Als de tijd rijp genoeg is om de rapen gaar te koken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW wanneer kunnen we weer stemmen op de nieuwe onderwerpen??
Zolang je maar je eigen tieten niet post vind ik het bestquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
Het onderwerp wordt toch TIETEEEHHHHAnders ga ik niet mee naar de BBQ hoor
![]()
![]()
WIl je mij niet verwisselen met MUKquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zolang je maar je eigen tieten niet post vind ik het best
Precies. Een kont op zn tijd is óók lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
pice of cakequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als de tijd rijp genoeg is om de rapen gaar te koken.![]()
Het onderwerp wordt toch TIETEEEHHHHAnders ga ik niet mee naar de BBQ hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie de posts ervoor en erna over HDR. Tis dus alleen dat we nu ZEKER weten dat het HDR is en de vraag is wat ermee gedaan word nu, of gaat worden wanneer dit in de toekomst gebeurd.
Geen Tietuhhhhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:05 schreef Offy het volgende:
[..]
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenDat het nu toch een HDR blijkt te zijn is erg vervelend en dat betekent dat we in de toekomst meer op dit soort dingen moeten gaan letten. Bij dit soort wedstrijden ben je voor een groot deel afhankelijk van de eerlijkheid van de deelnemers, maar die kan niemand garanderen. Zijn foto is in het Centrale Topic gezet met het voordeel van de twijfel, ik ken TheMarco verder niet en ik heb geen idee wat dit te maken moet hebben met vriendjespolitiek
Misschien dat jullie hier wel interesse in hebben: Fotowedstrijd Juli 2006 Stemtopic [onderwerpen]
Stem nou maar gewoon op tegenstellingenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef An24 het volgende:
Poe he,ik moet er even over na denken, lastige keuze dit keer!
Ik dacht al: Wat voel ik toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Jullie gaan alledrie op "TEGENSTELLINGEN" stemmen *hypnotiseer*
Je schopt het nog verquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef -Marjo- het volgende:
Ik dacht al: Wat voel ik toch?
niet je sterktste kant, dat communicatiequote:
Wat een dichterlijke post.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Voor sommige onderwerpen heb ik wel een idee, maar er zitten er tussen dat ik denk wat moet ik ermee
??quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Oók? Krijgt Offy wel of geen prijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb inderdaad van Offy mail gekregen dat er een vierde prijs geregeld is...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenh
Er is nu toch een oplossing? Misschien geen schone, maar nu is er niemand onterecht blij gemaakt met een prijs en kunnenwe gewoon door naar volgende maandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
Goed voor jou Marjo.![]()
![]()
Maar van Offy blijf ik het een achterbakse actie vinden.
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is nu toch een oplossing? Misschien geen schone, maar nu is er niemand onterecht blij gemaakt met een prijs en kunnenwe gewoon door naar volgende maand.
Nou, ik was niet van plan om nu het volle vertrouwen te verliezen, maar dan zal ik wel een te grote optimist zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?
ik iedergeval niet , oplossing is gewoon elkaar een beetje dekken , zoals te verwachten was , whats new. gewoon stoppen met cooridinator spelen en gewoon meedoen als normale userquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik was niet van plan om nu het volle vertrouwen te verliezen, maar dan zal ik wel een te grote optimist zijn.
precies het zelfde als kleine kinderen gaan spelen met knikkers en zeggen we spelen voor spek en bonen en het winnende kind neemt alle knikkers van de ander mee (huilende kids , ook mooie emotie voor foto).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenh
juist.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.
edit: als je dan zo graag zo'n doek hebt, hou dan de eer aan jezelf en koop er in dat geval zelf 1...gewoon ff sparen.
he jammer... is het nog leuk achter de schermen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Om te voorkomen dat dit nieuwe topic ook weer volloopt: het hele issue van de winnaars van afgelopen maand nemen we nu mee naar achter. Vanaf dit topic hebben we het alleen nog over de wedstrijd voor de komende maand. De uitkomst van dit issue lezen jullie vanzelf terug, en de prijswinnaars krijgen vanzelf hun prijzen.
Vanaf hier hebben we het alleen nog maar over de foto's van juni en de wedstrijd voor de maand juli!![]()
Jemig dat was mij nog niet opgevallen.quote:
Wedstrijdcoördinatoren? Ben ik met meer man?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Nog een keer dan maarquote:-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Dit heb je verkeerd begrepen hoor, er zijn deze maand 3 prijzen geregeld. Iedereen die recht heeft op een prijs (dus ook -Marjo-) heeft hier inmiddels bericht over gekregen en de sponsor wacht nu op de foto's om af te laten drukkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb inderdaad van Offy mail gekregen dat er een vierde prijs geregeld is...
whzquote:Op zondag 2 juli 2006 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar als wij gewoon verder willen discussieren dan gaan we gewoon verder in dit topic![]()
Ga je gang PdeHoogquote:Op zondag 2 juli 2006 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar als wij gewoon verder willen discussieren dan gaan we gewoon verder in dit topic![]()
Ik ga ook rustig door hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 01:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Ga je gang PdeHoogIk zeg alleen dat ík hier nu over klaar ben, de prijzen zijn geregeld (Ook voor Marjo, aangezien zij niet de enige is die recht heeft op een prijs
) en nu is het wachten op de foto's van de schilderijen aan de muur
OK..dus jij hebt je prijs opgegevenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Offy het volgende:
Ik denk dat Marjo inderdaad verkeerd heeft begrepen dat er 4 prijzen zijn, het zijn er namelijk maar 3 (zoals het vanaf het begin van de wedstrijd al is geweest, ik weet niet waar het getal 4 ineens vandaan komt)
Mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:33 schreef stil het volgende:
Marjo krijgt de prijs en zo als ik nu begrijp Offy niet.
Een duidelijke verklaring zullen we denk ik niet krijgen van achter de schermen.
Dus kunnen we nu verder met de fotowedstrijd juli![]()
Dat laatste wordt nergens expliciet bevestigd (de vraag wordt ontweken).quote:Op zondag 2 juli 2006 09:33 schreef stil het volgende:
Marjo krijgt de prijs en zo als ik nu begrijp Offy niet.
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dan wel eerst nog alle regels duidelijk op een rijtje, zodat we dit soort discusies niet meer hoeven voeren.
Dus wel of geen HDR foto's?
Welke bewerkingen staan we toe?
Mag de wedstrijdleiding mee doen en prijzen winnen?
Er zijn vast nog wel meer vragen te verzinnen waarop eerst een duidelijk antwoord moet komen
Laten we dan voor volgende maand er een wedstrijd van maken zonder photoshop bewerkingen.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?
Je bedoeld de EXIF info... Die krijg je alleen niet te zien, a;s de klunzen "Save for the Web" kiezen ipv normaal "Save As"... In PS2 in iedergeval..quote:Op zondag 2 juli 2006 09:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laten we dan voor volgende maand er een wedstrijd van maken zonder photoshop bewerkingen.
Dan kan je bij twijfel altijd het orgineel met de bijbehorende (hoe heet dat ook al weer) Tag oid laten zien.
Of Kloon stemmers... Ook iritant volk.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...
Dat zou je dan dus misschien wat explicieter uit moeten sluiten dan er nu in de regels staat. Daar staat iets van één foto per deelnemer, maar dan krijg je vast weer discussies of onder deelnemer een user of een daadwerkelijk persoon moet worden verstaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...
Ik ben wel heel benieuwd naar de mail die je Marjo hebt gestuurd. Je zegt gewoon: Marjo, je hebt t verkeerd gelezen. Maar is dat ook zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef Offy het volgende:
Dit heb je verkeerd begrepen hoor, er zijn deze maand 3 prijzen geregeld.
Ik denk dat het iets is geweest in de trand van: "Marjo, jij krijgt ook gewoon je prijs hoor." Getuige deze quotequote:Op zondag 2 juli 2006 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de mail die je Marjo hebt gestuurd. Je zegt gewoon: Marjo, je hebt t verkeerd gelezen. Maar is dat ook zo.
Kijk, jij bent de prijzenregelaar, dus niemand kan controleren of je een eigen prijs voor je hebt losgebedeld in naam van FOK! en stiekum voor jezelf houdt.
Misschien dat de PR een met de sponsor moet bellen voor meer info.
En dat die zin vervolgens ook op een andere manier uitgelegd kan worden... tja.quote:Ook voor Marjo, aangezien zij niet de enige is die recht heeft op een prijs
Dat was een grapje hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
En bellen naar de sponsor of alles wel goed gegaan is? Kom op zeg..
Waarvoor dank inderdaad!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Laten we het goede werk wat verricht wordt door Offy niet vergeten.
je eerste stem heb je dan al binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, maar je kan nu met zekerheid concluderen dat ze geen scrupules heeft
En irl komt ze over als een aardig evenwichtig verlegen persoon
enniewee: tegenstrijdigheden
Dus ik ga mijn archieffoto van Offy insturen als het die word
Ja ik wil nu ook wel eens winnen.quote:
Ik heb me stellig voorgenomen dat ik ongeacht het onderwerp deze maand mee ga doen. Winnen zit er meestal niet in, maar het is goed voor de oefeningquote:Op zondag 2 juli 2006 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik wil nu ook wel eens winnen.![]()
En Puckzzzie moet gewoon weer 2 keer van foto wisselen en dan gewoon weer 3e worden..![]()
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb me stellig voorgenomen dat ik ongeacht het onderwerp deze maand mee ga doen. Winnen zit er meestal niet in, maar het is goed voor de oefening
Verandering lijkt me het moeilijkst om in 1 foto vast te leggen, je zou dan toch een soort voor en na moeten hebben?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.Klein (ja dat lukt wel) Tegenstellingen (ja dat lukt ook nog wel) Communicatie (hmmzzzz dat is ook nog wel te doen) Amusement (daar ga ik moeite mee hebben) Verandering (eehhhh tja hmzz dat wordt moeilijk) Respect (dat wordt een nog grotere kluif)
ik hoop dus niet op de laatste 2 als uiteindleijk onderwerp![]()
Opa met een jeugdfoto in z'n handen?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verandering lijkt me het moeilijkst om in 1 foto vast te leggen, je zou dan toch een soort voor en na moeten hebben?
hm ja zou kunnen, maar vind ik niet erg sterk...ik zat te denken aan iets als een rups die ontpopt tot vlinder enzo vind dat maar eensquote:
Pfewquote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het ziet er toch niet naar uit dat het 'verandering' wordt.
Na denken... Hmmzzzz dan kan ik een foto van mezelf maken.. Dan denk ik voor de verandering eens na..quote:Op zondag 2 juli 2006 12:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
PfewDan hoef ik daar alvast niet over na te denken
Dat zie je niet op een fotoquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na denken... Hmmzzzz dan kan ik een foto van mezelf maken.. Dan denk ik voor de verandering eens na..![]()
Nouja, de extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
en als er een extra prijs is gerelgeld dat ze dan haar prijs ALSNOG af moet staan... ik vind het ver gaan.
Dat is helemaal niet gezegd dat dat zo is gegaan. Volledig ongefundeerde speculaties dit.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, ze extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.
Het is helemaal niet ongefundeerd:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd dat dat zo is gegaan. Volledig ongefundeerde speculaties dit.
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In de mail van Offy stond dat ze ,na overleg, mij ook een prijs mocht geven. Ik heb de conclusie getrokken dat er dan vier prijzen zijn. Er staat niet dat ik haar prijs krijg...
Verandering -----> een pop van een vlinderquote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.Klein (ja dat lukt wel) Tegenstellingen (ja dat lukt ook nog wel) Communicatie (hmmzzzz dat is ook nog wel te doen) Amusement (daar ga ik moeite mee hebben) Verandering (eehhhh tja hmzz dat wordt moeilijk) Respect (dat wordt een nog grotere kluif)
ik hoop dus niet op de laatste 2 als uiteindleijk onderwerp![]()
Maar ja wat heb je aan een hele mooie serie als je maar 1 foto mag inzendenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verandering -----> een pop van een vlinder
Maareh...ik heb inmiddels een hele serie communicatieDusseh...dat moet het onderwerp worden
edit: pea was me al voorToch eerst lezen voor ik post
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:52 schreef ArjanB het volgende:
Een serie van 5 foto's maken en dan meedoen met 4 klonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |