste geletterd.
Op donderdag 20 december 2001 schreef het hele topic het volgende:
rascist
quote:Klopt, maar wat heeft dit dan met Pim te maken ?
Op donderdag 20 december 2001 14:26 schreef Lantald het volgende:[..]
Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!! Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!
quote:Het blijft neerkomen op hetzelfde! Hoezo is nederland vol? En als dat is moeten alle Nederlanders, zowel autochtoon als allochtoon, gecastreerd en gesterriliseerd worden!
Op donderdag 20 december 2001 14:25 schreef Serum het volgende:[..]
Gelul, dat heeft hij nooit op deze primitieve manier gezegd.
Hij is een realist en inderdaad, Nederland wordt te vol maar daar behoort dan ook de nodige beargumentatie bij.
[..]
Bovendien, moeten mensen in nood nu maar sterven van ellende?? Wij hebben toch meer dan genoeg, dit kunnen wij toch delen?
quote:Ten eerste zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat Firtuyn gelovig is, en ten tweede beken ik dat ik tegen iemand die een dergelijk Nederlands schrijft, niet opgewassen ben....geheel en al vernietigend voor alle gelovigen in Nederland!
Op donderdag 20 december 2001 12:32 schreef Goochem het volgende:
Oke ik zie het al weer. Pim is gelovig. Laat dan maar hangen. Heb niks met christenen. Dat vindt ik maar enge shit. weg dr mee dus. (heb net zo goed niks met andere geloven hoor)
(En ik ben me er van bewust dat ik zelf het woord ' terugherkennen' eens in een titel gebruikt heb... ik ga dan ook op het moment met gebogen hoofd over straat).
quote:Jij moet duidelijk niet elke dag naar Amsterdam. En de autochtone bevolking krimpt of stabiliseert met het huidige geboortecijfer. Het is weinig idealistisch om onderscheid te maken, maar zoals eerder geopperd wel realistisch.
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef Lantald het volgende:
Het blijft neerkomen op hetzelfde! Hoezo is nederland vol? En als dat is moeten alle Nederlanders, zowel autochtoon als allochtoon, gecastreerd en gesterriliseerd worden!
quote:Sterven van ellende hoeft niet per sé geld gerelateerd te zijn
Bovendien, moeten mensen in nood nu maar sterven van ellende?? Wij hebben toch meer dan genoeg, dit kunnen wij toch delen?
quote:Je keurt het goed dat mensen worden vastgehouden op basis van vermoedens/meningen van mensen. Ergo: Om de meningen van die mensen. Met andere woorden: Je vind het ok als mensen zonder proces worden opgesloten wegens een afwijkende mening.
Op donderdag 20 december 2001 14:22 schreef Serum het volgende:[..]
Ja en toen ?
Heb je ook een verklaring voor deze vergelijking tussen 2 totaal andere onderwerpen of probeer je wat stof op de waaien zoals gewoonlijk ?
quote:Hij wordt misschien wel als de S.P. gezien, maar dat betekent nog niet dat Marijnissen het fundament van de partij vormt. Hij is een belangrijk gezicht wat veel kiezers trekt, maar hij is evengoed gebonden aan de ideologie zoals die is vastgelegd bij de oprichting van de partij en de standpunten zoals die bepaald worden door de partijleden. Hij is de persoon die het moet verkopen, het gezicht wat de punten naar buiten brengt.
Op donderdag 20 december 2001 14:19 schreef Hummer_ het volgende:
Theoretisch gezien mischien wel.Praktisch gezien loopt het toch ietwat anders, zeker bij een nieuwe partij!.Ik noemde al eerder het voorbeeld van Jan marijnissen die toch echt grotendeels verantwoordelijk is voor de ideeen van de S.P en vaak door het volk als de S.P gezien word.
quote:Voor veel mensen wel, maar dat zijn voornamelijk de zwevende kiezers en anderen die zich niet zo verdiepen in partijprogramma's, maar puur afgaan op 'het gezicht' van de partij. Een vertrek van Marijnissen zou, net als het vertrek van Fortuyn, veel kiezers kosten, maar de partij blijft dan evenwel nog bestaan. Juist vanwege het fundament wat ze behouden, vanwege hun ideologie. De échte kiezers zullen de partij trouw blijven, vanwege dat fundament.
Zeg je S.P dan zeg je marijnissen.Als je die NU zou vervangen zou het in de huidige situatie het failiet van de S.P betekenen.
quote:Dat zou nogal ondemocratisch zijn.
Zo is het ook met Fortuyn:Hij is nu bezig een deel van de ideologie van L.N te bepalen.Officieel staat daar natuurlijk een programmacomissie voor, maar reken maar dat Pim invloed heeft.
quote:De ideologie van Leefbaar Nederland staat ook allang vast hoor. Dat is voortgevloeid uit de ideologie van Leefbaar Utrecht.
De eerste lijsttrekker van een nieuwe partij kun je dus absoluut niet vergelijken met het wisselen van lijsttrekker binnen een traditionele partij zoals het C.D.A , simpelweg omdat daar de standpunten en ideologie al tientallen jaren vastliggen en in dit geval Balkenende dat beleid gewoon kan blijven volgen.
quote:Uhm, nee. In de Nederlandse partijen hebben alle gezinsleden (als het goed is) evenveel te zeggen. Een programma-comissie stelt het verkiezingsprogramma op en de leden beslissen of een programmapunt aangenomen wordt of niet. De lijsttrekker draagt dit vervolgens uit. Pim Fortuyn is bij LN gekomen toen deze al globaal hun standpunten hadden bepaalt en de ideologie als vaststond, niet andersom.
Zie het dus als een gezin: De oudste en eerste stelt vaak de norm en vanuit die ervaringen voeden de ouders vaak de nakomertjes op.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:26 schreef Lantald het volgende:[..]
Dat zeg ik niet! Mensen die andere mensen willen uitsluiten uit onze maatschappij en ze niet willen helpen, maar ze laten verotten en sterven noem ik fascisten!!!
quote:Hier ga ik niet eens op in
Alle mensen zijn gelijk! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar mag daarmee niet andere mensen uitsluiten!!!!
quote:Dat heeft hij zelf toegegeven. Overigens is dat ook mijn grootste struikelblok voor Fortuyn, vind zijn Homo en Christen zijn nogal hypocriet.
Op donderdag 20 december 2001 14:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ten eerste zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat Firtuyn gelovig is
quote:WHUHAHAHAHAHAHAHA. Maar het komt op hetzelfde neer ?
Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef Lantald het volgende:[..]
Het blijft neerkomen op hetzelfde! Hoezo is nederland vol? En als dat is moeten alle Nederlanders, zowel autochtoon als allochtoon, gecastreerd en gesterriliseerd worden!
quote:Klopt, dat gaf Pim ook al aan.
quote:Wat heeft amsterdam er nu mee te maken? Kom ik trouwens erg vaak
Op donderdag 20 december 2001 14:33 schreef speknek het volgende:[..]
Jij moet duidelijk niet elke dag naar Amsterdam. En de autochtone bevolking krimpt of stabiliseert met het huidige geboortecijfer. Het is weinig idealistisch om onderscheid te maken, maar zoals eerder geopperd wel realistisch.
quote:Ik heb het ook niet over geld, maar over algemene welvaart! Deze kan in principe gedeeld worden!
[..]Sterven van ellende hoeft niet per sé geld gerelateerd te zijn
quote:Dat zeg ik, 2 verschillende discussies dus.
Op donderdag 20 december 2001 14:33 schreef Ulx het volgende:[..]
Je keurt het goed dat mensen worden vastgehouden op basis van vermoedens/meningen van mensen. Ergo: Om de meningen van die mensen. Met andere woorden: Je vind het ok als mensen zonder proces worden opgesloten wegens een afwijkende mening.
En het stof was al weer neer gestreken dus hou maar weer op.
quote:Economische vluchtelingen worden al minstens 10 jaar niet meer toegelaten!!!!!!!!
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Pim heeft juist gezegt het geld dat over blijft van de asielzoekers die we minder zouden opvangen te willen investeren in duurzame oplossingen in het land van de asielzoeker zelf.
Bovendien zitten buiten jou en nog een paar onverlaten niet veel Nederlanders te wachten op Economische vluchtelingen die nu een groot percentage van de asielzoekers uitmaken en zodoende de weg blokkeren voor politiek vluchtelingen.
[..]
quote:Dat heet ontwikkelingshulp. En Pim is niet de eerste die dat wil geven. Behalve dat is het gewoon een nette manier om te zeggen "rot op, blijf in je eigen land".
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Hummer_ het volgende:Pim heeft juist gezegt het geld dat over blijft van de asielzoekers die we minder zouden opvangen te willen investeren in duurzame oplossingen in het land van de asielzoeker zelf.
quote:Het merendeel van de economische vluchtelingen worden eruit gefilterd en op het vliegtuig terug gezet. Degenen die er wel door komen hebben geluk, want waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Bovendien zitten buiten jou en nog een paar onverlaten niet veel Nederlanders te wachten op Economische vluchtelingen die nu een groot percentage van de asielzoekers uitmaken en zodoende de weg blokkeren voor politiek vluchtelingen.
quote:Wat voor een????
Op donderdag 20 december 2001 14:38 schreef Serum het volgende:[..]
WHUHAHAHAHAHAHAHA. Maar het komt op hetzelfde neer ?
Dus jij bent er zo een ?
[..]
quote:Een schreeuwertje die eigenlijk niet weet wat ie schreeuwt.
Op donderdag 20 december 2001 14:43 schreef Lantald het volgende:[..]
Wat voor een????
quote:TSSSSSSSSSS
Op donderdag 20 december 2001 14:45 schreef Serum het volgende:[..]
Een schreeuwertje die eigenlijk niet weet wat ie schreeuwt.
quote:En wat is daar dan fout aan ?
Op donderdag 20 december 2001 14:41 schreef robh het volgende:[..]
Dat heet ontwikkelingshulp. En Pim is niet de eerste die dat wil geven. Behalve dat is het gewoon een nette manier om te zeggen "rot op, blijf in je eigen land".
quote:Fouten horen daar niet in gemaakt te worden.
[..]Het merendeel van de economische vluchtelingen worden eruit gefilterd en op het vliegtuig terug gezet. Degenen die er wel door komen hebben geluk, want waar mensen werken worden fouten gemaakt.
quote:Loop je leeg of was dat je laatste argument ?
Op donderdag 20 december 2001 14:46 schreef Lantald het volgende:[..]
TSSSSSSSSSS
[Dit bericht is gewijzigd door Serum op 20-12-2001 14:49]
quote:Ik geloof dat jij het erg jammer vind dat partijen als CP'86 niet meer bestaan!
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Serum het volgende:[..]
En wat is daar dan fout aan ?
[..]Fouten horen daar niet in gemaakt te worden.
quote:Daar heb je ali ook weer.
Op donderdag 20 december 2001 14:49 schreef Nyrem het volgende:
Het was voor mij inderdaad een overweging, totdat die ontzettende opzich-zelfgeilende-@#@# lijsttrekker werd.
quote:Eigenlijk had ik je voor moeten stellen eens in de spiegel te kijken.....
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Serum het volgende:[..]
Loop je leeg of was dat je laatste argument ?
quote:Alles. Alleen al dat je het vraagt getuigd van gebrek aan inzicht en opvoeding.
Op donderdag 20 december 2001 14:48 schreef Serum het volgende:En wat is daar dan fout aan ?
quote:Dan ga jij maar bij de grens staan.
Fouten horen daar niet in gemaakt te worden.
quote:Dan zou hij de koude oorlog aan zichzelf verklaren. En mensen die zo gek zijn krijgen mijn stem ook niet.
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Serum het volgende:
En wat als ie nu moslim was ?
quote:OK, alleen in de zin van, 'de gevestigde partijen vind ik helemaal niks meer'. Maar om nou te zeggen dat ik veel wist van die leefbaar clubjes, nee dus. Met PF aan het hoofd ga ik er zeker niet meer op stemmen.
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Lantald het volgende:[..]
Ik geloof dat jij het erg jammer vind dat partijen als CP'86 niet meer bestaan!
quote:Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
Op donderdag 20 december 2001 14:52 schreef Serum het volgende:[..]
En jij wordt zeer binnenkort vast en zeker moslim om je mede-burgers wat beter te begrijpen ?
quote:Je argumenten worden nog slapper, zullen we nu maar ophouden ?
Op donderdag 20 december 2001 14:54 schreef Lantald het volgende:[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
quote:ALs hij moslim was...dan had ik een beeldje voor hem gemaakt en een moskee voor hem gebouwd!
Op donderdag 20 december 2001 14:50 schreef Serum het volgende:[..]
Daar heb je ali ook weer.
En wat als ie nu moslim was ?
quote:Ik pas me aan aan jouw niveau.
Op donderdag 20 december 2001 14:55 schreef Nyrem het volgende:[..]
ALs hij moslim was...dan had ik een beeldje voor hem gemaakt en een moskee voor hem gebouwd!
gut o gut... je brein wil maar niet gaan werken he!
I {ov.ww.}
1 aantrekken om te passen
2 in overeenstemming brengen, passend maken => adapteren, assimileren
II {wk.ww.}
1 zich regelen naar, zich schikken => in stijl blijven
--- [Bron: http://www.vandale.nl ]
quote:Jazeker ... jouw IQ ?
Op donderdag 20 december 2001 14:55 schreef Lantald het volgende:
Serum, zegt 88 jou iets?
quote:Gedeeltelijk waar. Uiteraard hebben de kiezers en partijleden een belangrijke invloed ware het niet dat Marijnissen grotendeels zelf verantwoordelijk is voor de ideologie van zijn partij. Zijn eigen ideologie vormt grotendeels het hoofdfundament van de S.P en daar kun je als kiezer in meegaan of niet
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Lithion het volgende:[..]
Hij wordt misschien wel als de S.P. gezien, maar dat betekent nog niet dat Marijnissen het fundament van de partij vormt. Hij is een belangrijk gezicht wat veel kiezers trekt, maar hij is evengoed gebonden aan de ideologie zoals die is vastgelegd bij de oprichting van de partij en de standpunten zoals die bepaald worden door de partijleden.
quote:Met failiet bedoelde ik dat er een partijtje nog kleiner als de cristenen-Unie over zou blijven,niet het definitieve failiet natuurlijk.
Voor veel mensen wel, maar dat zijn voornamelijk de zwevende kiezers en anderen die zich niet zo verdiepen in partijprogramma's, maar puur afgaan op 'het gezicht' van de partij. Een vertrek van Marijnissen zou, net als het vertrek van Fortuyn, veel kiezers kosten, maar de partij blijft dan evenwel nog bestaan. Juist vanwege het fundament wat ze behouden, vanwege hun ideologie. De échte kiezers zullen de partij trouw blijven, vanwege dat fundament.
quote:De partijvoorzitter doet ook voorstellen waar over gestemd kan worden binnen de partij,als er vertrouwen bestaat in de lijsttrekker zullen de meeste van zijn plannen aangenomen worden omdat ze vaak overeen komen met de ideologie van de partij. Zo werkt het gewoon.
Dat zou nogal ondemocratisch zijn.
De partijleden bepalen het programma en Pim heeft het maar uit te dragen. Juist als de lijsttrekker er een andere agenda op na houdt vind ik het al een dubieuze partij. Je wordt, als het goed is, lid van een partij omdat je je kunt vinden in de ideologie, niet omdat het jezelf de grootste kans geeft om je eigen punten waar te maken.
quote:De hoofdpunten stonden vast,niet de vorm waarin L.N nu ten tonele verschijnt. De grote onenigheid alvorens de partij nationaal ging bewijst dit maar weer . Wat Leefbaar Utrecht overigens niet aan te rekenen valt! daar het en klein lokaal partijtje betreft die V.N.M.L Lokale i.p.v Nationale belangen beahartigde en das toch ietwat andere koek.
De ideologie van Leefbaar Nederland staat ook allang vast hoor. Dat is voortgevloeid uit de ideologie van Leefbaar Utrecht.
quote:Niet helemaal waar.
Uhm, nee. In de Nederlandse partijen hebben alle gezinsleden (als het goed is) evenveel te zeggen. Een programma-comissie stelt het verkiezingsprogramma op en de leden beslissen of een programmapunt aangenomen wordt of niet. De lijsttrekker draagt dit vervolgens uit. Pim Fortuyn is bij LN gekomen toen deze al globaal hun standpunten hadden bepaalt en de ideologie als vaststond, niet andersom.
quote:Hahaha dit is wat je noemt een voorspelbare cliche post.
Op donderdag 20 december 2001 14:59 schreef Serum het volgende:[..]
Ik pas me aan aan jouw niveau.
---
´aan·pas·senI {ov.ww.}
1 aantrekken om te passen
2 in overeenstemming brengen, passend maken => adapteren, assimileren
II {wk.ww.}
1 zich regelen naar, zich schikken => in stijl blijven
--- [Bron: http://www.vandale.nl ]
quote:Jij mag dat zeggen van me.
Op donderdag 20 december 2001 15:07 schreef Nyrem het volgende:[..]
Hahaha dit is wat je noemt een voorspelbare cliche post.
In het echt ben je waarschijnlijk een lulletje en eigenlijk ben je dat hier ook
quote:Ach lul toch niet zo slap man!
Op donderdag 20 december 2001 14:52 schreef robh het volgende:[..]
Alles. Alleen al dat je het vraagt getuigd van gebrek aan inzicht en opvoeding.
En dan vinden sommigen het raar dat LN vooral door extreem-rechts als DE partij wordt gezien.
Partijen als de S.P worden ook door veel communisten als DE partij gezien. Maakt dat de S.P een communistische partij ?
Bij L.N werden tijdens de oprichting de naties netjes uit de zaal geflikkert. Zo heeft iedere partij met wat afwijkende standpunten wel een extreme groep aanhangers die overigens absoluut ongewenst zijn.
quote:Wil je eens stoppen met op de man spelen?
Dan ga jij maar bij de grens staan.
quote:Ik vind het wel netjes van je dat je opkomt voor de zwakbegaafde fok!kers.
Op donderdag 20 december 2001 15:12 schreef Hummer_ het volgende:Wil je eens stoppen met op de man spelen?
Ik begin je een behoorlijk irritant ventje te vinden op deze manier.
quote:Als je alle postings hier gelezen hebt en dan nog zulke dingen durft te zeggen gooi ik het maar op je zwakbegaaftheid inderdaad.
Op donderdag 20 december 2001 15:18 schreef robh het volgende:[..]
Ik vind het wel netjes van je dat je opkomt voor de zwakbegaafde fok!kers.
Maar ik heb geen respect voor extremisten die alle buitenlanders het land uit willen zetten en niet weten waarom en al helemaal niet hoe.
En dan speel ik op de man? Da's in mijn ogen nog altijd beter dan op een bevolkingsgroep.
LN is een rechts gekleurd alternatief (en dat is zeldzaam in nederland aangezien de overige partijen ofwel uitgesproken links ofwel links van het midden opereren; uitzondering vvd).
quote:True ...
Op donderdag 20 december 2001 15:25 schreef Sniper het volgende:
Jammer dat sommigen blijven volharden in het bestaan van een relatie LN - Extreem Rechts.LN is een rechts gekleurd alternatief (en dat is zeldzaam in nederland aangezien de overige partijen ofwel uitgesproken links ofwel links van het midden opereren; uitzondering vvd).
quote:Haahaha!
Op donderdag 20 december 2001 14:41 schreef Lantald het volgende:[..]
Economische vluchtelingen worden al minstens 10 jaar niet meer toegelaten!!!!!!!!
quote:LN (met Pim) is en blijft het beste alternatief voor extreem-rechts. Ik wil niet zeggen dat er een relatie is, maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.
Op donderdag 20 december 2001 15:25 schreef Sniper het volgende:
Jammer dat sommigen blijven volharden in het bestaan van een relatie LN - Extreem Rechts.LN is een rechts gekleurd alternatief (en dat is zeldzaam in nederland aangezien de overige partijen ofwel uitgesproken links ofwel links van het midden opereren; uitzondering vvd).
quote:Errug zwakke beredenering.
Op donderdag 20 december 2001 15:29 schreef robh het volgende:[..]
LN (met Pim) is en blijft het beste alternatief voor extreem-rechts. Ik wil niet zeggen dat er een relatie is, maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.
quote:Kwam dat: "L.N is een natie-partij" eerder niet uit jouw mond "?
Op donderdag 20 december 2001 15:29 schreef robh het volgende:[..]
Ik wil niet zeggen dat er een relatie is,
quote:Jouw onzin ,jouw feestje.
maar kopman Fortuyn blijft met zijn ideeen en uitspraken toch een goede surrogaat mussolini voor velen.
quote:Nee. Het is trouwens "nazi-partij".
Op donderdag 20 december 2001 15:38 schreef Hummer_ het volgende:Kwam dat: "L.N is een natie-partij" eerder niet uit jouw mond "?
quote:Daar kan ik dan wel inkomen. Een lekker ding is het zeker niet.
Jouw onzin ,jouw feestje.
I.i.g alles beter als zo,n Frankensteijn van een Melkert als premier. brrrrrrr
quote:Tikfout=Geen argument.
Op donderdag 20 december 2001 15:46 schreef robh het volgende:[..]
Nee. Het is trouwens "nazi-partij".
quote:Het gaat om de uitstraling en politieke ideeen van dat ventje:Die zijn ronduit eng te noemen.
Daar kan ik dan wel inkomen. Een lekker ding is het zeker niet.
quote:Vraag maar aan van Gijzel.
Op donderdag 20 december 2001 16:01 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Tikfout=Geen argument.
[..]Het gaat om de uitstraling en politieke ideeen van dat ventje:Die zijn ronduit eng te noemen.
quote:
Op donderdag 20 december 2001 16:01 schreef Hummer_ het volgende:Tikfout=Geen argument.
quote:Dat vind ik ook van Pim.
Het gaat om de uitstraling en politieke ideeen van dat ventje:Die zijn ronduit eng te noemen.
quote:En wij nou van jouw.
Op donderdag 20 december 2001 16:07 schreef robh het volgende:
Dat vind ik ook van Pim.
quote:Wie zijn wij? De elkaar de bal toespelende rechtse kliek?
Op donderdag 20 december 2001 16:15 schreef X-Ray het volgende:[..]
En wij nou van jouw.
quote:De normaal denkenden onder ons.
Op donderdag 20 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:[..]
Wie zijn wij?
quote:Pim is de heilige graal van modern weldenkend Nederland.
Op donderdag 20 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:Wie zijn wij? De elkaar de bal toespelende rechtse kliek?
quote:De overkant van de elkaar de bal toespelende linkse kliek misschien? De linkse kliek die lekker door de media geindoctrineerd wordt?
Op donderdag 20 december 2001 16:16 schreef Ulx het volgende:[..]
Wie zijn wij? De elkaar de bal toespelende rechtse kliek?
quote:Over wat? Allochtonen? Het knuffelbeleid?
Op donderdag 20 december 2001 16:20 schreef robh het volgende:
Daar iets over zeggen is heiligschennis.
Ja, da's idd flink heiligschennis in Nederland, al sinds rovershoofdman den Uyl zijn doctrine doordrukte.
quote:Nee, niks van dit alles. Gewoon Pim. Hence: jouw reactie.
Op donderdag 20 december 2001 16:25 schreef X-Ray het volgende:Over wat? Allochtonen? Het knuffelbeleid?
quote:Nou beste "De Dichter van Groningen"
Op donderdag 20 december 2001 16:20 schreef robh het volgende:[..]
Pim is de heilige graal van modern weldenkend Nederland.
Daar iets over zeggen is heiligschennis.
quote:Oh ja.
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef robh het volgende:[..]
Nee, niks van dit alles. Gewoon Pim. Hence: jouw reactie.
In jouw wereldje ongetwijfeld, jongen, ongetwijfeld.
quote:En wat is daar mis mee? Als de nederlandse cultuur daaruit bestaat, dan is het up to Pim om die te beschermen, zodat we weer veilig met de arm om het bord geslagen de stamppotten met kuilen vol jus om 6 uur 's avonds naar binnen kunnen lepelen.
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:[..]
het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo
quote:Ik vind het eerder hilarisch hoe Links Nederland straks op haar bek glijdt na de verkiezingen. De ophef om zijn stap richting kamer is niet voor niets zo groot:Politiek correct N.L staat te trillen op haar benen.
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:[..]
Nou beste "De Dichter van Groningen"
Mijn mening verkondigd die rakker toch niet, het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo en dan ....hilariteit alom
quote:Mijn mening ook niet, maar veel mensen die hem wel aanhangen gaan er prat op dat in het 3e-wereldland genaamd Nederland alle problemen als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen indien er een president komt genaamd Pim. Hij is namelijk de alleskunner, de politieke Mesias, de verlosser.
Op donderdag 20 december 2001 16:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:Mijn mening verkondigd die rakker toch niet, het is allemaal zo doorzichtig, zo oppervlakkig zo populistisch, zo PANORAMA, zo Telegraaf, zo Big Brother, allemaal zo zo en dan ....hilariteit alom
quote:Ik hoop ook echt dat de geronomeerde partijen wakker worden en beginnen aan een tegenoffensief. Het is nu nog allemaal 1 richting op
Op donderdag 20 december 2001 16:33 schreef Hummer_ het volgende:Ik vind het eerder hilarisch hoe Links Nederland straks op haar bek glijdt na de verkiezingen. De ophef om zijn stap richting kamer is niet voor niets zo groot:Politiek correct N.L staat te trillen op haar benen.
quote:Nah, voorlopig jat hij meer stemmen weg bij het rechtse gedeelte. LN zonder PF had meer gesnoept bij de linkerkant, maar met PF halen ze meer stemmen weg bij de rechterkant.
Op donderdag 20 december 2001 16:33 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Ik vind het eerder hilarisch hoe Links Nederland straks op haar bek glijdt na de verkiezingen. De ophef om zijn stap richting kamer is niet voor niets zo groot:Politiek correct N.L staat te trillen op haar benen.
quote:L.N is o.a in het leven geroepen om de gerenomeerde partijen wakker te schudden. Dus 1 doel hebben ze i.i.g al bereikt.
Op donderdag 20 december 2001 16:38 schreef robh het volgende:[..]
Ik hoop ook echt dat de geronomeerde partijen wakker worden en beginnen aan een tegenoffensief. Het is nu nog allemaal 1 richting op
quote:Jep. En straks komen de gerenomeerde partijen met realistische ideeen en een plan van aanpak (wat ik mis bij LN, netzoals duidelijke standpunten, zie www.leefbaar.nl).
Op donderdag 20 december 2001 16:40 schreef Hummer_ het volgende:L.N is o.a in het leven geroepen om de gerenomeerde partijen wakker te schudden. Dus 1 doel hebben ze i.i.g al bereikt.
quote:Links zakt aardig in in de peilingen. Met dank aan Melkert zelf natuurlijk (o.a. van Gijzel).
Op donderdag 20 december 2001 16:38 schreef Ulx het volgende:[..]
Nah, voorlopig jat hij meer stemmen weg bij het rechtse gedeelte. LN zonder PF had meer gesnoept bij de linkerkant, maar met PF halen ze meer stemmen weg bij de rechterkant.
quote:Wanneer dan ?
Op donderdag 20 december 2001 16:44 schreef robh het volgende:[..]
Jep. En straks komen de gerenomeerde partijen met realistische ideeen
Antwoord dus: Nee.
quote:En tot welk genre mogen we jou rekenen dan ?
Op donderdag 20 december 2001 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Andere stelling: ik had heel misschien nog op ze gestemd als Henk Westbroek lijsttrekker was geworden, maar Pim Fortuyn vind ik echt een 1e klas druif! Enge man, genre Hans Janmaat
Wellicht dat http://www.pornosterretje.nl ons een duidelijker beeld geeft ?
On-topic: ik zou zonder Pim ook niet op LN stemmen, het hele kliekje komt nogal amateuristisch over. Over Fortuyn kun je zeggen wat je wil, maar hij heeft wel een duidelijke visie. Waar ik het overigens grotendeels niet eens ben, maar op zich mogen ze het van mij best eens vier jaar proberen in de kamer.
quote:Daar heb ik nix aan toe te voegen.
Op donderdag 20 december 2001 20:01 schreef Zanderrr het volgende:On-topic: ik zou zonder Pim ook niet op LN stemmen, het hele kliekje komt nogal amateuristisch over.
quote:Dat is goed zoeken op Fok.
Op donderdag 20 december 2001 15:09 schreef Serum het volgende:[..]
Jij mag dat zeggen van me.
Liever jij dan iemand met verstand.
ps: Het leuke is dat ik van jou alles mag zeggen wat ik wil ( er is helaas zo weinig over jou te zeggen, niets noemenswaardig in ieder geval. Arme Pascal)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 20-12-2001 20:49]
SC&H.
quote:Gelukkig maar!
Op vrijdag 21 december 2001 16:53 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik ga niet op Leefbaar Nederland stemmen met of zonder Pim Fortuyn.
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 21-12-2001 17:56]
quote:Voel je je aangevallen of zo, kneus?
Op donderdag 20 december 2001 19:42 schreef Hummer_ het volgende:[..]
En tot welk genre mogen we jou rekenen dan ?
Wellicht dat http://www.pornosterretje.nl ons een duidelijker beeld geeft ?
quote:Ik weet niet wie zich hier nou aangevallen voelt.
Op vrijdag 21 december 2001 17:36 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Voel je je aangevallen of zo, kneus?
quote:En weer een briljante opmerking van een deel van Duo Pimotti.
Op vrijdag 21 december 2001 17:36 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Gelukkig maar!
Aan 1 Sjohn Lammerts hebben we meer als genoeg.
quote:Ja, en dan ook zijn foto als user icon gebruiken. Het is wat, de Pimofilie op Fok!..
Op donderdag 20 december 2001 20:01 schreef Zanderrr het volgende:
Poeh poeh, sommige Fortuyn-fans hier klinken als vijftienjarige meisjes die geen verkeerd woord over hun favoriete Backstreet Boy willen horen
quote:Jij voelt je geloof ik aangevallen door iedereen die Pim Fortuyn geen warm (
Op vrijdag 21 december 2001 17:45 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Ik weet niet wie zich hier nou aangevallen voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |