Ik begrijp niet dat The Getaway opeens zo hot is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
The Getaway en Killzone komen sowieso. MGS4, Heavenly sword en FF13 lijken me ook geen slechte reden om een PS3 voor te kopen. Eight Days, Tekken 6, Soul calibur 4, Jak and Daxter zijn games waar ik ook wel naar uitkijk. Verder komt als het goed is God of War 3 naar de PS3en ongetwijfeld zal Sqaure-enix ook wel weer een zooi hele vette games voor de PS3 uitbrengen.
In motoren en buggies online met voice chat andere fok!kers hardhandig van de weg af werken. Ja, onbegrijpelijk die hype ervoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfde geldt voor MotorStorm, sinds wanneer zijn woestijnracers opeens goed?.
UT2k7 komt er zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mercenaries 2 komt naar de Xbox 360 en zeer waarschijnlijk Assassin's Creed ook. UT 2007 is nog onzeker.
Owh ik dacht even dat je Killzone 1 bedoelde... maar je bedoelt dus Killzone 3.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat (rendered) filmpje van Killzone zag er zwaar indrukwekkend uit, dat schept hoge verwachtingen he.
Inderdaad, ik plaats liever een stukje lood tussen 2 ogen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In motoren en buggies online met voice chat andere fok!kers hardhandig van de weg af werken. Ja, onbegrijpelijk die hype ervoor
Mercenaries 2 in ontwikkeling voor de Xbox 360 en PS3 en nog honderden bronnen na Googlenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
Mercenaries 2 staat voorlopig als PS3 exclusive hoor, heb je een bron waar staat dat ie ook naar 360 komt?
double agent is voor elk platform zo'n beetje aangekondigd. Van DS tot X360 wel geloof ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
UT2k7 komt er zeker.
Maar niet meteen.. Lijkt me niet dat ze hun eigen game (Gears of War) voor de hielen gaan lopen met NOG een topgame.
Dus dat ie er komt lijkt me duidelijk, alleen niet meteen.
AC is een gevalletje Spilnter Cell.. Double Agent is geloof ik officieel ook nog niet aangekondigd voor de PS3, maar iedereen weet dat ie komt.
Lijkt me ook zwaar vet, zolang je grote open gebieden hebt. Maar ik meen dat er op de Xbox 360 ook aan zo'n game gewerkt wordt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In motoren en buggies online met voice chat andere fok!kers hardhandig van de weg af werken. Ja, onbegrijpelijk die hype ervoor
Inderdaad, op alles behalve de ps3 dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
double agent is voor elk platform zo'n beetje aangekondigd. Van DS tot X360 wel geloof ik.
Maar een goed ontworpen spel loopt ook gewoon goed op de console. Als een spel klote loopt op een console ligt dat gewoon aan de developer. Ze weten precies(na verloop van tijd) wat ze tot hun beschikking hebben en weten dan ook heel goed wat wel en niet mogelijk is met de hardware, ze kunnen dus hun games er helemaal voor tunen als ze daar de tijd voor nemen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry maar als je dit soort dingen accepteert als console gamer dan snap ik je niet. Je wilt toch spellen spelen die nergens last van hebben en gewoon van begin tot einde helemaal vloeiend lopen of niet?
Ik erger me bijv niet aan World of Warcraft die in drukke gebieden flink moeite heeft op mijn pc, maar wel aan een console game die belabberd loopt. En dat dus alleen maar omdat ik weet dat mijn pc niet het allerbeste is en mijn console een vaste config heeft die elke developer weet.
Is Mercenaries 2 exclusive to the PS3?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mercenaries 2 in ontwikkeling voor de Xbox 360 en PS3 en nog honderden bronnen na Googlen
Dat weten ze heel goed, en Rockstar was net iets te gretig en wilde iets doen wat gewoon net (echt heel veel scheelt het niet) te veel is voor de PS2.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar een goed ontworpen spel loopt ook gewoon goed op de console. Als een spel klote loopt op een console ligt dat gewoon aan de developer. Ze weten precies(na verloop van tijd) wat ze tot hun beschikking hebben en weten dan ook heel goed wat wel en niet mogelijk is met de hardware, ze kunnen dus hun games er helemaal voor tunen als ze daar de tijd voor nemen.
En in het geval van GTA: SA valt er weinig meer te tunen omdat het geheugen in de PS2 te laag is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar een goed ontworpen spel loopt ook gewoon goed op de console. Als een spel klote loopt op een console ligt dat gewoon aan de developer. Ze weten precies(na verloop van tijd) wat ze tot hun beschikking hebben en weten dan ook heel goed wat wel en niet mogelijk is met de hardware, ze kunnen dus hun games er helemaal voor tunen als ze daar de tijd voor nemen.
Vreemd dan dat zelfs IGN het meldt. Maar goed, ook de kans dat Mercenaries 2 naar de Xbox 360 komt lijkt me erg groot.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is Mercenaries 2 exclusive to the PS3?
We have not made any final decisions concerning the various platforms for Mercenaries 2.
Aldus de FAQ op de officiele website van de game.
[..]
Dat weten ze heel goed, en Rockstar was net iets te gretig en wilde iets doen wat gewoon net (echt heel veel scheelt het niet) te veel is voor de PS2.
Dat weet iedereen inmiddels, alleen bij hem wil het nog niet doordringen geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
En in het geval van GTA: SA valt er weinig meer te tunen omdat het geheugen in de PS2 te laag is.
Correct, naam is me even ontschoten though.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me ook zwaar vet, zolang je grote open gebieden hebt. Maar ik meen dat er op de Xbox 360 ook aan zo'n game gewerkt wordt.
Maar toch ligt het aan rockstar en niet aan de PS2 dat GTA niet lekker loopt. Als je weet dat iets niet goed gaat werken moet je het gewoon niet doen of de game aanpassen zodat het wel goed loopt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
En in het geval van GTA: SA valt er weinig meer te tunen omdat het geheugen in de PS2 te laag is.
Ik denk dat het in het geval van GTA vooral kiezen is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar toch ligt het aan rockstar en niet aan de PS2 dat GTA niet lekker loopt. Als je weet dat iets niet goed gaat werken moet je het gewoon niet doen of de game aanpassen zodat het wel goed loopt.
Mwauh de PS2 is gewoon te beperkt nu...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar toch ligt het aan rockstar en niet aan de PS2 dat GTA niet lekker loopt. Als je weet dat iets niet goed gaat werken moet je het gewoon niet doen of de game aanpassen zodat het wel goed loopt.
PS3 am d00med. ABANDON SHIP !quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, op alles behalve de ps3 dus.
http://splintercell.uk.ubi.com/doubleagent/
Kijk daar maar.
Gamecube, PS2, XBOX en X360. Alles staat erbij, behalve de ps3..
En hij is ook gewoon NIET aangekondigd voor de ps3.
[edit]
http://www.ubi.com/UK/Games/Search.aspx?plTag=ps3
Alle aangekondigde UBI games op de PS3.
Geen Sam Fisher.
Erm, PS3 kan gewoon PS2 games afspelen, én upscalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, op alles behalve de ps3 dus.
http://splintercell.uk.ubi.com/doubleagent/
Kijk daar maar.
Gamecube, PS2, XBOX en X360. Alles staat erbij, behalve de ps3..
En hij is ook gewoon NIET aangekondigd voor de ps3.
[edit]
http://www.ubi.com/UK/Games/Search.aspx?plTag=ps3
Alle aangekondigde UBI games op de PS3.
Geen Sam Fisher.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm, PS3 kan gewoon PS2 games afspelen, én upscalendus technisch gezien kan je op de PS3 gewoon Double Agent spelen
Ja, alles op de ps2 is immers rukquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef -scorpione- het volgende:
Als je het op de PS2 kunt spelen dan is het ook niet zo'n superspel dus waar maaaaaak je je druk om.
Je mag toch aannemen dat er tussen de ps2 en xbox360 versie wel een wereld van verschil zal zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef -scorpione- het volgende:
Als je het op de PS2 kunt spelen dan is het ook niet zo'n superspel dus waar maaaaaak je je druk om.
Ja, daarom is hij ook zovaak verkocht omdat er alleen maar rukspellen op zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, alles op de ps2 is immers ruk.
Inderdaad, daarom slaat z'n opmerking ook echt nergens opquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, daarom is hij ook zovaak verkocht omdat er alleen maar rukspellen op zijn
Kijk eens wat filmpjes zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef -scorpione- het volgende:
Net als jouw opmerkingenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom slaat z'n opmerking ook echt nergens op.
Ik bedoelde het sarcastisch wat ik zeiquote:
Echt waar haal je deze wijsheid vandaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef -scorpione- het volgende:
Ik was ook sarcastischquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch wat ik zei.
Volgens zijn redenatie is alles op de ps2 kut, en dat is niet zo.
Begrijpend lezen is je vreemd?
Waarschijnlijk heeft hij de Xbox360 versie nog niet gezien.. Ben niet echt een splinter cell fan maar het ziet er iedergeval wel cool uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt waar haal je deze wijsheid vandaan
mercenaries 2 red het niet als ie PS3 only wordtquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is Mercenaries 2 exclusive to the PS3?
\
Dan nog slaat het nergens op, als een game op de ps2 draait maakt dat hem niet per definitie slecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch![]()
En dat hij alles op de ps2 kut vind dat maak jij er gelijk weer van. Hij bedoeld eerder dat het niet zo bijzonder is voor next-gen als je het op de PS2 kunt spelen.
Misschien ben je zelf niet zo goed in begrijpend lezen.
nou moet ik zeggen dat ik SC altijd leuker op de PC heb gevonden dan op de PS2 (xbox weet ik niet, nooit gespeeld).quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op, als een game op de ps2 draait maakt dat hem niet per definitie slecht.
Dat suggereert hij wel.
Hoewel ik een pc gamer ben vind ik dit soort games op de console WEL leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik SC altijd leuker op de PC heb gevonden dan op de PS2 (xbox weet ik niet, nooit gespeeld).
Timesplitters Future Perfect wel eens aangeslingerd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoewel ik een pc gamer ben vind ik dit soort games op de console WEL leuker.
In tegenstelling tot shooters, die speel ik het liefst alleen @ PC.
Bij mij verschilt het heel erg per geval.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoewel ik een pc gamer ben vind ik dit soort games op de console WEL leuker.
In tegenstelling tot shooters, die speel ik het liefst alleen @ PC.
Dan ligt het naar mijn mening dus wel aan Rockstar. Als een console te beperkt in zijn capaciteiten is om het spel te draaien zoals zij het hebben ontworpen, moeten ze hun conclusie trekken en het ontwerp van het spel aanpassen of het spel niet op die console uitbrengen. Een product dat zo halfbakken is dat het bijna niet speelbaar is (zoals ik uit het commentaar opmaak) uitbrengen is te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je zo'n grote open wereld wil moet je er mee kunnen leven dat er eindeloos veel pop-up is.
Anders gaat het gewoon niet. Dus nee, dat ligt niet aan Rockstar maar aan de technische beperking van de PS2.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef chibibo het volgende:
Dan ligt het naar mijn mening dus wel aan Rockstar. Als een console te beperkt in zijn capaciteiten is om het spel te draaien zoals zij het hebben ontworpen, moeten ze hun conclusie trekken en het ontwerp van het spel aanpassen of het spel niet op die console uitbrengen. Een product dat zo halfbakken is dat het bijna niet speelbaar is (zoals ik uit het commentaar opmaak) uitbrengen is te belachelijk voor woorden.
Het was speelbaar. Maar sommige onderdelen in het spel zoals het racen wat nota bene missies waren, speelden verre van "prima".quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef -scorpione- het volgende:
Het spel was prima speelbaar.
Die missie waar je laag moest vliegen met die P-51quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef P-Style het volgende:
Het was speelbaar. Maar sommige onderdelen in het spel zoals het racen wat nota bene missies waren, speelden verre van "prima".
Net zoals Oblivion op de 360 eigenlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan ligt het naar mijn mening dus wel aan Rockstar. Als een console te beperkt in zijn capaciteiten is om het spel te draaien zoals zij het hebben ontworpen, moeten ze hun conclusie trekken en het ontwerp van het spel aanpassen of het spel niet op die console uitbrengen. Een product dat zo halfbakken is dat het bijna niet speelbaar is (zoals ik uit het commentaar opmaak) uitbrengen is te belachelijk voor woorden.
Ik vond GTA op de PS2 praktisch onspeelbaar door alle popup en slowdown. Heeft voor mij heel veel plezier weggenomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef -scorpione- het volgende:
Het spel was prima speelbaar. Die mensen moeten dus niet zo zeuren. Ik ben juist blij dat R* het zover heeft gepushed en voor dat spel er zoveel mogelijk uit heeft gehaald. Ik heb er geen irritante problemen mee ondervonden anders dan dat de PS2 mijn schijfje verneukt heeft.
Hadden ze inderdaad veel beter mogen doen. Ondanks dat Oblivion zo'n verschrikkelijk groot en uitgebreid spel is, de popup en laadtijden van verschillende gebieden om de paar seconden vind ik niet kunnen. Volgens mij heeft de PC dat laatste ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Net zoals Oblivion op de 360 eigenlijk![]()
PC heeft wel de loading melding, maar je merkt inderdaad niks van slowdowns daar ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
Hadden ze inderdaad veel beter mogen doen. Ondanks dat Oblivion zo'n verschrikkelijk groot en uitgebreid spel is, de popup en laadtijden van verschillende gebieden om de paar seconden vind ik niet kunnen. Volgens mij heeft de PC dat laatste ook niet.
Virtua Fighter 5 is ook exclusief en Sonic is tijdelijk exclusief op de PS3.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
The Getaway en Killzone komen sowieso. MGS4, Heavenly sword en FF13 lijken me ook geen slechte reden om een PS3 voor te kopen. Eight Days, Tekken 6, Soul calibur 4, Jak and Daxter zijn games waar ik ook wel naar uitkijk. Verder komt als het goed is God of War 3 naar de PS3en ongetwijfeld zal Sqaure-enix ook wel weer een zooi hele vette games voor de PS3 uitbrengen.
Precies. Nu kan ik met die popup nog wel leven (al heb ik het liever niet of zo weinig mogelijk), maar dat laden van die gebieden en de slowdown die het veroorzaakt is gewoon zwaar irritant. Wat dat betreft lijkt het dat de game een deadline moest halen, want ik geloof nooit dat de Xbox 360 met Oblivion al op zn max zit. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC heeft wel de loading melding, maar je merkt inderdaad niks van slowdowns daar ofzo.
Heb die melding zelf weggemod omdat het toch zinloos is.
Pop-up heb je op de PC wel last van overigens, maar pas 3-4x zo ver weg als op de 360 op een beetje PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |