Pleasequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef Diablos79 het volgende:
Ik denk dat pc-gamers zich sneller aan specs zullen ergeren dan console/casual gamers.
Nee, dat ligt niet aan GTA:SA zelf. Of je moet bedoelen dat de game gewoonweg te hoog gegrepen is voor de PS2, en daar zou ik je gelijk in moeten geven. En mensen denken inderdaad niet "als de PS2 meer van dit en dit had gehad dan..." ze denken "Als er nou GVD geen pop-up was geweest was het nog leuk geweest, fuck dit, ik koop de goed draaiende Xbox/PC versie wel"quote:En het ligt meer aan GTA:SA zelf dan aan de specs dat het niet zo lekker loopt. En de meeste mensen(die dus weinig verstand hebben van hardware) die GTA:SA op de ps2 spelen en zich daaraan ergeren zullen waarschijnlijk niet denken "als de ps2 meer dit en dat had gehad dan....." die denken gewoon wat een kutspel.
Nee, zo lang de specificaties van een console de gameplay maar niet in de weg zitten. En de gebrekkige geheugenhoeveelheid van de PS2 zit dit bij GTA:SA wel dusquote:Bij een goed spel zit je niet te denken aan de specs. Dan ben je gewoon lekker aan het spelen. En of het dan op de pc of een andere console(of wanneer je console meer van dit en dat had gehad) beter/mooier was geweest is niet belangrijk.
Troll? staat zeker een spiegel voor je neusquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Please
Troll
Weet je waar ik me aan erger? Games als GTA:SA spelen op de PS2 en tegen onzichtbare bomen aanvliegen omdat er te weinig RAM beschikbaar is om de boom op tijd in te laden.
Maar ze denken dus niet na over de specs, ze denken gewoon of het een kutgame is of niet. Meeste vonden GTA:SA trouwens helemaal geweldig voor de ps2 toen hij net uit was. Dus dat geeft al aan dat de meeste alleen kijken of het leuk is en niet hoe soepel het loopt. En als GTA:SA te hoog gegrepen zou zijn voor de PS2 waarom lopen games zoals Jak3 dan zonder problemen. En zelfs The Godfather loopt op de PS2 stukken beter dan GTA.quote:Nee, dat ligt niet aan GTA:SA zelf. Of je moet bedoelen dat de game gewoonweg te hoog gegrepen is voor de PS2, en daar zou ik je gelijk in moeten geven. En mensen denken inderdaad niet "als de PS2 meer van dit en dit had gehad dan..." ze denken "Als er nou GVD geen pop-up was geweest was het nog leuk geweest, fuck dit, ik koop de goed draaiende Xbox/PC versie wel"
En zolang je geen high-end pc hebt kunnen de specs van je PC de gameplay ook in de weg zitten, dus doe niet alsof het alleen een console probleem is. Maar voordat we weer een hele discussie krijgen over GTA. Daar ging het helemaal niet over. Valt gewoon op dat er steeds meer gelult word over de hardware en het lijkt of games op een 2e plaats komen te staan. En uiteindelijk gaat het toch gewoon om de games. En voor de beste games heb je niet altijd de beste hardware nodigquote:Nee, zo lang de specificaties van een console de gameplay maar niet in de weg zitten. En de gebrekkige geheugenhoeveelheid van de PS2 zit dit bij GTA:SA wel dus. Ook kan extreme pop-up je helemaal uit de game halen.
Bij een PC kun je dat upgraden, met een console zit je er aan vast.quote:En zolang je geen high-end pc hebt kunnen de specs van je PC de gameplay ook in de weg zitten, dus doe niet alsof het alleen een console probleem is.
Ik heb een hekel aan elk jaar mn PC moeten upgraden, dus dat zie ik als een voordeel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij een PC kun je dat upgraden, met een console zit je er aan vast.
Ik zie het als nadeel. Sommige spellen lopen gewoon te hikken door een gebrek aan RAM, vooral de grotere open spellen als SA.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan elk jaar mn PC moeten upgraden, dus dat zie ik als een voordeel.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Weet je, ik wou replyen, maar je hebt eigenlijk al beargumenteerd wat ik wilde.
Naast extensieve hardwarekennis bezit je ook een uberPS2?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:24 schreef Diablos79 het volgende:
Ik ben trouwens nog nooit tegen onzichtbare bomen aangevlogen in GTA:SA
Dan heb je te maken met een kut-developer. Een bedrijf dat een spel met dergelijke gebreken op de markt brengt, is in mijn ogen geen knip voor de neus waard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie het als nadeel. Sommige spellen lopen gewoon te hikken door een gebrek aan RAM, vooral de grotere open spellen als SA.
Ik heb anders ook nergens last van hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naast extensieve hardwarekennis bezit je ook een uberPS2?. Zie je wel, je bent een undercover Sony agent.
.
Iedereen hier heeft er last van gehad.. Zelfs SD en P-style... Bij mij was de hele grond zelfs gewoon weg...
.
Je bent jaloers op mijn kennis hequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naast extensieve hardwarekennis bezit je ook een uberPS2?. Zie je wel, je bent een undercover Sony agent.
.
Iedereen hier heeft er last van gehad.. Zelfs SD en P-style... Bij mij was de hele grond zelfs gewoon weg...
.
Rockstar...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan heb je te maken met een kut-developer. Een bedrijf dat een spel met dergelijke gebreken op de markt brengt, is in mijn ogen geen knip voor de neus waard.
Vind ik ook. Dat een console vaste specs hebben moet een voordeel voor een developer zijn. Zo weten developers precies wat ze tot hun beschikking hebben en kunnen ze hun spel helemaal voor dat systeem ontwerpen. Een beetje goede developer probeerd zijn game gewoon zo goed mogelijk te optimaliseren voor de console.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan heb je te maken met een kut-developer. Een bedrijf dat een spel met dergelijke gebreken op de markt brengt, is in mijn ogen geen knip voor de neus waard.
Ja, echt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn kennis he.. En dat ik een uberPS2 heb dat maak jij er gelijk van. GTA:SA heeft ook veel pop-ups en bugs. Maar dat wil niet zeggen dat ik daar zoveel last van heb gehad. Moet wel bekennen dat ik het spel niet zo intensief heb gespeeld aangezien het me al snel de neus uitkwam.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nergens last van hoor.
Tot het uiterste? Spellen zoals Jak 3 en FF12 pushen de Ps2 wel meer dan GTA en toch draaien die heel wat beter.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rockstar...
Ze hebben de PS2 gewoon tot het uiterste gepushed. En iets te ver doorgeschoten. Aan de andere kant, ik heb liever die pop-ups dan om de 7 seconden een freeze dat hij alles gaat inladen.
je bent zeker niet in San Fierro gekomen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn kennis he.. En dat ik een uberPS2 heb dat maak jij er gelijk van. GTA:SA heeft ook veel pop-ups en bugs. Maar dat wil niet zeggen dat ik daar zoveel last van heb gehad. Moet wel bekennen dat ik het spel niet zo intensief heb gespeeld aangezien het me al snel de neus uitkwam.
Snap ik ook niet, snap ook niet dat MS jou nog niet heeft aangenomenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, echt.
Begrijp niet dat Sony je nog niet gerecruteerd heeft.
En dat jij het niet had wil niet zeggen dat het er niet is, en zo doe je het wel overkomen..
San Wat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bent zeker niet in San Fierro gekomen?
Genoeg:)quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al screens van enkele games?
Ah dus je bent niet op het deel aangekomen waarin je in straaljagers zit die zo snel gaan dat de pop-up pas nadat je er langs bent gevlogen plaats vindt? Snelheden die je niet tegenkomt in the Godfather bijv.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Onderbouwing.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:24 schreef Diablos79 het volgende:
En het klopt dus dat pc gamers zich daar eerder aan ergeren
Nee, omdat je uberhaupt niet hebt gevlogen. Dat blijkt wel.quote:Je denkt toch niet dat iemand die niet eens weet hoe RAM werkt zit te denken van "met meer RAM loopt GTA beter". Ik ben trouwens nog nooit tegen onzichtbare bomen aangevlogen in GTA:SA
Zeg er even bij dat die zeer waarschijnlijk ook gewoon naar de Xbox 360 komt met dezelfde graphicsquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Fathom het volgende:
[..]
Genoeg:)
Ga maar eens naar www.ign.com en ga naar de PS3 section. Check vooral assasin creed!
je kunt natuurlijk ook op games.fok.nl kijkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ga maar eens naar www.ign.com en ga naar de PS3 section. Check vooral assasin creed!
Zolang dat niet zeker is heeft dat geen zin om te melden. een aangezien hij in de PS3 draad vraagt om deze informatie heeft dat al helemaal geen nutquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeg er even bij dat die zeer waarschijnlijk ook gewoon naar de Xbox 360 komt met dezelfde graphics
En MGS4quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Fathom het volgende:
[..]
Echte ingame shots zijn er nog maar heel weinig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al screens van enkele games?
Wel een erg mooie trailer...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je graag screens van een trailer ziet....
Frame City Killer? Was X360, en is gecanceledquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef -scorpione- het volgende:
Er was ook zo'n spel dat zou uitkomen dat je een terrorist of huurmoordenaar was in een stad en dat je rond moest lopen en niet ontdekt te worden en zo nu en dan een aanslagje plegen. Volgens mij in een stad als Tokyo. Ben alleen de naam kwijt(volgens mij een vrij korte naam)
En dat ondanks de meer GFLOPSquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
Want ik heb hier problemen die niet aanwezig zijn op PC en Xbox.
Heb even op gamespot gecheckt en volgens mij wel. Maar is dus gecancelled en alleen voor de x360. Jammer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Frame City Killer? Was X360, en is gecanceled
Mwoh ingame materiaal is er van (de PS3 versies van):quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echte ingame shots zijn er nog maar heel weinig.
Ubi houdt nog altijd vol dat AC exclusief op PS3 komt. Hoewel exclusive bij Ubi niet echt een aannemelijke combinatie is, is de game vooralsnog PS3-exclusive.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef devv05 het volgende:
Assassin's Creed, Haze vind ik interessant maar komen ook op de Xbox 360. Gran Turismo en MotorStorm de enige interessante exclusieve titels tot nu toe. Al een Kingdom Hearts in de planning? Dat is dan wel weer leuk.
Je bent zelf de onderbouwing, je begint er gelijk over te zeuren. Iedereen die veel op de pc speelt hoor je sneller klagen over console versies wanneer deze minder goed lopen dan op de pc. Terwijl mensen die (bijna) alleen op de console spelen echt zelde tot nooit hoort klagen over de capaciteit van hun console. Ik heb 4 jaar lang op school tussen echte pc freaks gezeten en die hadden het echt altijd over hun specs, resoluties en wat ze weer allemaal moesten upgraden, terwijl meeste consoles gamers gewoon denken boeiend ik wil gewoon spelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah dus je bent niet op het deel aangekomen waarin je in straaljagers zit die zo snel gaan dat de pop-up pas nadat je er langs bent gevlogen plaats vindt? Snelheden die je niet tegenkomt in the Godfather bijv.
[..]
Onderbouwing.
Nu.
[..]
Nee, omdat je uberhaupt niet hebt gevlogen. Dat blijkt wel.
Want IEDEREEN had er last van toen men met straalvliegtuigen ging spelen.
En nee, ze denken niet met meer RAM loopt het beter, ze denken wat loopt het kut, de console is veel te zwak. Want ik heb hier problemen die niet aanwezig zijn op PC en Xbox.
Nee hoor, het woord exclusive hebben ze nooit in de mond genomen. En waar rook is, is vuur. Die game komt echt nog wel naar de Xbox 360.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ubi houdt nog altijd vol dat AC exclusief op PS3 komt. Hoewel exclusive bij Ubi niet echt een aannemelijke combinatie is, is de game vooralsnog PS3-exclusive.
Ik mis Heavy Rain in je lijstje. ik dacht dat je die ook wel tof zou vinden, of heb ik er overheen gelezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef Retuobak het volgende:
Mij lijken van de PS3 games vrijwel zeker leuk:
Assassin's Creed
Bioshock
Grand Theft Auto IV
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Medal of Honor: Airborne
Monster Madness
SingStar
Stranglehold
Rainbow Six: Vegas
Mogelijk leuk:
2 Days to Vegas
Mercenaries 2: World in Flames
MotorStorm
Splinter Cell: Double Agent
Unreal Tournament 2007
Warhawk
Daar zit welgeteld 1 game tussen die niet op de Xbox 360 komt. Of misschien 2, wanneer UT 2007 exclusief blijft. Allemaal leuke games hoor, maar ik ga er geen PS3 voor kopen. Ik wil exclusieve toppers zoals The Getaway, Kingdom Hearts, Killzone, etc. die een aanschaf rechtvaardigen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef Retuobak het volgende:
Mij lijken van de PS3 games vrijwel zeker leuk:
Assassin's Creed
Bioshock
Grand Theft Auto IV
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Heavy Rain
Medal of Honor: Airborne
Monster Madness
SingStar
Stranglehold
Rainbow Six: Vegas
Mogelijk leuk:
2 Days to Vegas
MotorStorm
Splinter Cell: Double Agent
Unreal Tournament 2007
Warhawk
En dat laatste is precies wat ALLE PC gamers denkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef Diablos79 het volgende:
Je bent zelf de onderbouwing, je begint er gelijk over te zeuren. Iedereen die veel op de pc speelt hoor je sneller klagen over console versies wanneer deze minder goed lopen dan op de pc. Terwijl mensen die (bijna) alleen op de console spelen echt zelde tot nooit hoort klagen over de capaciteit van hun console. Ik heb 4 jaar lang op school tussen echte pc freaks gezeten en die hadden het echt altijd over hun specs, resoluties en wat ze weer allemaal moesten upgraden, terwijl meeste consoles gamers gewoon denken boeiend ik wil gewoon spelen.
Ik denk zeker 80%+quote:Ik weet zeker dat van de 100miljoen ps2 bezitters 75% het geen ene reet boeit dat GTA:SA op de pc beter loopt.
Mij ookquote:Die boeien alleen of het spel leuk is of niet.
Ik heb het hinderlijk gevonden, duizenden anderen met mij. En die mensen doen er niks aan omdat ze niet beter weten of gewoon het geld niet hebben voor nog een consolequote:En jij hebt het heel hinderlijk gevonden al die pop-ups, maar de grote meerderheid heeft zich er waarschijnlijk helemaal niet zo aan gestoord.
Specs boeien mij ook geen reet an sichquote:Verder heb je het weer alleen over GTA, wat helemaal niet mijn punt was. Er zijn zoveel vette spellen op de console en het grote deel van de spelers boeien de specs verder geen reet, die boeien alleen welke games ze kunnen spelen.
Moet jij eens kijken naar de 60fps vs. 30fps debatten op NeoGAF.quote:Het is trouwens niet bedoeld om pc-gamers te bashen dat ik zeg dat ze zich er eerder aan ergeren en zich er meer mee bezig houden, maar feit is gewoon dat ze veel kritischer zijn over hoe games lopen dan gewoon de gemiddelde console gamer.
Sorry maar als je dit soort dingen accepteert als console gamer dan snap ik je niet. Je wilt toch spellen spelen die nergens last van hebben en gewoon van begin tot einde helemaal vloeiend lopen of niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je bent zelf de onderbouwing, je begint er gelijk over te zeuren. Iedereen die veel op de pc speelt hoor je sneller klagen over console versies wanneer deze minder goed lopen dan op de pc. Terwijl mensen die (bijna) alleen op de console spelen echt zelde tot nooit hoort klagen over de capaciteit van hun console. Ik heb 4 jaar lang op school tussen echte pc freaks gezeten en die hadden het echt altijd over hun specs, resoluties en wat ze weer allemaal moesten upgraden, terwijl meeste consoles gamers gewoon denken boeiend ik wil gewoon spelen.
Ik weet zeker dat van de 100miljoen ps2 bezitters 75% het geen ene reet boeit dat GTA:SA op de pc beter loopt. Die boeien alleen of het spel leuk is of niet. En jij hebt het heel hinderlijk gevonden al die pop-ups, maar de grote meerderheid heeft zich er waarschijnlijk helemaal niet zo aan gestoord. Verder heb je het weer alleen over GTA, wat helemaal niet mijn punt was. Er zijn zoveel vette spellen op de console en het grote deel van de spelers boeien de specs verder geen reet, die boeien alleen welke games ze kunnen spelen.
Het is trouwens niet bedoeld om pc-gamers te bashen dat ik zeg dat ze zich er eerder aan ergeren en zich er meer mee bezig houden, maar feit is gewoon dat ze veel kritischer zijn over hoe games lopen dan gewoon de gemiddelde console gamer.
Ik tel er meer dan 2 die niet op 360 komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zit welgeteld 1 game tussen die niet op de Xbox 360 komt. Of misschien 2, wanneer UT 2007 exclusief blijft. Allemaal leuke games hoor, maar ik ga er geen PS3 voor kopen. Ik wil exclusieve toppers zoals The Getaway, Kingdom Hearts, Killzone, etc. die een aanschaf rechtvaardigen.
The Getaway en Killzone komen sowieso. MGS4, Heavenly sword en FF13 lijken me ook geen slechte reden om een PS3 voor te kopen. Eight Days, Tekken 6, Soul calibur 4, Jak and Daxter zijn games waar ik ook wel naar uitkijk. Verder komt als het goed is God of War 3 naar de PS3quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zit welgeteld 1 game tussen die niet op de Xbox 360 komt. Of misschien 2, wanneer UT 2007 exclusief blijft. Allemaal leuke games hoor, maar ik ga er geen PS3 voor kopen. Ik wil exclusieve toppers zoals The Getaway, Kingdom Hearts, Killzone, etc. die een aanschaf rechtvaardigen.
welke andere game komt niet op de X360 uit dat lijstje, en hoe kun je Killzone een topper noemen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mercenaries 2 komt naar de Xbox 360 en zeer waarschijnlijk Assassin's Creed ook. UT 2007 is nog onzeker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik tel er meer dan 2 die niet op 360 komen
Assassin's Creed (voorlopig iig)
SingStar
MotorStorm
Unreal Tournament 2007
Warhawk
Dat (rendered) filmpje van Killzone zag er zwaar indrukwekkend uit, dat schept hoge verwachtingen he.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welke andere game komt niet op de X360 uit dat lijstje, en hoe kun je Killzone een topper noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |